Jump to content
Shipfriends

BS CHIOS

eMembers
  • Posts

    1,039
  • Joined

  • Last visited

4 Followers

Profile Information

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

62,336 profile views
  1. Δεν διαφωνώ. Σε αυτό απάντησα: Πάντως η προσθήκη της Ηράκλειας και της Σχοινούσας στους προορισμούς της Seajets, αποτελεί σίγουρα ένα από τα στοιχήματα του καλοκαιριού. Μακάρι να τους βγει, μιας και τα νησιά αυτά το έχουν αρκετά ανάγκη, τουριστικά. Έχουν επιτέλους μια (κάπως) παρόμοια αντιμετώπιση με το Κουφονήσι.
  2. Τα Κουφονήσια και η Ηρακλειά, όσο κοντά κι αν είναι μεταξύ τους, είναι η μέρα με τη νύχτα στον τομέα του τουρισμό. Πράγματι, τόσο το CJ3 όσο και το HHS μαζεύουν πολύ κόσμο για Κουφονήσια. Παρόλ' αυτά, η κίνηση του πρώτου δεν πρέπει να ξεπερνά τους 20 επιβάτες και 2-3 ΙΧ για Ηρακλειά και Σχοινούσα καθημερινά, όπως έχουν αναφέρει αλλά μέλη στο φόρουμ και έχουμε δει σε μερικά δελτία. ΥΓ: Δεν τέθηκε ζήτημα για τους επιβάτες του πλοίου με προορισμό την Νάξο και το Κουφονήσι, οι οποίοι είχαν πληθώρα επιλογών για να συνεχίσουν το ταξίδι τους. Για τους λιγοστούς επιβάτες προς Ηρακλειά και Σχοινούσα έγινε όλη η κουβέντα, οι οποίοι τελικά έφτασαν στον προορισμό τους με 7 ώρες καθυστέρηση.
  3. Υπάρχει και η επιλογή του Σκοπελίτη, με μετεπιβίβαση στην Νάξο βέβαια.
  4. Σωστά, έχει αναφερθεί εδώ πριν μερικές βδομάδες.
  5. Δεν θα άφηναν έτσι εύκολα την άγονη Καβάλας/Θεσσαλονίκης.
  6. Στο κεντρικό λιμάνι του Πειραιά το πλοίο, δεμένο έξω απ' το υπουργείο. Πλησιάζει η ώρα της αναχώρησης του για Ρόδο, κατά τα φαινόμενα.
  7. Μα αφού διευκρίνισε τη θέση του άνθρωπος, γιατί συνεχίζεται το όλο θέμα; Όσο έχει να κάνει με το πλοίο, πιστεύω πως έχει αναπτύξει τόσα χρόνια (το HS4 βέβαια) ξεχωριστό κοινό απ' το Ναξάκι. Όσο κι αν έχει κλείσει η ψαλίδα μεταξύ συμβατικού και highspeed, υπάρχουν ακόμα αρκετοί λόγοι για να επιλέξεις το δεύτερο. Πόσο μάλλον στην Αμοργό, που η Seajets δεν έχει δρομολογημένο ταχύπλοο (από Πειραιά). Ούτως ή άλλως, αν η προτίμηση του επιβατικού κοινού ήταν το κατάστρωμα και όχι η ταχύτητα, δεν θα είχαμε τέτοια περίοδο 10 ταχύπλοα να αναχωρούν καθημερινά για Κυκλάδες.
  8. Για τον μέσο επιβάτη, οι 2 λιγότερες πλεύσιμες ώρες του HHS σε σύγκριση με το Νάξος δεν είναι καθόλου αμελητέες.
  9. Πάμε να δούμε την κίνηση των δύο ανταγωνιστών της γραμμής Πειραιάς - Κυκλάδες - Ηράκλειο, σήμερα, στο το λιμάνι της Σαντορίνης. Πρώτα έχουμε την άφιξη του Worldchampion Jet στις 15:35, ερχόμενο από Πειραιά, Σύρο, Τήνο, Μύκονο, Πάρο και Νάξο. Πραγματικά, πρέπει να άδειασε όλο το πλοίο στη Σαντορίνη. Αποβιβάστηκαν τουλάχιστον 700 επιβάτες (ίσως λέω και λίγους), μαζί με 10 ΙΧ. Τον καταπέλτη προς τα μέσα πέρασαν άλλοι περίπου 900 επιβάτες και 20 ΙΧ, με προορισμό το Ηράκλειο. Αναχώρηση ώρα 15:47, με περίπου 20 λεπτά καθυστέρηση. Λίγα λεπτά αργότερα, ρίχνει καταπέλτη αριστερά του το Highspeed 4, ερχόμενο από Πειραιά, Μύκονο, Νάξο και Ίο. Όπως ήταν αναμενόμενο, λίγα πράγματα από κίνηση. Αποβιβάστηκαν καμιά 50αριά επιβάτες και 12 ΙΧ, ενώ επιβιβάστηκαν άλλοι 15 και 5-6 οχήματα. Αναχώρηση 15:45, ακριβώς στην ώρα του. ΥΓ: Να σημειωθεί πως το HS4 περίμενε να σηκώσει καταπέλτη πριν φύγει (ο οποίος ανέβαινε και απελπιστικά αργά), ενώ το World έφυγε ντουγρού για Ηράκλειο.
  10. Σωστά, γύρω στους 22 ήταν η υπηρεσιακή του.
  11. Έχει βγει σε δοκιμαστικό εδώ και κάνα δίωρο.
  12. Άφιξη του Eurochampion Jet πριν λίγα λεπτά στην Τήνο (17:12), με περίπου 1,5 ώρα καθυστέρηση, ερχόμενο από Σαντορίνη, Ίο, Νάξο και Μύκονο. Αποβιβάστηκαν περίπου 30 επιβάτες, 4 δίκυκλα και 1 αυτοκίνητο, ενώ επιβιβάστηκαν 200 επιβάτες, 3 δίκυκλα και 2-3 ΙΧ. Να πούμε πως σήκωσε τον καταπέλτη χωρίς να απομακρυνθεί από την προβλήτα, όπως δηλαδή προβλέπεται. Απόπλους ώρα 17:18 για Σύρο και Πειραιά.
  13. Στο ύψος του Σουνίου το ταχυπλοάκι, κατεβαίνει προς Ίο. Ξεκινάει αύριο στις 8:05 τα δρομολόγια στη γραμμή Ιός - Σαντορίνη - Μύκονος.
  14. Πρέπει να είναι συχνό φαινόμενο αυτό στα scrubber-οφόρα πλοία. Τουλάχιστον είναι βιολογικός😀
×
×
  • Create New...