MILTIADIS Posted February 20, 2015 Posted February 20, 2015 Το πλοιο ηταν να αναχωρησει αρχικα σημερα στις 17.00 για το καθορισμενο δρομολογιο του στην αγονη ωστοσο λογω της υπαρξης απληρωτων ναυτεργατων γινοντουσαν μεχρι πριν λιγο διαβουλευσεις μεταξυ εργαζομενων-πλοιοκτησιας για το αν θα ξεκινησει επισχεση η' οχι.Τελικα το βλεπω να αναχωρει τωρα οποτε μαλλον πως τα βρηκαν.
ithermos Posted February 21, 2015 Posted February 21, 2015 Όλο και περισσότερες φωνές θέλουν το "ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΝΟΥ" στη Ραφήνα για Πάσχα.
proud_ionian Posted February 21, 2015 Posted February 21, 2015 περπαταω στο δασος και ακουω φωνες εχει εγκεκριμμενα δρομολογια
proud_ionian Posted February 24, 2015 Posted February 24, 2015 η ΠΕΝΕΝ κατηγορει το Κεντρικο Λιμεναρχειο Πειραιως οτι παρεμποδισε το πληρωμα του πλοιου να κανει επισχεση
ΝΗΡΕΑΣ Posted February 24, 2015 Posted February 24, 2015 Ερώτηση αδαούς: μπορούν να αντικατασταθούν εργαζόμενοι που κάνουν επίσχεση εργασίας? ΥΓ Μάλλον από παραδρομή αναφέρεται σαν πλοιοκτήτρια η ΑΝΕΚ
valencay Posted February 24, 2015 Posted February 24, 2015 (edited) Ίσως μπερδέυτηκαν επειδή το έχει ναυλώσει και εισπράτει την επιδότηση Edited February 25, 2015 by proud_ionian 2 σε 1
Orestis Posted February 25, 2015 Posted February 25, 2015 Το τίμημα των επιδοτήσεων δίνεται 2-3 μήνες αφού ολοκληρωθεί ο κάθε μήνας δρομολόγησης σε επιδοτούμενα δρομολόγια, συνεπώς η ΑΝΕΚ δεν μπορεί να έχει εισπράξει ακόμα καμία επιδότηση για το συγκεκριμένο πλοίο.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 5, 2015 Posted March 5, 2015 Στο πλοίο έχουν κρεμασει ένα πανό κάτω από το ρεμετζο που γράφει: ΠΕΙΝΑΜΕ
ΝΗΡΕΑΣ Posted April 16, 2015 Posted April 16, 2015 Εμπρός στον δρόμο που χάραξε η αδελφή Ποπάρα. Κίνηση της διαδικασίας παροχής της προβλεπόμενης προστασίας σε περίπτωση εγκατάλειψης Ελλήνων ναυτικών στο εσωτερικό. Κρίμα την μετονομασία του πλοίου! Αλλά τι να σου πρωτοκάνει και η Βαγγελίστρα?
miko mission Posted April 18, 2015 Posted April 18, 2015 Μετα απο 20 χρονια το ιδιο εργο με πρωταγωνιστες το ιδιο βαπορι & εταιρεια
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted April 19, 2015 Posted April 19, 2015 Θεωρητικά πάντα ακόμα και αν κατασχεθεί ειναι σε κατασταση να δουλεψει........στα ενδοκυκλαδικά πχ....ειναι οτι πρέπει ειδικά για τον χειμωνα....
Panagia Ekatontapiliani Posted April 19, 2015 Posted April 19, 2015 Εμένα μου θυμίζει πολύ την κατάσταση με τη Πηνελόπη Α την τελευταία χρονιά στη Ραφήνα
George Posted April 19, 2015 Posted April 19, 2015 Και επειδή η ιστορία επαναλαμβάνεται να πούμε ότι στην ίδια θέση, για τον ίδιο λόγο και κάνοντας ακριβώς την ίδια γραμμή είχε δέσει και ο ΘΗΣΕΑΣ πριν 20 χρόνια.
AQUA JEWEL Posted April 19, 2015 Posted April 19, 2015 Ίσως ο Βεντούρης να περιμένει και το 1 εκ. ευρώ που θα του δώσει η Zante Ferries μετά τη διαφορά που είχαν στα διανυθέντα μίλια όταν ήταν κοινοπραξία. Απ' το ναυτιλιακό περιοδικό είναι η συγκεκριμένη πληροφορία.
George Posted April 19, 2015 Posted April 19, 2015 Και να το πάρει δεν νομίζω ότι θα φτάσει (αν φτάσει) και μεγάλο μέρος στα ταμεία έχοντας τόσες εκκρεμότητες με ΝΑΤ, πληρώματα κτλ κτλ.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 19, 2015 Posted April 19, 2015 Και επειδή η ιστορία επαναλαμβάνεται να πούμε ότι στην ίδια θέση, για τον ίδιο λόγο και κάνοντας ακριβώς την ίδια γραμμή είχε δέσει και ο ΘΗΣΕΑΣ πριν 20 χρόνια. Ενα αλλο κοινο ηταν ο πλοιαρχος του Παναγια Τηνου ειχε ξεκινησει την καριερα του ως πλοιαρχος στο Θησεας. (Δεν θυμαμαι εαν ηταν τοτε πλοιαρχος οταν σταματησε ο Θησεας)
Petros P Posted April 19, 2015 Posted April 19, 2015 Βέβαια το Θησεας σταμάτησε γιατί τα συμφέροντα άλλων ηταν μεγάλα και δεν άρεσε που οι Μοιρες είχαν μπει στη γραμμή.. Ενώ το Hengist η όπως έχουμε μάθει να το λέμε σταματάει απο αδιαφορία των πλοιοκτητων
Panagia Ekatontapiliani Posted April 26, 2015 Posted April 26, 2015 Το πανο που γραφει οτι πειναμε ειναι πλεον στο γκαραζ κατω στην εισοδο του πλοιου μπροστα απο κατι καβαλετα
margaritis24 Posted May 3, 2015 Posted May 3, 2015 (edited) Στο πλοιο προστεθηκε μεταλλικη καγκελοπορτα με λουκετο την εισοδο του γκαραζ κ ειναι κλειδωμενο Edited May 3, 2015 by margaritis24
AQUA JEWEL Posted May 6, 2015 Posted May 6, 2015 Με την κατάσταση όπως έχει διαμορφωθεί, σε περίπτωση που τεθεί ενεργό και πάλι το βλέπω πολύ δύσκολο να πάει στη γραμμή της Ραφήνας. Πιο πιθανό το βλέπω να κερδίζει την άγονη Λαύριο - Αγ. Ευστράτιος - Λήμνος - Καβάλα σε περίπτωση που τεθεί έκπτωτη η ΝΕΛ, καθώς πιο ταιριαστό είναι στη γραμμή απ' τον μνηστήρα Πήγασο.
proud_ionian Posted May 6, 2015 Posted May 6, 2015 το πιο πιθανο ειναι να κανει παρεα στο αδερφακι του και στο αρσινοη. εφυγε αρον αρον απο τη ναυλωση στην αγονη των κυθηρων γιατι χρωσταγε σε οποιον μιλα ελληνικα, σιγα μην παρει αγονη
AQUA JEWEL Posted May 6, 2015 Posted May 6, 2015 Το πλοίο δεν έχει πει ακόμη την τελευταία του λέξη Κι αυτή σίγουρα δεν θα είναι αντίο.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now