Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

Σήμερα γίνονταν επισκευές στον καταπέλτη του Ionian Sky , στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας , γιατί είχε στραβώσει.

___________________________________-

(1974, ex-Sapporo Maru, Sunflower Sapporo, Ionian Victory, Blue Sky)

Edited by Nick the Greek
tag
  • Replies 443
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Ένας εργαζόμενος στο πλοίο μου είπε πως φταίει το Πέραμα , που βρισκόταν το πλοίο τόσο καιρό ...ε και ο καταπέλτης από το ''πέρα-δώθε'' στράβωσε λίγο. Ένας εργάτης προσπαθούσε για 2-2,5 ώρες να το φτιάξει

  • 4 weeks later...
Posted

Κατά τη διάρκεια ειδικής εν όρμω επιθεώρησης του Ε/Γ-Ο/Γ ''ΙΟΝΙΑΝ ΣΚΑΙ** Ν.Π. 11306, χθες στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας, που διενεργήθηκε από κοινού με ιταλικές αρχές, διαπιστώθηκε μη ικανοποιητική στεγανοποίηση ανοίγματος του κυρίως γκαράζ προς το χώρο του μηχανοστασίου καθώς και μη ικανοποιητική λειτουργία του πυροφράκτη του γκαράζ οχημάτων, με αποτέλεσμα να απαγορευτεί ο απόπλους του εν λόγω πλοίου.

Το πλοίο θα εκτελούσε δρομολόγιο στις 23.30 από Ηγουμενίτσα για Πρίντεζι Ιταλίας με 141 επιβάτες, οι οποίοι κατόπιν μεσολάβησης του υπεύθυνου ναυτιλιακού πράκτορα προωθήθηκαν στον προορισμό τους, μισή ώρα αργότερα, με άλλο πλοίο της γραμμής.

0524447.doc

Πηγή ΥΕΝ

Posted

Καλό είναι να πέσει και κανα πρόστιμο διότι συν τοις άλλοις το βαπόρι προέρχεται από την πρόσφατη ετήσια επισκευή του. :mad:

Δεν είναι ότι σε 2-3 ημέρες κατέβαινε Πέραμα για επισκευή οπότε τα εφτιαχναν εκεί.

Posted

Τι περιμένετε να γίνει? Να σταματήσει το καράβι για να κάνει επισκευές?Σε ποιο πλανήτη ζείτε? Μου κάνει εντύπωση πάντος το κώλημα με τους ανοιχτους καταπέλτες. Εδώ στα Κανάρια το γκαράζ σφραγίζετε με απλό παραβάν (ΝΑΙ ΠΑΡΑΒΑΝ) απο καραβόπανο... Σήγουρα στην επιστροφή θα το φτιάχνανε εδώ αλλα κ άλλα έχουμε...

Posted

Απόστολε ,δεν υπάρχει κανένα κώλημα με τους καταπέλτες. Απλώς συμπέρανα πως δεν τον είχαν ανοίξει για να δείξουν πως δεν επιτρέπονται τα οχήματα.

Δεν κατάλαβα αυτήν τη σύκριση με τα γκαραζ των πλοίων στα Κανάρια.

Τέλος πάντων στο οδόστρωμα του λιμανιού υπήρχε και ένα ανοιχτό βαρελάκι(δεν ξέρω την ακριβή ορολογία).

Posted

Πνευστή σχεδία λέγετε το βαρελάκι. Εγω άκουσα οτι σχολιάζουμε για την στεγανοτητα των καταπελτών του πλοίου. Τωρα αν μια πυροστεγης πόρτα δέν έκλεινε καλα αυτο είναι θέμα νηογνώμονα & σημαιας για την ορθή τήρηση κανονισμων δια την αποφυγη πυρκαίας. Τα Κανάρια ανέφερα γιατι εκεί τα γκαράζ είναι πάντα ανοιχτα απο πρύμα (δέν υπάρχει στεγανος καταπέλτης).

  • 1 month later...
Posted

Το Ε/Γ-Ο/Γ «ΙΟΝΙΑΝ ΣΚΑΙ» Ν.Π. 11306 και ενώ βρίσκονταν 8 ν.μ. από το λιμάνι της Ηγουμενίτσας χθες το βράδυ σύμφωνα με ημερολογιακή εγγραφή, αναγκάστηκε να κρατήσει τις κύριες μηχανές του, λόγω φραγής των φίλτρων αναρροφήσεων των ηλεκτρομηχανών του πλοίου από μύδια και φύκια.

Το πλοίο με 625 επιβάτες, εκτελούσε το δρομολόγιο Πρίντεζι-Κέρκυρα-Ηγουμενίτσα.

Αμέσως έσπευσαν πλησίον του παραπάνω Ε/Γ-Ο/Γ δυο περιπολικά σκάφη του Λιμενικού Σώματος, ενώ το πλήρωμα εκτέλεσε εργασίες αποκατάστασης (καθαρισμός φίλτρων) και το πλοίο συνοδευόμενο από τα δυο περιπολικά κατέπλευσε ασφαλώς στον λιμένα Ηγουμενίτσας περί ώρα 23:57.

Μετά από τη διενέργεια επιθεώρησης και την εκτέλεση δοκιμαστικού πλου από ΤΚΕΠ λιμένα με ικανοποιητικά αποτελέσματα χορηγήθηκε ελευθεροπλοϊα.

Το πλοίο στη συνέχεια στις 02:57 με 169 επιβάτες απέπλευσε για την εκτέλεση του δρομολογίου του Κέρκυρα-Πρίντεζι.

Τα της βλαβης παραπανω απο το σαιτ του ΥΕΝ.

Posted

Να καταγγειλουμε λοιπον στον ελληνικο καραβολατρικο λαο και να καταδικασουμε απεριφραστα τις μεθοδευσεις και δολιες πρακτικες του κατεστημενου των μυδιων της Αδριατικης και του Ιονιου! :(

  • 2 months later...
Posted

Για τη γραμμη της Θεσσαλονικης κρατηστε και ενα ονομα που παιζει πλεον γερα..

ΙΟΝΙΑΝ ΣΚΑΙ...

Και καλο δρομο εχει και καλους χωρους εχει... Και ετοιμο να δρομολογηθει ειναι... Ηδη οι φημες για αποχωρηση του απο την Αδριατικη πληθαινουν

Posted

Και στα λιμάνια που θα πιάνει το πρόβλημα των τουμπαριστών μηχανών του και του μεγάλου χρόνου αναστροφής τους δεν θα είναι έντονο.

Μόνο Πάρο αν το δυσκολέψει πιο πολύ.

Posted

Σε μια γραμμη ομως ΘΕΣ/ΝΙΚΗ - ΣΚΙΑΘΟΣ - ΚΥΚΛΑΔΕΣ - ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ θα ειναι το μεγαλυτερο....αφου ξεπερνα τα 140μ...Εκτος απο την Παρο, Θα μπορει ομως να δεσει και Σκιαθο?

Posted

Και εκεί πολύ δύσκολα.Κάποτε συζήταγα με πλοίαρχο ο οποίος έκανε σε αυτό το βαπόρι επί μπλέ πλοιοκτησίας και μου είχε πει ότι ο χρόνος μηδενισμού και αναστροφής των μηχανών του είναι πολύ μεγάλος.

Αναγκαζόταν να κάνει κρατει την μία μηχανή στα 3 μίλια στην Πάτρα για να την έχει έτοιμη για ανάποδα όταν μπει στο λιμάνι.

Posted

Αμφιβαλω αν ο Μιμης θα ρισκαρει να βαλει το ΙΟΝΙΑΝ SKY σαυτη την γραμμη...Αν θελει να πιανει και νησια μαλλον θα βαλει καποιο αλλο που ομως δεν εχει....Μην ξεχναμε οτι τωρα απεκτησε εμπειρια με το ΠΗΝΕΛΟΠΗ...

  • 4 months later...
Posted (edited)
Εχει ερθει απο τη Δευτερα και ακουσα οτι εχει και βλαβη... Τουλαχιστον ετσι δηλωσανε στην Ηγουμενιτσα.. Δεν ξερω αν στεκει η αν ειναι σαν πολλες ζημιες που γινονται.

Δε έχω ακούσει να έχει βλάβη, μάλλον προγραμματισμένη επισκευή είναι!! Θα κάτσει γύρω στις 30 ημέρες!! Τώρα δε ξέρω με τις απεργίες μήπως κάτσει καθόλου παραπάνω!!

Edited by proud_ionian
Posted

Αν έχει βλάβη θα το μάθω μέχρι αύριο. Το κακό είναι οτι τώρα που το Brindisi έχει μόνο το ELLI T. όλα τα φορτηγά έχουνε πέσει στο Bari και γίνεται της κακομοίρας.

  • 1 month later...
Posted

Στο πλοιο προστεθηκε ενα ζωναρι κατω απο τον καταπελτη και επισκευαστηκε η πρυμνη που ειχε ενα τσαλακωμα απο ενα χτυπηματακι στην Ηγουμενιτσα.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...