Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

ενας φιλος ηρθε αποψε απο τα παλιαααα, φορτωμενος με χιλιαδες αναμνησεις.

Deja vu λοιπον το προηγουμενο σαββατο στην πατρα (12/02/11). αφιξη της μπλουσταρουκλας smile.gif απο βορεια για το 14. 11.30 ηταν εξω απο τον κυματοθραυστη γυρισε απ'εξω και ηρθε με αναποδα στο 14.

κακα τα ψεματα, εχει κανει 4+ χρονια στην πατρα και απο εδω ξεκινησε το μαϊο του 2000. το θυμομαστε παντα και μας λειπει.

 

ξανα ηρθε ο φιλος :D , δυομισυ και βαλε χρονια απο την τελευταια του βολτα στα μερη μας και με το ταμπελακι του joint service στο πλαι. διανυκτερευση στο 14 σημερα (κυριακατικο repos της attica).

 

gallery_1817_404_538682.jpg

 

αντε και πατρα σαμη ιθακη με καλο ^_^

 

ΥΓ: επομενη σταση πειχιμυ

  • 2 weeks later...
  • Replies 932
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted (edited)

Μετα τη προσθηκη καμπινων στο νεωρειο Συρου το 2007( ;) πριν παει Σκωτια οι κλινες αυξηθηκαν στις 550+

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Posted

Η παρακάτω ήταν ίσως η πιο σβέλτη μανούβρα που έχω δει στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας, με το BS1 να μπαίνει με αρκετή ταχύτητα και να γυρίζει σε μικρή απόσταση από τον ντόκο. Μάλιστα, ανάμεσα από δύο δράγες, που σκάβουν η μια μάλλον για το μπαστούνι κι η άλλη στο νότιο τμήμα για την Γ΄Φάση. 

 

gallery_2195_404_101686.jpg

Posted (edited)

Ναι ωρέ :lol:  δεν είπα πως είναι η μόνη, μπορώ να αραδιάσω πολλές κι ας μην τις κυνηγάω. Αλλά πως

 

ήταν ίσως η πιο σβέλτη που (εγώ) έχω δει

 

και άξια αναφοράς ακριβώς επειδή έγινε σε περιορισμένο χώρο, δηλαδή

 

ανάμεσα από δύο δράγες, που σκάβουν η μια μάλλον για το μπαστούνι κι η άλλη στο νότιο τμήμα για την Γ΄Φάση. 

 

Μην ανεβάζω τώρα και φώτος του συγκεκριμένου χώρου, περιέγραψα που είναι οι δράγες.

Edited by .voyager
  • 4 weeks later...
Posted

Από σήμερα το πρωί δεμένο στη θέση που φεύγουν τα βαπόρια για Χίο και Μυτιλήνη.

Posted

Δεν θα μπορούσαν να προγραμματίσουν πιο αραιά τα ωράρια των ημερήσιων ώστε να μην καταναλώνουν τόσο πετρέλαιο?Το ΑΡΙΑΔΝΗ δεν θυμάμαι να πατάει πάνω από 23.0 στις ημερήσιες επιστροφές.

Posted

Μην κλέβεις, έπιασε και 27. Είναι τα κέρδη που βγάζουν με το να ταξιδεύουν μεσημεριάτικα, εκεί που θα έκαναν 3 δρομολόγια τη βδομάδα με 18 μίλια. 

Posted (edited)

Λιγα πραγματα στο κατεβασμα σημερα!τσιμπησε κ καποια φορτηγα για σαμο ομως τωρα

Το βαπορι εχει προβλημα στην θεση που πεφτει γιατι δεν στρωνουν καλα οι καταπελτες με αποτελεσμα να βαζουν στρωματσες απο κατω

Edited by margaritis24
  • 2 weeks later...
Posted

Έφυγε με κάνα μισάωρο καθυστέρηση από τη Χίο (περίμενε απέξω για να φύγει ο Θεόφιλος), και στην πορεία μετά το Βενέτικο έπιασε και 28  :eek: .

  • 4 months later...
Posted (edited)

Να ρωτήσω κάτι αφελές,  10 λεπτά πριν επιχειρήσει να δέσει για πρώτη φορά (στις 9.45 πμ) το Μπλου Σταρ 1, όπως παρακολούθησα μπήκε και έδεσε με ασφάλεια το Μπλου Σταρ Πάρος. Πόσο πιο δύσκολο είναι ως προς τις ελικτικές του ικανοτητες το Μπλου Σταρ 1, ώστε να ταλαιπωρηθεί επί μια ώρα στην προσπάθειά του να δέσει, τελικά να εγκαταλείψει, να βγει απο το λιμάνι και να επανέλθει για να δέσει 5 ώρες μετά? Μήπως φταίει το ότι έχει μεγαλύτερες επιφανειες και συνεπώς το επηρεάζει περισσότερο ο άνεμος? Νόμιζα πως η μεγάλη ισχύς των μηχανών του αλλά και τα thrusters έλυναν κάθε τέτοιο πρόβλημα...

Edited by proud_ionian
Posted
Τραυματισμός ναυτικού του Blue Star 1 στη Ρόδο
Τραυματίσθηκε, μεσημβρινές ώρες χθες, στο Ε/Γ-Ο/Γ “BLUE STAR I” Ν.Π. 10744, το οποίο βρισκόταν στο λιμάνι της Ρόδου, 47χρονος ναυτικός.
Συγκεκριμένα, ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή Ρόδου, από τον Πλοίαρχο του ανωτέρω πλοίου ότι κατά τη διάρκεια εκτέλεσης εργασιών στο κατάστρωμα ο 47χρονος τραυματίστηκε λόγω πτώσης από σκάλα και άμεσα μεταφέρθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Ρόδου για την παροχή πρώτων βοηθειών.
Το “BLUE STAR I” το οποίο είχε προγραμματισμένο απόπλου στις 16:00 για συνέχιση εγκεκριμένου του δρομολογίου για Κω-Θήρα-Πειραιά απέπλευσε με καθυστέρηση πενήντα (50) λεπτών.
Προανάκριση διενεργείται από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Ρόδου.

Πηγη: ΥΕΝ

  • 3 months later...
Posted (edited)

Αυτοι που τα ειδανε παντως τελευταια απογοητευτηκαν με τις "επισκευες" που χρειαζονται και το 1 και το 2...

Το κλασσικό (πλέον) ζήτημα με την διαφορά επιπέδου μεταξύ main deck και embarkation deck? Γιατί μηχανολογικά δεν νομίζω να υπάρχει θέμα.

ποια ειναι αυτη η διαφορα που ειναι εμποδιο να πουληθουν τωρα τα αδελφα, αλλα δεν εμποδισαν το bs1 να σταθει δυο χρονια στη βορεια θαλασσα;

 

29/01/2007 stis 18:00 to proto tou dromologio apo Zeebrugge gia Rosyth. Kalotaksido.

 

Στις 13/9 κανει τελευταιο δρομολογιο Σκωτια-Βελγιο.

 

1_IMG_0608.jpg

Μηχανολογικά είναι σε καλή κατάσταση αν και το 2 υπερισχύει λίγο παραπάνω απο το 1.

λογικο αν σκεφτουμε και το παρελθον

το BLUE STAR 1 [...]Επίσης τον Σεπτέμβρη του 2004 το BLUE STAR 1 αντιμετώπισε πρόβλημα με τους μειωτήρες.

(το 2004, οταν ειχε ενα προβλημα στους μειωτηρες και ταξιδευε με 2-3 κομβους λιγοτερο),

Edited by proud_ionian
μειωτηρες
Posted (edited)

Το γεγονός ότι το πλοίο "ταίριαζε" με την διαρρύθμιση των ferry slips στο Zeebruge και στο Rosyth (και από ότι φαίνεται και στην φωτογραφία όχι με όλα, αλλά μόνο με τα κατώτερα slips) δεν σημαίνει ότι ταιριάζει και σε οποιοδήποτε άλλο λιμάνι. Και την αναφορά για τον ρόλο αυτής της διαφοράς μεταξύ των επιπέδων την έκανα με βάση γραφόμενα σε αυτό το φόρουμ περί μη ολοκλήρωσης πώλησης ενός εκ των 2 αδελφών εξ αιτίας (και) του συγκεκριμένου παράγοντα. Έκανα μία γρήγορη αναζήτηση για να βρω τα συγκεκριμένα post, αλλά είναι ήδη περασμένη η ώρα. Δεσμεύομαι να τα εντοπίσω σε επόμενο χρόνο και να τα προσθέσω σε αυτό το post. 

Κατασκευαστικά τώρα, αναφέρομαι στο γεγονός ότι το επίπεδο στο οποίο καταλήγει ο καταπέλτης των επιβατών βρίσκεται σε άλλο (πιο ψηλό) επίπεδο σε σχέση με το επίπεδο στο οποίο καταλήγουν οι καταπέλτες των οχημάτων. Συνεπώς δεν υπάρχει άμεση (ιδίου επιπέδου) σύνδεση μεταξύ των δύο επιπέδων, όπως φαίνεται και εδώ. Τα σενάρια που μπορώ να σκεφτώ στα οποία αυτός να ήταν λόγος μη προτίμησης του πλοίου για αγορά από ξένη εταιρεία που δουλεύει σε λιμάνια ευρωπαϊκού τύπου είναι αρκετά, αλλά δεν νομίζω πως ενδιαφέρουν και πολύ κόσμο στο φόρουμ. :)

Edited by Agrino
Posted (edited)

ο καταπελτης των επιβατων ετσι και αλλιως δε χρησιμοποιειται σε αυτες τις χωρες. υπαρχει μπαρκαριζο στο ντεκ των κοινοχρηστων χωρων. αν χρειαστει κατι τετοιο θα γινει και εδω.

 

τα linkspans στα περισσοτερα λιμανια δεν ειναι σταθερα καθ'υψος αλλα μετακινουνται.

 

στο μονο που θα χρειαζοταν να γινει, θα ηταν ενα ανοιγμα στον καθρεπτη, για να βγαινουν τα οχηματα απο το ανω γκαραζ απ'ευθειας στο linkspan. κατι τετοιο δεν ειναι δυσκολο, γιατι κατασκευαστικα υπαρχει αυτη η προβλεψη.

 

(πρυμα θα επρεπε να γινουν "σπαστοι" οι καταπελτες)

 

και οι δυο παρεμβασεις δεν απαιτουν ιδιαιτερη δαπανη και δεν νομιζω να ειναι λογος που θα αποτρεψει μια αγοραπωλησια. (θυμηθειτε τις αλλαγες που εκανε η stena στα fast της βαλτικης και η seafrance στο Χ)

Edited by proud_ionian
Posted

Τα πάντα (σχεδόν) μπορούν να γίνουν κατασκευαστικά, το θέμα είναι το κόστος υλοποίησης των όποιων μετασκευών. Συνεπώς ναι, συμφωνώ ότι δεν είναι λόγος οι παρεμβάσεις αυτές καθαυτές. Είναι όμως λόγος τα παζάρια στην τιμή με αφορμή αυτές ακριβώς τις μετασκευές.

  • 4 weeks later...
Posted

στις αγγλοφωνες ειδησεις του gtp ολα αυτα, που ολως παραδοξως υπαρχουν ακομη στο web.

strintzis-blue2-e1350997130964.jpg

 

ξανα gtp απο τα εγκαινια στην καθελκυση τωρα. μακης, περικλης και αλεξανδρος, με σουμακη και τσουροπλη (τι θυμηθηκα τωρα) στα ναυπηγεια για πουλμουρ B)

 

strintzis6-e1350899708678.jpg

 

strintzis7.jpg

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...