Jump to content
Shipfriends

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Να κανω μια πολυ χαζη ερωτηση? Αναμεσα στα δυο κομοδεσια, υποθετω πως υπηρχε και εσωτερικος διαδρομος η μονο απο εξω?
  3. Να υπενθυμίσω απλά, πως δεν υπήρξε πλοίο με όνομα ΠΡΩΤΟΠΟΡΟΣ Ι, όχι τίποτ' άλλο αλλά να μην ψάχνει να βρει κανείς ποιό ήταν !!! 🙄
  4. Today
  5. Το πέρασμα στην γραμμή είναι 30 λεπτά,εδώ και πολλά χρόνια ! Τα δρομολόγια και φέτος είναι συχνότητας κάθε μισή ώρα. Εποχές 2004 η γραμμή ήταν πεδίο μάχης από την κίνηση σε επιβάτες και ΙΧ . Τα νεοεισερχόμενα στη γραμμή Πρωτοπόρος Ι και θεολόγος Ελένη άλλαξαν τα δεδομένα (μετά ήρθαν τα υπόλοιπα αμφίδρομα,2006 και μετά) Από την μια το Πρωτοπόρος Ι που το πρώτο εξάμηνο έκανε τη γραμμή 15 λεπτά,αλλά δεν συνεχίστηκε γιατί πήραν τις IVECO στα χέρια! Από την άλλη το Θεολόγος Ελένη που έχανε χρόνο στη μανούβρα αλλά το κέρδιζε στη ταχύτητα...το Πρωτοπόρος Ι & ΙΙ τα πέρναγε από πάνω σε θέμα ταχύτητας.
  6. Μην την λες φτωχή,ωραία κατάπλωρη είναι Διακρίνεται κ το Ν ΡΟΔΟΣ
  7. Αν θυμάμαι καλά εδώ υπάρχει επίσης στα ΛΕΥΚΑ ΟΡΗ κ ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ Ο μόνος λόγος που μπορώ να φανταστώ είναι διαφορετική δίοδος γιά το πλήρωμα αφού γιά τους επιβάτες υπάρχει μπαρκαρίζο όπου έπεφτε η φυσούνα Υποθέτω ότι τα έξοδα είναι ότι γιά την επιθεώρηση πρέπει να είναι λειτουργική αλλά στο Ν ΡΟΔΟΣ από τα στρώματα μπογιάς πολύ αμφιβάλλω αν ξεκολλάει Eνημερωτικά γκάγκουε, λέγαμε κ στα παλιά γκαζάδικα τον διάδρομο που "γεφύρωνε" το καμπούνι ( πρόστεγο) με το ακομοντέσιο στη μέση κ αυτό με το ομώνυμο της πρύμης Όροι σαν αυτοί έχουν περάσει από τα αγγλικά κ ιταλικά στην ελληνική ναυτική αργκό Κάτω το Δ/Ξ ΕΛΕΝΗ Μ (1953) ένα κομμάτι από τη ζωή μου Τα παλιά βαπόρια ήταν πραγματικά σχολεία γιά τον νέο ναυτικό
  8. O δρόμος της Χαλκίδας δεν έχει ολοκληρωθεί. Και έχει κίνηση στον κύκλο του Αγίου Στεφάνου. Ετσι έχει κίνηση τις Κυριακές το βράδυ από Ερέτρια και Παρασκευή - Σάββατο από Ωρωπό. Το θέμα είναι ότι όταν μπήκε ο Πρωτοπόρος 1 έκανε την διαδρομή σε 15 λεπτά, μετά αυτά έγιναν 20, μετά 25 και τώρα μπορεί και 27-28 όσο ήταν την εποχή με τις παντόφλες Αρης, Ερέτρια, Κλίβελαντ και διάφορες άλλες. Από την άλλη για να πας Ωρωπό πληρώνεις και τα διόδια, οπότε ένα ζευγάρι με το αμάξι του, θέλει 5 ευρώ παραπάνω για το πέρασμα και αν δεν είναι πηγμένη η Χαλκίδα, θέλεις και 10-15 λεπτά παραπάνω με το φέρρυ. Ουσιαστικά μόνο όσοι πάνε προς την Κύμη, ενδιαφέρονται να κόψουν την διαδρομή και θα βόλευε το φέρρυ, αλλά θεωρώ ότι δεν έχει μέλλον. Αν μάλιστα σε 3 χρόνια γίνει και ο περιφερειακός της Χαλκίδας και του Βασιλικού, κανείς δεν θα πηγαίνει με το φέρρυ, αφού στην μία ώρα από την Αθήνα, θα είναι στην Ερέτρια, ενώ μεγάλο πρόβλημα είναι και το πέρασμα μέσα από τις καφετέριες του Ωρωπού. Η επιλογή Αγίων Αποστόλων - Παραλίας Αμαρύνθου, που είναι στον ίδιο χρόνο, αφού η διαφορά είναι μικρότερη από 1 νμ θα ήταν μία επιλογή, αφού θα έβγαινε μετά την Αμάρυνθο, οπότε θα είχε όφελος χρόνου κάπου 15 λεπτά σε σχέση με την Χαλκίδα. Αν και όπως έχει προτείνει και η επιτροπή Εύβοια Μετά, θα πρέπει να γίνει γραμμή Αγία Μαρίνα Μαραθώνα με το Μακρυλαίμι που είναι εύκολο να γίνει ο ντόκος και είναι η μισή διαδρομή από τα Στύρα, οπότε η κεντρική Εύβοια θα πήγαινε σίγουρα από εκεί.
  9. Από την στιγμή που μιλάμε για Ιαπωνία, μήπως υπήρχαν (και) ως ένας πρόσθετος τρόπος διαφυγής - αποβίβασης σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης ??? Ευχαριστούμε για την επεξήγηση της λέξης "γκάγκουες". Αυτές οι απλοϊκές μεταφορές ξένων όρων στην ελληνική έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Να ρωτήσω όμως, τι έξοδα θα μπορούσε να έχει η διατήρηση αυτής της σκάλας ???
  10. Yesterday
  11. Καλά μη φέρνουμε και τη καταστροφή. Αν περαστεί μια μαύρη ριγα δεν πρέπει να έχει και πολύ διαφορά το αισθητικό αποτέλεσμα από τα ταχύπλοα τις Austal με τα τριγωνικά παράθυρα.
  12. Έχει κανείς εικόνα για το πώς πάει η γραμμή από νούμερα; Υπάρχει κάποια μείωση από τότε που ολοκληρώθηκε ο δρόμος της Χαλκίδας; Σταθερότητα;
  13. Το AKTAIA II OSRV αγκυροβολημένο στην Καβάλα στις 4-6-2025 , ανέβηκε για την πραγματοποίηση μιας άσκησης μαζί με το AIGAION PELAGOS και αναχώρησε την επόμενη μέρα .
  14. Το AIGAION PELAGOS στην Καβάλα στις 4-6-2025 , ανέβηκε για την πραγματοποίηση μιας άσκησης μαζί με το AKTAIA II OSRV και αναχώρησε την επόμενη μέρα .
  15. Το ΧΡΗΣΤΟΣ XXXVIII στην Καβάλα στις 5-6-2025 , ενεργούσε στην αναχώρηση του STAR CLIPPER .
  16. Τo AKTAIA II OSRV Αγκυροβολημένο Στην Καβάλα Στις 4-6-2025
  17. Το ΧΡΗΣΤΟΣ XXXVIII Στην Καβάλα Στις 5-6-2025
  18. Το AIGAION PELAGOS Στην Καβάλα Στις 4-6-2025
  19. Πάντως από αρχιτεκτονικής πλευράς είναι τελείως βλακωδες το σχέδιο αυτό. Το φως που υποτίθεται θα μπαίνει στο σαλόνι από τα πολλά παράθυρα (λογικά έχει σχεδιαστεί να έχει μεμβράνες και όχι κουρτίνες - αυτό γίνεται πλέον παντού) κόβεται σε πολύ μεγάλο ποσοστό από τα τόσα χωρίσματα στα παράθυρα. Χρησιμοποιείται δεκαπλάσια ποσότητα υλικών από το να ήταν απλά παράθυρα, έχει πολλή παραπάνω εργασία για κατασκευή και για τις συντηρήσεις, ο καθαρισμός από τα άλατα της θάλασσας θα γίνεται πολύ πιο δύσκολα και φυσικά είναι και κακάσχημο (άντε οκ το τελευταίο να το δεχτώ ως υποκειμενικό βέβαια).
  20. Δε νομίζω πως αξίζουν τόσα χρήματα για μία εφεδρεία
  21. Μα δεν είπε κανείς πως κάνει λάθος ο πλοίαρχος του Highspeed ούτε έγραψε κανείς για τις ελικτικες δυνατότητες του εκάστοτε πλοίου. Ένα συμπέρασμα έβγαλα βλέποντας αρκετές αφιξοαναχωρησεις. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις όσον αφορά το SMS.
  22. Λίγο για την ιστορία, και για να υπάρχει και στη gallery, μια φτωχή φωτογραφία του ΚΡΗΤΗ Ι στη μεγάλη δεξαμενή της Σύρου το 2013.
  23. Τι πάει να πει "από άποψη ασφάλειας" ; Αν και δεν κάνεις ερώτηση, θες να το ρωτήσεις.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...