Neptune Posted July 24, 2018 Share Posted July 24, 2018 To Highspeed 1εκτος του οτι ειχε τα προβληματα απο πριν, η Hellenic καταφερε εστω δουλευοντας το πολυ συντηρητικα σε μονο δρομολογιο και χωρις πιεση να το αξιοποιησει χωρις πολλες ζημιες και παρατραγουδα. Τωρα για τα 2 & 3 και γω νομιζω οτι πουληθηκαν λογω μικρης χωρητικοτητας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted July 24, 2018 Share Posted July 24, 2018 Εκτός από τη τελευταία του χρονιά του Highspeed 1 υπήρξαν δυο σοβαρά περιστατικά, οπότε πάρθηκε η απόφαση να πουληθεί Το Highspeed 2 & 3 είχαν αρκετά συχνά μικρό προβληματάκια, αλλά κυρίως το μικρό και χαμηλό γκαράζ του (60-65 ΙΧ) ήταν ένα σημαντικό πρόβλημα για την αξιοποίηση του. Ένα προτέρημα τους ήταν η μικρή κατανάλωση σε σχέση αλλά Ε/Γ-Ο/Γ Ταχύπλοα (μόνο της σειράς του Νάξος Τζετ) ήταν τότε πιο οικονομικά στη κατανάλωση εκείνη τη περίοδο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pie Posted July 24, 2018 Share Posted July 24, 2018 Άλλες εποχές τότε. Ισως τα 2-3 τώρα να ήταν ιδανικά για πολλά ενδοκυκλαδικά. Τότε δουλευαν κυρίως με Έλληνες και στο τέλος νομίζω η οικονομική κατασταση της εταιριας ηταν τέτοια που έπρεπε να πωληθούν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Champion Jet_2 Posted July 24, 2018 Share Posted July 24, 2018 Ναι αλλά το 2010 πήραν και το HS6...Για τα HS2/3 η γραμμή που τους ταίριαζε και νομίζω είχαν πάει πολύ καλά ήταν όταν ξεκιναγαν από Πειραιά το ενα και Ραφήνα το άλλο αντίστοιχα Ποιος ξέρει ισως τα ξαναδούμε.Για τον Ηλιόπουλο θα ήταν ότι πρέπει... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katso Posted September 11, 2018 Share Posted September 11, 2018 Champion Jet 2 και Caldera Vista ή Santorini Palace; Ενδιαφέρομαι να κάνω ταξίδι Ηράκλειο-Σαντορίνη και δεν ξέρω με ποια να πάω; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aqua_blue Posted September 11, 2018 Share Posted September 11, 2018 Με το Champion Jet 2 να ταξιδεψεις ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted September 11, 2018 Share Posted September 11, 2018 Εξαρταται τι θελεις Πολυτελεια;Ταχυτητα;Πιο παλιο πλοιο; Προσωπικα παντως θα πηγαινα με SUPERFERRY Link to comment Share on other sites More sharing options...
pie Posted September 11, 2018 Share Posted September 11, 2018 Εξαρτάται επίσης αν θές να έχεις την επιλογή να κάτσεις έξω ή αν δε σε νοιάζει. Πχ το Santorini σίγουρα είναι το καλύτερο εσωτερικά αλλά έξω δεν αφήνουν αλλά και να αφήνανε είναι απελπιστικά μικρός ο χώρος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted September 11, 2018 Share Posted September 11, 2018 (edited) Αφηνουν να κατσεις εξω στα ταχυπλοα του Ηλιοπουλου; Ειχα την εντυπωση πως μονο στο SPEEDRUNNER μπορεις να βγεις εξω κατα τη διαρκεια του ταξιδιου Edited September 11, 2018 by polmyt Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtogias Posted September 11, 2018 Share Posted September 11, 2018 Σε όλα τα Seajets, πλην των δύο μικρών, βγαίνεις έξω, όταν το επιτρέπουν οι καιρικές συνθήκες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aqua_blue Posted September 11, 2018 Share Posted September 11, 2018 Εγω αν πηγαινα θα πηγαινα με το Aqua Blue ...φυσικα αν υπηρχε ακομα στην γραμμη ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katso Posted September 11, 2018 Share Posted September 11, 2018 Ουσιαστικά το Σαντορίνη είναι πιο άνετο εσωτερικά ενώ στο 2 μπορώ να βγω έξω; Αυτές είναι οι διαφορές; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Champion Jet_2 Posted September 11, 2018 Share Posted September 11, 2018 (edited) Δεν ξέρω για το Champion Αλλά το Santorini έχει τιμές παραπλήσιες του Caldera(πιο φθηνες)... Edited September 11, 2018 by Champion Jet_2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted April 30, 2019 Share Posted April 30, 2019 12 hours ago, HIGHSPEED 6 said: έτσι έλεγαν και για το Tera Jet και μια χαρά τρένο πήγαινε - πηγαίνει και θα πηγαίνει απο κοσμο! Άλλα στο τέλος της σεζόν είναι παθητικό το ταμείο για το Tera Jet!!! 10 hours ago, polmyt said: Δεν ξερω τι εχει στο μυαλο του ο Ηλιοπουλος αλλα σιγουρα οταν το αγορασε ηξερε τις καταναλωσεις του οποτε δεν το πηρε τυχαια. Και βιωσημο ομως να μην ειναι ,μπορει να ειναι ο κραχτης που θα φερει κοσμο και στα υπολοιπα πλοια της εταιριας Προσωπικα πιστευω οτι τα 42 και 44 μιλια δεν θα συνεχιστουν για πολυ.Πολλες φορες εχουμε δει για λογους εντυπωσιασμου να ανοιγουν τις πρωτες μερες τα πλοια σε ψηλες ταχυτητες, δεν θα ειναι η πρωτη φορα. Και παλι ομως ,αν υποθεσουμε οτι θα πηγαινει με 35-36 ,νομιζω οτι δεν υπαρχουν πολλα πλοια που να πηγαινουν με τοσο δρομο.Η πληφοψηφια των ταχυπλοων παει 30 μιλια με το ζορι και μονο 2-3 πανε λιγο παραπανω ,οποτε το WCJet ακομα και ετσι θα ειναι αρκετα πιο πανω απο θεμα ταχυτητας και θα ξεχωριζει. Το Worldchampion Jet με αυτές τις ταχύτητες που ταξιδεύει, υπολογίζω ότι χρειάζεται περίπου 90 κυβικά μέτρα marine gas oil στο κυκλικό δρομολόγιο!! Όπου για να βγάλει τα έξοδα των πετρελαίων υπολογίζω ότι χρειάζεται περίπου 1400 επιβάτες μίνιμουμ στο κυκλικό ταξίδι, χωρίς να υπολογίσουμε το κόστος της μισθοδοσίας, απόσβεσης, συντήρησης κλπ. Εάν μειώσουν τις ιπποδυνάμεις στις τουρμπίνες, άρα τη ταχύτητα δεν νομίζω ότι θα δουν μεγάλη μείωση στη καταμήνυση!!! Όσο για ταχύπλοα που ταξιδεύουν σταθερά πάνω από 30 κόμβους είναι το Champion Jet 1 & 2, Super Jet, Sea Jet 2, Flying Cat 3 & 4, Highspeed 4, Σαντορίνη Πάλας Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted April 30, 2019 Share Posted April 30, 2019 4 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said: Όσο για ταχύπλοα που ταξιδεύουν σταθερά πάνω από 30 κόμβους είναι το Champion Jet 1 & 2, Super Jet, Sea Jet 2, Flying Cat 3 & 4, Highspeed 4, Σαντορίνη Πάλας Τα μικρα δεν τα υπολογιζω.Δεν το εγραψα ειναι η αληθεια, αλλα μιλαγα καθαρα για πλοια που περνουν και αυτοκινητα Εχουμε λοιπον 3-4 ταχυπλοα που πανε πανω απο 30 μιλια αλλα και αυτα συνηθως πανε μεχρι 32-33 αντε και ελαχιστα παραπανω καποιες φορες. Στα λογια μου ερχεσαι Link to comment Share on other sites More sharing options...
Themis Prevenios Posted May 31, 2019 Share Posted May 31, 2019 Δεν ξέρω εάν έχει κάποιος τα στοιχεία αλλά νομίζω ότι φέτος στο Αιγαίο θα έχουμε ρεκόρ από ταχύπλοα σε σχέση με άλλες χρονιές!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaritis24 Posted May 31, 2019 Share Posted May 31, 2019 Το μονο σιγουρο ειναι πως τα ΕΛΠΕ κ ο Τιγρης ειναι οι πιο χαρουμενοι του καλοκαιριου με 655$/τονος που εχει σημερα κ λογικα καπου εκει θα κινηθει το καλοκαιρι Link to comment Share on other sites More sharing options...
harryludens Posted May 31, 2019 Share Posted May 31, 2019 Συγκρινοντας τα 3 αδελφα- HELLENIC HIGHSPEED, SPEEDRUNNER III, SUPERRUNER- ως προς τον χρωματισμό, θεωρώ πως ενώ τα δυο πρώτα(ιδίως το hellenic) αναδεικνύονται, το τρίτο χαντακώνεται. Σα να ΄χουμε μια τηλεόραση plasma με ριγμενο πάνω της χειροποίητο κέντημα, όπως έκαναν κάποιοι τη δεκαετία του70 & 80 στις κλασσικές LCD τηλεοράσεις χωρίς να λείπει και το βάζο με το πλαστικό λέλουδο on top Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtogias Posted May 31, 2019 Share Posted May 31, 2019 Νομίζω ότι είναι λίγο υπερβολικό το σχόλιο για το Superrunner. Και εγώ όταν το είχα πρωτοδεί το θεώρησα "φορτωμένο", γράφει όμως πολύ όμορφα στον φακό και στα νησιά που προσεγγίζει. Βέβαια, περί ορέξεως... Link to comment Share on other sites More sharing options...
HIGHSPEED 6 Posted June 9, 2019 Share Posted June 9, 2019 (edited) 39 minutes ago, ΝΟΜΙΚΟΣ said: Ταξιδεψα πριν μερικες μερες με το ταχυπλοο.Γενικα οι εντυπωσεις καλες αλλα την εξυπηρετηση και την πολυτελεια των Highspeeds και ιδιως του 4 δεν την εχει.Την επιταχυνση που αναφερετε εγω δεν την ενιωσα.Το ταχυπλοο ανοιγε ομαλα και αυτο ειναι το σωστο.Στα λιμανια βγαιναμε πρυμα στο καταστρωμα για λιγα λεπτα.Σιγουρα η ταχυτητα του προκαλει δεος.Ομως με τα μελτεμια του καλοκαιριου πιστευω πως θα ταξιδευει γυρω στους 38 κομβους.Οπως και σημερα με ενα 6αρακι η ταχυτητα ηταν γυρω στους 39-40 και υπηρξε ολιγολεπτη καθυστερηση στην αφιξη του στον Πειραια. Εγω που το ταξίδεψα και που το αγαπημένο μου ειναι το Highspeed 4 , θεωρώ οτι το Worldchampion Jet ειναι επίπεδα πιο πάνω ! Αναφορικα με το εσωτερικό το Jet μοιάζει πολυ πιο καινούργιο , τα καθίσματα επισης ειναι φρέσκα και η πρώτη θέση του Jet με το τηλεχειριστήριο στα καθίσματα που γίνονται κρεβάτι ειναι ανώτερη απο του 4. Σαν εξυπηρέτηση αναφορικα με το προσωπικό είχαν το ίδιο θετικό πρόσημο... Αναφορικα με την επιτάχυνση του δεν συγκρίνεται με κανένα άλλο, ανοίγει πολυ πιο γρήγορα απο το 4 και το νιώθεις ακόμα και απο το κάθισμα οτι το πλοίο σε τραβάει , ενώ μεχρι τωρα σε κανένα άλλο ταχύπλοο ( ούτε στο μεχρι πρότινος πιο γρήγορο Highspeed 5 νυν Santorini palace, δεν ηταν τόσο αισθητό) . Στο δρομολόγιο που ειχα ταξιδέψει είχε πιάσει αν θυμάμαι καλα μεχρι 44,6.. τωρα αν με τα μελτέμια πάει 40 αντί για 45 σιγά το πράγμα και πάλι υπερέχει των υπολοίπων που πάνε πολυ πιο κάτω σε ταχύτητα .. τα παραπάνω τα αναφέρω χωρίς να θέλω να μειώσω το 4 που το θεωρώ το πιο αξιόπιστο ταχύπλοο της ελληνικής ακτοπλοιας και γενικότερα μόνο θετικά εχω να παραθέσω γι αυτο το βαπόρι ..άριστο σε ολα ! Edited June 9, 2019 by proud_ionian move Link to comment Share on other sites More sharing options...
Champion Jet_2 Posted June 23, 2019 Share Posted June 23, 2019 Σίγουρα τα Austal κατ εμέ είναι καλύτερα σε όλους τους τομείς από κατασκευή μέχρι χώρους.Για να καταλάβεις,τα santorini palace και Highspeed 4 φέρουν τις ίδιες μηχανές με το superexpress άλλα λόγω την συνεχή αλλαγή ναυλωτων οι επισκευές των κυριων μηχανων ήταν μηδαμινές.Αν θυμάμαι παλαιότερα τα HS είχαν μια μέρα κενή η έκαναν μόνο απογευματινά δρομολόγια για να γινονται οι επισκευές τους. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HIGHSPEED 6 Posted June 23, 2019 Share Posted June 23, 2019 (edited) Συμφωνω φιλε μου ! Εμένα μου αρέσουν τε σκάφη της incat αλλα προτιμώ τα austal θεωρώ οτι υπερέχουν σε ολα τα επίπεδα!! Ειδικά το καινούργιο της το express 4 (auto express 109) ειναι πολυ φουτουριστικό .. Πιστεύω οτι το super express θα βρει τους ρυθμούς του άμεσα, απλά κακοφάνηκε γιατί έπεσε σε περίοδο που είχαν πολλές βλάβες και τα αλλα πλοία της εταιρείας ! Πάντως απο το εσωτερικό του πλοίου που ειδα φωτο εχει γίνει φοβερή δουλειά & όμορφο ταχύπλοο !! Edited June 23, 2019 by HIGHSPEED 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
express adonis Posted July 4, 2019 Share Posted July 4, 2019 Μια ερωτηση...τα flyingcat 5/6 θα μπορουσαν να σταθουν στις κυκλαδες??πχ supercat speedrunner seajets τι παραπανω διαθετουν?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted July 5, 2019 Share Posted July 5, 2019 (edited) Για μένα δεν μπορούν να σταθούν σε καμία περίπτωση. Οι σημαντικότεροι λόγοι για εμένα είναι πολύ πιο αργά και έχουν χειρότερη πλεύση από τα άλλα μικρά ταχύπλοα!! Edited July 5, 2019 by Panagia Ekatontapiliani Link to comment Share on other sites More sharing options...
express adonis Posted July 5, 2019 Share Posted July 5, 2019 (edited) το πρωτο το περιμενα οσον αφορα την ταχυτητα τους...στο κομματι της πλευσης νομιζα πως δεν εχουν αρκετες διαφορες με τα υπολοιπα.... Edited July 6, 2019 by proud_ionian quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now