Jump to content
Shipfriends

Ionian Sky (IMO 7377567)


Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • Replies 443
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Μαλιστα, ωραια αρπαχτη, δε λεω. Αλλα δεν χρειαζεται μετα να αναρωτιεται κανεις γιατι μπορει να φθινει η πορεια καποιας εταιρειας σε μια γραμμη οταν διαταρασσεται η σταθερη της παρουσια ακομα και στην υψηλη σεζον..

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Εξαφάνιση επιβάτη εντός του Ε/Γ-Ο/Γ «ΙΟΝΙΑΝ ΣΚΑΙ»

Πηγη: ΥΟΑΝ & ΥΠΠ

Ενημερώθηκε, μεσημβρινές ώρες του Σαββάτου η Λιμενική Αρχή Ηγουμενίτσας, από υπεύθυνο ναυτικό πράκτορα του Ε/Γ-Ο/Γ «ΙΟΝΙΑΝ ΣΚΑΙ» σημαίας Κύπρου, ότι κατά την εκφόρτωση του πλοίου στο λιμένα Μπάρι Ιταλίας, αναφέρθηκε η εξαφάνιση ενός 44χρονου αλλοδαπού επιβάτη.

Προανάκριση διενεργείται από την Λιμενική Αρχή Ηγουμενίτσας.

Link to comment
Share on other sites

Χθες το Ionian Sky έκανε το τελευταίο δρομολόγιο του από την Ηγουμενίτσα για το Μπριντεζι και σήμερα που θα φτάσει στην Ηγουμενίτσα αναμένεται να δέσει για την ετήσια του. Ενώ συζητιόταν μήπως συνέχιζε λίγο καιρό ακόμα γιατί υπάρχει ικανοποιητική κίνηση για το πλοίο, αλλά κάποια πιστοποιητικά του έληγαν στις αρχές Δεκεμβρίου, όπου από ότι φαίνεται η εταιρεία του δε κατάφερε να πάρει παράταση. Έτσι φαίνεται για να μην χαθεί η κίνηση του Ionian Sky δρομολογείται το Siren

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Σε συνέχεια των προηγουμένων μηνυμάτων, πάμε μέχρι το Πέραμα να δούμε το ΙΟΝΙΑΝ ΣΚΑΙ μαζί με το "ομόσταυλο" ΠΗΝΕΛΟΠΗ.

Aφιερωμένη στον καλό φίλο polykas :) που μας ενημέρωσε για την εκεί παρουσία του.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
ενω δυσκολα θα επανελθει και το Ιονιαν Σκαι.
το Sky δεν θα επανελθει στο Βrindisi, γιατι (υποτιθεται οτι) θα διπλωσει το King.

αυτο ισχυει ακομη ή δεν θα ξαναδουμε το Sky να ταξιδευει;

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Η εταιρεία του Ionian Sky περιμένει κάποια εξέλιξη σε ένα θέμα της, όποτε εάν έχει θετική εξέλιξη τότε πιστεύω θα το δούμε να ταξιδεύει φέτος, εάν όχι τότε είναι δύσκολο. Πάντως πρόσφατα που πέρασα από το πλοίο το είδα ξανά αναμμένο ενώ από ότι μαθαίνω ψάχνουν για δεξαμενή για να δεξαμενισθεί το Ionian Sky.

Link to comment
Share on other sites

γιατι η agoudimos lines δεν κανει ενα βημα να μπει στο αιγαιο και εχει το πλοιο και καθεται?για ρεθυμνο ισως μια χαρα το πλοιο!

Link to comment
Share on other sites

Η χωρητικότητά του μπορεί για τη γραμμή να είναι ιδανική, αλλά βαπόρι μπαταριστό που ο άξονας μηδενίζει κάτω από τους 6 κόμβους είναι παντελώς ακατάλληλο για τα περισσότερα λιμάνια του Αιγαίου πολύ δεν περισασότερο για το Ρέθυμνο...

Edited by George
Link to comment
Share on other sites

Το Ionian Sky τη Τέταρτη θα ανέβει στη δεξαμενή του Περάματος, μιας και έχει να κάνει δουλειές, όπου απαιτούνται από τη κλάση του πλοίου. Εάν πάνε καλά το πλοίο θα πρέπει να είναι έτοιμο περίπου σε δυο εβδομάδες.

Link to comment
Share on other sites

Το παπορο ηρθε στην ελλαδα τον απριλιο του 1998 και μεσα δυομισυ μηνες μετασκευαστηκε στο περαμα και ξεκινησε ταξιδια τελη ιουνιου. η αποφαση για την αγορα του ηταν εσπευσμενη και ηταν αποτελεσμα της ναυλωσης του (ηδη με ανοιχτα πλανα) Ionian Galaxy στην αραπια. Βαπορι του 74, ηδη με αρκετα χρονια οταν ηρθε, επιλεχθηκε, γιατι (υποτιθεται οτι ) ειχε υπηρεσιακη ταχυτητα ανω των 23 κομβων.

Ηταν μια λαθος αποφαση (μια απο τις αρκετες που πηρε η strintzis εκεινο το διαστημα). θα ηταν ιδανικο πλοιο αν ειχε ερθει 10 χρονια νωριτερα, αλλα δεν μπορουσε να σταθει στη αδριατικη του 98, οταν στην ancona υπηρχαν ικαρος πασιφαη, sfIII & sf IV και στη βενετια ερωτοκριτος και αρετουσα.

Η μετασκευη καρατησε δυο μηνες, ανακατασκευαστηκε η πρυμη, αφαιρεθηκαν ογκοι για να μπουν οι βαρκες, εκλεισε ο καθρεφτης και μπηκαν οι ακαλαισθητες τσοντες στις τσιμινιερες. στο ξενοδοχειο εγινε εξαιρετικη δουλεια, αλλα η μηχανες δεν αργησαν να δειξουν οτι ειναι κουρασμενες. πηρε το ονομα Ionian Victory (ονομα που ειχε και το Paloma οταν ανηκε στους στριντζαιους την περιοδο 84-85) και δρομολογηθηκε στα δρομολογια του Galaxy (ενα δρομολογιο ancona & ενα βενετια). ξεκινησε δρομολογια μια εβδομαδα πριν το κατα 24 χρονια νεωτερο πασιφαη.

Η πρωτη σαιζον (1998) κυλησε ομαλα, αλλα χωρις ιδιαιτερη εισπρακτικη επιτυχια. ειχε ομως μια μεγαλη τιμη. στα τελη αυγουστου εκανε ενα κυκλικο δρομολογιο πατρα σαμη ιθακη:D. το κεφαλονια επαθε χιτωνιο βγαινοντας απο πατρα. γυρισε στο λιμανι και επιβατες και οχηματα μπηκαν στο victory που ειχε ημερευση. εκανε λοιπον το μεσημεριανο δρομολογιο στη θεση του καμαριου:P και στο αναποδα στο βαθυ (δεν υπηρχε πισαετος στο μενου τοτε) σκοτεινιασαν τα παντα.

τη σαιζον του 1999 ταξιδευε σε ancona & βενετια μαζι με το superferry hellas. τρια δρομολογια απευθειας για ancona (σε 23+ ωρες) και 2 για βενετια. το ενα βαπορι μια ancona και μια βενετια και το αλλο δυο και μια εναλλαξ. την εβδομαδα που το victory ειχε δυο ancona και βενετια, οι χρονοι του εβγαιναν οριακα. μετα την εξαγορα απο την attica και την αλλαγη του brand name, στη σαιζον του 2000, το πλοιο εγινε blue sky, με σινιαλα Blue Ferries. δυο δρομολογια την εβδομαδα για βενετια (με κερκυρα και ηγουμενιτσα) και στις ημερευσεις στην πατρα (νομιζω παρασκευες) εκανε και εμβολιμο πατρα σαμη (οπως και τα αλλα πρωην ionian που βρεθηκαν στη βενετια). στη γραμμη της βενετιας εμεινε μεχρι το φθινοπωρο του 2003, οταν η Βlue Star αφησε τη γραμμη. τα χρονια της Blue Ferries, τους χειμωνες ειχε περασει και απο Brindisi (σκαντζα το Bridge). To χειμωνα 2003-2004, αφου πηγε να σκαντζαρει το bridge, κατεβηκε στη γραμμη του Bari, παρεα με το Horizon για το μεγαλυτερο διαστημα (το SFII ειχε πουληθει, το horizon καλυψε το κενο του και το Sky ηρθε για τις ακινησιες των κοκκινων).

την ανοιξη του 2004 και ενω η BS το προριζε για τη ντανα, πουληθηκε στην Agoudimos Lines μαζι με το πελατολογιο της BS στη γραμμη ηγουμενιτσα brindisi. η bs αποσυρθηκε απο τη γραμμη (πωληση Blue Bridge) και το Sky πηγε στη θεση του. Τα χρονια της Agoudimos Lines εμεινε ηγουμενιτσα-κερkυρα-brindisi, με εξαιρεση μια σκαντζα του King στην ετησια του 2006 και ενα ολιγομηνο ζευγαρωμα με το King στο Bari το καλοκαιρι του 2008. τοτε τα ειχε τσουγκρισει η endeavour και ο κυρ μιμης και εψαχνε για ταιρι στο King. εκεινη τη σαιζον εκανε παλι καποιες προσεγγισεις στην κεφαλονια.

οπως εχουμε πει και σε αλλα ποστ εδω, βασικο του μειονεκτημα ο μεγαλος χρονος αναστροφης των μηχανων και μια ευαισθησια στο αναποδα της δεξιας, που τα εχει απο τη χωρα των χρυσανθεμων. στα καλα του οταν πρωτοηρθε η ταχυτητα αγγιζε τα 22 (μπορει να τα περναγε και με κανενα ρευμα), αλλα τα τελευταια χρονια τα βλεπει με το κυαλι

φετος μετα απο πολυμηνο παροπλισμο ετοιμαζεται, χωρις να εχουμε καταλαβει ακομη για που: θα ζευγαρωσει το king στο bari (ασθμαινοντας οπως προπερσυ) ή θα παει στη γνωριμη γραμμη των τελευταιων χρονων;

Link to comment
Share on other sites

To χειμωνα 2003-2004, αφου πηγε να σκαντζαρει το bridge, κατεβηκε στη γραμμη του Bari, παρεα με το Horizon για το μεγαλυτερο διαστημα (το SFII ειχε πουληθει, το horizon καλυψε το κενο του και το Sky ηρθε για τις ακινησιες των κοκκινων).

Τοτε λοιπον το ταξιδεψα κι εγω.Σταθηκα ατυχος παλιB),γιατι λογαριαζα οτι θα εβρησκα κανα μεγαλο Blue Star και οταν το ειδα να φτανει,η χαρα μου ηταν απεριγραπτη:rolleyes:

Μπορω να πω ομως οτι εσωτερικα ηταν αρκετα καλο και φαινονταν προσφατα ανακαινισμενο.Θυμαμαι ενα φαρδυ διαδρομο που σε οδηγουσε στο πλωριο σαλονι,καποια μαγαζια εκατερωθεν και το self service καπου στο ενδιαμεσο.Εκεινο που μου εκανε εντυπωση ηταν το 'ψευτοπατωμα' που ειχε,αφου καθως περπατουσες ακουγες το βημα σου λες και υπηρχε κενο απο κατω(τεσπα δεν μπορω να το εξηγησω ακριβως).

Ειχε παρα πολυ κοσμο σε εκεινο το ταξιδι κ επειδη δεν εβρησκα να κατσω πουθενα,αναγκαστικα να αγορασω καμπινα απο το λογιστηριο ενω ειχα εισητηριο deck.(εσκασα νομιζω περι τα 80ευρω παραπανω)

Παρολαυτα η καμπινα που μου ελαχε ηταν πολυ ευρυχωρη και φωτεινη με τα κλασικα 4 κρεβατια,γραφειακι κ το μπανιο φυσικα.Συγκατοικος ενας Ιταλος,που μου επιασε την παρλα και δεν με αφησε να ριξω κανα υπνο της προκοπης:P

Κατι παντως που πηρα καμπινα,κατι οτι μεχρι το Μπαρι δεν κανεις πολλες ωρες,δεν καταφερα να αποκομισω πολλες εμπειριες/εικονες απο το πλοιο.Σιγουρα μου εχουν μεινει θετικες εντυπωσεις παντως,κυριως για το καλο εσωτερικο.

Link to comment
Share on other sites

Το Ionian Sky νομίζω ότι τελευταία φορά είχε δεξαμενιστεί ηταν την άνοιξη του 2006. Το πλοίο φέτος έπρεπε να δεξαμενιστεί γιατί έπρεπε να βγάλει τους άξονες για έλεγχο. Για αυτό σε αυτή το δεξαμενισμό έβγαλε τις προπέλες, τράβηξε έξω τους άξονες και άλλαξε τα αγιοξυλα (ένα υλικό που χρησιμοποιείται για τρίβεις). Τελος σήμερα το πλοίο έπεσε από τη δεξαμενή του Περάματος.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...