Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 645
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Καλοταξιδος!

Αναμενω ρεπορταζ απο τον proud για το νεο "κοσμογαπητο"..😁

Πάντως δεν ταξιδεύει και με την ταχύτητα του φωτος, πάει οσο πήγαινε και προ επισκευής.

Μάλλον δεν το ζορίζουν γιατί είναι ακόμα στις αρχες, η έτσι θα κανει τα δρομολόγια..(?)

Posted

ποσο παραπανω να παει ο παντερμος. εχει και αερα σημερα

On 12/28/2018 at 12:17 AM, proud_ionian said:

με 16-16,5 το εκανε και με τοσο λογικα θα το κανει και τωρα. αντε να αγγιζει τα 17 μετα την επισκευη. δεν ειχε ποτε περισσοτερο δρομο.

 

Posted

Παρατηρώ στην φωτογραφία του @proud_ionian  κόσμο στο ανοικτό επάνω κατάστρωμα. Να το έχουν ανοίξει άραγε ? Γιατί όσο θυμάμαι επί Zante  ήταν κλειστό. Πάντως αυτά τα χρώματα δίνουν ένα άλλο prestige στο πλοίο σε σχέση με το αδιάφορο πορτοκαλί. Αρκετά όμορφο. 

Posted

Όντως, επί Zante το ανοικτό κατάστρωμα ήταν προσβάσιμο μέχρι τα φουγάρα. Τώρα έχει καθαριστεί όλο, μπήκε το χρώμα που χρησιμοποιεί και η Levante και είναι προσβάσιμο.

Posted

 Αν θυμάμαι καλά,σε αυτό το κατάστρωμα υπάρχει μια μικρή καταπακτή με σκαλίτσα που οδηγεί στο σαλόνι.Κατα την γνώμη μου πολύ σωστή κίνηση που το ανοίξανε,τουλάχιστον να βλέπεις τα απόνερα και έξω απο το τζάμι.

Posted

False alarm, τελικά το ανώτερο, ανοικτό κατάστρωμα συνεχίζει να είναι προσβάσιμο μέχρι τα φουγάρα, τουλάχιστον για την ώρα. Σήμερα το πλοίο μπήκε από τη Βόρεια λόγω κάποιων ελέγχων το λιμενικού στη Νότια, από την οποία αναχώρησε κανονικά.

 

Posted
On 2/4/2019 at 4:20 PM, sarantatrio said:

 Εντύπωση μου έκαναν τα ανάγλυφα γράμματα των προηγούμενων ονομάτων στην πλώρη του,ακόμα και το Esan Maru no. 5 υπάρχει! 

απο οσο εχω δει το πλοιο εξωτερικα και απο τις φωτο που εχουμε δει, κυριως σε kefalonia press και στα social media accounts της levante, εξωτερικα το πλοιο ειναι κουφετο. η μονη μικρη παραφωνια, ειναι τα αναγλυφα "andreas kalvos" στην πλωρη, εκει που ηταν το ονομα επι ΑΝΜΕΖ.

Posted (edited)

Σήμερα που ταξίδεψα με το πλοίο όντως έχει γίνει καλή δουλειά εξωτερικά αλλά και στο γκαράζ με το βάψιμο (η μόνη τρανταχτή διαφορά). Ωστόσο δεν έγινε καμία άλλη μεγάλη αλλαγή στη διαρρύθμιση των εξωτερικών χώρων. Το σαλόνι εσωτερικά είναι ακριβώς το ίδιο όπως ήταν και επί της ιδιοκτησίας της Zante Ferries. Η μία καρέκλα δίπλα στην άλλη και στριμώχνεσαι για να περάσεις. Μία μετασκευή στο ξενοδοχειακό θα 'ναι πάντα αναγκαία για τον Κάλβο. Και τέλος παρά την πολυδιαφημισμένη ανακαίνιση στο μηχανολογικό τμήμα του πλοίου και σήμερα που ήταν μια μέρα που είχε άπνοια, η ταχύτητα του πλοίου ήταν μέσο όρο στους 15,5 κόμβους, καμία σχέση με την υπηρεσιακή του που αναφέρει στο site. Προφανώς και γίνεται σκόπιμα από την εταιρεία για εξοικονόμηση καυσίμων (αφού δεν υπάρχει κι ανταγωνισμός), όπως φαίνεται και με τα υπόλοιπα πλοία της στις άλλες γραμμές που εξυπηρετεί. Συνολική ώρα κρουαζιέρας σήμερα 3 ώρες και 40 λεπτά.

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Posted (edited)

Σήμερα που δεν είχε και αέρα, τις προηγούμενες μέρες (σαν χτες που είχε και το big boss μέσα) έκανε 3.25. Από το τίποτα όμως ας υπάρχει έστω αυτό κι ας ελπίσουμε να μας ελεήσουν με το αληθινά ''κοσμαγάπητο'' Κεφαλονιά μετά το Πάσχα, αν και χλωμό το βλέπω. Πάντως το Κάλβος τη θερινή περίοδο θα χει σοβαρό θέμα με τη χωρητικότητα... Την ταχύτητα αν θέλει την έχει αλλά αυτό εξαρτάται από την εταιρεία.

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Posted

Μα δεν πιστεύω να κρατήσουν 3 μεγάλα βαπόρια στην Κυλλήνη,  ειδικά τώρα που δεν έχουν ανταγωνισμό.  Το θεωρώ στάνταρ ότι στις highseasons θα μπαίνει το Κεφαλονιά 

Posted

Το γλέντι της Παρασκευής το βράδυ στην Σάμη, προσφέρθηκε από τον πρόεδρο της Levante Ferries Γιώργο Θεοδόση και τον γενικό διευθυντή Στρατή Απέργη, σε φίλους και στο πλήρωμα του πλοίου Ανδρεας Καλβος. Το δείπνο έγινε στο εστιατόριο, Deco Art Cuisine της Σάμης, με εδέσματα αποκλειστικά από τοπικά προϊόντα ενώ τα δύο κατσίκια ήταν δώρο Κεφαλονίτη φίλου για τον κ. Θεοδόση και το άνοιγμα της γραμμής Πάτρας – Σάμης 

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
Posted (edited)
On 1/29/2019 at 2:11 AM, proud_ionian said:

στο accomodation δεν χρειαζεται κατι παραπανω απο ενα φρεσκαρισμα και αποκατασταση της συνηθους φθορας.

On 1/28/2019 at 11:12 AM, .voyager said:

Ε προφανώς θέλουν να κάνουν περισσότερα από το "κάτι" που θα μπορούσαν τώρα. Το σίγουρο είναι πως σε 40 μέρες δεν προλάβαιναν να υλοποιήσουν το υπάρχον σχέδιο της ανακαίνισης των εσωτερικών χώρων του πλοίου

On 2/9/2019 at 10:31 PM, kefalonia94 said:

Ωστόσο δεν έγινε καμία άλλη μεγάλη αλλαγή στη διαρρύθμιση των εξωτερικών χώρων. Το σαλόνι εσωτερικά είναι ακριβώς το ίδιο όπως ήταν και επί της ιδιοκτησίας της Zante Ferries. 

το φρεσκαρισμα που εχει ταξει η εταιρια στις ανακοινωσεις της και το οποιο εχει καθυστερησει, γιατι περιμενουν ταπετσαριες και επιπλα απο το εξωτερικο, δεν ειναι μουφα.

καποια στιγμη πριν το καλοκαιρι θα γινει η τοποθετηση και πιθανον να χρειαστει να σταματησει μια δυο μερες.

(δεν ξερω τπτ αλλο, ουτε ποτε, ουτε αν θα αντικατασταθει κλπ)

Edited by proud_ionian
  • 2 weeks later...
Posted

Ομολογουμένως, το κίτρινο της Αρειανάρας(και της Levante:D) γράφει ωραία στο φακό κατά την άφιξη του Andrea Calvo στην Πάτρα. Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα βέβαια, η μόνη στυλιστική παρατήρηση που θα προσφέρω, είναι το βάψιμο του καταπέλτη στα κίτρινα ως επάνω. Νομίζω θα ήταν πιο ωραίο με το κίτρινο στο ίδιο επίπεδο με τους μικρότερους καταπέλτες.

Posted

o αντρικος εν πλω στον πατραϊκο, πριν ξεκινησει το εαρινο φεστιβαλ βροχηςB), των τελευταιων ημερων

 

  • 2 weeks later...
Posted (edited)
On 4/23/2019 at 11:38 AM, sarantatrio said:

Δυσκολεύεται ο Κάλβος σήμερα. 

 

On 4/23/2019 at 12:34 PM, kefalonia94 said:

Καλά ο Κάλβος δυσκολεύεται και με 4 μποφόρ μη το ψάχνεις

 

On 4/23/2019 at 12:39 PM, gtogias said:

Δυσκολεύεται στα 4 μποφόρ? Και στις δυτικές Κυκλάδες πως ταξίδευε?

 

On 4/23/2019 at 2:42 PM, Stratos said:

Εχω ταξιδεψει δεκαδες φορες με το πλοιο και δεν ειναι κακοταξιδο.

 

 

On 4/23/2019 at 3:00 PM, kefalonia94 said:

Κι εγώ έχω ταξιδέψει δεκάδες φορές με το συγκεκριμένο πλόίο και τα υπόλοιπα βέβαια και συγκριτικά με τα ΄άλλα τρία είναι το λιγότερο καλοτάξιδο 

μη βαρατε τον αντρικο :) 

αφου θυμησω οτι οταν αγοραστηκε και μετασκευαστηκε, προοριζοταν να εξυπηρετει μονιμα τη γραμμη του πορου, με τα δεδομενα της εποχης (2004), θα πω οτι για τους χειμερινους και νεκρους μηνες, μια χαρα ειναι και για ΠΣΙ με επιδοτηση  και για τον πορο, ακομη και για τη ζακυνθο. και το ταξιδεμα του εχει βελτιωθει με το ducktail sponson. δεν εχει το ταξιδεμα του κεφαλονια, αλλα ποσες ειναι οι μερες που εχουμε ασχημες θαλασσες στο ιονιο;

το προβλημα δεν ειναι να εισαι αθλητης 1.70' , το προβλημα ειναι να εισαι 1.70'  και να σε υποχρεωνουν να παιζεις NBA και αντι να εισαι στη Barca:P

Edited by proud_ionian

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...