Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Απάνω που το πλοίο έστρωσε και δεν απασχολεί την δημοσιότητα με τις βλάβες του, κάποιος «έξυπνος» βάλθηκε να μας το ξαναθυμίσει.

Φάρσα για βόμβα στο "Νόνα Μαίρη" ταλαιπώρησε 140 επιβάτες

23 Δεκεμβρίου 2005

Αναστάτωση το μεσημέρι στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης, όταν, λίγη ώρα πριν αποπλεύσει το οχηματαγωγό πλοίο "Νόνα Μαίρη" άγνωστος τηλεφώνησε στο πρακτορείο της εταιρείας και υποστήριξε ότι στο καράβι έχει τοποθετηθεί βόμβα.

Όπως ήταν φυσικό, οι αρχές εκκένωσαν το πλοίο, και έκαναν εξονυχιστικούς ελέγχους. Τελικώς βεβαίως αποδείχθηκε ότι το τηλεφώνημα ήταν φάρσα, ωστόσο οι 140 επιβάτες του πλοίου ταλαιπωρήθηκαν, αφού αναγκάστηκαν να αναχωρήσουν μετά από δύο ώρες.

Το πλοίο «Νόνα Μαίρη» εκτελούσε το δρομολόγιο για Σαμοθράκη . Όμως λίγο πριν λύσει κάβους, άγνωστος τηλεφώνησε στο πρακτορείο της εταιρίας και ειδοποίησε ότι είχε τοποθετηθεί βόμβα. Αμέσως ο καπετάνιος και το πλήρωμα ενημέρωσαν τους 140 επιβάτες και εκκένωσαν το καράβι προκειμένου οι άνδρες του λιμενικού να ελέγξουν εξονυχιστικά το οχηματαγωγό.

Μετά από 2 ώρες οι ταξιδιώτες επιβιβάστηκαν και το καράβι αναχώρησε χωρίς κανένα πρόβλημα , αφού αποδείχτηκε πως επρόκειτο για μια κακόγουστη φάρσα.

Από το κανάλι ΔΕΛΤΑ της Θράκης

Άβυσσος...η ψυχή του ΒΛΑΚΑ!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 2 weeks later...

Ο Θρύλος του Αιγαίου (ex. Θρύλος του Ιονίου :) ) σε ετησία και η Σαμοθράκη μένει χωρίς πλοίο. Γι' αυτό και διαμαρτύρονται, αλλά...

Πάλι μαζί τους, από 2 Ιουνίου. Υπομονή, λίγες μερούλες είναι.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
[…]Σε ερώτημα του Δημάρχου (σημ. Σαμοθράκης) απάντησε (σημ. ο κ. Φ. Μανούσης) ότι κατόπιν της νομοθετικής ρύθμισης η εταιρία προγραμματίζει να μετασκευάσει το πλοίο ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ το οποίο πλέον θα μπορεί να μεταφέρει 600 έως 700 άτομα….
http://gnomi-evros.gr/show.cfm?id=13106&obcatid=8
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το πλοίο, που βρίσκεται στο Πέραμα , δεν ήρθε μόνο για το annual refit (που λένε και οι Φραγκολεβαντίνοι:D ), αλλά σύμφωνα με την εταιρεία του:

"το Ε'à ϴà ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ βρίσκεται εκτός δρομολογίων λόγω εργασιών συντήρησης και αναβάθμισής του"

...μάλλον, η μετασκευή που λέγαμε παραπάνω.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Σήμερα είδα για πρώτη φορά ότι το πλοίο είναι μονοτίμονο αλλά έχει και πρυμνιό προπελάκι εκεί που δείχνει το βέλος (δουλεύει άραγε; ). Το τι γίνεται από κάτω καλύτερα ας μην το συζητήσουμε... Και φωτο που δεν μπόρεσε να βγάλει ο φίλος kostas.

post-17-128326961661_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Καλά τα ύφαλα είναι στο μαυρο τους το χάλι έλεος πόσο καιρό έχει να δεξαμενιστεί κάλα μιλάμε τέτοια εικόνα υφάλων δεν θα είχε ούτε το πιο βρωμερό γκαζάδικο

Link to comment
Share on other sites

Τελικά η εντύπωση μου μάλλον ήταν σωστή. Παρατηρείστε στη φωτό του φίλου George πόσο μεγάλη διαφορά στο τελείωμα έχουν τα πτερύγια της αριστερής από τη δεξιά προπέλλα.

Link to comment
Share on other sites

απο το καλοκαιρι του 2005 που ειχε κατσει κανενα διμηνο μετα τη βλαβη, δε νομιζω να εχει ξαναδεξαμενιστει. βαλε και τοσους μηνες καθησιο φετος.

οσο για την προπελα, ειναι εμφανεστατο οτι διαφερουν.

τωρα που το θυμαμαι πρεπει να ειχε γραφτει το καλοκαιρι του 2005 οτι διαφερουν οι προπελλες (ειτε εδω ειτε στο τοπικ βλαβες νονα μαιρη) και ολοι λεγαμε οτι ειναι αδυνατον αυτο.

Link to comment
Share on other sites

Κάτι ανάλογο λέγαμε για τις προπέλες του Ανθή Μαρίνα που φαίνονται εδώ http://www.shipfriends.gr/forum/showthread.php?t=136&page=6

αλλά τελικά είχαμε πει ότι απλά φαίνονται διαφορετικές επειδή είναι σταματημένες σε διαφορετικό βήμα και μας ξεγελάει η κλίση των πτερυγίων. Πάντως στο Νονα η διαφορά είναι ακόμα πιο εμφανής.

Link to comment
Share on other sites

Μετά το νέο δεξαμενισμό η γάστρα λάμπει και δεν εχει καμία σχέση με αυτό που φαίνεται στη φωτογραφία του George λίγα post παραπάνω.Ωστόσο βλέποντας τις υπερκατασκευές του πλοίου αναρωτιέσαι τι είχε πάρει ο ναυπηγός που σχεδίασε τη μετασκευή

Link to comment
Share on other sites

το πλοιο ηταν roro με την υπερκατασκευη πρυμα. ο ναυπηγος επρεπε να "δημιουργησει" με βαση αυτο το δεδομενο. σαν Δημητριος Μοιρας παντως που το ειχα ταξιδεψει ηταν θεϊκο. μεταξυ "καθρεπτη" και πλωρης ηταν τα σαλονια του πλοιου. καθισματα απο δερματινη επιπεδου και καθαριοτητας κουρειου των 50s. εν τω μεταξυ πανω απο τα σαλονια ειναι ανοιχτο γκαραζ. περιεργο βαπορι γενικως και με πολλες αβαριες στο ενεργητικο του ακομη και στην προηγουμενη καριερα του.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ξέρει κανείς γιατί το πλοίο ανεβοκατεβαίνει συνέχεια στη Δεξαμενή φέτος ?

Πριν από καμιά εικοσαριά μέρες ήταν στη Μικρή Πλωτή στο Πέραμα. Τώρα στου Βασιλειάδη. Τι γίνεται ?

Link to comment
Share on other sites

Ασχέτο αλλά πρίν καμιά βδομάδα που είδα τη νονα μαιρουλα στη δεξαμενη καταλαβα αυτό που ακούστηκε για τη διαφορά των ελικών.Εγω αυτό το πράγμα δεν μπορώ να το καταλάβω ειλικρινά οι προπέλες έχουν απίστευτη διαφορά που δεν είχα δει απο τις φωτογραφίες.Παντως είναι φοβερό μια γαστρα μια αντισταση ίδια μηχανή(προφανώς) διαφορετικές προπέλες

Link to comment
Share on other sites

Ως Δημήτριος Μοιράς είχα την τύχη να ταξιδέψω πριν από αρκετά χρόνια όπου "πηγαίναμε" με την "μισή" μηχανή..

Μεγαλειώδες ταξίδι!

Κυλλήνη-Ζάκυνθος σε δυόμιση ώρες!

Σε κάποια στιγμή άρχισα να πιστεύω ότι θα μείνουμε ακυβέρνητοι τελείως,αλλά αυτό συνέβη μόνο για 10 λεπτά.

Μετά αρχίσαμε να κινούμαστε ενώ είχαμε παρασυρθεί αρκετές δεκάδες μέτρα.

Πρώτη φορά αγχώθηκα τόσο και εμπέδωσα την λέξη "αργά"(μα πολύ αργά)..!

Οπότε ότι και να πεις για αυτό το πλοίο δεν με ξενίζει καθόλου πλέον..:confused:

Link to comment
Share on other sites

Εγώ με σειρά μου, ούτε έχω ταξιδέψει με το πλοίο, αλλά ούτε και τις προπέλες του έχω δεί.

Αλλά επειδή σας βλέπω και "τρώγεστε" με τις προπέλες, ίσως σας βοηθήσει να βγάλετε άκρη...

...διαβάζοντας μία επιστολή ... αλλά και την απάντησή της.

Πάντως, προσωπικά, διαβάζοντας τις επιστολές κρατάω μικρό καλάθι, γιατί διακρίνω μιά παλαιόθεν αντιδικία και πικρία.

Link to comment
Share on other sites

Έγω θα σταθώ σε ένα πράγμα μέσα στην επιστολή απάντηση της saos λέγεται σε κάποιο σημείο ότι η εταιρία δαπάνησε ενα μεγάλο ποσό για την επισκευή του πλοίου λέγοντας ότι το κόστος αντικατάστασης μιας έλικας είναι αστείο σε σχέση με το ποσό που δαπανήθηκε

Το θέμα όμως είναι είναι ότι το κόστος χύτευσης και κατασκευής μιας νέας έλικας δεν είναι καθόλου ευκαταφρόνητο όπως ισχυρίζεται η saos ferries κατά τη γνώμη μου΄ συνέφερε΄ να αφήσουν το πλοίο να ταξιδεύει με κομμένα τα πτερύγια της αριστερής προπέλας πάρα να την αντικαταστήσουν τη στιγμή που υπήρχε η ανοχή απο τους ελεκτικούς μηχανισμούς

Link to comment
Share on other sites

γυρω στις 100.000USD πηγε η προπελλα καποιου:confused: πλοιου του ιονιου προπερσυ. εχει απολυτο δικιο ο steven. οι προπελλες ειναι πανακριβες γι'αυτο και κοιτανε παντα οι πλοιοκτητες να αποφευγουν τετοια εξοδα (μετα απο ζημιες που δεν καλυπτει η ασφαλεια) με πατεντες οπως επενδυση με μεταλλο και αλλα παρομοια.

Link to comment
Share on other sites

Οι φωτογραφίες αλλά και τα λεγόμενα όσων είδαν το πλοίο σε κάποιον από τους δεξαμενισμούς που έκανε, απλά επιβεβαιώνουν τον κύριο Μοίρα και δυστυχώς εκθέτουν τη ΣΑΟΣ. Οι προπέλες όπως και να το κάνουμε διαφέρουν και είναι προφανές ότι η αριστερή κάπου χάσκει...

Φυσικά κανένας από τους τους εμπλεκομένους στην υπόθεση δεν είναι άγιος. Γι'αυτό πιστεύω ότι καλό θα ήταν (πριν σταυρώσουμε για άλλη μια φορά τη ΣΑΟΣ) κάποιος να μας έλεγε τι δουλειές γίνονται στο πλοίο και πάει από δεξαμενισμό σε δεξαμενισμό. Γιατί προφανώς δεν ανεβαίνει ένα πλοίο 3 φορές στη δεξαμενή για ψίλου πήδημα.

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω αν το θεμα ειναι μονο το σχημα στα φτερα που οντως της αριστερης χανουνε λιγο ειναι ευκολο να λυθει οχι με καινουρια αλλα επισκευαζοντας τα ιδια. Αν τωρα το θεμα ειναι ποιο βαθυ εξαρταται απο το ποσο βαθυ ειναι. Σε καθε περιπτωση ειμαι επιφυλακτικος και με τις 2 πλευρες γιατι δεν εμπιστευομαι κανενα απο τους δυο. Απλα να προσθεσω επειδη δεν εχει αναφερθει νομιζω ξανα οτι στο πλοιο εγινε αλλαγη μηχανων επι Μοιρα.

Link to comment
Share on other sites

Το γεγονός είναι ότι το πλοίο επανειλημένως επι πλοικτησίας ΣΑΟΣ έχει υποστει μηχανικές βλάβες.

Τωρα τι γίνεται και ποιος λέει την αλήθεια δεν μπορώ να το ξέρω.

Όμως έχουμε μια σοβαρή καταγγελία(και μάλιστα απο κάποιον που ξέρει το βαπόρι) η οποία σαφώς και πρέπει να διερευνηθεί σε βάθος για να εκδικαστεί και η αγωγή στην οποία από ότι υπαινίσεται η ΣΑΟΣ θα καταφυγειΒάση λοιπόν των δεδομένων τα οποία θα έχουν βγει από την εξέταση της καταγγελίας θα ξεκαθαρίσει αν πρόκειται για συκοφαντικη δυσφήμιση ή όχι.

Πάνω από όλα όμως θα πρέπει να εξεταστει για την ασφάλεια των επιβατών.

Link to comment
Share on other sites

"Θα ήταν δε αφελής όποιος θα πίστευε ότι μια εταιρεία η οποία δαπάνησε τόσα χρήματα για την επισκευή ενός πλοίου θα φειδόταν τις δαπάνες αντικατάστασης ενός έλικα"

Δηλαδή την αντικαστέστησαν μεν, έβαλαν διαφορετική δε;...Ή εννοεί ότι δεν θα φειδόταν τις δαπάνες της αντικατάστασης, ΕΦΟΣΟΝ αυτή κρινόταν απαραίτητη (αλλά δεν κρίθηκε);

Πάντως, η απάντηση εντέχνως αποφεύγει να απαντήσει επί της ουσίας και ένας καχύποπτος μπορεί να πει ότι δεν αποστομώνει τον πρώην πλοιοκτήτη. Αφήνει να εννοηθεί ότι έφτιαξαν "ό,τι έκριναν απαραίτητο" και πέρασαν τους σχετικούς ελέγχους. Τώρα το τι ακριβώς σημαίνει αυτό, όλοι το υποψιαζόμαστε...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...