Jump to content
Shipfriends

Νταλιάνα (ΙΜΟ 7007265)


Recommended Posts

Bεβαια δεν ειναι το site του ΥΕΝ εμπιστοσυνης, καθως πολλες φορες δεν ενημερωνεται.Στο συστημα κρατησεων δεν εχει ανεβει μεχρι στιγμης το δρομολογιο.Παντως απο οτι φαινεται οι κατοικοι της Ικαροσαμιας δεν γλιτωνουν με τπτ το περασμα απο Παρο-Ναξο.Εχει γινει συστημα πλεον οποιο πλοιο παει Ικαρια-Σαμο να περναει απο Παρο-Ναξο:mad:

Link to comment
Share on other sites

Το yen.gr δινει σημερινο δρομολογιο στις 18.00 για Παρο Ναξο Αγ.Κυρηκο Φουρνοι Καρλοβασι Βαθυ

Σε αποψινή μου ...περατζάδα από το site του YEN, δεν είδα πουθενά να υπάρχει σημερινό δρομολόγιο του πλοίου. Και μάλλον έτσι είναι αφού το ΝΤΑΛΙΑΝΑ μέχρι και αυτή την ώρα συνεχίζει να είναι δεμένο στον Πειραιά.

Υπάρχει βέβαια καταχωρημένο δρομολόγιο του πλοίου, την ίδια ώρα και για τους ίδιους προορισμούς που μας είπε ο φίλος gpap2006, αλλά για την Τετάρτη 16 του μήνα. Μένει βέβαια να δούμε αν θα εκτελεστεί....

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ακόμα και σήμερα το ΝΤΑΛΙΑΝΑ παραμένει αναμένο το βράδυ. Όχι πολλά φώτα όμως κάνει τη διαφορά δίπλα στα κυριολεκτικά νεκρά ΜΑΡΙΝΑ, ΡΟΔΑΝΘΗ και ΡΟΜΙΛΝΤΑ. Το πιο σουρεάλ είναι πως αν το κοιτάξεις κατάπλωρα με σβηστή τη γέφυρα και αναμένα τα φώτα πορείας, θαρρείς πως είναι έτοιμο να αναχωρήσει...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Δεν μπορω να ξερω αν το πλοιο παραμενει ακομα αναμμενο τη νυχτα, απ' οτι μαθαινω ομως υπαρχει πληστειριασμος του με ημερομηνια 4 Νοεμβριου. Μπορει να το επιβεβαιωσει καποιος αυτο?

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο παραμένει αναμμένο μιας και διαμένουν τα πληρώματα των πλοίων της εταιρείας που δεν έχουν κατοικία στην Αθήνα. Για το Νοέμβριο έχει ειπωθεί ότι θα βγουν σε πλειστηριασμό κάποια πλοία της εταιρείας. Εάν και πιστεύω ότι θα πάρει αναβολή ο πλειστηριασμός.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 5 months later...

Αυτο και το αδερφάκι του εχουν γράψει τη δική τους ιστορια στην ακτοπλοια έχοντας περάσει σχεδόν απ'όλα τα νησιά τα λιμάνια και τις θαλασσες μας. Μπορεί να μην έχουν τις γραμμές που εχουν τα συνομηλικα ευρωπαικά αλλα εχουν κι αυτά τη χάρη τους. Χαρακτηριστικός ο ήχος των μηχανών τους που ακουγεται απο μίλια αν και μαλλον δεν θα τον ξανακούσουμε :o

Ας δούμε τη Ντάλια με τα παλιά (1 ,2) και με τα νέα (1,2,3) σινιάλα

Link to comment
Share on other sites

Ιουνιος 2005 και ο καπτα Μακης εχει παρει πρεφα οτι η αρση της 35ετιας ειναι κοντα.Αντι λοιπον να στειλει για σκραπ το ΜΙΛΕΝΟΝΤΑΛΙΑΝΟ τα στελνει να κανουν μια βολτα απο Πατρα για Πριντεζι μεσω Σαμης.Συνολικα κανα 3μηνο κρατησε η απασχοληση τους εκει

Δυο φωτο λοιπον απο το ΝΤΑΛΙΑΝΑ στην Πατρα.

Μπαινοντας απο νοτια και λιγο πριν δεσει

Link to comment
Share on other sites

Άλλο ένα πλοίο παραγματικός εργάτης όργωσε στην κυριολεξία όλη την Ελλάδα .Και πού δεν πήγε αμφιβάλω αν υπήρξε νησί να μην το είχε προσεγγισει.Και αυτό τις άγονες τις είχε φάει με το κουτάλι μέρα νύκτα ταξίδευε δεν σταματούσε ποτέ.Λίγο έξω από το λιμάνι της Μυτιλήνης το Μαίο του 2004.Τότε ξεκινούσε από Πειραιά και έκανε μια απίστευτη κρουαζιέρα ΣΥΡΟ-ΠΑΡΟ-ΝΑΞΟ-ΑΓ.ΚΥΡΗΚΟ-ΦΟΥΡΝΟΙ-ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ-ΒΑΘΥ-ΧΙΟ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ-ΛΗΜΝΟ-ΚΑΒΑΛΑ και πίσω χαράς το κουράγιο των ναυτικών του και του Πλοιάρχου.

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Το Νταλιάνα βγαίνει με τιμή εκκίνησης για 766.000 Ευρώ (αρχικά ήταν στα 957.500 Ευρώ)

ελα μ@@@ι στον τοπο σου και π@@@σο μη γυρευεις.

με το συμπαθειο κιολας, αλλα ποιος θα παει να παρει ενα χρεπι ακριβοτερα απο την τιμη σκραπ; αν δεν πεσουν κατω απο το μισο εκατομμυριο δεν θα βρεθει αγοραστης.

οταν υπηρετουσα τη στρατιωτικη μου θητεια στην κω (πριν 4 και βαλε ολυμπιαδες:D) το νταλιανα εκανε μια φορα την εβδομαδα ηρακλειο κασοκαρπαθια ροδο. οι κρητικοι φανταροι, κανονιζαν τις αδειες τους ωστε να φευγουν τεταρτες (που ηταν η νταλια στην ροδο) και να πηγαινουν με το δελφινι στην ροδο και απο εκει να πηγαινουν με το κρουαζιεροπλοιο ηρακλειο (και αντιστροφα να επισρεφουν). οταν τους ρωταγες με ποιο πλοιο ταξιδεψαν, ελεγαν: η π@@@@να η νταλιανα. ειχαν πολλα να πουν και για το ταξιδεμα του και για την καθαριοτητα σε καμπινες και τουαλετες (απο τοτε) και για την ευγενια του πληρωματος του.

ναι ξερω, ηταν πλοιο εργατης, εχει περασει απο ολες τις γραμμες, ναι οταν πρωτοηρθε αυτο και το αδερφο του, ειχαν μοκετες και αναπαυτικα σαλονια, οταν με εξαιρεση τα κρητικα τα υπολοιπα πλοια που εφευγαν απο πειραια δεν ειχαν και το καλυτερο ξενοδοχειο, αλλα μεχρι εκει. ξερω και για τους δυο κουβαδες πετρελαιο που εκαιγε και ολα αυτα, αλλα, οπως εχω πει πολλες φορες, αν ηταν να ταξιδευουμε σαν σπαρτιατες πολεμιστες και να ξεκιναμε ξυρισμενοι και να φτανουμε με γενια, θα περναμε πλωτες δεξαμενες, θα τις σκεπαζαμε να βαλουμε dormitories, θα ειχαν απειρα lane metres και θα ειχαμε ενα ρυμουλκο να τις τραβαει με 3 κομβους. η πλακα ειναι οτι οταν πρωτοηρθε το διαφημιζε ο καπτα μακης οτι πηγαινε με 24 κομβους.

τα τελευταια χρονια που ταξιδεψε, ταξιδεψε λογω της ελαστικης εφαρμογης των κανονισμων, αλλα και λογω των καλων δημοσιων σχεσεων του καπτα μακη. δεν υπηρχε περιπτωση υπο αλλες συνθηκες να ταξιδευε. τις σαιζον του 2005 και του 2006, επαιξε καθυστερησειςB) στην αδριατικη, περιμενοντας να αρθει το οριο ηλικιας (το 2005 μεχρι πατρα και το 2006 μεχρι ηγουμενιτσα). εκει εισεπραξε απο το ιταλικο port state control μια σειρα απο παρατηρησεις. βεβαια και μετα που ξαναγυρισε στο αιγαιο δεν μπορουσε να τη γλυτωσει ουτε απο τη δικια μας επιθεωρηση.

δειτε τι εγινε στον τελευταιο δεξαμενισμο του, το φεβρουαριο του 2008. ζητησε τοτε ο νηογνωμωνας να αλλαξουν καποιες λαμαρινες καταπρυμα στο afterpeak και μεχρι να βρουν γερη λαμαρινα να σταματησουν, παραλιγο να φτασουν στην πλωρη. 1, 2, 3, 4.

τωρα το πως ηταν εδω που ταξιδευε, τα εχετε πει ολοι. ο αθεοφοβος ο καπτα μακης, ειχε το μεγαλειο:P να χρεωνει high season ακριβοτερα απο την blue star (οταν ηξερε οτι ηταν γεματα τα πλοια της).

gallery_1817_58_525930.jpg

gallery_1817_58_642971.jpg

η μετασκευη αυτου του αριστουργηματος το 1988, χρηματοδοτηθηκε μεσω του αναπτυξιακου νομου 1262/82 (οπως και τα περισσοτερα της εποχης). το πληρωσαμε εμεις λοιπον (οι γονεις των περισσοτερων απο εμας, γιατι οι πιο πολλοι ειτε δεν ειχατε γεννηθει, ειτε ειμασταν πολυ μικροι). καταλαβαινετε ποσο θα στοιχισε.

αντε ας κανει κανα σκοντο ο ανωμεριτης, γιατι το βλεπω artificial reef στον αγιο σπυριδωνα

Link to comment
Share on other sites

Εγώ έχω μια διαφορετική γνώμη για την κοριτσάρα. Καταρχήν το ότι ήταν κακοτάξιδο εγώ διαφωνώ.Εγώ ταξίδεψα με το βαπόρι στα τελευταία του , με 8αρι χειμωνιάτικο στο Ικάριο και πήγαινε αξιοπρεπέστατα.Εντάξει δεν ήταν κι ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ αλλά εχω μπει και σε πολύ χειρότερα.κι επαναλαμβάνω την άποψή μου ότι όλοι παραέχουμε γίνει ευαίσθητοι στο κούνημα και ξεχνάμε εποχές ΙΚΑΡΟΣ, ΚΑΜΙΡΟΣ, ΑΡΓΟΣΤΟΛΙ,...για να μην πω για τα καινούρια που έτσι και σκεφτούν να μην δουλέψουν τα stabilizers κάνεις τραμπάλα σε παιδική χαρά.Εχω ταξιδέψει με 8αρι σε νεότευκτο με τα φτερά να μην δουλεύουν εκείνη την εποχή και πραγματικά ήθελα να βιδωθώ στην καρέκλα για να μην χτυπήσω.

Το ΝΤΑΛΙΑΝΑ το βοηθούσε πάρα πολύ και το γεγονός ότι ο καπτα Μάκης του είχε κόψει τα ζωνάρια στις μάσκες και κοπάναγε λιγότερο κάτι που θα έπρεπε να είχαν κάνει και στο ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ.Κι όσο κι αν ακούγεται παράξενο αν ψάρευες το βαπόρι κύμα με κύμα κοπανούσε ελάχιστα.

Όταν πρωτοήρθε το βαπόρι μαζί με το αδερφό του ήταν πραγματική επανάσταση ότι ήταν τα κόκκινα το 1995 στην Πάτρα.Βαπόρια με γκαραζάρες για την εποχή, με υπερπολυτελή ξενοδοχειακά που ακόμη και σήμερα αν τύγχαναν συντήρησης θα στέκονταν αξιοπρεπώς.

Η ταχύτητά του θα μπορούσε να ήταν πολύ μεγαλύτερη αν στην αλλαγή των μηχανών είχαν αλλάξει και μειωτήρες.Αυτό δεν έγινε κι η ταχύτητα παρέμεινε σε χαμηλά επίπεδα μέχρι που τελευταία σερνόταν.Βεβαίως στην αρχή της εν Ελλάδι καριέρας του πήγαινε πάρα πολύ καλά κι από τους περισσότερους ανταγωνιστές του ήταν γρηγορότερο.(ΚΑΜΙΡΟΣ, ΙΑΛΥΣΣΟΣ, ΙΚΑΡΟΣ, ΣΑΜΑΙΝΑ,..)

Όταν μετανάστευσε στην Πάτρα μπορεί να ήταν στην παρακμή του αλλά και πάλι καλύτερο βαπόρι το Μπρίντεζι είχε να δει από τότε που τίναζαν το μαξιλάρι του αείμνηστου Θανάση Βέγγου κι έπεφταν τρίχες. Κάτι ΑΦΡΟΔΙΤΕΣ, κάτι ΠΑΝΘΗΡΕΣ,κάτι VALENTINO ήταν πολύ χειρότερα.

Τα τελευταία χρόνια έγινε αγονόπλοιο μη αποτρέποντας την μοίρα των συγκεκριμένων πλοίων. Έζησε στιγμές παρακμής και δυστυχίας αλλά πότε δεν είπε όχι. Τα τελευταία 3-4 χρόνια η επισκευή στις μηχανές του περιοριζόταν στην θεωρία αλλά ποτέ δεν είπε όχι. Έστω και με 12 μίλια έβγαζε το ταξίδι του κι ήταν από αυτά που στήριξαν την εταιρεία του καπτα Μάκη μέχρι τελευταίο γρέζι της λαμαρίνας του.

Γενικά πιστεύω ότι ήταν ένα βαπόρι που έκανε ένα μεγάλο κύκλο στην ακτοπλοία. Έζησε την ακμή του και την παρακμή του συνηφασμένο πάντα με τις προθέσεις και τις καταστάσεις που επικρατούσαν στην εταιρεία του. Έφερε επανάσταση και γνώρισε δόξα αλλά στον αντίποδα γνώρισε τον οίκτο και την συμπόνια. Αυτό όμως ποτέ δεν ζητιάνεψε κάτι.

Επ ευκαιρία ας θυμηθούμε και τους πλοιάρχους που το ταξίδεψαν:Γιάννης Δελιέζας, Γιάννης Στεφανάτος, Αντώνης Βάβαλος, Φώτης Γκέκας, Ισίδωρος Μαμίδης, Τάσος Μαθιούδης, Νίκος Τραμουντάνης,Σταμάτης Φασουλής, Λευτέρης Καρυστινός, Αγάπιος Παριανός, Λευτέρης Βεκρής,Νίκος Ραφτόπουλος και τελευταίος ο Άντωνής Δόβας. (Συγγνώμη αν ξεχνώ κανέναν).

Edited by Earl Granville
Link to comment
Share on other sites

Αφού το θυμήθηκε ο proud με τα πολύ ωραία αφιερώματα-αναδρομές που ετοιμάζει τον τελευταίο καιρό, ας δούμε πως ήταν πριν έρθει στα νερά μας.

Πριν έρθει λοιπόν στη χώρα της φαιδράς πορτοκαλέας...είχε εν μέρει το χρώμα της.

09.jpg

Λίγα χρόνια πριν μας έρθει, το 1985 στον κόλπο της Osaka, από εδώ

Και έξω από το Kobe το Νοέμβριο του 1980

http://img3.blogs.yahoo.co.jp/ybi/1/96/35/funekichi_2004/folder/614798/img_614798_15144447_24?1290263169

από εδώ

Το ίδιο site έχει μια καλύτερη φωτογραφία, αλλά από το αδερφό του

Ευτυχώς ή δυστυχώς τα τελευταία χρόνια δεν είχα ταξιδέψει μαζί τους. Το μόνο που μπορώ να επιβεβαιώσω είναι ότι την εποχή γύρω στο 1991-92 όταν και ταξιδεύαμε αρκετά συχνά με αυτό και το αδερφό του, αλλά και τον Ποσειδώνα και τον Απόλλωνα για Νάξο οι χώροι τους ήταν εντυπωσιακοί για τα εως τότε δεδομένα της γραμμής

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ένα στοιχείο που ξεχάσαμε να αναφέρουμε είναι ότι το πλοίο μαζί με το ΜΙΛΕΝΑ είχαν πουληθεί.

Όταν κόπηκαν από την ακτοπλοία λόγω 35ετίας και πριν πάνε στην Πάτρα είχε έρθει ένας Άραβας τα είχε επιθεωρήσει κι είχε σκάσει 10% προκαταβολή επί του συμφωνηθέντος ποσού για να τα αγοράσει. Θα τα έπερνε για πλωτά ξεοδοχεία τα οποία θα φιλοξενούσαν τους εργάτες μιας περιοχής όπου χτιζόταν από την αρχή κοντά στο Ντουμπάι. Μάλιστα θα έκλεινε τα γκαράζ τους και θα τα έκανε καμπίνες.

Τα πλοία ετοιμάζονταν για την παράδοση, είχαν πάρει τα απαραίτητα από μέσα και λίγο πριν παραδοθεί πεθαίνει ο Άραβας κι έτσι έμειναν τα βαπόρια στον καπτα Μάκη μαζί με την προκαταβολή στην τσέπη του.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ήταν ωραίο το Νταλιανάκι. Μακράν από τα καλύτερα φέρρυ στην Ελλάδα από πλευράς χώρων και σαλονιών τα πρώτα 6-7 χρόνια της παρουσίας του στην Ελλάδα. Δεν θα ξεχάσω την πρώτη φορά που ανέβηκα πάνω στο πλοίο με το πόδι μου να βουλιάζει μέσα σε μια χρώματος κρέμ μοκέτα που υπήρχε γύρω από τη reception. Ο Άρχοντας by the way το διαφήμιζε για 21 κι όχι για 24 μίλια. Λάθος του Άρχοντα στην πρώτη του σεζόν πως δεν μπήκε στον κόπο να αλλάξει μηχανές και σε αυτό και στη Μιλένα με συνέπεια κάτι αναχωρήσεις του στυλ 2345 Σάββατο βράδυ να γίνονται 0500 Κυριακή πρωί με τους επιβάτες να ξεροσταλιάζουν στο μουράγιο σαν Ιουδαίους που περιμένουν με βάγια το Μεσσία:D. Θυμάμαι επίσης την πρώτη χρονιά του στην Ελλάδα είχε ένα δρομολόγιο από Πειραιά την Δευτέρα το πρωί στις 8 απ' ευθείας για Μύκονο και μετά για Ικαρία και Σάμο. Η πλάκα ήταν ότι έφτανε στο Μάικονος αγκομαχώντας μετά τα Ναιάς ΙΙ και Παναγία Τήνου και επειδή προφανώς και δεν χώραγε στο παλιό λιμάνι, έδενε στο κόκκινο της Μυκόνου με την πλώρη στα δημόσια αποχωρητήρια:P. Ήρωες αυτοί που το ταξίδεψαν την πρώτη εκείνη χρονιά. Οι δε μηχανές που είχε το πλοίο από το ναυπηγείο ήταν τόσο θορυβώδεις που αν έμενε κανείς πέριξ του λιμανιού και το πλοίο είχε νυχτερινή αναχώρηση, στην κυριολεξία σε ξύπναγε από τον ύπνο σου. Άλλο λάθος του Άρχοντα ήταν πως ποτέ δεν μετασκεύασε τον καταπέλτη όπως έκανε για παράδειγμα με το Μαρίνα. Όσα χρόνια δούλεψε στην Ελλάδα, τόσα χρόνια είχε πρόβλημα με το ύψος του γκαράζ πανω από τον καταπέλτη ειδικά όταν ήταν ξεφόρτωτο.

Την δεύτερη χρονιά με καινούριες μηχανές και τις τσιμινιέρες να έχουν πάρει viagra, η κατάσταση βελτιώθηκε αισθητά με το πλοίο πάντα βέβαια να πέφτει θύμα των εξοντωτικών δρομολογίων που έπρεπε να πραγματοποιήσει. Με τα χρόνια που περνούσαν και έχοντας στην κυριολεξία οργώσει το Αιγαίο και την Αδριατική, το πλοίο προφανώς και βυθίστηκε στην σταδιακή παρακμή στην οποία κατρακύλησε και ο πλοιοκτήτης του, προσφέροντας όμως ανεκτίμητες υπηρεσίες χειμώνα-καλοκαίρι χωρίς απαραίτητα επιδότηση. Και φυσικά έχοντας πάντα από πάνω του -όπως και όλη του η εταιρεια- τη δαμόκλειο σπάθη των τηλεοπτικών καναλιών που τα καλοκαίρια έσπευδαν να κατασπαράξουν τα πλοία της εταιρείας του πρός όφελος των χρηματιστιριακών δυνάμεων που είχε να ανταγωνιστεί. Τελευταία φορά ταξίδεψα μαζί του λίγες μέρες πριν δέσει -όπως νόμιζα εγώ τότε για τελευταία φορά- τον Οκτώβρη του 2004 από Μύκονο για Πειραιά. Πέρασα τη νύχτα ξύπνιος περιδιαβαίντοντας τα καταστρώματά του και τα σαλόνια του σαν να έλεγα αντίο, όμως τελικά το αντίο αυτό άργησε κάμποσα χρόνια. Συμφωνώ με τον proud οτι το γεγονός πως τα τελευταία του χρόνια ακόμα ταξίδευε, ήταν σκάνδαλο. Η κατάστασή του ήταν τραγική. Τελικά όμως κατάφερε να επιζήσει και να τερματίσει τη σταδιοδρομία του χωρίς δικό του σφάλμα, έπεσε θύμα του ανταγωνισμού και της έλλειψης διάθεσης και διάδοχης κατάστασης από τον Άρχοντα να συνεχίσει την προσπάθεια.

Νομίζω πως κάνοντας μια σύνοψη της σταδιοδρομίας του στην Ελλάδα, το πρόσημο είναι τελικά θετικό. Ήταν από τα πλοία που έφεραν άνεμο αλλαγής και σημάδεψαν την ακτοπλοία στα καλά τους χρόνια. Κι όπως έλεγαν και αυτοί που το ταξίδευαν στις αρχές της δεκαετίας του 90 γι αυτό και τη Μιλένα όταν έπεφταν σε καιρό, "Βαρδιόλα Μέσα" !!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...