proud_ionian Posted June 11, 2022 Posted June 11, 2022 Και εμένα μου πέρασε από το μυαλό η ionionp. Υστερεί όμως ακόμη και σε σύγκριση με το ithaki diamond
Mr_Zoo Posted June 11, 2022 Posted June 11, 2022 Αλήθεια τώρα? Αυτό υστερεί και σε σύγκριση με το πέλαγος...
Seaeagle Posted June 13, 2022 Posted June 13, 2022 Κάτι ακούγεται ότι πάει Ιόνιο και συγκεκριμένα Παξούς Ηγουμενίτσα ναυλωμένο από γνωστό εφοπλιστή της γραμμής!
Strofalos Posted June 13, 2022 Posted June 13, 2022 Για τέτοιες γραμμές, μάλιστα..κάτι μπορεί να κάνει το καραβάκι. Για πρώτης γραμμής (πχ Σαρωνικός κτλ), απαπαπα....
proud_ionian Posted June 13, 2022 Posted June 13, 2022 και το παξοι ηγουμενιτσα το καλοκαιρι, πρωτης γραμμης ειναι. και ανοιχτη θαλασσα επισης
Strofalos Posted June 13, 2022 Posted June 13, 2022 Σε θέμα ανταγωνισμού μιλάω για το πρώτης γραμμής. Αν βάλουμε βάση την γάστρα του, ταξίδεμα, φορτία κτλ μόνο για Άκτιο-Πρέβεζα κάνει.
ARGOSARONIKOS PILIOU Posted June 13, 2022 Posted June 13, 2022 Εγω δεν καταλαβα ποτε ενω ακουγαμε οτι "ΘΑ ΘΑ ΘΑ ΘΑ ΘΑ" και τελικά τίποτα. Τελικά εδω ισχύει το " οπου ακους πολλά κεράσια κρατα και μικρό καλάθι" ;
PIANOMAN Posted June 14, 2022 Posted June 14, 2022 Γιατι να ειναι χειροτερο απο μια απλη παντοφλα δηλαδη? στη θαλασσα πρεπει να ειναι καλυτερο
Gerakofwlias Posted June 15, 2022 Posted June 15, 2022 (edited) Έχει λιγότερο χώρο για οχήματα από τις μεγάλες παντόφλες τουλάχιστον έτσι στενόμακρο που είναι και δεν ξέρω τι κατανάλωση έχει για να αξίζει να μπει σε γραμμές που μπορούν εύκολα να κάνουν και παντόφλες. Στο θέμα πλεύσης δεν ξέρω, τα βίντεο από τη προηγούμενη ζωή του το δείχνουν να είναι ικανό αλλά έχει γινει αρκετή μετασκευή από τότε. Edited June 15, 2022 by polmyt quote
Strofalos Posted June 15, 2022 Posted June 15, 2022 Έχει λιγότερα γραμμικά μέτρα σε σχέση με μια παντόφλα, έχει το γκαράζ ψηλότερα από μια παντόφλα, έχει τους χώρους επιβατών στην ίσαλο αντί της υπερκατασκευής στην παντόφλα, το φορτίο στο γκαράζ είναι συγκεντρωμένο στην μέση (σε 2-3 γραμμές φόρτωσης) αντί να απλώνει σε όλο το πλάτος του πλοίου όπως η παντόφλα...αυτά πρόχειρα-πρόχειρα...
Panagia Ekatontapiliani Posted June 15, 2022 Author Posted June 15, 2022 Το Νήσος Αίγινα έφυγε σήμερα από το ναυπηγείο του Καπογιαννατου και πήγε στο ναυπηγείο του Φραντζή με τη βοήθεια του ρυμουλκού Χρήστος ΙΙΙ.
Molmed Posted June 15, 2022 Posted June 15, 2022 2 hours ago, Strofalos said: Έχει λιγότερα γραμμικά μέτρα σε σχέση με μια παντόφλα, έχει το γκαράζ ψηλότερα από μια παντόφλα, έχει τους χώρους επιβατών στην ίσαλο αντί της υπερκατασκευής στην παντόφλα, το φορτίο στο γκαράζ είναι συγκεντρωμένο στην μέση (σε 2-3 γραμμές φόρτωσης) αντί να απλώνει σε όλο το πλάτος του πλοίου όπως η παντόφλα...αυτά πρόχειρα-πρόχειρα... Όταν είχα γράψει κάτι, πολύ προβληματισμένος, έπεσαν να με ...φάνε οι ειδήμονες. Ανατρέξτε σε παλαιότεα σχόλια για να δείτε την ανάρτησή μου.
Annivas Posted June 20, 2022 Posted June 20, 2022 On 6/13/2022 at 9:55 AM, Seaeagle said: Κάτι ακούγεται ότι πάει Ιόνιο και συγκεκριμένα Παξούς Ηγουμενίτσα ναυλωμένο από γνωστό εφοπλιστή της γραμμής! Όντως κατατέθηκε αίτημα τροποποίησης δρομολογιακής γραμμής και εκτέλεσης δρομολογίων στη γραμμή Ηγουμενίτσα - Παξοί από 24/6/2022.
Ferry Himuka Posted June 21, 2022 Posted June 21, 2022 On 6/15/2022 at 1:49 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Το Νήσος Αίγινα έφυγε σήμερα από το ναυπηγείο του Καπογιαννατου και πήγε στο ναυπηγείο του Φραντζή με τη βοήθεια του ρυμουλκού Χρήστος ΙΙΙ. Έχει δέσει πάνω στο Kalli P και έχει σβηστεί το Leve από το Leve Ferries
Panagia Ekatontapiliani Posted June 25, 2022 Author Posted June 25, 2022 Το Νήσος Αίγινα φόρεσε τα σινιάλα της Joy Ferries έτσι ώστε να δρομολογηθει στους Παξούς.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 27, 2022 Author Posted June 27, 2022 Εγκρίθηκε η δρομολόγηση του Νήσος Αίγινα στη γραμμή Ηγουμενίτσα Παξοί
Ferry Himuka Posted July 1, 2022 Posted July 1, 2022 Το Νήσος Αίγινα αναχώρησε μόλις από το ναυπηγείο του Φρατζή με προορισμό τους Παξούς
Petros P Posted July 2, 2022 Posted July 2, 2022 Δίπλα στα Φιλιατρά που είναι δήμαρχος ο πλοιοκτήτης του.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 2, 2022 Author Posted July 2, 2022 Το Νήσος Αίγινα αναμένεται να φτάσει αύριο το πρωί στο λιμάνι του Γαιου στους Παξούς. Αύριο στις 20:00 αναμένεται να γίνει ο αγιασμός του πλοίου στους Παξούς και τη Δευτέρα το πρωί αναμένεται να ξεκινήσει δρομολόγια στη γραμμή Ηγουμενίτσα Παξοί με δύο δρομολόγια ημερησίως.
proud_ionian Posted July 2, 2022 Posted July 2, 2022 "Ξυριζει" το Θιακι. Πριν λιγο περασε εξω απο το Φιλιατρό (από τα Φιλιατρά στο Φιλιατρό @Petros P) Οπως το ειδα στο marinetraffic, πριν καταλαβω ποιο ειναι, σκεφτηκα ποιο ferry να πηγαινει αραγε στο Βαθυ τετοια ωρα
proud_ionian Posted July 2, 2022 Posted July 2, 2022 Περασε και τις μοναδικες και απαραμιλλες Φρικες Με το ζορι καβατζαρει τα 10 μιλια παντως.
ARGOSARONIKOS PILIOU Posted July 3, 2022 Posted July 3, 2022 με 9,7 Σε δοκιμαστικο δεν μιλαμε για ταχυτητες 2022 ακομα και με την κρίση καυσίμων αλλα για εποχες 1970 ..
Panagia Ekatontapiliani Posted July 3, 2022 Author Posted July 3, 2022 Σε ποιο δοκιμαστικό το είδατε με αυτή τη ταχύτητα?? Στο ταξίδι του από Πειραιά μέχρι το Γάιο, η ταχύτητα του ήταν από 9.8 έως 12.3. Αλλά και στο δοκιμαστικό που είχε κάνει μέχρι την Αίγινα είχε παραπλήσιες ταχύτητες. On 4/29/2022 at 12:35 PM, polmyt said: Το χτεσινο δοκιμαστικο έγινε τελικα σημερα Μεγιστη ταχυτητα 13.7 .Γενικα ειχε αυξομειωσεις ,οποτε μαλλον κατι δοκιμαζανε ,αλλα οπως τα βλεπω τα πραγματα μαλλον καπου αναμεσα σε 12.5 με 13.5 θα παιζει.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now