Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

On 2/16/2012 at 7:36 PM, proud_ionian said:

στο λινκ που εβαλα παραπανω απο το τοπικ της μοιρας λεει μερικα πραγματα για την αρχη και το τελος του στην εταιρια. σαν ολυμπια δεν πρεπει να πολυταξιδεψε.

σαν μοιρας ειχε για αρκετα χρονια το μεγαλυτερο γκαραζ στη ζακυνθο, αν και το ξενοδοχειακο του ηταν κλαφτα χαραλαμπε :D. ηταν και το πιο γρηγορο τοτε.

εβαλα και στο γκαλερυ μερικες φωτο απο διαφορες φασεις του.

gallery_1817_368_280068.jpg

 

ας ξαναθυμηθουμε λιγο την παραπανω φωτο. 

την τραβηξα στην κυλληνη το φθινοπωρο του 1994. οταν το νεο λιμανι ηταν υπο κατασκευη. 

(εχω τραβηξει και αλλα εκεινη την περιοδο πχ δηλος, επτανησος, πρωτεας)

στη gallery ειναι απο το 2012. καποιοι εξυπνοι την ανακαλυψαν προσφατα και την ανεβαζουν στο fb ως δικη τους.

εχει τραβηχτει με compact αναλογικη μηχανη pentax, με 36ρι φιλμ. η φωτο ειναι απο σκαναρισμενο αρνητικο

 

ΥΓ: ειπαμε να γ....μαστε, αλλα με μετρο.:mad:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
41 minutes ago, Villandry said:

Νομίζω πως πάντα τέτοια σχόλια έκανε. Πώς θα το έκανε εκείνος μετά από κάθε ατύχημα. Από εποχής Σάμινα.

 

On 8/19/2008 at 10:21 PM, traversos said:

Όλα στο φως

IMG]http://1.bp.blogspot.com/_4u-7l8tH4M4/SKnmsISZoyI/AAAAAAAAA4A/D8Rf4pE4ewA/s1600/saos.001.jpg[/img]

Τα ναυτικά ατυχήματα προκαλούν μεγάλο ενδιαφέρον και καλύπτονται σε υπερβολικό βαθμό από τα ΜΜΕ.

http://3.bp.blogspot.com/_4u-7l8tH4M4/SKnmhzFQ4xI/AAAAAAAAA34/C32GkIGTPqI/s1600/saos.002.jpg

Φυσικά, θα έπρεπε νσ θυμάστε που το 2004 το Ε/Γ-Ο/Γ «ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ» ‘προσάραξε’ σύμφωνα με το ΥΕΝ στη βραχονησίδα Αγ. Ευστάθιος χωρίς να διατρέχει κανέναν κίνδυνο και με καλές καιρικές συνθήκες ενώ εκτελούσε επιδοτούμενο δρομολόγιο;Δεν σας λέει κάτι;

http://1.bp.blogspot.com/_4u-7l8tH4M4/SKnmUCDpOXI/AAAAAAAAA3w/JE9-8QBfQlY/s1600/saos.003.jpg

Γιατί άραγε;

Τώρα που χει φουρτούνες στο Αιγαίο ας θυμηθούμε ότι δεν είδαμε τό 2004 που είχε μπονάτσα . . .

Καπετάνιος στο Νόνα Μαίρη τότε ποιος ήταν;

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Να δουμε το πλοιο σαν ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΜΟΙΡΑΣ στη Ζακυνθο μεσα απο μια ομορφη φωτο του @ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ 

Πιο ομορφο ,κατα τη γνωμη μου, λευκο με τη μπλε γραμμη ,σε σχεση και με τα αλλα χρωματα που ειχε κατα καιρους στην καριερα του

Χωρις να ειμαι ειδικος περιεργο μου φαινεται και το φουνταρισμα με την δεξια καδενα να εχει καβαλησει την αριστερη και να μην ειναι τεντομενη

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

@polmyt, ευχαριστούμε για την όμορφη φωτογραφία. Αυτά ήταν τα πρώτα του χρώματα, όταν ήρθε στη Ζάκυνθο, κάπου μέσα στο 1988. Δε δούλεψε όμως αμέσως, καθώς η εταιρεία του διατηρούσε ακόμα στη γραμμή το "Μάρθα". Νομίζω ότι πρωτοταξίδεψε τον Οκτώβριο του 1988, όταν το ομόσταβλο σταμάτησε οριστικά εντός της κοινοπραξίας.

Από την οποία "κοινοπραξία πλοίων Ζακύνθου" αποχώρησε εντός του 1992, για να "εξαργυρώσει" και την ταχύτητα που του έδιναν οι άρτι αλλαγμένες μηχανές του. Τότε ήταν που άλλαξε και ο χρωματισμός του. Θυμάμαι μάλιστα ότι το βάψιμο ξεκίνησε στη Ζάκυνθο, πριν πάει στη δεξαμενή, δηλαδή ταξίδευε και μέρα παρά μέρα ας πούμε, του έριχναν και ένα χέρι μπογιά. Δεν ξέρω τώρα κατά πόσο αυτό ήταν εφικτό ή αν με γελά η ξεθωριασμένη μνήμη μου...

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστουμε για τις πληροφοριες

Και μενα μου κανει εντυπωση να βαφτηκε μερα με τη μερα και πριν παει δεξαμενη .Αρκετα παραξενος τροπος να βαψεις βαπορι ,εκτος και αν ηταν στη συμφωνια οτι φευγοντας απο την κοινοπραξια να αλλαξει και αμεσα χρωματα,που κι αυτο περιεργο μου φαινεται

Να προσθεσω οτι η φωτο ειναι του @ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ και οχι δικη μου

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...