Jump to content
Shipfriends

Αίολος Κεντέρης (IMO 9244350)


Recommended Posts

Το περίεργο που άκουσα είναι ότι τους επιβάτες δεν τους αφήνουν να ανέβουν στο ξενοδοχειακό μέρος του πλοίου:eek:. Δηλαδή βγάζουν το ταξίδι στο γκαράζ.:mad:
Αυτό προσωπικά το αποκλείω. Δεν είναι δυνατόν, μετά το ναυάγιο του Βοκκάκιο, από την μία μεριά να έχουν διώξει όλα τα σαράβαλα και να εφαρμόζουν αυστηρά μέτρα ασφάλειας...και από την άλλη -κατά παράβαση ολων των κανονισμών- να επιτρέπουν να ταξιδεύουν επιβάτες στο γκαράζ...έτη φωτός μακριά από τα σωστικά!

Ούτε σε δουλεμπορικό δεν γίνονται αυτά τα πράγματα!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • Replies 612
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...
ΝΕΛ, τα 80 εκ. του Κεντέρη και ο καφές στο Λήδρα

Πρώτον: τι έγιναν τα 80 εκατ. ευρώ που εισπράξατε από την πώληση του Αίολος Κεντέρη; Πώς τα αξιοποιήσατε;

Με αφορμή το παραπάνω, δε ξέρω εάν είχατε παρατήρηση ένα θέμα στο τελευταίο ΣΑΣ

Στα αιτήματα εκτός ημερήσιας διάταξης στο τελευταίο ΣΑΣ:

Θέμα Νο: 10 Συνέχιση δρομολόγησης και τροποποίηση δρομολογίων Ε/Γ-Ο/Γ ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ εως 31/10/08. Που δε το συζητήσανε όμως.

Όπως ξέρουμε όλοι με την σχετική ανακοίνωση της ΝΕΛ για τη πώληση του Αίολος Κεντερης και Παναγία Πάρου σε εταιρείες Αραβικών συμφερόντων, καθώς και τα πλοία έχουν μετονομαστεί σε Red Sea I και σε Red Sea II αντίστοιχα.

Για ποιο Αίολος Κεντερης μιλάνε?? Αφού δεν υπάρχει άλλο πλοίο με τέτοιο όνομα!!;):rolleyes:

Δε μπορώ να πιστέψω ότι έγινε τυπογραφικό λάθος στην ανακοίνωση του ΥΕΝ, αντί για Αίολος Κεντερης (original) να εννοούσαν τον Αίολος Κεντερη Ι ή ΙΙ

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Νομίζω πως η ΝΕΛ πέρυσι σε δελτίο τύπου μας ενημέρωσε ότι το πλοίο έχει πουληθεί σε εταιρία ξένων συμφερόντων. Διαβάζοντας στις προηγούμενες σελίδες βλέπω οτι το πλοίο έχει αλλάξει όνομα και σημαία. Πως θα δρομολογηθεί εντός Ελλάδας και πάλι; Θα το ναυλώσει η ΝΕΛ απο τους νέους αγοραστές. Θα το ξαναγοράσει; Και με βάση ποιά οικονομική λογική θέλει να το δρομολογήσει στη γραμμή Πειραιάς-Χίος-Μυτιλήνη;

Link to comment
Share on other sites

Έχουμε μία ανακοινωθείσα πώληση του πλοίου από την ΝΕΛ πριν από περίπου ένα χρόνο σε εταιρία ξένων συμφερόντων μαζί με το red sea ii αλλά το operation παραμένει στην ΝΕΛ ,σινιάλα ποτέ δεν άλλαξαν τα πλοία, πλήρωματα ήταν ελληνικά,ενδέχεται να ανέβει για επισκευή Ελλάδα ,και ενδέχεται να δρομολογηθεί εδώ.

Δεν ξέρω αλλά όλα αυτά μου φαίνονται ασυνήθιστα:confused:

Χώρια που θα διαψευστεί το γνωμικό ενός φίλου μου πλοιάρχου ο οποίος λέει ότι βαπόρι που περνάει το Σουέζ για κάτω μην περιμένεις να γυρίσει.;)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ο Θρυλος της Ερυθρας απο σημερα στα νερα μας και παλι. Καλως τα δεχτηκαμε. :D:D. Επισημως για επισκευες αλλά άλλα ακουω εγω απο τις μπιντες της Χιου :D

Link to comment
Share on other sites

Λες φίλε NEPTUNE να το δούμε στα παλιά του λημέρια; Με τί όνομα όμως RED SEA I; Εκτός και αν οι πλοιοκτήτες του μας επιτρέψουν να του δώσουμε το παλιό του όνομα. Πώς σου φαίνεται;

Link to comment
Share on other sites

Λες φίλε NEPTUNE να το δούμε στα παλιά του λημέρια; Με τί όνομα όμως RED SEA I; Εκτός και αν οι πλοιοκτήτες του μας επιτρέψουν να του δώσουμε το παλιό του όνομα. Πώς σου φαίνεται;

Η ναυλωση δεν απαγορευεται, μπορει η ΝΕΛ να το ναυλωσει ;) για το καλοκαιρι και να ξαναονομαστει ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ, ακομα μπλε ειναι, ενα λογοτυπο χρειαζεται και μια γενικη επισκευη σαλονιων. Το που βεβαια θα δουλεψει ειναι ενα θεμα, αφου τοσα χρονια δεν καταφερε να προκοψει πουθενα, αλλα ισως να ηρθε μονο για επισκευη και το μελλον του ειναι να ξανακατηφορισει στα κοκκινα νερα.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή μου έχουν δείξει φωτογραφίες κατόπιν επέλασης στα σαλόνια και του ΦΑΙΔΡΑ και του ΠΑΝΑΓΙΑ ΠΑΡΟΥ καταλααβαίνω απόλυτα τον jerry γιατί αναφέρει περί γενικής επισκευής σαλονιών.

Στο ΦΑΙΔΡΑ το τι λάμπες ,κλειδαριές καμπινων και ψιλομαραγκοδουλειες κάνανε όσο ήταν ναυλωμένο δεν λέγεται ενώ είδα φώτο μετά από ταξίδι του ΠΑΝΑΓΙΑ ΠΑΡΟΥ και ήταν λες και είχε φιλοξενήσει συλλαλητήριο της θύρας 7:D

Οπότε κι ο ΚΕΝΤΕΡΗΣ αν επρόκειται να δρομολογηθεί εδώ σίγουρα τα μαζέματα του θα τα θέλει.

Υστερούσε που υστερούσε σε πολυτέλεια από τα χάισπιντ αν δεν το μαζέψουν κιόλας θα υπάαρξουν παράπονα

Link to comment
Share on other sites

η αλήθεια είναι πως ο κόσμος σε Χίο-Μυτιλήνη το θέλει.Άλλά το ερώτημα είναι αν θα μπορέσει να βγάλει τα έξοδα του γιατί τα προηγούμενα χρόνια άλλα ξέραμε.

Επειδή πάντως αδυνατώ να καταλάβω το σκεπτικό με το οποίο γύρισε θα αρκεστώ μόνο σε καμιά φωτογραφία του,έτσι κι αλλιώς οι φήμες που κυκλοφόρησαν μετά τη πώληση του θα ήταν ένας λόγος παραπάνω για να μη ξαναγυρίσει αλλά......

Link to comment
Share on other sites

Το ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ έφερε πραγματικά επανάσταση στη γραμμή Πειραιά-Χίου-Μυτιλήνης. Ειδικά για τη Χίο οι 4,5 ώρες ταξιδιού ήταν μεγάλο πράγμα. Σίγουρα ο κόσμος θα το θυμάται πάντα σαν το ταχύτερο που πέρασε ποτέ. Η εμπειρία όμως από άλλες γραμμές (πχ Κυκλάδες) έχει δείξει ότι τέτοια πλοία δεν μπορούν να ανταγωνιστούν γρήγορα συμβατικά τύπου ΜΥΚΟΝΟΣ ή ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ. Ισως η ΝΕΛ θα πρέπει να εξετάσει το ενδεχόμενο δρομολόγησής του σε γραμμή που εξυπηρετείται από αργά συμβατικά (ΧΑΝΙΑ?). Στη Χίο και Μυτιλήνη δεν νομίζω ότι έχει πλέον τύχη απέναντι σε ΜΥΚΟΝΟΣ/ΧΙΟΣ.

Link to comment
Share on other sites

Βρε παιδιά και μόνο που το συζητάμε το ενδεχόμενο να δρομολογηθεί το πλοίο στη Χίο, στα Χανιά ή και γω δεν ξέρω που αλλού...είναι για γέλια. Ελπίζω, όπως είπε και ο JERRY, να κάνει την επισκευή του και να πάει πάλι στην Ερυθρά...

Link to comment
Share on other sites

Μετά τους Ιταλούς (MEGA EXPRESS FOUR και MEGA SMERALDA) τώρα μας προτειμούν και οι Αγύπτιοι για τις επισκευές τους...Αυτοί μάλιστα σε μια ένδειξη αγάπης στον κατά τα άλλα αδελφό ελληνικό λαό, βάζουν και ελληνικά πληρώματα στα βαπόρια τους.

Να δεις που στο τέλος θα του βάλουν και ελληνική σημαία;):confused:

Link to comment
Share on other sites

Απο το RED SEA I (για ποσο ακομα?) εχουν σβηστει τα σινιαλα απο το φουγαρο. Τωρα θα ακουσουμε και καμια αγορα-ναυλωση του απο γνωστη ακτοπλοικη και θα πεσουμε ολοι ξεροι :D

Link to comment
Share on other sites

Ένα σενάριο που ακούστηκε για το Red Sea I είναι θα μπει στη γραμμή της Χίου Μυτιλήνης (τι παράξενο σε αυτό):rolleyes::rolleyes:. Αλλά λένε ότι θα δουλεύει με τη μια τουρμπίνα και τις δυο MTU. Που λογικά θα του δίνει μια ταχύτητα περίπου 26-28 κόμβων.

Ποια η λογική να βάλεις ένα ταχύπλοο να ταξιδέψει με μια σχετικά συμβατική ταχύτητα στη γραμμή πια λόγω της παρουσία του Νήσος Χίος, και να πληρώσεις παραπάνω χρήματα (??):D

Link to comment
Share on other sites

Δεν θα πληρώνεις λογικά παραπάνω χρήματα πιστεύω πως αν επαληθευτεί η πληροφορία το εισητήριο θα είναι περίπου το ίδιο με το Νησος Χίος.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...