Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Χθες το απόγευμα είχε ήδη επιστρέψει στο Πειραιά τοFlying Dolphin 18. Το Ιλιδα ΙΙ στις 10 Ιανουαρίου έφυγε από το λιμάνι της Νέας Καρβαλης και αφού πέρασε από το λιμάνι της Θάσου και το Πρινο, βρίσκεται στο λιμάνι της Καβάλας, σε αναμονή πότε θα ξεκινήσει τα δρομολόγια του

Link to comment
Share on other sites

Χθες το Flying Dolphin 29 ήταν η σειρά του να πάει στο Πέραμα και το απόγευμα να επανελθει στα δρομολόγια του. Ενώ σήμερα ξεκίνησε δρομολόγια το Ιλιδα ΙΙ δρομολόγια στις γραμμές της Θάσου

Link to comment
Share on other sites

Το Ιλιδα ΙΙ ταξίδευε μέχρι πρόπερσι οπότε δεν είχε προλάβει να γίνει πηγή ανταλλακτικων για αλλά πλοία, όπως έγιναν τα δύο δελφίνια που αναφέρεις, όπου χρειάζονται πιο πολλά λεφτά για να μπορέσουν να δραστηροποιηθουν ξανά!! Το Flying Dolphin 17 πήγε σήμερα τη καθιερωμένη βόλτα του στην επισκευαστικη βάση της HSW στο Περαμα

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ούτε και χθες παρουσιάστηκε κάποιος ενδιαφερόμενος στο διαγωνισμό που προκήρυξε ο ΟΛΚ, στο πλαίσιο της δυνατότητας που του παρέχει ο νόμος περί ανέλκυσης ναυαγίων και επιβλαβών πλοίων, για να αναλάβει, με βάση το τίμημα που όρισε ο ΟΛΚ (15.000 ευρώ) την ανέλκυση του βυθισμένου γερανού στη Ραψάνη μαζί με την ανέλκυση του υδροπτέρυγου στην Κεραμωτή και του καΐκιού στο Καρνάγιο Καβάλας.

 

Μήπως ξέρει κάποιος ποιο είναι το δελφίνι είναι βυθισμένο στο λιμάνι της Κεραμωτής??

Link to comment
Share on other sites

Η HSW έχει αλλάξει νοοτροπία στη διαχείριση των δελφινιών της και τα στέλνει στη βάση κάθε βδομάδα;

Αν είναι προληπτικές ενέργειες για να μην παθαίνουν τις συνήθεις βλάβες, να πούμε έναν καλό λόγο βρε αδερφέ!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Σχόλια πάνω στη λίστα των ιπταμένων δελφινιών

 

Να προσθέσουμε μια διόρθωση ακόμα. Το FLYING DOLPHIN V έχει ΙΜΟ 7933397. Ο αριθμός που έχει η λίστα αντοστοιχεί στο FLYING DOLPHIN III.

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

Μερικά σχόλια για τη λίστα:

1) Στο 18, προηγούμενο ονομα ήταν το ΚΟΜΕΤΑ 32.

2) Στο 5, πρέπει να γίνει αλλαγή στο imo, μιας και το σωστό είναι 7933397.

3) Στο 92, το σωστό όνομα είναι ALIJUMBO όχι FALIJUMBO.

4) Στο 73, προηγούμενο όνομα είναι το KOLKHIDA.

5) Στο 74, προηγούμενο όνομα είναι το KOLKHIDA 105.

6) Στο 77, προηγούμενο όνομα του ΑΘΗΝΑ, ήταν DELFINI V και όχι VI.

7) Στο 78, το imo του ΕΡΑΤΩ είναι 8861448 και είναι κατασκευής 1991. Επίσης, προηγούμενο όνομα ήταν το BLUE DELPHIN II και όχι Ι.

8) Στο 29, το σωστό έτος κατασκευής είναι του 76.

9) Στο 84, το σωστό imo είναι 9159919.

Link to comment
Share on other sites

Στην λίστα των υδροπτερύγων που υπάρχει συμπεριλαμβάνονται και αυτά που είχε ο Νομικός κάποτε στις Σποράδες?

Τα δελφίνια της εταιρείας Nomicos Lines ήταν συνολικά τρία. Το Flying Dolphin Ikaros I (το Νο: 55 στη λίστα), Flying Dolphin Ikaros II (το Νο: 54 στη λίστα)  και Flying Dolphin Ikaros III (το Νο: 52 στη λίστα)

Link to comment
Share on other sites

Nattem δε θυμάμαι επακριβώς τι σήμαινε. Αλλά είμαι σίγουρος πως σε κάποια γλώσσα, η ακριστιχοιδα των γραμμάτων θα σημαίνει κάτι περίπου σαν "Ο Δήμαρχος Πειραιά Στέλιος Λογοθέτης και οι σύντροφοι του, τρώνε με χρυσά κουτάλια" :D 

 

Εγώ τα θυμάμαι να κάνουν το αμίμητο Πειραιάς - Παλούκια. Συμβατική πλεύση μέχρι το ύψος των λιπασμάτων, σηκώνονταν μέχρι το ύψος του διαύλου, και μετά πάλι συμβατική πλεύση. Αμίμητα πράγματα. Κάτι σαν (υπερβολικά)σύντομος οργασμός :D :D

Link to comment
Share on other sites

Άσχετο με τα nattem , αλλα σχετικά με τα δελφίνια της Ceres,θυμαμαι πως τον Αυγουστο του 1997 ειχα γυρίσει απο Κύθηρα(Διακόφτι) με κάποιο .Εκανε την απόσταση σε 4 ώρες. Δε θυμαμαι ομως αν έφτανε Ζέα η πήγαινε λιμάνι. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Μερικές προσθήκες για την καταπληκτική δουλειά του φίλου Π100 :)

49. Bodrum Princess___1978___IMO 7939133___Tzina II, ex Patmos, ex Alkionis II___Scrap_____(Photo)

51. Marilena II___1978___IMO 7939121___Rodos, ex Alkionis I___Scrap_____(Photo)

 

Αυτά τα δύο υδροπτέρυγα το 1983 έκαναν δρομολόγια μεταξύ Πάτρας και Αργοστολίου/Ζακύνθου.

 

64. A.T. Europe I___1982___IMO 8136283___Kometa 54___Laid up_____(Photo)

 

Υπήρξε και ένα Α/Τ Europe II του 1993. Αυτά τα δύο είχαν δρομολόγια από Πάτρα/Αστακό και Κατάκολο προς Αργοστόλι/Ζάκυνθο/Πόρο/Βαθύ και Σάμη το 1997.

 

Οι αναφορές προέρχονται από διάφορα Trip Out Guides.

Link to comment
Share on other sites

80/81 θυμαμαι τα πρωτα και '92 το τελευταιο.

διανυκτερευε βαθυ, εφευγε κατα τις 9 και τις περισσοτερες φορες εβγαζε βλαβες; και το περναγε το... επτανησος (το original)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το 1994 που είχα ταξιδέψει από Άγιο Κωνσταντίνο για Σποράδες δεν θυμάμαι να είχα δει κάποιο από τα δελφίνια της Nomicos lines, παρόλο που τα εμφανιζε στα διαφημιστικά της χρονιάς εκείνης.

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπόρεσαν να ανταγωνιστούν την Ceres έμειναν λίγα χρονια μόνο , μην πω χρόνο, εξαιρετική η nomicos

Edited by wysiwid
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Τα ρωσικά «ιπτάμενα δελφίνια» Κοmeta 120M θα «σκίσουν» τα νερά του Αιγαίου

Quote

Οι πηγές του el.gr από την Μόσχα αποκαλύπτουν σήμερα μια πολύ ενδιαφέρουσα διείσδυση του ρωσικού παράγοντα στην ελληνική ακτοπλοΐα καθώς η Μόσχα είναι έτοιμη να ξεκινήσει με μια καταρχήν πώληση τεσσάρων «ιπτάμενων δελφινιών Κοmeta 120M και να επενδύσει στην ελληνική τουριστική οικονομία. 

Όπως μας αναφέρει και ο ανταποκριτής του Ria Novosti στην Ελλάδα Gennady Melnik κατά την συνάντηση του με τον Ρώσο υπουργό Μεταφορών  Maxim Sokolov στην συνεδρίαση της κοινής ελληνορωσικής Επιτροπής για την Βιομηχανική, Οικονομική και Επιστημονική-Τεχνική Συνεργασία «η Μόσχα είναι έτοιμη να ξαναρχίσει την παραγωγή ιπτάμενων δελφινιών και τις εξαγωγές στο εξωτερικό» 

Στην ερώτηση εάν η πώληση του "Komet" στην Ελλάδα ξεκινάει πάλι όπως είχε γίνει πριν 30 χρόνια ο  Sokolov είπε: «Ξεκίνησε πάλι η παραγωγή και έπονται οι πωλήσεις» 

«Το δώσαμε και ένα όμορφο όνομα "το δελφίνι}" γιατί κατασκευάστηκε στο Rybinsk στην περιοχή του Yaroslavl όπου η υπεύθυνη των εργασιών Valentina Vladimirovna Tereshkova είπε κατά την πλεύση του σκάφους "ένα δελφίνι" και για αυτό το "Κomet κέρδισε αυτό το όνομα. Αν οι ελληνικές εταιρείες θέλουν να το αγοράσουν το συμβόλαιο τους περιμένει» είπε ο Sokolov 

Σύμφωνα με τους επιτελείς το ναυπηγείο του Rybinsk είναι έτοιμο για μαζική παραγωγή 

Ο Β.Πούτιν θέλει αυτά τα ταχύτατα σκάφη να εξυπηρετήσουν τα θέρετρα μεταξύ Sochi και Yalta

Απαντώντας στην πληροφορία ότι η Ελλάδα είναι έτοιμη να αποκτήσει τα πρώτα 4 σκάφη και να προχωρήσει μετά σε περαιτέρω αγορές ο υπουργός απάντησε ότι «η Κοινή Επιτροπή είναι έτοιμη να στηρίξει οποιαδήποτε ελληνική πρόταση» 

Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι τα ναυπηγεία Vympel συνεργάζονται με ελληνική εταιρεία για την κατασκευή 4 Kometa 120M. Αυτή την στιγμή οι διαπραγματεύσεις είναι σε εξέλιξη για την υπογραφή ενός Μνημονίου Συνεργασίας. Το κάθε σκάφος θα κοστίζει περί τα 6.000.000 ευρώ.

Οι Ρώσοι θέλουν όσο τίποτε άλλο την διείσδυσή τους στην ελληνική ακτοπλοΐα λόγω της εκρηκτικής αύξησης του ελληνικού τουρισμού. 

Οι ξένοι τουρίστες δεν θέλουν πλέον να χάνουν χρόνο με «μουτζούρηδες»-καράβια και να χάνουν τις διακοπές τους στο Αιγαίο αλλά θέλουν να φτάνουν άνετα, άμεσα και ξεκούραστα στον προορισμό τους. 

Από την Ελλάδα η Ρωσία φιλοδοξεί να το εξαγάγει και σε άλλες χώρες αλλά εκεί είναι που λόγω των πολυάριθμων νησιών θεωρείται εκ των ουκ άνευ.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...