Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Και στις 20/12/2002 αλλο ενα..επεισοδιακο δρομολογιο

μια ζωη στην αδικια οι μινωϊκες B) (παραπονεμενα λογια εχουν τα τραγουδια μας, γιατι τ'αδικο το ζουμε μεσα απο την κουνια μας) ;)

Κατι αναλογο εγινε και με το προχθεσινο απαγορευτικο... Η συνεχεια επι της οθονης ;) Edited by proud_ionian
move
Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα κάτι θα πάει στην Παροναξία γιατί στο σύστημα δεν έχουν αλλάξει ακόμη τα δρομολόγια και πουλάει κανονικά το HS4 για Πάρο και Νάξο ενώ έχει κλείσει το σύστημα για Κουφονήσι και Αμοργό!!!!! Πιθανό το πλοίο που θα μπει δεν το έχει κλείσει ακόμη η HSW και για να μην χάσει τα εισιτήρια αφήνει τα πλοία προς το παρόν ως έχουν!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Η Ιός Σαντορίνη δουλεύει μόνο πρωί στα ταχύπλοα από το Πειραιά και για αυτό δεν νομίζω να το πειράξουν το δρομολόγιο το συγκεκριμένο. Τώρα να κάνει απογευματινό δρομολόγιο το Highspeed 6 για Παρο Νάξο δεν είναι λύση γιατί στην απογευματινή ζώνη θα υπάρχει το Blue Star Patmos και το Seaspeed Jet, ενώ το κενό υπάρχει στη πρωινή που θα είναι μόνο το Blue Star Delos

Link to comment
Share on other sites

 

Δεν υπάρχει περίπτωση να αφήσει ορφανή τη γραμμή. Κάτι άλλο θα σκεφτεί.

 

Βέβαια, μην ξεχνάμε και την πιθανή επιστροφή του Νήσος Χίος που αναφέρθηκε στο θέμα του πλοίου.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Άμα πάντως έχουν σκοπό να ναυλώσουν/αγοράσουν άλλο πλοίο για Πάρο-Νάξο δε βγάζει νόημα το ότι βγάλανε το Κουφονήσι και την Αμοργό από το σύστημα γιατί θα μπορούσαν απλά να κρατήσουν τη γραμμή όπως ήταν. Λογικά η Παροναξία θα μπει στα δρομολόγια άλλου πλοίου το οποίο δε θα προλάβαινε να πηγαίνει και Κουφονήσι-Αμοργό. 

Edited by hsw
Link to comment
Share on other sites

Είναι τεραστιο το ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ για ενδοκυκλαδυτικα.Αν δει καποιος τι κινηση εχουν το ΑΡΤΕΜΙΣ και το AQUA SPIRIT θα καταλαβει για ποιο λογο είναι αυσυμφορο κατι τετοιο.Αν σε κάθε λιμανι,ακομα και στα μεγαλα νησια κατεβαινουν 10-15 ανθρωποι είναι θεμα.

Το καλοκαιρι σιγουρα η κινηση είναι μεγαλυτερη αλλα και παλι δεν είναι τοσο μεγαλη που να δικαιολογει πλοιο στο μέγεθος του ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ

Link to comment
Share on other sites

Μήπως στοχεύουν στη δρομολόγηση του ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Π σε ενδοκυκλαδικά, κα όχι του νεοαποκτηθέντος πλοίου?

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

για το αικατερινη το φθινοπωρο κυκλοφορουσε οτι παει για τον γουτο, ενω προσφατα ανακινηθηκαν σεναρια δυτικων κυκλαδων και κυθηρων.

 

κατα τη γνωμη μου και το αικατερινη ειναι μεγαλο για ενδοκυκλαδικα

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά αυτά τα πλοία είναι πολύ μεγάλα για τα ενδοκυκλαδικα, ας φουντάρει η ΝΕΛ να ησυχάσουμε και υπάρχουν καράβια για να καλύψουν τα κενά... ασε που αν είναι να πάρει μια γραμμή της ΝΕΛ  πιο λογικό είναι η γραμμή του Ταξιάρχη!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Εγω θα ήθελα το Αικατερίνη Π στης δυτικές που ειναι πλοίο και ταχύτητα εχει και να υπάρχει και μια δεύτερη εταιρεία, γιατί τα μονοπώλια δεν ειναι καλά. Τωρα με το ενδοκυκλαδικα ας προχωρήσουν πια στην αφαίρεση της ΝΕΛ και νομίζω οτι υπάρχουν πολλές καλές περιπτώσεις να εκδηλώσουν ενδιαφέρον.

Link to comment
Share on other sites

Το πρόγραμμα λέει ότι και τα τρία πλοία θα είναι Ραφηνα. Δύο το πρωί,μάλλον με λίγο διαφορετικόυς προορισμόυς, και ένα μόνιμο το απόγευμα.

Αργότερα, και ανάλογα με τις συνθήκες που θα διαμορφωθούν στις γραμμές, ίσως υπάρξουν αλλαγές

Πάντως το καλοκαίρι και τα τρία θα δουλέψουν από Ραφήνα

Link to comment
Share on other sites

Γιατί μ φαίνεται πως με την έλευση του Νήσος Ρόδος στο Αιγαίο ειναι σαν να παραδίδουν πνεύμα λιγο οι Ελληνικές εταιρείες στην Αδριατική;; Λανθασμένηκαι υπερβολική μαλλον η εντύπωση μου ε;

Link to comment
Share on other sites

Με βάση την πιθανή πώληση του Blue Star I , και ΑΝ αυτή επαληθευθεί, ποιος ο πιθανότερος αντικαταστάτης?

 

Κρήτη ΙΙ όπως παλιά *(με επέκταση της κοινοπραξίας "όπου λάχει" ) , επέκταση του Blue Star Patmos (10/5 σταμάταγε και ξεκίναγε το BS1) , κάτι άλλο και αν ναι ποιο?

Να δω κάνα κόκκινο στη Χίο και τι στον κόσμο...

Link to comment
Share on other sites

Με βάση την πιθανή πώληση του Blue Star I , και ΑΝ αυτή επαληθευθεί, ποιος ο πιθανότερος αντικαταστάτης?

 

Κρήτη ΙΙ όπως παλιά *(με επέκταση της κοινοπραξίας "όπου λάχει" ) , επέκταση του Blue Star Patmos (10/5 σταμάταγε και ξεκίναγε το BS1) , κάτι άλλο και αν ναι ποιο?

Να δω κάνα κόκκινο στη Χίο και τι στον κόσμο...

Μήπως αυτό ήταν το πλάνο της εταιρείας από τότε που παραγγέλθηκαν τα Patmos&Delos; Δεν νομίζω πως έχουν σκοπό να κάθετε το Δήλος 8 μήνες το χρόνο.

Link to comment
Share on other sites

Χαλασε η δουλεια στη Βενεζουελα για το 2 και 3. Για το 2 μαλιστα ειχε πεσει και προκαταβολη που δε νομιζω να επιστραφει.

 

Δεν το φερνει μιας και χαλασε η δουλεια 

Θεσσαλονικη - Σποραδες - Κυμη ( να εξυπηρετησει και τα νησια μας και την Ευβοια με απευθειας γρηγορη συνδεση  ? )

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...