Jump to content
Shipfriends

Αναερόβιος

eMembers
  • Posts

    207
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Δυστυχώς ούτε η πρώτη ούτε η τελευταία φορά θα είναι που η ΑΤΤΙΚΑ πετάει λεφτά στο βρόντο.
  2. Για ποιο λόγο να κάνει τον περίπλου της Αφρικής χωρίς επιβάτες?
  3. Συμπληρωματικό της Κλαούντιας ή πλοίο που θα την αντικαταστήσει?
  4. Λογικά αν προχωρήσει τελικά η αγορά και με τον χρόνο που θα χρειαστεί για να γίνει αυτή η ενίσχυση/επιδιόρθωση/οτιδήποτε το πλοίο μήπως χάσει την ερχόμενη σεζόν? Συνυπολογίζοντας πως θα γίνει και μια ανανέωση του ξενοδοχειακού του για να έρθει στα στάνταρντς του Άνδρος και του Σουπερ Εξπρες?
  5. Το δεξαμενόπλοιο Sounio που χτυπήθηκε από τους Χούθι την περασμένη εβδομάδα μετέφερε φορτίο για λογαριασμό της Motor Oil Hellas επιβεβαίωσε χθες η διοίκηση του ομίλου, στο πλαίσιο της ενημέρωσης των αναλυτών για τα αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου. Μετά από επιτυχείς διαπραγματεύσεις ωστόσο συμφωνήθηκε προσωρινή ανακωχή και το πλοίο θα ρυμουλκηθεί ώστε να μην υπάρξει πρόβλημα θαλάσσιας ρύπανσης της Ερυθράς Θάλασσας. Περισσότερα εδώ: https://www.capital.gr/epixeiriseis/3856669/fortio-tis-motor-oil-metefere-to-ploio-sounio-pou-xtupithike-apo-tous-xouthi/
  6. Ή το πλοίο είναι μουτζωμένο ή η Αττικα έκανε ελλιπή έλεγχο στα μηχανολογικά του πριν το νοικιάσει. Παίζει βέβαια και το να ήξεραν τι χρέπι είναι αλλά οντας απελπισμένοι και μάλλον με συμφέρουσα τιμή είπαν να το ρισκάρουν.
  7. Στην αρχή νόμιζα πως τρολάρει (4-5 πούλμαν για να μεταφέρουν κόσμο Αυγούστου από 3 πλοία) αλλά δυστυχώς τα λέει και τα πιστεύει...
  8. Εάν το King μπει στη Ραφήνα δεν χρειάζεται προσθήκη καμπινών και θα βοηθήσει πολύ τη γραμμή με το μεγάλο του γκαράζ. Σε αυτή τη περίπτωση το Superferry μπορεί να έρθει Πειραιά είτε για τα συνήθη δρομολόγια των Κυκλάδων ή για να χτυπήσει κάποια άγονη. Ποιοτικότατα πλοία πάντως και τα τρία συμβατικά των Στεφάνου και θα τα προτιμήσει ελπίζω το κοινό σε όποιο λιμάνι της Αττικής και αν εδρεύουν. UPDATE σύμφωνα με το NEWMONEY θα προστεθούν καμπίνες: https://www.newmoney.gr/roh/palmos-oikonomias/nautilia/golden-star-ferries-agorase-neo-epivatigo-plio/
  9. Κρίμα κουμπάροι να χαλάνε τις καρδιές τους για τις ομάδες. Και ακόμα δεν ξεκίνησε το πρωτάθλημα ποδοσφαίρου, θα δούμε πολλές μπηχτές και βολές από τα ελεγχόμενα ΜΜΕ.
  10. Δεν νομίζει πως αν και όταν η οψιον για +2 να ενεργοποιηθεί θα είναι για τις γραμμές της Κρήτης. Απλά και εκείνα θα πάνε στην Αδριατική και θα έρθουν εδώ τα Φοσεν. Λογικά τα δυο πρώτα θα φέρουν μόνιμα στο Πειραιά την Αριάδνη και τα Λευκά Όρη ώστε να μείνει η Αδριατική από 2027 με τα δύο καινούργια, τα δύο Φοσεν και τα Ι, ΙΙ και ΧΙ
  11. Αδικαιολόγητες αυξήσεις τιμών σε ακτοπλοϊκά εισιτήρια - Έρχονται έλεγχοι από την Επιτροπή Ανταγωνισμού
  12. ^^^ Καλτ στιγμή των παραπάνω είναι πως τα έλεγε έχοντας στο μπακγκραουντ την Τράπεζα ως χορηγό της ΑΕΚ.
  13. Ούτε η πρώτη ούτε και η τελευταία φορά θα είναι που η ΑΤΤΙΚΑ έχει ξοδέψει με λάθος τρόπο και σε λάθος χρόνο μεγάλα ποσά. Ακριβή στα πίτουρα και φτηνή στ' αλεύρι.
×
×
  • Create New...