Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 498
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Κάτι ακούγεται ότι πάει Ιόνιο και συγκεκριμένα Παξούς Ηγουμενίτσα ναυλωμένο από γνωστό  εφοπλιστή της γραμμής!

Posted

Για τέτοιες γραμμές, μάλιστα..κάτι μπορεί να κάνει το καραβάκι. Για πρώτης γραμμής (πχ Σαρωνικός κτλ), απαπαπα.... 

Posted

Σε θέμα ανταγωνισμού μιλάω για το πρώτης γραμμής. Αν βάλουμε βάση την γάστρα του, ταξίδεμα, φορτία κτλ μόνο για Άκτιο-Πρέβεζα κάνει. 

Posted

Εγω δεν καταλαβα ποτε ενω ακουγαμε οτι "ΘΑ ΘΑ ΘΑ ΘΑ ΘΑ" και τελικά τίποτα. Τελικά εδω ισχύει το " οπου ακους πολλά κεράσια κρατα και μικρό καλάθι" ; 

Posted

Γιατι να ειναι χειροτερο απο μια απλη παντοφλα δηλαδη? στη θαλασσα πρεπει να ειναι καλυτερο

Posted (edited)

Έχει λιγότερο χώρο για οχήματα από τις μεγάλες παντόφλες τουλάχιστον έτσι στενόμακρο που είναι και δεν ξέρω τι κατανάλωση έχει για να αξίζει να μπει σε γραμμές που μπορούν εύκολα να κάνουν και παντόφλες.

Στο θέμα πλεύσης δεν ξέρω, τα βίντεο από τη προηγούμενη ζωή του το δείχνουν να είναι ικανό αλλά έχει γινει αρκετή μετασκευή από τότε.  

Edited by polmyt
quote
Posted

Έχει λιγότερα γραμμικά μέτρα σε σχέση με μια παντόφλα, έχει το γκαράζ ψηλότερα από μια παντόφλα, έχει τους χώρους επιβατών στην ίσαλο αντί της υπερκατασκευής στην παντόφλα, το φορτίο στο γκαράζ είναι συγκεντρωμένο στην μέση (σε 2-3 γραμμές φόρτωσης) αντί να απλώνει σε όλο το πλάτος του πλοίου όπως η παντόφλα...αυτά πρόχειρα-πρόχειρα... 

Posted
2 hours ago, Strofalos said:

Έχει λιγότερα γραμμικά μέτρα σε σχέση με μια παντόφλα, έχει το γκαράζ ψηλότερα από μια παντόφλα, έχει τους χώρους επιβατών στην ίσαλο αντί της υπερκατασκευής στην παντόφλα, το φορτίο στο γκαράζ είναι συγκεντρωμένο στην μέση (σε 2-3 γραμμές φόρτωσης) αντί να απλώνει σε όλο το πλάτος του πλοίου όπως η παντόφλα...αυτά πρόχειρα-πρόχειρα... 

Όταν είχα γράψει κάτι, πολύ προβληματισμένος, έπεσαν να με ...φάνε οι ειδήμονες.

Ανατρέξτε σε παλαιότεα σχόλια για να δείτε την ανάρτησή μου.

Posted
On 6/13/2022 at 9:55 AM, Seaeagle said:

Κάτι ακούγεται ότι πάει Ιόνιο και συγκεκριμένα Παξούς Ηγουμενίτσα ναυλωμένο από γνωστό  εφοπλιστή της γραμμής!

Όντως κατατέθηκε αίτημα τροποποίησης δρομολογιακής γραμμής και εκτέλεσης δρομολογίων στη γραμμή Ηγουμενίτσα - Παξοί από 24/6/2022.

Posted
On 6/15/2022 at 1:49 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το Νήσος Αίγινα έφυγε σήμερα από το ναυπηγείο του Καπογιαννατου και πήγε στο ναυπηγείο του Φραντζή με τη βοήθεια του ρυμουλκού Χρήστος ΙΙΙ.

Έχει δέσει πάνω στο Kalli P και έχει σβηστεί το Leve από το Leve Ferries

Posted

Το Νήσος Αίγινα αναχώρησε μόλις από το ναυπηγείο του Φρατζή με προορισμό τους Παξούς 

Posted

Το Νήσος Αίγινα αναμένεται να φτάσει αύριο το πρωί στο λιμάνι του Γαιου στους Παξούς. Αύριο στις 20:00 αναμένεται να γίνει ο αγιασμός του πλοίου στους Παξούς και τη Δευτέρα το πρωί αναμένεται να ξεκινήσει δρομολόγια στη γραμμή Ηγουμενίτσα Παξοί με δύο δρομολόγια ημερησίως.

Posted

"Ξυριζει" το Θιακι. Πριν λιγο περασε εξω απο το Φιλιατρό (από τα Φιλιατρά στο Φιλιατρό @Petros P:P)

Οπως το ειδα στο marinetraffic, πριν καταλαβω ποιο ειναι, σκεφτηκα ποιο ferry να πηγαινει αραγε στο Βαθυ τετοια ωρα

Posted

Σε ποιο δοκιμαστικό το είδατε με αυτή τη ταχύτητα?? Στο ταξίδι του από Πειραιά μέχρι το Γάιο, η ταχύτητα του ήταν από 9.8 έως 12.3. Αλλά και στο δοκιμαστικό που είχε κάνει μέχρι την Αίγινα είχε παραπλήσιες ταχύτητες.

On 4/29/2022 at 12:35 PM, polmyt said:

Το χτεσινο δοκιμαστικο έγινε τελικα σημερα

Μεγιστη ταχυτητα 13.7 .Γενικα ειχε αυξομειωσεις ,οποτε μαλλον κατι δοκιμαζανε ,αλλα οπως τα βλεπω τα πραγματα μαλλον καπου αναμεσα σε 12.5 με 13.5 θα παιζει.

 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...