Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Το θέμα όμως Nick δεν είναι να δείξει 19 Σεπτέμβρίου και το ταμείο να είναι μείον... Έκαναν μια επένδυση στην αγορά του HS3 και πιστεύω πως οφείλουν να την σεβαστούν .Όσο καθυστερούν την ολοκληρωμένη ανάρτηση των δρομολογίων τους τόσο δυσκολότερο είναι να βγάλουν έστω και κάποιο κέρδος από τη δρομολόγηση των πλοίων τους. Οι περιλιπτικές των Highspeeds ακόμα και αν είναι η αρχή της σεζόν είναι τραγικές. Τέτοιες περιλιπτικές δεν έκανε το Πάρου και το Θαλασσινή τις χρυσές εποχές των Highspeeds, αν λέει κάτι αυτό. Δε ξέρω αν έχουν φύγει τα στελέχη που είχε η εταιρεία σαν Hellenic και διαχειριζόνταν τα ταχύπλοα παλαιότερα, αλλά με τον τρόπο αυτό δε γίνεται να πάει μπροστά το όλο εγχείρημα και νομίζω πως είναι αντιληπτό και κατανοητό από όλους. H γραμμή αυτή χρειάζεται σταθερά, καθημερινά ωράρια όπως ακριβώς κάνουν το World με το CLJ 1 και τα πηγαίνουν εξαιρετικά από πληρότητες... Ούτε Τετάρτες το ένα Ηράκλειο-Κυκλάδες-Ηράκλειο και το άλλο Πειραιά -Κυκλάδες-Πειραιά, ούτε άλλα νησιά το ένα άλλα το άλλο, ούτε διαφορετικές ώρες αναχώρησεις από Πειραιά, ούτε δρομολόγια υπολογισμένα με ταχύτητες HHS ενώ τα εκτελεί το HS4 και έχει παραμονή στη Μύκονο 50 λεπτά χωρίς λόγο και αιτία ή φτάνει Πειραιά 1 ώρα νωρίτερα όπως έγινε χθες.Καθημερινά εναλλάξ δρομολόγια στη γραμμή Πειραιάς-Κυκλάδες-Ηράκλειο με ίδια ωράρια. Απλά,λιτά και απέρριτα... Πραγματικά χρειάζεται σεμινάριο για να καταλάβει κάποιος το πως από εκεί που παλαιότερα το HS4/HS5 στο Ηράκλειο Κυκλάδες (η πρώτη εταιρεία που πραγματοποίησε τόσο πετυχημένη δρομολόγηση) ταξίδευαν πρωτόκολλο και έχουν φτάσει σε σημείο που όλος ο κόσμος αυτός,πλέον ταξιδεύει με αντίπαλο στρατόπεδο. Πραγματικά απορώ αν στην Attica έχουν καταλάβει ότι έχουν χάσει ένα τεράστιο ποσοστό επιβατών και κέρδους για την εταιρεία... Και μην ακούσω ότι δεν υπαρχει κέρδος όταν ο Ηλιόπουλος αγοράζει το ένα ταχύπλοο μετά το άλλο... Φτάνει με την καραμέλα ότι τα ταχύπλοα δεν έχουν κέρδος. Έχουν και παραέχουν αρκεί να μπορείς να τα δουλέψεις σωστά...

  • Replies 589
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Βρέ σύμφωνοι, δίκιο έχεις σε όλα. Ο τρόπος που ενεργούν είναι αξιοπερίεργος, μην πώ τίποτα χειρότερο. Από την άλλη όμως είναι νωρίς να πεί κανείς πως θα είναι καταστροφή. Στη λογική ότι είναι ακόμη πολύ νωρίς στη σεζόν και στη λογική ότι στην υψηλή σεζόν υπάρχει ψωμί για όλους. Οπότε στο τέλος της ημέρας το πρόσημο μπορεί να είναι θετικό, με όλα θέματα που μπορεί να έχουν.  

Posted

Πάντως παρατηρώντας στο marinetraffic ότι θα έφταναν κοντά στη Σαντορίνη παρατήρησα λιγάκι πορείες, ταχύτητες και κάμερα.

Περίμενα λόγω αναμενόμενης μεγάλης κίνησης του ενός και μικρής του άλλου, πως θα βλέπαμε κόντρα, αλλά δεν.

Για πολλούς λόγους, κυρίως διότι το 4 έκοψε αρκετά περιμένοντας να φύγει το Δήλος, έριξε καταπέλτη λίγο πριν σηκώσει το Τσάμπιονς, παρότι ήταν έτοιμο στην ώρα του ξεκίνησε αρκετά νωχελικά και συνέχισε 3-3.5 κόμβους κάτω από τον ανταγωνιστή.

Η εταιρεία πάντως αφού αποφάσισε το τόλμημα στη γραμμή θα πρέπει να το υποστηρίξει, έχει δίκτυο, πληρώματα και πλοία, στελέχη διοικητικά δεν ξέρω αν έχει ικανά.

Posted

Ανεκτέλεστο το δρομολόγιο του HIGHSPEED 3, την Τετάρτη 28/5, από Ηράκλειο για Σαντορίνη, Νάξο, Μύκονο κι επιστροφή.

Quote

Σας ενημερώνουμε οτι την Τετάρτη 28.05.2025, το δρομολόγιο του HIGHSPEED 3, από το λιμάνι του Ηρακλείου, στις 07:30 το πρωί, για ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ (09:30-09:45), ΝΑΞΟ (11:15-11:30), ΜΥΚΟΝΟ (12:15-12:30), ΝΑΞΟ (13:15-13:30), ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ (15:00-15:15), ΗΡΑΚΛΕΙΟ 17:15, δεν θα πραγματοποιηθεί.

Παρακαλούνται οι επιβάτες όπως επικοινωνήσουν με τον ταξιδιωτικό τους πράκτορα.

Πηγή: https://ellinikiaktoploia.net

Posted

Και πως είχε ανοικτό πλάνα εφόσον δεν είχε έγκριση για το δρομολόγιο??? Μάλλον δεν θα έχει κίνηση για να κάνουν αυτό το δρομολόγιο.

Posted

Πάντως έχουν βγει από το σύστημα όλα τα δρομολόγια για τις Τετάρτες.

Κινηση δεν έχουν καμία μέρα έτσι κι αλλιώς….

 

Posted

Περάστηκαν επιτέλους σωστά τα δρομολόγια των highspeed στο Πειραιάς Ηράκλειο. Βέβαια οι χρόνοι είναι εκτός ανταγωνισμού και ήδη κάνουν αρκετά λιγότερο χρόνο.

Καπου στον Ιούνιο το Hellenic Highspeed αγνοείται, έτσι το hs4 εμφανίζεται να κάνει δρομολόγια και στην Παροναξία και στο Πειραιάς Ηράκλειο. 

Posted

Είναι όμως σημαντικά φθηνότερα από τα αντίστοιχα της seajets, στο σκέλος Πειραιάς-Ηράκλειο-Πειραιάς, που τουλάχιστον είδα.

Posted (edited)

Οριακά ακριβότερα ειναι! 
Εντωμεταξύ δίνουν χρόνους περισσότερο απο αυτό που κάνουν τα ταχύπλοα και αναγκάζονται να κάθονται 20-30’ στα νησιά.

Χαρακτηριστικά το hs4 δινει 3.40 το Πειραιας Μυκονος ενώ το κανει σε 3-3.10 μαξ. 
Αν δεν φτιάξουν έστω τις τιμές ή αν δεν αλλάξουν κάπως τα ωράρια πραγματικά θα είναι η χειρότερη επένδυση.

Χαρακτηριστικά κοιτούσα σήμερα στη Σαντορίνη κατέβηκαν 50 άτομα απο το hs4 (ισως απο Ιο; ) και ανέβηκαν ποσοι λέτε; Ούτε 15! 
Το world champion έμπαιναν ουρές ατόμων που κατέβαιναν κατευθείαν απο τα κτελ. Πιστεύω χτυπάνε πάνω απο 1000 ατομα στο Σαντορινη Ηράκλειο.

Εναλλακτικά έχω σκεφτεί να ξεκινάνε στις 12 τα ταχύπλοα της hsw απο Πειραιά για να υπάρχει μια εναλλακτική εκείνη την ώρα προς τα νησιά, που υπάρχει κενό.

Αλλιώς τι να κάνεις αν δινεις 3.40 για Μύκονο, 4.40 για Πάρο, 2.40 για Σύρο; 
 

Edited by polmyt
Posted
34 minutes ago, HS_4 said:

Πιστεύω χτυπάνε πάνω απο 1000 ατομα στο Σαντορινη Ηράκλειο.
 

840 είχαν χθές σύμφωνα με το δελτίο τύπου της βλάβης.

Posted (edited)
12 hours ago, HS_4 said:

Οριακά ακριβότερα ειναι! 
 

Στην οικονομική θέση, έχουν ίδιες τιμές στο σκέλος που προανέφερα (90€ HSW-89.70€ SEAJETS).

Business η HSW 118€ και Platinum 145€ η SEAJETS.....οπότε ίδια δεν είναι για όσους ταξιδεύουν σε αυτες τις θέσεις, η τύχει και δεν βρουν οικονομική!

Edited by polmyt
quote
Posted

Η business συγκρίνεται με την club και η vip με την platinum, συνεπώς ίδιες τιμές εχουν

Posted (edited)
11 hours ago, mvin said:

Στην οικονομική θέση, έχουν ίδιες τιμές στο σκέλος που προανέφερα (90€ HSW-89.70€ SEAJETS).

Business η HSW 118€ και Platinum 145€ η SEAJETS.....οπότε ίδια δεν είναι για όσους ταξιδεύουν σε αυτες τις θέσεις, η τύχει και δεν βρουν οικονομική!

Απο πότε η σύγκριση τιμων γίνεται στις business και vip που το καθε ταχυπλοο έχει γύρω στις 100-200 σύνολο και όχι στις οικονομικές που αφορά το υπόλοιπο 90%;
 

Η Fast Ferries περυσι είχε ασφαλως φθηνότερες τιμές και απο εκεί έπαιρνε κόσμο. Μεχρι να το παρουν χαμπαρι στην αττικα θα εχει φτασει αύγουστος! 

Edited by polmyt
Posted

Μαντάρα τα κάνανε, δεν υπολογίζουν ρεαλιστικούς χρόνους και κάθονται στα λιμάνια 20-30 λεπτά, 87 ευρώ για Μύκονο και είναι το πιο αργό στο πρόγραμμα. Ποιος θα το προτιμήσει βάσει λογικής; Η Seajets τους έβαλε  τα γυαλιά, και έβαλε τώρα και το Eurochampion Jet με 62 ευρώ για Μύκονο Νάξο, κλαφτα Χαράλαμπε. Και το αποκορύφωμα, χάνει και την Παροναξια με την αποδρομολόγηση του HS4. Θα δούμε πως θα πάει η σεζόν, αλλά εδώ μιλάμε για ερασιτέχνες, όχι για εταιρεία. 

Posted

Να τους ψέγουμε εκεί που τους αξίζει, στο συγκεκριμένο δεν θεωρώ πως το αξίζουν. Όταν μπεί για τα καλά το καλοκαίρι, αυξηθεί η κίνηση και κάνοντας το σωστό έλεγχο εισιτηρίων στους καταπέλτες, κι όχι στοιβάζοντας τον κόσμο σαν τα ζώα εν πλώ στο γκαράζ, τόση ώρα θα παίρνει η διαδικασία. Όσοι έχετε δεί προσεγγίσεις του Santorini Palace τα προηγούμενα χρόνια αλλά και του Thunder, για προορισμούς όπως η Πάρος και η Μύκονος, αυτή είναι η σωστή ώρα. Ίσα-ίσα, που αν υπήρχε ΥΕΝ και ΛΣ, θα έπρεπε να τραβήξουν το αυτί της Seajets για τις συγκεκριμένες πρακτικές.

Posted

Συμφωνώ απόλυτα καθώς λαμβάνουν υπόψη την ασφάλεια των επιβατών, αλλά φτάσανε στο άλλο άκρο με τις παραμονές, με αποτέλεσμα να μην καθίσταται ανταγωνιστικό. Σίγουρα πρέπει να ρίξουν τις τιμές, θα μπουν που θα μπουν μέσα, ας κερδίσουν τουλάχιστον τις εντυπώσεις για του χρόνου. 

Posted
1 hour ago, Nick the Greek said:

Να τους ψέγουμε εκεί που τους αξίζει, στο συγκεκριμένο δεν θεωρώ πως το αξίζουν. Όταν μπεί για τα καλά το καλοκαίρι, αυξηθεί η κίνηση και κάνοντας το σωστό έλεγχο εισιτηρίων στους καταπέλτες, κι όχι στοιβάζοντας τον κόσμο σαν τα ζώα εν πλώ στο γκαράζ, τόση ώρα θα παίρνει η διαδικασία. Όσοι έχετε δεί προσεγγίσεις του Santorini Palace τα προηγούμενα χρόνια αλλά και του Thunder, για προορισμούς όπως η Πάρος και η Μύκονος, αυτή είναι η σωστή ώρα. Ίσα-ίσα, που αν υπήρχε ΥΕΝ και ΛΣ, θα έπρεπε να τραβήξουν το αυτί της Seajets για τις συγκεκριμένες πρακτικές.

Εδώ πέρσι όταν ταξίδεψα με το Champion Jet 3 από Πάρο για Πειραιά,μόλις μπήκα στο πλοίο και μέχρι να βγω έξω στο κατάστρωμα,έφυγε 

Posted
3 hours ago, Nick the Greek said:

Να τους ψέγουμε εκεί που τους αξίζει, στο συγκεκριμένο δεν θεωρώ πως το αξίζουν. Όταν μπεί για τα καλά το καλοκαίρι, αυξηθεί η κίνηση και κάνοντας το σωστό έλεγχο εισιτηρίων στους καταπέλτες, κι όχι στοιβάζοντας τον κόσμο σαν τα ζώα εν πλώ στο γκαράζ, τόση ώρα θα παίρνει η διαδικασία. Όσοι έχετε δεί προσεγγίσεις του Santorini Palace τα προηγούμενα χρόνια αλλά και του Thunder, για προορισμούς όπως η Πάρος και η Μύκονος, αυτή είναι η σωστή ώρα. Ίσα-ίσα, που αν υπήρχε ΥΕΝ και ΛΣ, θα έπρεπε να τραβήξουν το αυτί της Seajets για τις συγκεκριμένες πρακτικές.

Άλλο αυτό , άλλο να δινουν πχ 3.40 ή 3.50 για Πειρ-Μύκονο όταν βγαινει σε 3.10 μαξ. 
Μπορουν απλά να αλλάξουν τις ώρες. 12 το πρωί απο Πειραιά και 9 ή 9.30 απο Ηράκλειο να υπάρχει εναλλακτική εστω. 

Posted
11 hours ago, togias_k said:

Και το αποκορύφωμα, χάνει και την Παροναξια με την αποδρομολόγηση του HS4.

Για την Παροναξία έχουν και 3 συμβατικά που απ ότι φαίνεται προτιμάνε να γεμίζουν αυτά.

Posted

Έχουν κάνει μια αλλαγή στα δρομολόγια του HS4 από Ιούνιο και το Μύκονος Πειραιάς το δίνουν σε 3:05 και το Πειραιάς Μύκονος σε 3:25 από 3:35 που το δίνουν τώρα και παραμονή στη Μύκονο 30 λεπτά, τα οποία και πάλι όμως είναι υπερβολικά. Επι παραδείγματι στο HS3 σε όλα τα λιμάνια έχουν 15 λεπτά παραμονή όπως ακριβώς είχε όταν ήταν σα Thunder και όπως είχε και το Santorini Palace παλαιότερα μιας και το ανέφερες @Nick the Greek. Κανονικά ας το δήλωναν 3:05 και για τις δυο διαδρομές με 20λεπτη παραμονή στη Μύκονο και ανταγωνιστικό θα ήταν και ρεαλιστικό ταυτόχρονα. 20 λεπτά παραμονή στην Ίο είναι επίσης πάρα πολύ χρόνος. Τα περισσότερα ταχύπλοα που κάνουν call στην Ίο σε 5 λεπτά έχουν ξεμπερδέψει οπότε θα κέρδιζαν και εκεί λίγο χρόνο αν το έκαναν 10 λεπτό. Το Ηράκλειο Θήρα 2:15 το δίνουν και στις δύο διαδρομές ενώ προχθές το έκανε 1:55. Γίνεται αντιληπτό νομίζω ότι έχουν κινηθεί πάρα πολύ συντηριτικά με τα δρομολόγια του HS4. Βέβαια ίσως επειδή υπολόγιζαν αρχικά το HHS για τη γραμμή να έχουν κάποιο πρόβλημα με τις ώρες που μπορεί να ζητήσουν και τα λιμεναρχεία να μην επιτρέπουν να φτάνει άλλη ώρα είτε λόγω κίνηση στο εκάστοτε λιμάνι και πολλά άλλα. Του χρόνου λοιπόν,γιατί φέτος δεν τα βλέπω καλά τα πράγματα, ας δούνε καλύτερα στην Attica τις ώρες των δρομολογίων μπας και γίνει ανταγωνιστική η επιλογή των Highspeed μιας που μέχρι ώρας με τα υπάρχοντα ωράρια δεν βλέπω φως στο τούνελ... Τώρα κάτι άλλο που μου κίνησε την περιέργεια. Κάπου αναφέρθηκε ότι η Attica δεν είχε ανεβάσει τα δρομολόγια των Highspeed γιατί δεν είχε έγκριση από το Σ.Α.Σ. Όλες οι υπόλοιπες εταιρείες πως γίνεται λοιπόν να ανεβάζουν τα δρομολόγια τους για την επόμενη σεζόν πριν καλά καλά φύγει η σεζόν που διανύουν, χωρίς να έχει περάσει κάποιο Σ.Α.Σ;

Posted

Συνήθως οι εταιρείες ανοίγουν τα πλάνα τους κάπου στα τέλη Οκτωβρίου όταν πάρουν τις εγκρίσεις στο ΣΑΣ για της ετήσιες δηλώσεις δρομολογήσεις των πλοίων τους. Μπορεί κάποιες εταιρείες να μην ανοίγουν για κάποια πλοία γιατί έχουν σκέψεις για αλλαγή δρομολογίων οπότε δεν θέλουν να ανοίξουν εγκαίρως πλάνα.

Posted
12 hours ago, Champion Jet_2 said:

Έχουν κάνει μια αλλαγή στα δρομολόγια του HS4 από Ιούνιο και το Μύκονος Πειραιάς το δίνουν σε 3:05 και το Πειραιάς Μύκονος σε 3:25 από 3:35 που το δίνουν τώρα και παραμονή στη Μύκονο 30 λεπτά, τα οποία και πάλι όμως είναι υπερβολικά. Επι παραδείγματι στο HS3 σε όλα τα λιμάνια έχουν 15 λεπτά παραμονή όπως ακριβώς είχε όταν ήταν σα Thunder και όπως είχε και το Santorini Palace παλαιότερα μιας και το ανέφερες @Nick the Greek. Κανονικά ας το δήλωναν 3:05 και για τις δυο διαδρομές με 20λεπτη παραμονή στη Μύκονο και ανταγωνιστικό θα ήταν και ρεαλιστικό ταυτόχρονα. 20 λεπτά παραμονή στην Ίο είναι επίσης πάρα πολύ χρόνος. Τα περισσότερα ταχύπλοα που κάνουν call στην Ίο σε 5 λεπτά έχουν ξεμπερδέψει οπότε θα κέρδιζαν και εκεί λίγο χρόνο αν το έκαναν 10 λεπτό. Το Ηράκλειο Θήρα 2:15 το δίνουν και στις δύο διαδρομές ενώ προχθές το έκανε 1:55. Γίνεται αντιληπτό νομίζω ότι έχουν κινηθεί πάρα πολύ συντηριτικά με τα δρομολόγια του HS4. Βέβαια ίσως επειδή υπολόγιζαν αρχικά το HHS για τη γραμμή να έχουν κάποιο πρόβλημα με τις ώρες που μπορεί να ζητήσουν και τα λιμεναρχεία να μην επιτρέπουν να φτάνει άλλη ώρα είτε λόγω κίνηση στο εκάστοτε λιμάνι και πολλά άλλα. Του χρόνου λοιπόν,γιατί φέτος δεν τα βλέπω καλά τα πράγματα, ας δούνε καλύτερα στην Attica τις ώρες των δρομολογίων μπας και γίνει ανταγωνιστική η επιλογή των Highspeed μιας που μέχρι ώρας με τα υπάρχοντα ωράρια δεν βλέπω φως στο τούνελ... Τώρα κάτι άλλο που μου κίνησε την περιέργεια. Κάπου αναφέρθηκε ότι η Attica δεν είχε ανεβάσει τα δρομολόγια των Highspeed γιατί δεν είχε έγκριση από το Σ.Α.Σ. Όλες οι υπόλοιπες εταιρείες πως γίνεται λοιπόν να ανεβάζουν τα δρομολόγια τους για την επόμενη σεζόν πριν καλά καλά φύγει η σεζόν που διανύουν, χωρίς να έχει περάσει κάποιο Σ.Α.Σ;

Σημερα εφτασε 11.35 Μυκονο και έκατσε μεχρι τις 12.20!! Θα μπορουσε να προσθεσει ενα ακομα λιμανι οπως την Παρο έτσι…

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...