Jump to content
Shipfriends

Γεώργιος Εξπρές (IMO 6510851)


Recommended Posts

ΑΧ... καλό, κάλλιστο ήταν το τότε "ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΕΞΠΡΕΣ", άντε και το "ΚΙΜΩΛΟΣ" ... όμως τώρα (άσχετο;) εμείς οι "μικροί" έχουμε και και πάλι ένα "ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ" για να μην πηγαίνουμε κολυμπώντας...

Καλό καλοκαίρι σε όλους σας.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

ειχα διαβασει στην πρωτη σελιδα οτι στελνουν ανθρωπους για να ενεργοποιουν τις μηχανες του αυτο γινεται και τωρα? γενικως υπαρχει κινηση στο πλοιο?

Edited by Express Pegasus
Link to comment
Share on other sites

Αυτές οι ενέργειες είχαν γίνει γιατί είχε ειπωθεί το πλοίο πουλήθηκε για scrap, αλλά για κάποιο λόγο δε προχώρησε, όποτε το πλοίο έχει παραμείνει στην ίδια θέση, χωρίς να κινείται φύλλο.

Link to comment
Share on other sites

Αυτές οι ενέργειες είχαν γίνει γιατί είχε ειπωθεί το πλοίο πουλήθηκε για scrap, αλλά για κάποιο λόγο δε προχώρησε, όποτε το πλοίο έχει παραμείνει στην ίδια θέση, χωρίς να κινείται φύλλο.

σε ευχαριστω πολυ φιλε.Να δουμε τι θα γινει και με αυτο το πλοιο.

Link to comment
Share on other sites

Θα ήθελα να κάνω μια παρένθεση, όλοι ξέρουμε και το έχουμε αναφέρει και έδω οτι άνθρωποι του Βεντούρη πήγαιναν και άναβαν το βαπόρι και πριν ακόμα γίνει οποιαδήποτε κουβέντα για διάλυση. Τώρα πλέον σταμάτησαν και άυτο?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Αυτή τη στιγμή δύο ρυμουλκά έχουν παραλάβει το πλοίο αλλά δεν έχω ιδέα αν το παίρνουν για άλλη γη και άλλα μέρη ή αν απλά το αλλάζουν θέση.

Το ρυμουλκό πάντως έχει destination Turkey...

Link to comment
Share on other sites

πού το ξέρουμε το destination του ρυμουλκου??

αν κρίνω από την περίπτωση του ΝΑΙΑΣ ΙΙ, ακόμα και έτσι, θέλει 1-2 μέρες "να ετοιμαστούν τα χαρτιά του", σωστά ή λάθος?

ΕΜΕΙΣ, μπορουμε να κάνουμε κάτι?

ο,τιδήποτε??

Link to comment
Share on other sites

Δυχτυχως νομιζω οτι δεν μπορουμε να κανουμε τιποτα

Το ρυμουκλο εχει δεσει το ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΕΞΠΡΕΣ και σε λιγο θα ξεκινησει

Προορισμος ανοιχτη θαλασσα-Τουρκια:(:(

Link to comment
Share on other sites

Επειδη δεν το ακουσαμε απο αλλους αλλα δυστυχως ημασταν εκει και το ειδαμε οριστε και οι φρικτες αποδειξεις. Και μου το λεγε μια ψυχη που δεν πεφτει εξω "αυτο θα φυγει νυχτα" :(

post-23-128326979822_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

μια ψυχη που δεν πεφτει εξω "αυτο θα φυγει νυχτα"

Δεν υπήρχε περίπτωση να φύγει αλλιώς. Ούτως ή άλλως το χρονικό ενός προαναγγελθέντος θανάτου ήταν αναμενόμενο για πολλούς, αν και πολλοί shipfriends πίστεψαν ότι κάτι μπορεί να άλλαζε με την προσπάθεια (έστω και πρόχειρα οργανωμένη). Κι αφού είδαμε και το όμορφο ΟΛΥΜΠΙΑ να φεύγει στο ντούκου, δεν με εκπλήσει αυτό που βλέπω στη φωτογραφία του Neptune. :(

Link to comment
Share on other sites

Και το παραδοξο (ειρωνια ή εκδικηση) ειναι οτι τωρα οι τιμες του σκραπ, σε σχεση με προηγουμενες εποχες που θα μπορουσε να πουληθει και να παρει τουλαχιστον καποια καλα λεφτα, ειναι πατος. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Φτωχά τα μέσα τότε, πλούσιες οι συγκινήσεις. Οι δυο παρακάτω φωτογραφίες αποτελούν απόδειξη για το πως φτιάχνονται οι θρύλοι. Επειδή τα λόγια είναι περιττά... Παροικιά 15-8-1985

post-215-128326979826_thumb.jpg

post-215-128326979828_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Επαναλαμβάνω την παλαιότερη επιθυμία μου:

...Καλύτερα να φύγει, παρά να σαπίζει...αν προλάβει και βουλιάξει μόνο του στον δρόμο, ακόμη καλύτερα...
.

Αλλά δεν θα πραγματοποιηθεί :(....

Link to comment
Share on other sites

Για κατι λιγοτερο απο 600.000 το χασαμε. Πραγματικα κριμα. Αλλα απο την αλλη στην Ελλαδα δεν ειχε τυχη να γινει μουσειο.. Ειδαμε και το Λιμπερτυ...

Link to comment
Share on other sites

Θα ήταν όμορφο να μπορούσαμε να διατηρήσουμε το ROI BAUDOUIN σαν πλωτό μουσείο της ιστορίας της Ελληνικής Ακτοπλοίας.

Από την στιγμή που αυτό δεν έγινε, ας πάει στο καλό το πλοίο και ας το θυμόμαστε μέσα από φωτογραφίες των καλών του χρόνων, και από τις όποιες προσωπικές του αναμνήσεις ο καθένας.

Προσωπικά, μου ήταν πολύ σκληρό να βλέπω έναν "βασιλέα" να αργοπεθαίνει και να σαπίζει στα λασπόνερα της Ελευσίνας.

Καλό τελευταίο ταξίδι στα νερά του Αιγαίου, ROI BAUDOUIN.

Link to comment
Share on other sites

Ήταν Ιούλιος του 1983 όταν ηρθε στην Ελλάδα κ ξεκινησε για πρωτη φορα δρομολογια στις Κυκλαδες. Για την εποχη εκεινη το πλοιο ηταν ασυναγωνιστο. Αν δεν κανω λαθος το 2000 περασε στα ενδοκυκλαδικα κ την επομενη χρονια παροπλιστηκε. Άλλος ενα θρυλος των Κυκλαδων εφυγε...:(

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα με την αναχώρηση του ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΕΞΠΡΕΣ κλείνει ένα χρυσο κεφάλαιο της ακτοπλοίας , το μεγαλύτερο κομμάτι της ακτοπλοίας των Κυκλάδων κι όχι μόνο.

Έφυγε πραγματικά ένας θρύλος έτσι στα βουβά όπως διαλέγουν πάντα οι θρύλοι να φεύγουν μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας που τόσο τα προκαλεσαν στις δόξες τους με την φήμη , την ιστορία και την προσφορά τους.

Αντιστάθηκε πεισματικά στην μοίρα του την οποία δεν μπορούσε να αποδεχθεί για 8 και πλέον χρόνια ούτε το ίδιο ούτε οι φίλοι του που τόσο το αγάπησαν.

Δυστυχώς οι προσπάθειες για την διάσωση του έπεσαν στο κενό , βρίσκοντας υψωμένο το τείχος της ακαμψίας του κράτους, την ανικανότητα για διατήρηση τέτοιων μνημείων (όπως και το ΕΥΓΕΝΙΟΣ ΕΥΓΕΝΙΔΗΣ-ΧΡΙΣΤΙΝΑ Ω-κι ας ελπίσουμε να μην έχει τετοια τυχη το λίμπερτυ) πληρώνοντας αμαρτίες που γεννήθηκαν από παλαιότερα διατηρητέα όπου αντί να σώζεται και να διαδίδεται η παράδοση και η ιστορία που εκπροσωπούσαν ,έγιναν πρόσφορα εδάφη για πλουτισμό ορισμένων απολίτιστων και ανίκανων ανθρώπων.

Δυστυχώς αυτή είναι η Ελλάδα , αυτός είναι κι ο πολιτισμός μας και η αξιοπρέπεια μας που μπορούμε να τα τιμολογούμε και να τα εξαγοράζουμε προς ιδίον όφελος.

Και δεν εννοώ μόνο για το ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΕΞΠΡΕΣ που δεν σώθηκε αλλά είμαστε ανίκανοι να σώσουμε κι ένα κιλό τσιμέντο ή να το σώσουμε και να μας κοστίσει διαμερίσματα ρετιρέ στην Κηφισιά , διακοπές στην Ελούντα για ορισμένους, και πολυτελή αμάξια με ζελατίνες και ηλεκτρική μούτζα να ρίχνει φάσκελα στους ιδιοκτήτες τους.

Δυστυχώς αυτοί είμαστε και δεν αλλάζουμε.

Τουλάχιστον ο ΓΕΩΡΓΙΟΣ θα ζει πλέον στις γλυκιές αναμνήσεις όσων τον αγάπησαμε ή είχαν την τύχη να ταξιδέψουν μαζί του και να γίνεται σημείο αναφοράς μιας χρυσής εποχής της ακτοπλοίας που έχει περάσει ανεπιστρεπτί.

Καλό ταξίδι ΓΕΩΡΓΙΕ:(

Link to comment
Share on other sites

δωστε μαζι, en block, κ τον πηγασο κ τους απολλωνες κ το σαντορινη.

μια κ εξω.

δεν θα αντξω ξεχωριστους παρομοιους επικηδειους για το καθενα διαμαντι που εμεινε.

δωστε τα ολα κ φερτε μας τετραδυμα νταεγου..

κυριοι υπουργοι, κυριοι υπευθυνοι, να τη χαιρεστε τη μεγαλυτερη ναυτιλια παγκοσμιως...

Αν και νυχτα, τα παραπάνω τα δηλωνω με πληρη επιγνωση, με καθε ευθυνη κ θαρρος της γνωμης και χωρις να το μετανιωνω

(εφ Ανθυπιλαρχος γαρ)

τιθεμαι στη διαθεση των μοντερεητορς για οιαδηποτε επιβληθησα ποινη.

Φ.Σ.

Link to comment
Share on other sites

Μια καλημέρα σε όλους...

Σε λίγες γραμμές ήθελα κι εγώ με τη σειρά μου να πω αντίο στον Βασιλιά ΓΕΩΡΓΙΟ...δεν του άξιζε αυτό το "τέλος" όπως δεν άξιζε και σε άλλα διαμάντια της ακτοπλοϊας μας !

Εκτιμώ ότι θα πρέπει να αφιερωθεί αρκετός χώρος σ'αυτές τις σελίδες για να ειπωθούν δυο λόγια από εκείνους που το έζησαν και το ταξίδεψαν και πρωτίστως στους Πλοιάρχους του !

Με τυχαία σειρά : Μιχάλης Δεναξάς,Γεράσιμος Γιακουμίδης,Σπύρος Θηραίος,Γιώργος Δαρζέντας,Θοδωρής Μαθιουδάκης,Νίκος Νομικός,Συμεών Μάρκου...και φυσικά όσοι το βλέπουν από ψηλά...Κυριάκος Μαστροκόλιας,Αντώνης Κρητικός...

Συγχωρήστε με αν ξεχνάω κάποιους...

Αντίο...ευλογημένο πλοίο που στάθηκες τίμιο και όρθιο ως το "τέλος".

Με τιμή

94867

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα με την αναχώρηση του ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΕΞΠΡΕΣ κλείνει ένα χρυσο κεφάλαιο της ακτοπλοίας , το μεγαλύτερο κομμάτι της ακτοπλοίας των Κυκλάδων κι όχι μόνο.

..................................................

Δυστυχώς οι προσπάθειες για την διάσωση του έπεσαν στο κενό , βρίσκοντας υψωμένο το τείχος της ακαμψίας του κράτους, την ανικανότητα για διατήρηση τέτοιων μνημείων (όπως και το ΕΥΓΕΝΙΟΣ ΕΥΓΕΝΙΔΗΣ-ΧΡΙΣΤΙΝΑ Ω-κι ας ελπίσουμε να μην έχει τετοια τυχη το λίμπερτυ) πληρώνοντας αμαρτίες που γεννήθηκαν από παλαιότερα διατηρητέα όπου αντί να σώζεται και να διαδίδεται η παράδοση και η ιστορία που εκπροσωπούσαν ,έγιναν πρόσφορα εδάφη για πλουτισμό ορισμένων απολίτιστων και ανίκανων ανθρώπων.

Δυστυχώς αυτή είναι η Ελλάδα , αυτός είναι κι ο πολιτισμός μας και η αξιοπρέπεια μας που μπορούμε να τα τιμολογούμε και να τα εξαγοράζουμε προς ιδίον όφελος.

Υπάρχει άραγε ακόμα χρόνος ? Υπάρχει έστω και μία ελάχιστη ελπίδα ? ΕΙΜΑΣΤΕ, και το ΔΗΛΩΝΟΥΜΕ "Φίλοι των πλοίων". Ας το αποδείξουμε για μία ακόμα φορά, ας εξαντλήσουμε και αυτή την ύστατη αμυδρή ελπίδα.

Το παρακάτω κείμενο έχει γραφτεί από έναν μεγάλο (ίσως τον μεγαλύτερο) φίλο του πλοίου. Όποιος νομίζει ότι μπορεί να βοηθήσει ας το κάνει, αν όχι ας το "προσπεράσει".

ULTIMATE S.O.S. DISTRESS CALL

FOR THE C/F “GEORGIOS EXPRESS” (ex “ROI BAUDOUIN”)

The night, on the 23rd of March, the c/f “Roi Baudouin”/”Georgios Express” of 1965 left the Piraeus area bound for the Aliaga scrapyards in Turkey where she is expecting to arrive this morning of the 25th of March.

If there is anybody anywhere interesting in saving this gorgeous ship from the breaker’s claws, there is still time, before she is broken up, to mobilize and intervene to claim her in order that she’ll be converted into Floating Maritime Museum in any part of the world.

She was purchased for 300000 $ only (in Turkish Liras).

Please, pass this S.O.S. message on to anyone you believe that might be able or interesting to save this ship even at the very last minute.

Link to comment
Share on other sites

ο καιρός είναι πολύ φορτωμένος στην Αλιάγα και το ρυμουλκό δεν μπορεί να παραδόσει το βαπόρι και κόβει βόλτες ανοιχτά.Μάλλον αύριο που πέφτει ο καιρός θα γίνει η παράδοση:(

Link to comment
Share on other sites

Το βαπόρι παραδόθηκε τελικά αλλά η προσάραξή του δεν μπορεί να γίνει γιατί όπως βλέπετε σοροκάδες έχουν και οι Τούρκοι. Στα πλοία που δεν μπορούν να προσαράξουν αυτοδύναμα, αυτή η διαδικασία γίνεται με ρυμουλκά και είναι απελπιστικά χρονοβόρα οπότε όταν πνέουν τέτοιοι άνεμοι είναι εξεραιτικά επίφοβο να υπάρξουν απρόοπτα. Ωστόσο αυτό δεν σημαίνει τίποτα, γιατί από το μεσημέρι πέφτουν οι νοτιάδες και η διαδικασία είναι προγραμματισμένο να ξεκινήσει.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...