Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Εκτος απο σκατζες στις γραμμες τους τα BLUE HORIZON-BLUE STAR 1 ειχαμε και αμοιβαιες αλλαγες Πλοιαρχων..

Ετσι ο Cpt.Δημητρης Διονυσατος στο BLUE STAR 1 απο το BLUE HORIZON και ο Θυμιος Σωκος στο BLUE HORIZON απο το BLUE STAR 1 ..

Αυτό για μένα αναπτερώνει τις ελπίδες για επιστροφή του πλοίου, καθώς ο cpt Θύμιος φεύγοντας από Χανιά την 6η Φεβρουαρίου δεν με χαιρέτησε αλλά μου είπε ότι "δεν σε χαιρετάω γιατί θα τα ξαναπούμε..."

Δεν ξέρω τι θα γίνει, απλά το αναφέρω...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • Replies 927
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Εδω και χρονια παντως πουλιεται απο την εταιρια του που σημαινει οτι ετσι κι αλλιως δεν ηταν στα πλανα της η εστω ηθελε/θελει πως και πως να το ξεφορτωθει.Αφου δεν υπαρχουν μαλιστα και γραμμες για να το βαλει και να φερνει λεφτα,λογικο ειναι να μας πει αντιο.Να βαλουμε και τις συχνες βλαβες που ειχε στα Χανια λιγο πριν την αποδρομολογηση...

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

Το Blue Horizon πριν από λίγη ώρα έφτασε στο Πειραιά και έδεσε στο Ν.Μ Δραπετσώνας, όπου παροπλίζετε για την ώρα. Μετά από παρά πολλά χρόνια έχουμε παρουσία πλοίου του ομίλου ΑΤΤΙΚΑ στην επισκευαστική ζώνη του Πειραιά.

Υ.Γ: Πλέον έχουν αφαιρέσει από το site της εταιρείας στα δρομολόγια για τα Χανια οτι δεν εκτελούνται τα δρομολόγια από το Blue Horizon μέχρι 09/06/11 "λόγω δεξαμενισμού", ενώ το πλοίο ταξίδευε κανονικά τόσο καιρό στην Αδριατική.

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι η πρώτη φορα που βλέπουμε πλοίο της ATTICA στην ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη Περάματως καθώς το Blue Horizon πέρισι κατα την ακινησία του μεχρι να ξεκινήσει δρομολόγια για Χανιά βρισκόταν στον Ν.Μ.Δ. εκεί που βρίσκεται και τώρα δηλαδη!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ακουστηκε οτι μεχρι τις 5 Ιουνιου θα ξανακυκλοφορησει... Τωρα για που κτλ δεν ξερω και δε βαζω το χερι μου στη φωτια

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Είδα στον ύπνο μου πως το ΔΗΛΟΣ άργησε να έρθει Ελλάδα και για να μην φάει όλον τον Ιούλιο χωρίς δρομολόγια από Ραφήνα, η ΑΤΤΙΚΑ έστειλε κανονικά το ΙΘΑΚΗ εκεί και το κενό στον Πειραιά με το καθημερινό δρομολόγιο των 07.35 καλύφθηκε προσωρινά από το HORIZON. To HORIZON βέβαια δεινοπαθούσε στην Τήνο και έμπαινε με την όπισθεν με πολύ ζόρι. Μετά, ξύπνησα... :(

Link to comment
Share on other sites

γι'αυτο οποτε εμπαινε δωδεκανησα στη θεση των μεγαλω blue star. εκανε μονο κω ροδο ή σαντορινη κω ροδο και δεν πηγαινε ποτε συρο, παρα μονο για δεξαμενισμο

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Φιλολογικη η κουβεντα,αλλα στη Συρο το προβλημα ποιο ειναι;

Βυθισμα,μεγεθος πλοιου,στενοτητα λιμανιου,κατι αλλο;

Link to comment
Share on other sites

Μην ορκίζεσαι κι όλας. Αν ήταν τόσο απλά τα πράμματα ενδεχομένως να την είχε επισκεφτεί κάποτε εκτός των ακινησιών του κάτι που δεν έχει γίνει μέχρι σήμερα. :rolleyes:

ΥΓ: Πολύ μου αρέσει που ο καθένας από τις κατά τα άλλα έγκυρες πηγές του (μέσα σε αυτούς κι εγώ) έχουμε στείλει όλα τα βαπόρια ανεξαιρέτως σε όλες τις γραμμές και στρούγγες του Αιγαίου με μια βεβαιότητα λες και είμαστε στελέχη της Attica ή της ΑΝΕΚ. Αυτό βέβαια σημαίνει, όσο και αν δεν το παραδεχόμαστε, ότι επί της ουσίας κανείς μας δεν γνωρίζει απολύτως τίποτα... B)

Link to comment
Share on other sites

γι'αυτο οποτε εμπαινε δωδεκανησα στη θεση των μεγαλω blue star. εκανε μονο κω ροδο ή σαντορινη κω ροδο και δεν πηγαινε ποτε συρο, παρα μονο για δεξαμενισμο

Αυτό νομίζω είχε να κάνει με τα ωράρια αφού θα έκανε πολύ για Ρόδο αν καθυστερούσε και με προσέγγιση στη Σύρο.

Link to comment
Share on other sites

εγω παλι νομιζω οτι εχει να κανει με το μηκος του πλοιου, το οτι οι προπελλες ειναι σχετικα κοντα και δεν κανουν ζευγος και με τα οχι τοσο δυνατα προπελλακια. δεν γυρνα ουτε ευκολα ουτε γρηγορα το βαπορι και με πλευρικο ανεμο εχει θεμα. θυμιζω το ατυχημα στην πατρα.

o κυριος λογος που δεν πιανει συρο σε τακτικο δρομολογιο ειναι αυτος

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Δύο μήνες περάσανε από την τελευταία φωτογραφία του πλοίου στην Δραπετσώνα από τον polmyt, και το πλοίο "εξακολουθεί να λιάζεται στον νέο μώλο".

Δύσκολοι καιροί για ορίζοντες (γιατί για πρίγκιπες, πάντα καλοί είναι).

gallery_2102_52_359948.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Μάθαμε τελικά που βρίσκεται το πλοίο ??? Στο δελτίο του ΟΛΠ εξακολουθεί να αναφέρεται στον μώλο Δραπετσώνας (καλά εντάξει, δεν σημαίνει και τίποτα αυτό :unsure: ).

Μιας και το τελευταίο του στίγμα στο AIS είναι από την Δραπετσώνα τον περασμένο Απρίλιο, να υποθέσουμε ότι πήγε κάπου ρυμουλκούμενο, ας πούμε σε καμμιά ντάνα στην Ελευσίνα ???

Link to comment
Share on other sites

Και η μεθόρμιση αυτή είναι καθαρά για λόγους ασφαλείας που έχουν να κάνουν με τις καιρικές συνθήκες την προηγούμενη βδομάδα που έκανε εκείνα τα μπουρίνια τρέχανε να μαζέψουν κάβους...

Link to comment
Share on other sites

Λογικό, διότι ένα βαπόρι 187μ σε πρυμοδέτηση κι ιδιαίτερα με τις πουνενταρίες που βάζει τον χειμώνα η με τους ισχυρούς νοτιάδες εκτός ότι κινδυνεύει το ίδιο απότο να πάρει δρομο, αποτελεί κίνδυνο και για τα διπλανά του βαπόρια που θα πάνε να δέσουν.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...