Captain_Nionios Posted August 20, 2014 Posted August 20, 2014 Μιλτιαδη ακριβως στο σημειο που παρεθεσες γραφω οτι αυτος ο χωρος δεν φτιαχτηκε ως χωρος εστιασης. Το Goody's που εχει το πλοιο εχει αναλογη μορφη αλλα ειναι στο μεσο του και στο δεξι μερος του. Ο χωρος που βλεπεις ειναι απλα ο πρυμιος μονιμα προσβασιμος κοινοχρηστος χωρος και εχει ενα μπαρ. Εσυ λοιπον δεν τον θεωρεις σαλονι. Τωρα οσον αφορα τις μπαλες και τις εξεδρες. Δε συγκρινω το Μπλου Σταρ Δηλος σαν πλοιο με κανενα Champion. Εμεις μιλαμε για ενα συγκεκριμενο χωρο του Champion που σχεδον ολοι εχουμε πει οτι ειναι τεραστιος και παρουσιαζουμε ο καθενας την αποψη του, τον ορισμο του αν θες, για την εκμεταλλευση του ως κοινοχρηστου. Σε αυτα τα πλαισια και λογω συγκεκριμενων διαφωνιων εφερα παραδειγμα ενα συγκεκριμενο χωρο ενος αλλου βαποριου για να δω τι θεωρειτε οτι ειναι, θα μπορουσαμε να τον δουμε σε οποιοδηποτε αλλο βαπορι. Επισης αυτο που συζηταμε δεν ειναι το ιδιο με το να εβαζαν καρεκλες μπροστα απο τη ρεσεψιον γιατι εκει ειναι οντως υπερβολη και λυση τραβηγμενη απο τα μαλλια. Εμεις διαφωνουμε για το ποτε πρεπει να θεωρειται ενας ηδη υπαρχον μεγαλος χωρος αναδιαμορφωμενος ή οχι ... οσον αφορα το champion εννοω το να γινει ενα χωριστο σαλονι στη θεση του μισου ss (και ενα στην πρυμη οπως εχω πει στο τοπικ του πλοιου αναλυτικα). οταν λεω χωριστο δεν εννοω απλα να σπασει ο υπαρχων χωρος στα δυο με ενα μπουλμε. ετσι θα το ηθελα και ετσι θα μου αρεσε για τα ταξιδια που κανει... Ακριβως αυτο θελω και εγω, ακριβως ομως και το εχω γραψει αλλωστε, ισως και εδω, σιγουρα αλλου. Μεχρι τοτε ομως δεν εχω προβλημα με την υπαρχουσα αναδιαμορφωση.
Blue Star Delos Posted August 29, 2014 Posted August 29, 2014 Υπάρχει μεγάλη διαφορά ανάμεσα στις καταναλώσεις των Patmos/Delos και των μεγάλων BS;
ithermos Posted September 30, 2014 Posted September 30, 2014 Τελευταία ψάχνω το πόσο τρώνε τα βαπόρια μας οπότε είπα να ανοίξω ένα θέμα. Στο Forum θυμάμαι διάβασα πως: -Knossos/Festos Palace 216tn/24hr full speed -Blue Star Delos/Patmos 168tn/24hr (μήπως είναι λάθος; σα πολλά μου φαίνονται) Ενώ στο ιντερνετ βρήκα πως: -Blue Star Ithaki 70tn/24hr -Αίολος (δεν θυμάμαι ποιος) 220λίτρα/λεπτό Αν γνωρίζεται και για άλλα πλοία παρακαλώ παραθέστε!
MILTIADIS Posted September 30, 2014 Posted September 30, 2014 -Knossos/Festos Palace 216tn/24hr full speed Για το παραπανω νουμερο που γνωριζω στα σιγουρα θα σου πω οτι μετα την αναβαθμιση που εγινε πριν 2 χρονια η καταναλωση αυτη εχει μειωθει κατα 30%. Επισης για το Ικαρος ειναι 171tn/24ωρο με πληρη ταχυτητα. Γενικα παντως ολα τα μεγαλα''νεοτευκτα''ro/pax σε τετοιες καταναλωσεις κινουνται πανω κατω. Φυσικα στην καταναλωση παιζει ρολο και η τελικη ταχυτητα που βγαζει ενα πλοιο.Για παραδειγμα το Ικαρος πιανει τα 27 ενω τα παλατια τα 31 συνεπως η αναγραφομενες καταναλωσειςανα πλοιο δεν ειναι αμεσα συγκρισιμες μεταξυ τους.
pathfinder Posted September 30, 2014 Posted September 30, 2014 η κατανάλωση είναι πάντα συνάρτηση της ταχύτητας π.χ. EKATERINI P. SPEED / CONSUMPTION: 17.5/19.3 KNOTS ON 16T/35T IFO 180 IONIAN QUEEN 18 kts ON 2,4 M/T per h BFO 180 21 kts ON 2,9 M/T per h BFO 180 AEGEAN HEAVEN SPEED / CONSUMPTION: 21/26 KNOTS ON 65T/120T IFO 380 EPTANISOS SPEED / CONSUMPTION: 22.5 KNOTS ON 38T IFO 180 + MDO
Hastaroth Posted November 3, 2014 Posted November 3, 2014 (edited) Hastaroth. Οτι το Ιθακη και τα αλλα δυο μικρα γυριζουν πιο γρηγορα απο το ισκιο τους στη μανουβρα ειναι αληθες, αλλα μη μας βγαλεις και τον Αγιο κακο... Μπορει να μην ειναι Ιθακη αλλα ειναι αξιοπρεπεστατος και γυρναει μια χαρα ακομα και με τα σημερινα κριτηρια... Μά δέν το είπα και χρέπι το βαπόρι.Εντάξει,μπορεί να ήμουν λίγο υπερβολικός στην σύγκριση,αλλά πάντως δέν έχει την ευελιξία π.χ.τού Superferry II.Είχα ταξιδέψει με τον Αγιο στην Σέριφο το 2010 (επί πλοιαρχίας Σάρδη) και θυμάμαι πως και στην Κύθνο και στην Σέριφο οι μανούβρες του ήταν σχετικά αργές. Edited November 13, 2014 by proud_ionian
margaritis24 Posted November 3, 2014 Posted November 3, 2014 ατυχες παραδειγμα με το superferr ii καθως δεν ειναι κ το πιο ευελικτο πλοιο που υπαρχει με τα μπαλκονια στην πλωρη κ το χτισιμο της πρυμνης αμα δεν εχει δρομο δεν γυρναει γι αυτο κ ο τζωρτζης εμπαινε παντα με δρομο! ρωτα να σου πουν
proud_ionian Posted November 3, 2014 Posted November 3, 2014 καλα δεν ειναι και ο ερωτοκριτος. ας φιλτραρουμε λιγο και οτι μας λενε εγω που ειμαι χεστης και ασχετος αν ανεβω πανω να το ρεμετζαρω και προσπαθησω να αντιγραψω τον τζωρτζη, μολυβι θα μου φανει
Blue Star Delos Posted November 3, 2014 Posted November 3, 2014 Άσχετο, αλλα ο Κοραης φαίνεται αρκετά σβέλτος στη μανούβρα.
csst9728 Posted November 3, 2014 Posted November 3, 2014 Παντως το να συγκρινουμε Ποπη/Άγιο με με sfII στη μανουβρα ειναι μερα με νυχτα.. Απο εκει κ περα μετρανε οι ικανοτητες κ η διαθεση για παρατολμες κινησεις των καπεταναιων..
Superspeed 1 Posted November 3, 2014 Posted November 3, 2014 και τι κουραγια εχει το πλοιο...μη τα ζοριζουμε κιολας!
Neptune Posted November 3, 2014 Posted November 3, 2014 Οταν τα βαπορια ειναι στα καλα τους ειναι ολα ευκολα. Αμα δε δουλευουν προπελακια αμα δεν εχει αναποδα κτλ ολα δυσκολευουν. Και φυσικα παιζει ρολο ο καπετανιος. Αλλος απο ιδιοσυγκρασια αλλος γιατι δε μπορει, αλλος γιατι βαριεται κτλ κτλ. Μεταξυ Ποπης/Αγιου και Σουπερφερρυ φυσικα τα πρωτα ειναι ελαχιστα πιο ευελικτα και σου κανουν πιο προβλεψιμα κολπα, χωρις αυτο να σημαινει οτι το Φερρυ ειναι Ερωτοκριτος. Απο κει και περα βεβαια ποσο αντεχει το ενα και ποσο αντεχει το αλλο πλεον.
Petros P Posted December 5, 2014 Posted December 5, 2014 (edited) Γιατι ο Οριζοντας ειναι ακομα πιο μικρος απο το Κρητη.Δεν μπορει να σταθει στη high season μονος και θελω πολυ να δω πως θα τo καταφερει και το Κρητη αυτο σε μερες αιχμης..Βλεποντας στο site της ΑΝΕΚ το Κρητη ΙΙ και στη BSF, το Β.Ο. και στο Σουηδο το B.O. εχει 100 L.M. περισσοτερα... Μονο σε ενα site (f..s.gr) ειδα να εχει λιγοτερους επιβατες...Που ειναι πιο μικρος περαν απο το προφανες του μεγεθους ? Edited December 5, 2014 by proud_ionian καλος χρυσος, αλλα multi quote και απαντηση σε αλλο thread δεν εμαθες ακομη :P
.voyager Posted December 13, 2014 Posted December 13, 2014 (edited) Καμια (διαφορά) διοτι ειναι αδερφια. Όλα τα αδέρφια δεν είναι ίδια. Έχουν εμφανισιακές διαφορές, καθώς και στο ξενοδοχειακό. Ειναι ομως απο μικρες εως αμελητεες απ οσο εχω δει εγω τουλαχιστον. Είναι διαφορές όμως κι αυτό ρώτησε ο άνθρωπος Δεν έχουν και λίγες. Στην πλωρη, στο πρωτόκολλο, στη σχεδίαση του καθρέφτη, του accommodation (μέσα-έξω) και γενικά στο outline τους, στο γκαράζ τους (lane meters). Το πρώτο με το εικοστό πρώτο διαφέρουν αρκετά. Δεν θεωρώ πως το φουγάρο δεν κολλά στο συνολικό outline. Στο συγκεκριμένο πλοίο μου αρέσει η πλώρη. Όποιος έχει όρεξη να παρουσιάσει μία-μία τις διαφορές ανάμεσα σε 21 κονταδελφά, ας το κάνει Η απάντηση μου πιο πάνω κάλυψε σίγουρα τον Ariadne. Δεμένο και σήμερα λοιπόν στην Αγίου Νικολάου. Ξέρουμε πότε θα ξεκινήσει; Edited December 14, 2014 by proud_ionian 2 σε 1
MILTIADIS Posted December 13, 2014 Posted December 13, 2014 (edited) Ωραια λοιπον ας μας τις αναφερει ποση διαφορα εχουν σε πρωτοκολλο-lane meters και ξενοδοχειακο.Με τον Ariadne την ειχαμε βρει την ακρη. Ειναι ομως απο μικρες εως αμελητεες απ οσο εχω δει εγω τουλαχιστον.Δηλαδη καποια εχουν το σαλονι/self service πλωρα κ αλλα πρυμα,καποια εχουν αεροπορικα ενω καποια αλλα οχι,αλλα οπως το συγκεκριμενο,ειναι πιο χτισμενα πρυμα κλπ..Η φιλοσοφια και οι παρεχομενες υπηρεσιες ειναι ιδιες παντως. Σωστά Μιλτιάδη. Η διαρύθμιση εσωτερικά αλλάζει από πλοίο σε πλοίο, μερικά έχουν περισσότερα κρεβάτια και είναι πιο πολυτελή. Αλλά αυτά εναπόκεινται στον κάθε πλοιοκτήτη Edited December 14, 2014 by proud_ionian 2 σε 1
minoan Posted December 13, 2014 Posted December 13, 2014 Καθε εταρεια ολων αυτων των αδερφων τα εχει διαμορφωσει με τις δικες της δρομολογιακες αναγκες. Αλλου μεγαλυτερα γκαραζ, αλλου περισσοτεροι εσωρικοι χωροι! Παντως ειναι μικροτερο σε γκαραζ απο το audacia, μικροτερο σε μηκος & πλατος και παρολαυτα παιρνει περισσοτερους επιβατες και εχει περισσοτερες καμπινες! Να περιμενουμε βαψιματακι μεσα στις γιορτες;!
.voyager Posted December 13, 2014 Posted December 13, 2014 (edited) Το Αudacia και τα άλλα της σειράς του θεωρούνται ξαδερφάκια και εξέλιξη των Visentini. Τα έχουμε πει και στα topics των Forza, Coraggio, Audacia. Κι αυτά είναι αδελφά αλλά χτίστηκαν σε διαφορετικά ναυπηγεία. Ισως καλυτερα ο τυπος των πλοιων που εβγαλαν την τελευταια δεκαετια τα Visentini να αποτελεσε μπουσουλα για τον Aldo Grimaldi οταν αποφασισε να παραγγειλει προς ναυπηγηση τη σειρα του Forza. Αυτό ακριβώς, Μιλτιάδη. Kι έκοβα το ΧΧΧ μου ότι κάπου στο φόρουμ το είχαμε αναφέρει κιόλας Edited December 14, 2014 by proud_ionian πολλα σε 1
MILTIADIS Posted December 13, 2014 Posted December 13, 2014 (edited) Ξαδερφακια του Norman και των 20 αδελφων?Το Audacia και τα λοιπα της σειρας εχουν χτιστει απο τα ναυπηγεια N.C Apuania ενω τα Κατανιοαδελφα απο τη Visentini δυο τελειως διαφορετικες εταιρειες. @ voyagerΧωρις να θελω να επιμεινω, συνηθως η εξελιξη μιας ναυπηγικης σειρας ερχεται μετα το περας αυτης και οχι παραλληλα.Ενω οταν χτιζονται αδελφα η' κονταδελφα πλοια σε διαφορετικα ναυπηγεια τοτε συνηθως υπαρχει στη μεση υπερεργολαβια κατι που δεν πρεπει να εχει ισχυσει εδω καθοτι μιλαμε για αλλους πλοιοκτητεςΙσως καλυτερα ο τυπος των πλοιων που εβγαλαν την τελευταια δεκαετια τα Visentini να αποτελεσε μπουσουλα για τον Aldo Grimaldi οταν αποφασισε να παραγγειλει προς ναυπηγηση τη σειρα του Forza. Edited December 14, 2014 by proud_ionian πολλα σε 1
Petros P Posted December 13, 2014 Posted December 13, 2014 (edited) Αυτα ειναι τα αδερφοξαδερφα Visentini με αυτη τη μορφη... yard number ονομα και απο διπλα εταιρεια ετσι οπως τα βρηκα στη βικπαιδεια. Καποια ονοματα ισως να εχουν αλλαξει... (βλεπε Hoa Sen) 179 1996 Roro Ark Futura DFDS Seaways180 1997 Ropax Stena Feronia Stena Line 182 1997 Ropax Liverpool Seaways DFDS Seaways 193 2002 Ropax Partenope TTT Line194 2002 Ropax Trinacria TTT Line195 2001 Ropax California Star Baja Ferries196 2001 Ropax Hoa Sen Vinashin Ocean Shipping Co197 2003 Ropax Sorrento Grimaldi200 2003 Ropax Catania Grimaldi209 2004 Ropax Florencia Grimaldi210 2004 Ropax Albayzin Acciona Trasmediterránea212 2005 Ropax Stena Lagan Stena Line213 2005 Ropax Stena Mersey Stena Line214 2006 Ropax Stena Horizon Stena Line215 2006 Ropax Cartour Gamma Caronte & Tourist216 2007 Ropax Norman Asturias LD Lines218 2007 Ropax Dimonios Saremar219 2008 Ropax Stena Flavia Stena Line220 2008 Ropax MV Étretat Brittany Ferries221 2009 Ropax Scottish Viking Scandlines222 2009 Ropax Scintu Saremar223 2010 Ropax Visemar One Baleària227 2011 Ropax Cartour Delta Caronte & Tourist228 2011 Ropax Epsilon Irish Ferries Edited December 13, 2014 by Petros P
minoan Posted December 13, 2014 Posted December 13, 2014 (edited) Petroς το Ark Futura δεν ειναι αδελφο, αλλα ουτε τα Stena Ferronia & Liverpool Seaways ! Edited December 14, 2014 by proud_ionian
Petros P Posted December 13, 2014 Posted December 13, 2014 (edited) Εχουν διαφορες για αυτο λεω αδελφοξαδελφα Απο Ark Futura μεχει Hoa Sen ηταν 1η γενια.. μετα απο εκει και κατω φτιαξανε τα ιδια πλοια απο θεμα μηκους και πλατους. 186x25.5 (στο περιπου) απλα εχουν προχωρησει προς τα πισω το deck και ειναι πιο ψηλα η τσιμινερα. Επισης εχουν παραπανω 5.000 gt. Aπο το Stena Mersey και κατω αλλαζει η πλωρη. Edited December 14, 2014 by proud_ionian
minoan Posted December 14, 2014 Posted December 14, 2014 Στον τομεα των ferries περασε αρκετα αργοτερα και συγκεκριμενα το 1997 [...] Απο εκει και περα εγινε ενα facelift[...] Πριν το facelift παντως, πλωρα, εδειχναν πιο αεροδυναμικα απ οτι μετα! Είναι και πολλά ζωή να χουν (24 μέτρησα στο τόπικ του Πέτρου )!!! 21 η αδελφοσυνη! Εχει αλλα 2+2 ξεχωριστα αδελφια και ενα μονο του!
.voyager Posted December 15, 2014 Posted December 15, 2014 (edited) Ξαδελφάκια είναι και τα Stena Feronia και Liverpool Seaways! To σόι μου μέσα... Edited December 15, 2014 by .voyager
oceanus Posted December 16, 2014 Posted December 16, 2014 Ας δουμε λιγο γιατι η ΑΝΕΚ προτιμα απο τα δυο Κρητη , οταν ειναι να επιλεξει αναμεσα απο τα δυο παντα το Κρητη ΙΙ. Περα απο οτι ειναι σε καλυτερη κατασταση μηχανικα , το καλοκαιρι το ΙΙ εκανε μια συντηρηση του ξενοδοχειου του (αλλαγη μοκετων).
georgios express Posted January 17, 2015 Posted January 17, 2015 Στα δωδεκάνησα δεν τραβάει δουλεία στα δωδεκάνησα είναι άστα να πάνε η επιβάτες!!όλομουρμουρά αν δουν ένα παλιό βαπόρι διότι έχουν συνηθίσει στο Blue star 2,1 το διαγόρας τραβάει ακόμα διότι πέρνει λεφτά από την άγονη (δηλαδή από το κράτος)...... ΟΚ, το "Λευκά Όρη", με την ανακαίνιση που υφίσταται-υπό την επίβλεψη της Attica αν κατάλαβα καλά-θα είναι μία καλή επιλογή, δεν θα είναι "Θεόφιλος", ούτε "Ταξιάρχης". Ο "Διαγόρας", το έχουμε αναφέρει πολλές φορές εδώ, είναι ένα πολύ άνετο και καλοδιατηρημένο σκαρί, υπερβολικά πολύς για τα δρομολόγια που κάνει, με καμπίνες που υπερτερούν σε χώρους κατά πολύ των BS1 & 2 όπου κανονικά μπαίνεις, αλλά κάνοντας όπισθεν βγαίνεις, πλην των Lux. Δεν χάθηκε ο κόσμος, οι άνθρωποι που κατοικούν στα νησιά της άγονης των Δωδεκανήσων πρέπει και αυτός να ταξιδεύει με άνεση, αξιοπρέπεια και ασφάλεια. Αν και εδώ που τα λέμε ποτέ μην λές ποτέ-μετά τις 26 Ιανουαρίου, αν ευοδωθεί το σενάριο μπορεί να δείτε το "Μυτιλήνη" στην Ακαντιά.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now