Jump to content
Shipfriends

pid137

eMembers
  • Posts

    53
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Σύμφωνα με την La Repubblica οι προσπάθειες να εξουδετερωθούν οι εστίες φωτιάς δεν έφεραν το αναμενόμενο αποτέλεσμα. Σήμερα το πρωί οι πυροσβέστες θά κόψουν μεγάλα κομμάτια εξωτερικών λαμαρινών (1mx1m) εκεί που η θερμοκρασία της επιφανειας υπερβαίνει τους 180 βαθμούς. Μετά θα ψεκάσουν υδρατμό στο εσωτερικό. Πρώτα θα προσπαθησουν στο Garage 3. Αν οι πρώτες προσπάθειες επιφέρουν αποτελέσματα θα συνεχίσουν.
  2. Όταν ένα ηλεκτρικό δίκτυο υπερφορτωθει (η ενέργεια που τραβούν καταναλωτες είναι περισσότερη από την ενέργεια που παράγουν οι γεννήτριες) τι συμβαίνει; Αρχικά πέφτουν οι στροφές της γεννήτριας και η συχνότητα του εναλλασσόμενου ρεύματος. Τότε οι πιο ευαισθητοι καταναλωτές (που δουλεύουν καλά μονο με ρεύμα 50Hz) είτε χρειάζονται περισσότερη ενέργεια, και γονατίζουν το σύστημα (γεννήτρια και κινητήρια μηχανή σβήνουν) η αποσυνδέονται οι καταναλωτές και σβήνουν. Αν σβήσουν πολλοί μεγάλοι καταναλωτές ταυτόχρονα το αντίθετο συμβαίνει: Μεγάλο φορτίο φεύγει ξαφνικά από το δίκτυο, οι στροφές της γεννήτριας αυξάνουν απότομα όπως και η συχνότητα του ρεύματος. Το αποτέλεσμα: επικίνδυνες ταλαντώσεις του ηλεκτικού ρεύματος και πολλές φορες Black-out. Πάντα πρέπει η παραγωγή ρεύματος να βρίσκετε στα επίπεδα της κατανάλωσης είτε είμαστε στο πλοίο είτε στην πόλη. Αυτός είναι ένας από τους κυριους λόγους που τα δίκτυα χρειάζονται προσεκτικο τεχνικό lay-out. Και γιαυτο όλο περισσότερες "πατέντες" γίνονται όλο και ποιο επικίνδυνες. Για τα αλλα θέματα: 1) Οι ερωτήσεις Σου, Proud, είναι οι πιο σωστές, κατά την γνώμη μου, συμφωνώ 2) Τα οχήματα είναι κάτι δύσκολο στην πυρόσβεση: Στις ασκήσεις που κάνουμε εμείς είναι μια από τις βασικές έκπληξεις: Ο ασκούμενος πρέπει να σβήσει με πυροσβεστήρα φλεγόμενο κάθισμα αυτοκινητου. Όταν μετά από 1-2 λεπτά τα καταφέρνει το κάθισμα έχει σταματήσει να καίγεται. 3-4 λεπτά αργότερα το κάθισμα συνεχίζει από μονο του να καίγεται. Αυτό συμβαίνει γιατί το αφρώδες περιεχόμενο του καθισματος συνεχίζει να καίγεται εσωτερικά. 3) Οι ιταλικές αρχές τονίζουν ότι ακόμη δεν έχουν λίστα επιβατών και ότι ακόμη δεν έχουν ελληνικές άδειες για νεκροψιες
  3. Να ξεκαθαρίσω την άποψη μου: Ο καθένας είναι ελεύθερος να γραφει και να λέει ότι θέλει (ευτυχώς). Στην ίδια ελευθερια συγκαταλέγεται και το δικαίωμα της κριτικής όμως. Ο πολύπαθης καθηγητής μάλλον θέλει να γράψει ένα μυθιστόρημα. Και καλά κάνει. Είναι όμως και δικαίωμα μου να συζητώ με φίλους (τους Shipfriends) και να εκφράζω ακόμη και τις αμφιβολίες μου αν ο γραφων το μυθιστόρημα ήταν πράγματι στο πλοίο. Να πω τήν αλήθεια δεν άντεξα να διαβάσω ούτε το μισό μυθιστόρημα. Όταν κάποιος υποψιάζεται σκουρια πίσω από κάθε μπογιάτισμα σε ένα πλοίο γίνεται αυτόματα αναξιόπιστος για εμενα. Οι shipfriends μου αρέσουν γιατί προσπαθούμε, έτσι πιστεύω, να είμαστε ακριβεις και να αποφεύγουμε συναισθηματικές κορώνες που τόσο πολύ γεμίζουν τα media και δεν βοηθούν κανένα. Όσο για την ερώτηση Σου Neptune ας μου επιτρέψετε την άποψη μου ότι και σε αυτό το ατύχημα αλλα και σε αλλα Forums υπάρχει μια "κομπλεξική" αντιμετώπιση των Ιταλών. Κατά την γνώμη μου πολύ γρήγορα άρχισαν και στους Shipfriends οι απόψεις οι Ιταλοί φταίνε για όλα. Που εγώ δεν συμμερίζομαι. Και αυτήν την διαφωνία προσπάθησα να εκφράσω προσεκτικά στο πρηγούμενο Post μου.
  4. Βρίσκω την μαρτυρια του καθηγητή απαράδεκτη και δεν μπορώ να την δικαιολογήσω ακόμη και αν συλλογιστώ τι πέρασε. Και αν δεν ξέρεις ότι σε ένα πλοίο βαφείς συνεχώς, τότε τι να πω. Ακόμη δεν δέχομαι να ανεβαίνεις σε ένα πλοίο και 2 λεπτά αργότερα να αλλάζεις γνώμη και να απαιτείς να σταματήσουν όλες οι διαδικασίες φόρτωσης να έρθουν όλοι οι οδηγοί στα οχήματα για να μπορεσεις να βγείς. Ας πω όμως και εγώ την άποψη μου για το όλο ατύχημα: 1) Ένα πλοίο που καίγεται μέρες δέχεται τόνους πυροσβεστικό νερό δεν έχει μηχανές η πηδάλια και στέκεται όρθιο σε 9αρη καιρό δεν είναι σαπιοκάραβο 2) Το πλήρωμα βοηθησε και κάπως οργάνωσε την εκκένωση, το βλέπουμε και στα video. Τώρα αν σε κάθε επιβάτη δεν βρισκόταν συνεχώς κάποιο μέλος του πληρώματος να βοηθάει και ότι υπήρχαν και άσχημες στιγμές δεν αμφιβάλλω. 3) Η βοήθεια που ήρθε από Ιταλία και Ελλάδα έπρεπε να οργανωθεί έπρεπε να βρεθούν τα απαραίτητα μέσα για αυτό τον καιρό και οι προσπαθείς έπρεπε να συντονιστούν, σκεφτείτε σύγκρουση ελικοπτερων πάνω από το φλεγόμενο πλοίο. 4) Ο Καπετάνιος έφυγε τελευταίος 5) Η πρόσβαση στο garage ήταν ελεύθερη όπως το έζησα και σας το έγραψα στο Catania τον Οκτώβρη 2014, εδώ έχει ευθύνες ο καπετάνιος και άλλοι. (σκεφτείτε ότι στο Catania τον Οκτώβρη ένα ζευγάρι Γάλλων επισκευαζε το αυτκίνητο τους εν πλω) 6) Θέρμασης καμπινών αυτοκινήτων και φορτηγών υπάρχουν στη αγορά: Οι περισσότερες λειτουργούν με έναν μικρό καυστήρα καυσιμου. Το μοιραίο μπορεί να συμβεί αν κατά λάθος κάποιος σκεπάσει την έξοδο του θερμού αέρα. Πράγμα άλλωστε επικίνδυνο και στο σπίτι στα ηλεκτρικα αερόθερμα. By the way, πoσes φορες δεν έχω ζήσει Έλληνες να ανάβουν τσιγάρο στο garage του πλοίου, λίγο πριν το πλοίο φτάσει σε λιμάνι. 7) Ευθύνες πρέπει να αποδοθούν και στο καπετάνιο και στους άλλους υπευθυνους αν διαπιστωθεί ότι καθυστέρησαν τον συναγερμό η δεν ενήργησαν όπως ορίζει ο κανονισμός όπως γραφει αναλυτικά και πολύ σωστά ο φίλος patra 8) Αδυνατώ να κατανοήσω την κάπως ιδιαίτερη μεταχείριση οποιαδήποτε ιταλικής ενέργειας από κατά τα αλλα νηφάλιους Shipfriends
  5. Σε όλες τις μηχανές (από αυτοκίνητο μέχρι το πλοίο) ο χειριστής έχει δυο παραμέτρους που χειρίζεται: Τις στροφές και το φορτίο. Στο αυτοκίνητο αυτά γίνονται ταυτόχρονα και για αυτό υπάρχει κάποια συvχηση. Αν για παράδειγμα στο αυτοκίνητο έχουμε μονο την 5 ταχύτητα στη διάθεση μας και πηγαίνουμε με 80χλμ/ώρα και ο δρόμος ανηφορίζει τότε μπορούμε να διατηρήσουμε τα 80χλμ/ώρα με το πετάλι του γκαζιού αλλάζοντας το φορτίο της μηχανής διατηρώντας σταθερές τις rpm. Στον Diesel αυξάνουμε την ποσότητα του καυσιμου κατά τον ψεκασμό. Όταν ένα πλοίο ταξιδεύει μπορεί να κάνει οικονομία στα καύσιμα πηγαίνοντας με χαμηλότερη ταχυτητα. Συνήθως αλλάζει και rpm αλλα και φορτίο δηλαδή ποσότητα καυσιμου. Επίπτωση: Οι θερμοκρασίες κυλίνδρου εξάτμισης κλπ πέφτουν. Για τη μηχανή δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα (που να γνωρίζω) εκτος αν οι θερμοκρασίες είναι πολύ χαμηλές και το καύσιμο πολύ κακής ποιότητας και δημιουργούνται κατακαθια που δεν καίγονται. Τότε μπορεί να υπάρχουν βουλώματα σε σωλήνες η στην εξάτμιση, που συνήθως μπορούν να αντιμετωπιστούν ανεβαζοντας το φορτίο και τις θερμοκρασίες.
  6. Τις φωτογραφίες του Sorrento τις είχα δει αλλα ξεχάσει. Έτσι είναι και το Catania εσωτερικά. Οι φωτογραφίες όμως δείχνουν ένα καθαρό Sorrento. Φανταστείτε το Catania όμοιο αλλα παρατημένο. Με ένα καλο καθάρισμα δεν θα ήταν άσχημο για ένα ταξείδι μικρής διαρκειας Brindisi-Ηγουμενίτσα για παράδειγμα. Αλλα για τις ώρες της Ανκόνα δεν ταιριάζει. Το σαλόνι, Self-service και bar ταιριάζει περισσότερο σε μεγάλη παντόφλα. Ας προσθέσω όμως ότι όταν έκλεισα το ταξείδι Ανκόνα-Ηγουμενίτσα-Ανκόνα πλήρωσα 675 Euro (ένα άτομο και αυτοκίνητο). Όταν μπήκε το Catania οι Μινωικές μου επέστρεψαν 70 Euro.
  7. Και το αρχικό κούνημα και η επαναφορά ήταν αργές. Η θάλασσα τελείως ήρεμη, τουλάχιστον στο βλέμμα. Το κούνημα δεν ήταν ενοχλητικό και δεν ήταν συχνό, σύνολο καμια δεκαρια φορες σε όλο το ταξείδι. Μου προκάλεσε όμως απορία. Σκεφτηκα μήπως είχε να κάνει με την σχετικά ψηλά κομμένη πρύμνη. Δεν έχω ξαναδεί πλοίο τετοιου μεγέθους όπου το πάνω τμήμα των πηδαλίων φαίνεται στο λιμάνι τοσο καλά. Αλλα μάλλον ο περήφανος Ιόνιος έχιε δίκιο. Βεβαια δεν ρωτώ αν λάθος ερματισμός μπορεί να είναι και επικίνδυνος. Ξέχασα να αναφέρω ότι το πλοίο είχε μονο ένα πρωραιo σαλόνι είχε το πλοίο που ήταν ταυτόχρονα κοινόχρηστος χώρος για όλους και self service. Στον ίδιο χώρο βρισκόταν και το βρώμικο bar.
  8. Εξωτερικά το πλοίο είναι συμπαθητικό αν και έχει κάποια σημάδια εγκατάλειψης: Τα ύφαλα, όσα φαίνονται είναι πράσινα και δείχνουν ότι δεν έχουν καθαριστεί από καιρό. Δεν έχει Ducktail και έτσι στο λιμάνι μας δείχνει τα δυο πηδάλια. Μπαίνοντας, ακόμη μια ευχάριστη έκπληξη: το πλοίο είναι φτιαγμένο από το Cantiere Navala Vicentini στην Donada (κατά που πέφτει?) και όχι από τους Fincantieri. Εδώ όμως τελειώνουν όλα τα θετικά γιατί το πλοίο είναι τρις-άθλιο: ένα μεσήλικο άλογο βαριάς εργασίας παρατημένο στη τύχη του. Ίσως να φταίει ότι έκανε την γραμμή Salerno-Palermo-Τunisi. Φίλος μου Ιταλός μου έχει περιγράψει μετά μελανότερα λόγια τους Αφρικανούς στα πλοία Αφρικής. Από που να ξεκινήσω: Από το μικρό Bar που ήταν μες την βρώμα; Από τα πατώματα που κολλαγανε; Από το τρισάθλιο φαγητό που δεν έφαγα; Από τη διαρκή πρόσβαση στο Garage; Από διαφορους που κοιμοντουσαν σε γεμάτες καμπίνες με ανοικτές πόρτες και το ροχάλισμα να αντηχεί στους διαδρόμους; Στην δίκλινη καμπίνα μου δεν είχα συνταξιδιώτη. Η καμπίνα καλη ως χώρος αλλα βρώμικη. Το πάτωμα κολλούσε και εδώ σε πολλά σημεία οι βιδωμένες μεταλλικές ταινίες γεμάτες σκουριά, το φινιστρινι γεμάτο μυγάκια( και η τουαλέτα να βρωμάει. Στο ταξείδι στα τέλη Σεπτέμβρη από Ανκόνα για Ηγουμενίτσα είχε 55 αυτοκίνητα καν αρκετά φορτηγά. Η θάλασσα απόλυτα ήρεμη. Αλλα το πλοίο είχε κάποιες στιγμές ένα περίεργο κούνημα: Έγερνε αργά από την μια μεριά και μετά επανέφερνε αργά γέρνοντας από τη άλλη και ύστερα έφτανε στη οριζόντιο. Η εξήγηση μου: αυτό συνέβαινε κάθε φορα που έστριβε για να αλλάξει πορεία. Ίσως επειδή δεν έχει Ducktail. Σιγά σιγά άρχισα να σιχαίνομια οτιδήποτε άγγιζα. Eτσi περασε η ώρα και η βραδια και την επομενη περάσαμε από τις Pεριστερες (είναι στενά αλλα το aτύχημα του Europalink δεν δικαιολογείται) είδαμε από μακριά το τραυματισμένο Europalink στην Κέρκυρα και φτάσαμε με 3-4 ώρες καθυστέρηση (το Catania είναι αργό) στην Ηγουμενίτσα. Σίγουρο είναι ότι δεν θα το ξαναταξιδέψω.
  9. Ενδιαφέρον πάντως ότι την προηγουμενη Παρασκευή, 17.10, και το Superfast XII και το Cruise Olympia είχαν ρίξει άγκυρα στην Ανκόνα ενώ ο καιρός ήταν τελεioς.
  10. Έφευγα τη δευτερα 29.9 με το Europalink από Ανκόνα για Ηγουμενίτσα. Στη θέση του ήταν το Catania που όπως μου έγραψe ο φίλος proud ήταν πράγματι κατάντια. Για το πλοίο και το ταξίδι θα σας γράψω σύντομα. Όμως δεν μπόρεσα να καταλάβω τι γίνεται στην Αδριατική. Όταν έφθασα κατά τις 12:00 στην Ανκόνα στο λιμάνι ήταν το Spirit που εμφανώς ήταν από χτες και δεν φόρτωνε. Άρα πρέπει να είχε έρθει Κυριακή και θα έφευγε μάλλον την επομενη. Γιατί τέτοιο ρεπό στην Ανκόνα? Superfast δεν είχε. Μονο η Κατάντια. Γιατί έδωσαν όλη την κίνηση της ημέρας έτσι αμαχητί στον Γκριμάλντι?
  11. Δεν το νομιζω καταντια. Μονη της η Μινοαν δεν θα ειχε βαπορι για αντικατασταση. Ως επιβατης βρισκω καλο οτι με ενημερωσαν με μαιλ για το τι θα γινει. Για αυτο τα καλα λογια. Ως καραβολατρης χαιρομαι να ταχιδεψω με νεο πλοιο. Οσο για το ατυχημα, ειναι αμελια. Ενας συναδελφος μου ειναι μανιωδης ιστιοπλοος στην Αδριατικη. Βρηκαμε αμεσως τις Περιστερες στο ιπηονε του (χαρτες Αβιονιψς) με ολα τα βαθη γυρω-γυρω ιπηονε=Iphone, sorry the translator transduced this too
  12. Φυσικα η προσκρουση στις Περιστερες ειναι απαραδεκτη. Αλλα μετα το ατυχημα νομιζω οτι το πληωμα αντεδρασε σωστα. Μαζεψαν τον κοσμο στις βαρκες και εδωσαν σωσιβια. Μαλλον το πιο λογικο μεχρι να διαπιστωθει το μεγεθος της ζημιας και του κινδυνου. Ισως η επικοινωνια να μην ηταν η καλλιτερη. Αλλα δυστυχως ειναι (κακη) μεσογειακη συνηθεια σε τετοιες περιπτωσεις να μην λεμε τιποτα μηπως καταφερουμε και κρυψουμε τιποτα κατω απο το χαλι. Και ενας καλος λογος για τους Shipfriends: Πολυ καλα κανατε και αφαιρεσατε τις αισχρολογιες που εγραψαν διαφοροι σε Blog εφημεριδας. Τετοια λογια θυμιζουν δημοσιογραφους και δεν βοηθουν κανενα. Ενα ακομη καλο λογο για τη Μινοαν Γριμαλδι: θα ταχιδευα τη Δευτερα με το Europalink απο Αncona για Ηγουμενιτσα. Σημερα πηρα mail οτι θα ειναι το Cατανια στη θεση του. θα Σας γραψω τις εντυπωσεις μου. Να κατεβασω φωτογραφιες?
  13. Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες.Ταξιδεύω 29.9 από Ανκόνα για Ηγουμενίτσα και 2.5 εβδομάδες αργότερα η επιστροφή. Ευχαρίστως να Σας γράψω τις νέες μου εnτυπωσεις από Europalink και Cruise. Αν κάποιος καραβολατρης συνταξιδεύει θα χαρώ πολύ να πιούμε έναν καφέ μαζί
  14. Γνωρίζει κανεις πως είναι οι δρόμοι μεταξύ Αντίρριο και Γιάννενα? Ποσες ώρες θα χρειαζόταν κάποιος από Αθηνα για Ηγουμενίτσα? Η μήπως να προτιμήσω την διαδρομή Αθηνα-Λάρισα-Γιάννενα-Ηγουμενίτσα? Ευχαριστώ και ελπίζω να μην είμαι τελείως εκτος θέματος.
  15. Ο φίλος Οριων έχει δίκιο: έτσι όπως γραφει γίνεται με τις άδειες στη Βόρεια Ευρώπη. Είναι μια σημαντική από τις αδυναμιες της Ελλάδας: η έλλειψη προγραμματισμού. Τις διακοπές μας τις κανονίζουμε πολύ ποιο μακροπρόθεσμα από ότι στην Ελλάδα τις βουλευτικές εκλογές. Εταιρίες χωρίς δρομολόγια από τώρα χάνουν πελατεία που τελικά την κερδίζει το αεροπλάνο η χάνει τελείως ο Ελληνικός τουρισμός
×
×
  • Create New...