Jump to content
Shipfriends

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Το έχω ξαναγράψει πιο πίσω. Το συγκεκριμένο ταχύπλοο είναι στρατηγική εφεδρεία της Golden Star. Μόνο που υπάρχει στην εταιρεία,φτάνει για να μη βάλει άλλος ανταγωνιστής πλοιο αναλογο στη Ραφήνα. Και πάθουν ότι έπαθαν με το Τερα.
  3. Πλησιάζουμε 2,5 χρόνια απ'την απόκτηση του πλοίου αλλά οι εργασίες "φορτσάραν" τους τελευταίους μήνες και σύμφωνα με εκτιμήσεις φίλων εδώ και στο φβ, το πλοίο θα'ναι έτοιμο προς το φθινόπωρο. Μου κάνει εντύπωση πάντως που οι εργασίες επιταχύνθηκαν σε ένα τάιμινγκ στο οποίο δεν θα προλάβαιναν τη σεζόν ούτως ή άλλως. Είναι σαν να μην υπάρχει σαφές πλάνο κι άρα να μη τους απασχολεί η απώλεια 1 σεζόν που θα μπορούσε να κερδηθεί εύκολα (αντίθετα για το Andros King δεν χάθηκε χρόνος, δεδομένης της έκτασης των εργασιών). Μήπως λοιπόν επιβεβαιώνονται όσοι λέγαν ότι η GSF "το πήρε για να μη το πάρει ο Ηλιόπουλος/μη το βρει μπροστά της" ή ότι αποκτήθηκε με την ελπίδα υψηλότερης μεταπώλησης; Απ΄την άλλη το πλοίο έχει έξοδα αυτά τα 2,5 χρόνια που "κάθεται" ενώ γράφει και χρόνια στην πλάτη του που μοιραία λίγο-λίγο τρώνε την αγοραία του αξία.
  4. Σε δημόσιο χώρο δεν υπάρχουν προσωπικά δεδομένα.
  5. Αυτό με τα προσωπικά δεδομένα έχει παραγίνει!
  6. Επειδή είναι πλοίο χτισμένο ειδικά γιά κρουαζιέρες γιά Ιάπωνες, θεωρώ ότι είναι δύσκολο να πουληθεί σε άλλη εταιρεία δυστυχώς
  7. tragic που έλεγε και η Τασούλα στην γνωστή διαφήμιση. Από άποψη ασφαλείας είναι δεκτό γιατί ομολογώ ότι δεν έχω ξαναδεί τέτοια παραθυράκια. Εκτός και εάν προορίζεται για φύλαξη μεταναστών...
  8. Το Speedrunner jet 2 σήμερα στη πρωινή άφιξη Γλωσσα έφερε απίστευτα πολύ κόσμο και ιχ , ίσως η πληρότητα του να ήταν μεγαλύτερη και από της Σκιάθου
  9. Today
  10. Αρακλειανός

    Anemos

    Το Άνεμος στον Πειραιά 12/9/24
  11. Αρακλειανός

    Anemos

    Το Άνεμος στον Πειραιά 12/9/24
  12. -ΠΡΟΣΟΧΗ- Έκτακτο δρομολόγιο του ΙΟLKOS την Δευτέρα 9 Ιουνίου. Πηγή: SkiathosLife.gr
  13. Για να δούμε ένα safety video της εταιρείας
  14. Είναι απίστευτο μέσα σε μερικά δευτερόλεπτα πάτησε σε σκάλες κάγκελα ανέβηκε έδεσε … πρέπει να δουλεύει σε τσίρκο το παλικάρι …. δεν πέρασαν ούτε 2 λεπτά που έσκασε ό Αρχικαμαρωτός ο οποιος πρέπει να πήρε και το λιμενικό τηλέφωνο Αλλά εκείνη την ώρα σήκωνε καταπέλτη…Εγώ πάντως πήγα Ρεσεψιόν και ζήτησα αναβάθμισε αιώρα και μόνο που δε με βρίσανε.
  15. Καλό θα ήταν να κρύβονται τα πρόσωπα λόγω προσωπικών δεδομένων.
  16. Το μόνο που με χαλάει προσωπικά στην όλη εικόνα του πλοίου, καλώς ή κακώς είναι οι βαρδιόλες. Κατά τ'άλλα, είναι μία αξιόλογη προσθήκη τόσο στο στόλο της SEAJETS, όσο και στην ακτοπλοΐα και με το καλό να έρθει και το αδερφό του αν προχωρήσει η αγορά. Καλοτάξιδο να είναι και χωρίς προβλήματα.
  17. Το Blue Star 1 στον δρόμο προς Πειραιά, πάνω από το Blue Star Delos 12/9/24
  18. Το Blue Star 1 στον δρόμο προς Πειραιά, πάνω από το Blue Star Delos 12/9/24
  19. Στανταρακι με το βραδινό του Ναξος στις επιστροφές η αιώρα!
  20. Εντάξει όπως είπα δεν ήμουν σίγουρος. Για το μήκος μιλούσα κυρίως και είναι όντως 2-3 μέτρα μεγαλύτερο. Σίγουρα πάντως το Tera Jet 2 είναι το μεγαλύτερο καταμαράν στην Ελλάδα και το Tera Jet το μεγαλύτερο monohull.
  21. Όσον αφορά τα καταμαράν, το Express 5, που κατασκευάστηκε από την Austal Philippines για τη δανέζικη εταιρεία Molslinjen, θεωρείται το μεγαλύτερο ταχύπλοο καταμαράν στον κόσμο με βάση τη χωρητικότητα επιβατών και οχημάτων. Έχει μήκος 115 μέτρα και μπορεί να μεταφέρει έως 1.610 επιβάτες και περίπου 450 αυτοκίνητα .
  22. Δεν μπορώ να καταλάβω εξαρχής τον λόγο που έγινε η αναφορά σχετικά με το ότι γυρίζουν πιο αργά τα Highspeed σε σχέση με άλλα ταχύπλοα,πόσο μάλλον το συμπέρασμα ότι είναι πιο αργοί στα λιμάνια. Το κάθε πλοίο είναι ξεχωριστό και δεν έχουν όλα τις ίδιες ελικτικές ικανότητες. Ο εκάστοτε πλοίαρχος αποφασίζει βάση της κρίσης του, και του πλοίου που έχει στα χέρια του ανάλογα με τις ελικτικές δυνατότητες του, πως θα γυρίσει το καράβι, όχι για να εντυπωσιάσει με την ταχύτητα την οποία θα δέσει, αλλά για να γίνει η προσέγγιση με ασφάλεια είτε αυτό πάρει 2 λεπτά είτε 5 λεπτά.Αυτό όσον αναφορά αυτό το ατυχές κατά τη γνώμη μου σχόλιο. O SMS (Safety Management System ή σχέδιο ασφαλούς διαχείρησης στα ελληνικά) έχει θεσπιστεί στα πλαίσια του Κώδικα ISM και περιλαμβάνει όλες τις βασικές πολιτικές, πρακτικές και διαδικασίες που πρέπει να ακολουθούνται για την ασφαλή λειτουργία των πλοίων.
  23. Καλά το έγραψε ο@Champion Jet_2SMS=Safety Management System,το οποίο διαφέρει από εταιρεία σε εταιρεία.
  24. Παραμονή της Μεταμόρφωσης του Σωτήρος, μετά την Απόδωση τιμών στο εκκλησάκι

    © Filippos Theocharidis

  25. Παραμονή της Μεταμόρφωσης του Σωτήρος, μετά την Απόδωση τιμών στο εκκλησάκι

    © Filippos Theocharidis

  26. Maybe because Tera Jet is the largest monohull and Tera Jet 2 is the largest catamaran. The difference I think is that Tera Jet is the largest HSC of all types in the world, but I'm not 100% sure if Tera Jet 2 is the largest catamaran in the world, even though it is for sure the largest in Greece. That's the only thing I can think that makes sense about their names, if they call them "Tera" because of their size...
  27. Μάλλον ISM ήθελε να πει
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...