Jump to content
Shipfriends

Ανθρωποκτονία με θύμα επιβάτη του Blue Horizon || 05.09.2023


Recommended Posts

Και σήμερα το τσίρκο με τους ανοιχτούς καταπέλτες στις αφιξοαναχωρήσεις συνεχίζεται τόσο στην Μύκονο , όσο και στην Πάρο. Τί στο καλό, τόσο δυσκολο είναι; Πως το κάνουν δηλαδή οι κουτόφραγκοι και οι Ιάπωνες. Και όποιος αναρωτιέται τι εννοώ, ας δει πως το κάνουν σε βιντεο του You Tube.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 291
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Από ότι γράφεται, στο λιμενικό την έρευνα θα την κάνουν οι εσωτερικές υποθέσεις, ενώ η εισαγγελία έρευνα και κατά πόσο μπορεί να τεκμηριωθεί ποινική κατηγορία και για τη διοίκηση της Attica

Link to comment
Share on other sites

ολα ειναι θεμα συμβολισμων και ψυχολογιας των μαζων...

Ευτυχως για την εταιρεια αυτο που αναθεματιζουν ολοι ειναι το blue horizon και οχι η blue star... Αν δηλαδη ολα τα δημοσιευματα  και οι τιτλοι αναφερονταν στην Blue star τωρα ισως ψαχναμε το ενο ονομα της εταιρειας

Edited by marioskef
Link to comment
Share on other sites

μα ακριβώς αυτό ειναι το πρόβλημα. οτι δεν είναι οι συμβολισμοί το ζητούμενο αλλά η ουσία που προκύπτει από συγκεκριμένες και απολυτα απτές καταστάσεις και πρόσωπα που είναι στην ομπρέλα της εταιρείας 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, SAMAINA said:

Και σήμερα το τσίρκο με τους ανοιχτούς καταπέλτες στις αφιξοαναχωρήσεις συνεχίζεται τόσο στην Μύκονο , όσο και στην Πάρο. Τί στο καλό, τόσο δυσκολο είναι; Πως το κάνουν δηλαδή οι κουτόφραγκοι και οι Ιάπωνες. Και όποιος αναρωτιέται τι εννοώ, ας δει πως το κάνουν σε βιντεο του You Tube.

Δυστυχώς είμαστε και θα είμαστε 30 χρόνια πισω σε σχέση με την επιβίβαση στα υπόλοιπα κανονικά λιμάνια της Ευρώπης … 

Link to comment
Share on other sites

Καλως ή κακως στο κοσμο μας το θεμα δεν ειναι η ουσια αλλα το φαινεσθαι... η αντιληψη που εχει ο κασμος για τα πραγματα...

Και δυστυχως το φαινεσθαι ειναι οι διαφορες επικοινωνιακες κινησεις... εχεις δει για παραδειγμα τα υπουργεια να κανουν τη δουλεια τους και να προλαμβανουν καταστασεις... Νιωθω οτι αυτο που τους εχουν πει ειναι οταν γινει μια στραβη, να καρατομισουν κοσμο, να κανουν καποια ΕΔΕ και να δωσουν καποιο επιδομα. Ολα γινονται για να δοσουν την αντιληψη οτι κατι κινειται...

Αντιστοιχα εστω και προσωρινα, η blue star τελος απο το Ηρακλειο... Δεν θεωρω τυχαιο οτι οχι μονο φευγει το Horizon αλλα αντι να παει το galaxy (ως πιο καταλληλο για τη γραμμη), παει το Ελυρος της ΑΝΕΚ...

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει πιθανότητα ο πλοίαρχος να μην ενημερώθηκε καθόλου για το συμβάν και οι του πληρώματος στη πρύμνη και στο γκαράζ να προσπάθησαν να το συγκαλύψουν.

Έτσι εξηγείται ότι το βαπόρι αναχώρησε κανονικά και δεν προσπάθησε να διασώσει τον άνθρωπο.

Θα μου πείτε μα η πρύμνη έχει κάμερες κλπ. Όταν ο πλοίαρχος κάνει χειρισμούς αναχώρησης δε μπορεί να κοιτά συνέχεια το μόνιτορ κοιτάει από τη βαρδιόλα αποστάσεις δίνει εντολές κλπ.

Αν όμως αποδειχθεί πως ήταν ενήμερος για το συμβάν τότε πραγματικά τι να πω.Η λέξη ντροπή είναι πολύ λίγη.

 

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που με τρομάζει σε όλα τα δυσάρεστα γεγονότα των ημερών είναι ότι κοιτάμε πρώτα να τραβήξουμε φωτογραφία ή βίντεο αντί να βοηθήσουμε , είτε πετώντας ένα σωσίβιο στην θάλασσα , είτε βοηθώντας ηλικιωμένους που πέφτουν σε δρόμο με 1 μέτρο νερό να προχωρήσουν … έχουμε ξεφύγει σε όλα τα επίπεδα 

Link to comment
Share on other sites

Ναι συμφωνώ αλλά,αν βοηθήσει κάποιος που δεν είναι αρμόδιος πχ επιβάτης,μπορεί να βρει και το μπελά του.Στη καλύτερη θα τρέχει κάθε λίγο και λιγάκι στα δικαστήρια.

Link to comment
Share on other sites

Λογική εξέλιξη είτε ασκήθηκαν (πολύ πιθανό) είτε δεν ασκήθηκαν πιέσεις. Δεν μπορούσε να σταθεί ο Πασχάλης, καλώς η κακώς φέρει την ευθύνη για ο,τι γίνεται στην εταιρεία. Ενδιαφέρον θα έχει και το όνομα του αντικαταστάτη. Το ατύχημα πιθανότατα θα καθυστερήσει τις όποιες εξελίξεις καθώς κανείς δεν θα αγγίξει την εταιρεία πριν ξεχαστεί το τραγικό γεγονός (ακούγεται κυνικό αλλά θα ξεχαστεί όπως ξεχάστηκαν και οι νεκροί των Τεμπών). 

Link to comment
Share on other sites

Ευτυχώς που υπήρξαν συμπολίτες μας που κατέγραψαν το γεγονός με τα κινητά τους. Αλλιώς δεν θα μαθαίναμε το παραμικρό. Το ίδιο ισχύει και για άλλα γεγονότα. Η εικόνα, φωτογραφία ή βίντεο, αποτελεί αποδεικτικό στοιχείο.  

Link to comment
Share on other sites

54 minutes ago, nomikos said:

Υπάρχει πιθανότητα ο πλοίαρχος να μην ενημερώθηκε καθόλου για το συμβάν και οι του πληρώματος στη πρύμνη και στο γκαράζ να προσπάθησαν να το συγκαλύψουν.

 

Συμφωνα με μαρτυρίες επιβατών, οι επιβάτες φώναζαν στον πλοιαρχο για το συμβάν και απλά τους έκλεισαν την πόρτα. 

Edited by proud_ionian
long quote short
Link to comment
Share on other sites

ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΩ αλλά όταν το άκουσα αυτό είχα την εξής απορία :Πως γίνεται σε επιβατικό πλοίο να πας στον πλοίαρχο , όταν για να φτάσεις εκεί , πρεπει να ξερεις που είναι η καμπίνα και να περάσεις 1-2 πόρτες με κωδικό ασφαλείας …

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, nomikos said:

Υπάρχει πιθανότητα ο πλοίαρχος να μην ενημερώθηκε καθόλου για το συμβάν και οι του πληρώματος στη πρύμνη και στο γκαράζ να προσπάθησαν να το συγκαλύψουν.

 

 

@nomikos Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου είναι και η πιο φυσιολογική εξήγηση πλεον . αυτό που με τρομάζει είναι ότι το έκανε πολύ άνετα σαν να το έχει ξανακάνει  και καθόταν και κοίταζε….θα δουμε

Edited by proud_ionian
long quote short
Link to comment
Share on other sites

Φανταστείτε τώρα οι τέσσερις κατηγορούμενοι για την ανθρωποκτονία αυτή, να έπρεπε να διαχειριστούν μια σοβαρή αβαρία (εισροή υδάτων ή πυρκαγιά) που θα συνεπάγοταν την εγκατάλειψη του πλοίου.

Ο καθένας μπορεί να βάλει οτιδήποτε στο μυαλό του και για τους συγκεκριμένους, αλλά και για τυχόν άλλους όμοιούς τους.

Δεν είναι λοιπόν υπερβολικές οι αντιδράσεις, ούτε οι πιέσεις στην εταιρία.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Φυσικά και το ήξερε ο καπετάνιος από την αρχή το λέει και στο δεύτερο δελτίο τύπου που έδωσε η Attica με 10 ερωτήσεις και απαντήσεις.

Συγκεκριμένα γράφει τα εξής:


«Γνώριζε ο καπετάνιος τι συνέβαινε στον καταπέλτη; Γιατί δεν σταμάτησε αμέσως το πλοίο και γιατί δεν ρίχτηκε σωσίβιο με σχοινί ή άλλο μέσο προκειμένου να διασωθεί;
Την ώρα που έδωσε την εντολή απόπλου δεν υπήρχε συμβάν στον καταπέλτη. Στη συνέχεια, αντελήφθη άνθρωπο να πέφτει στη θάλασσα από την κάμερα της Γέφυρας. Ήταν λανθασμένες και η εκτίμηση και η απόφαση του πλοιάρχου και μάλιστα έρχονται σε απόλυτη αντίθεση με την εκπαίδευση που έχει λάβει και την πάγια ναυτική πρακτική.»

https://www.naftemporiki.gr/society/1511055/attica-10-erotiseis-apantiseis-gia-tin-tragodia-ston-peiraia/

Link to comment
Share on other sites

31 minutes ago, Vang said:

Φυσικά και το ήξερε ο καπετάνιος από την αρχή το λέει και στο δεύτερο δελτίο τύπου που έδωσε η Attica με 10 ερωτήσεις και απαντήσεις.

 

Μπορεί από τα μικρόφωνα του VDR να ακούγεται η συνομιλία μεταξύ ρεμετζου και γέφυρας , έτσι νομίζω μπορεί να διαλευκανθεί εύκολα αν γνώριζε ο πλοιαρχος ή όχι 

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...