Jump to content
Shipfriends

Το Aegean Majesty κόβει κάβους και προσαράζει σε αβαθή στο λιμάνι της Κορίνθου || 07.11.20


Recommended Posts

Σύμφωνα με τα δεδομένα από το ais του πλοίου, γύρω στις 04:30 πρέπει να συνέβη κάτι (έσπασαν κάβοι?) και στο σημείο που βρίσκεται τώρα, λογικά έχει προσαράξει αν κρίνω από τα βυθίσματα (<5μέτρα).

ΥΓ: Το ρ/κ ΠΑΝΤΑΝΑΣΣΑ κινείται δυτικά, προς Ισθμό. Ίσως κατευθύνεται στην Κόρινθο.

Link to post
Share on other sites

εχω την εντυπωση  οτι για παρατεταμενο παροπλισμο, το δεσιμο του ηταν λιγο χαλαρο, ειδικα για το συγκεκριμενο λιμανι και το συγκεκριμενο σημειο.

σε αλλες περιπτωσεις (οχι μονο στην ελλαδα), εχουμε δει να μαϊναρουν την αγκυρα και να "δενουν" την καδενα με συρματοσχοινα σε καποια δεστρα, να δινει και κανενα συρματοσχοινο απο πρυμα κλπ.

 

Link to post
Share on other sites

Η ανακοίνωση του ΥΕΝ για τη προσάραξη του Κ/Ζ Aegean Majesty στην Κόρινθο

Quote

Ενημερώθηκε, απογευματινές ώρες χθες, η Λιμενική Αρχή Κορίνθου για περιστατικό προσάραξης του Κ/Ζ “AEGEAN MAJESTY” σημαίας Βερμούδων κενό επιβατών, σε αμμώδη περιοχή εντός του λιμένα Κορίνθου, λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών.

Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Κορίνθου απαγορεύτηκε ο απόπλους του πλοίου μέχρι προσκόμισης βεβαιωτικού διατήρησης κλάσης από τον παρακολουθούντα νηογνώμονα, ενώ στο λιμάνι της Κορίνθου παραμένουν δύο Ρ/Κ πλοία προκειμένου αποκολλήσουν το “AEGEAN MAJESTY”, όταν το επιτρέψουν οι καιρικές συνθήκες.

 

Link to post
Share on other sites

To στριμμα  που φαίνεται στην αρχή του βιντεο δειχνει ποσο φυσαγε.Οπως με ενημέρωσαν απο την Κόρινθο ,ειναι ακομα δυσκολο να φύγει απο τα αβαθή. Μάλιστα την ώρα που έγινε το σπάσιμο των κάβων έπεσε και το ρεύμα σε μεγάλο μέρος της πόλης αφού επεσαν κολώνες της ΔΕΗ(!!!)

Link to post
Share on other sites

Στο βίντεο φαίνονται και αναμμένα φώτα στο πλοίο

On 11/7/2020 at 3:11 PM, ΝΟΜΙΚΟΣ said:

Συμφωνώ με τον @proud_ionian.Σε ένα παρατημένο κρουαζιερόπλοιο χωρίς το απαραίτητο πλήρωμα πάνω σπάνε οι κάβοι.Όμορφα πράγματα.Εύχομαι να έχει αίσιο τέλος η ιστορία αλλιώς είμαστε άξιοι της μοίρας μας.

Άρα μήπως εν τέλει είχε πλήρωμα επάνω;

Link to post
Share on other sites

Η ηλεκτρονική έκδοση της Tradewinds ανέβασε σήμερα το απόγευμα ένα ασυνήθιστο άρθρο σχετικά με το συμβάν. Και λέω ασυνήθιστο γιατί δε μας έχει συνηθίσει η συγκεκριμένη εφημερίδα να καταπιάνεται με τόσο τεχνικά, αν θέλετε, θέματα. Να μην τα πολυλογώ κατακρίνει έντονα τα στραβά κι ανάποδα των ελληνικών λιμανιών με αφορμή το συγκεκριμένο συμβάν κι αναφέρεται στο πόσο φτωχές είναι οι υποδομές μας αλλά και πόσο πιο φτηνές σε σχέση με τη ράδα της Ελευσίας η οποία χαρακτηρίζεται ακριβή. Κάτι που φυσικά είναι πέρα για πέρα σωστό, και λίγα είπανε. Όποιος ασχολείται είτε επαγγελματικά, είτε ερασιτεχνικά με το χώρο, τα ξέρει και τα φωνάζει χρόνια. Βέβαια, επειδή το δημοσίευμα αναφέρεται στο συγκεκριμένο περιστατικό, αυτό είναι η μισή αλήθεια. Η άλλη μισή είναι πως αν έχεις αμφιβολίες για την καταλληλότητα ενός λιμανιού να φιλοξενήσει ένα παροπλισμένο κρουαζιερόπλοιο τέτοιου μεγέθους, μήπως τελικά ευθύνεσαι εσύ που το έβαλες εκεί που το έβαλες και το έδεσες όπως το έδεσες? Τροφή για σκέψη. 

Link to post
Share on other sites

Που ακριβώς είναι πιο ακριβή η Ελευσίνα,πέραν απο τα λιμανιάτικα που δεν ειναι και τόσα,έχεις ενα φύλακα και πληρώνεις τα fenders....

Ενω είναι καλύτερα να τα έχεις με πληρωμα έστω και 20 ατόμων,γιατι η Κόρινθος σίγουρα δε νομιζω οτι μπορείς να το αφήσεις το πλοίο με ενα φύλακα μονο τόσο απο νομοθεσία όσο και απο λογικη.Το ιδιο πιστεύω θα πρέπει να ισχύει για κάθε λιμάνι που δεν ειναι επισκευαστική.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...