Jump to content
Shipfriends

Andros Queen (IMO 9166223)


Recommended Posts

Οι Στέφανου σε αυτό το πλοίο δεν πέταξαν λεφτά σε περιττά πράγματα και καλά έκαναν κατά την γνώμη μου. Το συντήρησαν σε όλους τους τομείς, έφτιαξαν ένα πολύ καλό ξενοδοχειακό από ότι λέγεται και δεν ασχολήθηκαν με παραπετα και μετασκευές για να δείξει πιο νέο. Αν είναι και λίγο παραφορτωμενο πρύμα δεν πειράζει ας είναι καλοταξιδο.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 642
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Κάπου τόσες είχε και το Πηνελόπη νομίζω.

Πάντως 132 έχουν τα blue star paros/naxos και καμιά φορά που μπαίνουν σε μακρινό δρομολόγιο (πχ άγονη Δωδεκάνησα) δε φτάνουν ούτε για δείγμα!! Άλλη γραμμή βέβαια, οκ...

**118 κρεβάτια είχε το Πηνελόπη. 

Link to comment
Share on other sites

Εγω για τα blue star Paros Naxos ήξερα ότι έχουν γύρω στις 55, δεν ξέρω αν έχουν κανει τόσο μεγάλη προσθήκη κι έχουν φτάσει στις 132. 

Στο site αναφέρει οτι το Blue Star PAROS εχει 26 καμπίνες που ακόμη και τετρακλινες να είναι όλες δεν ξεπερνούν τα 104 κρεβάτια .

Link to comment
Share on other sites

On 7/1/2023 at 10:39 AM, gtogias said:

Προσωπικά μου άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις. Ειδικά το εσωτερικό του, αλλά και η συνολική του εμφάνιση. Και ας είναι χτισμένο στην πρύμνη. Αν καταφέρει και κρατήσει ταχύτητες πάνω από τα 20 μίλια θα κάψει καρδιές. Το πλοίο είναι για πολλές και διαφορετικές γραμμές. Και είναι μόλις 25 ετών. Μην το ξεχνάμε αυτό.

Εχει μεση 21+ αν θελει..

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά θεωρώ πολύ άσχημη την τελική εξωτερική μορφή του βαποριού. Είναι αρκετά κουτι, χωρίς να θυμίζει κάτι σύγχρονο αλλά ούτε και κάτι παλιό που σου φέρνει νοσταλγία. Αδιαφορο θα το χαρακτήριζα. Σίγουρα εσωτερικά και μηχανικά θα πετάει καθώς η εταιρία του είναι πραγματικά μερακλίδικη, σίγουρα αποτελεί ένα δυνατό εργαλείο με το γκαραζ του, αλλά θεωρώ ότι θα έπρεπε να δωσουν το κάτι παραπάνω στον σχεδιασμό, ώστε να μην φαίνεται κατώτερο σε σχέση με το Superferry.

Link to comment
Share on other sites

Οι εταιρειες δε μετασκευαζουν τα βαπορια να παρουν μερος σε καλλιστεια αλλα να εκμεταλλευτούν στο μεγιστο βαθμο οτι εχει για να βγαζει λεφτα αλλα και τις παροχες που εχει στο μυαλο της η εταιρεια....Ομορφο ασχημο αυτος που ειναι να μπει θα μπει..

Link to comment
Share on other sites

Και αυτό σχετικό είναι. Πχ, αν στον καθρέφτη του πλοίου έφτιαχναν μια προέκταση προς την πλώρη, κλιμακωτή, σαν του Superferry, και μεταφέρονταν σε αυτά τα δυο καταστρώματα οι καμπίνες και οι χώροι του πληρώματος, ενδεχομένως ο χώρος πίσω από την γέφυρα και προς τα φουγάρα που χρησιμοποιείται γι'αυτόν τον σκοπό, να γινόταν χώρος για αεροπορικές ανεβάζοντας το πρωτόκολλο κατά 400-500 περίπου άτομα. Έτσι, και ομορφότερο θα γινόταν το πλοίο και καλύτερη οικονομική εκμετάλλευση θα του γινόταν. 

Link to comment
Share on other sites

Αν δεις κολλητά στον καθρέπτη της πλώρης έχει εξαερισμόυς και αμέσως μετά διάφορα μηχανήματα  που για να μεταφερθούν θέλουν απίστευτη δουλειά άρα και χρήμα. Κάτι παραπάνω θα ήξεραν αυτοί που πλήρωναν και δεν μπήκαν σε περιττά έξοδα.

Link to comment
Share on other sites

Καλά, ναι..εννοείται..απλά απαντούσα στον φίλο από πάνω πως μια παρέμβαση σε ένα πλοίο (πχ εδώ στο Andros Queen) μπορεί να είναι και για "τα καλλιστεία" και να πετύχει καλύτερη εκμετάλλευση στο πλοίο. 

Link to comment
Share on other sites

Πιστεψε με υπαρχουν ανθρωποι που αυτα που λεμε λενε κι αυτοι αλλα σαν ειδικοι σε συνεργασια με ναυπηγους μηχανικους κτλ κανουν αυτο που ειναι εφικτο...

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

Λογικό να υπάρχουν άνθρωποι σε όλα τα πόστα..όπως πχ οι ναυπηγοί και προπάντων οι οικονομικοί σύμβουλοι. Αν οι Στεφάνου είπαν πως είναι διατεθειμένοι να ξοδέψουν "Χ" ποσό για την μετασκευή ούτως ώστε το πλοίο να έρθει σε "Ψ" στάνταρ με "Ω" δυνατότητες, μπορεί οι μεν ναυπηγοί τους έβγαλαν ένα σχέδιο με ένα κοστολόγιο πχ 10εκατομυρίων οι δε οικονομικοί σύμβουλοι μπορεί να έκριναν πως είναι πολλά τα λεφτά και να άρχισαν οι κοπτοραπτικές και οι συμβιβασμοί και να προέκυψε το αποτέλεσμα που βλέπουμε. Κανείς δεν ξέρει τι έγινε πίσω από κλειστές πόρτες όμως το πλοίο, πιστεύω, είχε περιθώρια και θα μπορούσε να γίνει δουλειά που θα συνδύαζε και περισσότερη ομορφιά και καλύτερη πρακτικότητα. Καθρέφτης, φουγάρα, υπερκατασκευή, πρυμάτσα, σίγουρα. Χωρίς να ξέρω το κόστος, βέβαια, τα αναφέρω. 

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ θα έλεγα, σαν καραβολάτρης με απεριόριστα USD στην τσέπη, ότι η μετακίνηση του καθρέφτη και της γέφυρας πιο μπροστά με τα κατάλληλα παραπέτα θα έκανε το πλοίο πιο συμμετρικό και καλλίγραμμο.

Από την άλλη, όμως, η απόφαση να μείνει ο πλωριός πλαϊνός καταπέλτης φαντάζομαι ότι αυτόματα αναίρεσε την όποια σκέψη για μια τέτοια μετακίνηση προς τα μπροστά.

Πάντως, ως μέλος του forum χαίρομαι για αυτές τις συζητήσεις γιατί ακούγονται πολύ ωραίες ιδέες, άσχετα αν οικονομικά ή τεχνικά μπορεί να μην είναι εφικτές. 

Link to comment
Share on other sites

το πλοίο μέσα έξω είναι εξαιρετικό και κυρίως λειτουργικότατο για τον επιβάτη. τα σαλόνια εκτείνονται σε ένα deck αποκλειστικά και στο deck πάνω από αυτά ειναι η γέφυρα και οι καμπίνες. Έχω την αίσθηση οτι δεν υπάρχει αυτή η υπέρ-πολυτέλεια που υπάρχει στο Superferry αλλά προτιμήθηκε μια πιο μοντέρναλ και μινιμαλ προσέγγιση και τα πάντα δείχνουν να επιλεχθεί με προσοχή και έμφαση στη λεπτομέρεια

Όπως και στο Superferry τα σαλόνια θα λάβουν ονόματα από περιοχές των νησιών που θα εξυπηρετεί και πιο συγκεκριμένα από Άνδρο και Μύκονο

(Στενιές η  πρώτη θέση, Πάνορμος, Paradise και Ορνος τα σαλόνια της οικονομικής)

Εξαιρετικά εντυπωσιακά ειναι επίσης τα τεράστια παράθυρα σε όλο το μήκος του πλοίου ενώ τα γκαράζ ειναι σαν γήπεδα όπως έχει ήδη αναφερθεί. Θα υπάρχουν τρία μπαρ εσωτερικά ενώ το μεσαίο σαλόνι της οικονομικής έχει το χαρακτηρισμό "dining lounge" και έτσι όπως ειναι διαμορφωμένο μπορεί άνετα να χρησιμοποιηθεί και ως σελφ σέρβις. 

Στα εξωτερικά καταστρώματα υπάρχουν ξύλινες κουπαστές και ξύλινες σκάλες  και γενικά όλη η διαρρύθμιση και το στήσιμο προσομοιάζουν πάρα πολύ στο Superferry κάτι που άλλωστε ειναι λογικό. Νομίζω πως μόνο στο τελευταίο deck ειναι υπερβολικά πολύς ο κενός χώρος και δεν ξέρω αν στο μέλλον υπάρχει πλάνο να μπουν καθίσματα μαζί ίσως και με κάποιο σκέπαστρο. 

Επίσης  αν παρατήρησα σωστά, πέρα από τις σκάλες της πρύμνης, πρόσβαση στο πάνω γκαράζ πρέπει να υπάρχει και από τη σκάλα που βρίσκεται στο σαλόνι της α΄θέσης. 

καλή αρχή λοιπόν και καλή δύναμη στο πλήρωμα που έχει υπερβάλει εαυτόν για να είναι όλα έτοιμα για το ντεμπούτο :)

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...