Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Νομιζω πηρε αρκετα φορτηγα. Γι αυτο αλλωστε εγινε και το χθεσινο δρομολογιο κυριως

  • Replies 645
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Τελικά πότε ξεκιναέι το πλοίο τα συστηματικά του δρομολόγια? Στο σύστημα εμφανίζει το πλοίο να ξεκινάει στις 29/6!!!

Posted

Το πλοίο και χθες και σήμερα μεταφέρει μόνο φορτηγά για αυτό και δεν υπάρχει στο σύστημα, νομίζω ότι το ίδιο θα κάνει και αύριο και την Κυριακή, Την Δευτέρα το Κοραής ανεβαίνει δεξαμενή οπότε αναγκαστικά θα πρέπει να κάνει τα δρομολόγια του εκτός και αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τα χαρτιά του και δεν μπορεί να κάνει και την άγονη!!! Θα δούμε την Δευτέρα!!!

Posted

ναι υπεροχο ειναι. χθες με 6 μποφορ να ταξιδευεις στην πλαστικη καρεκλα μες τον ηλιο....

Posted

Έτυχε να ταξιδεύουν κάποιοι χθες από το Πειραιά και δεν έλεγαν τα καλύτερα λόγια για το πλοίο!! Οι χώροι των επιβατών είναι πολύ λίγη! Όπως λέγανε ο Αδαμαντιος Κοραής είναι κλάση ανωτερος από τον Ανδρέα Καλβο

Posted (edited)

Την Τετάρτη ταξιδεύω με τον Αντρίκο...Υπάρχει κανένας να μου δείξει καμία φωτο απο το εσωτερικό του και τα καταστρωπατα του???..Παντως πιστευω οτι το πλοιο ταιριαξε στην γραμμη που το βαλανε! :)

 

Υπάρχουν μερικές πρόσφατες εδώ: http://www.kipouropoulos.gr/index.php/gr/blog#103  και εδώ: http://www.kipouropoulos.gr/index.php/gr/news#102

Edited by AQUA JEWEL
Posted

Δυστυχώς το πλοίο δεν κάνει για την γραμμή, σήμερα το πλοίο ταξιδεύει με πρωτόκολλο, 800 άτομα δηλαδή, που πραγματικά δεν έχουν που να κάτσουν!!!!! 

Posted (edited)

 

Για την Zante μια χαρά κάνει για τη γραμμή. Μικρό, οικονομικό βαπόρι που γεμίζει εύκολα και είναι βιώσιμο και τον χειμώνα. Πάντως λογικό να χτυπήσει πρωτόκολλο καθώς σηκώνει όλη την επιστροφή της Κυριακής από 9 νησιά εν μέσω Ιούνη. Από αύριο λογικά θα ομαλοποιηθεί η κατάσταση που θα υπάρχουν διπλά δρομολόγια.

 

Υ.Γ: Καμία φωτό απ' την όμορφη Φολέγανδρο θα δούμε?  :)

Edited by proud_ionian
Posted

 Εξαιρετικη επιλογη. Σε ενα σαλονι για 100 ατομα στριμωχνεις 400 σε πλαστικες καρεκλες και οι αλλοι 400 στριμωγμενοι επισης σε πλαστικες στο ντεκ. 16 μιλακια στον κατηφορο... Ονειρο το βαπορακι. Ας τα βλεπουν αυτοι που εχουν κανει τους Ζακυνθινους θεους.

Σαφως και υπαρχει εκτιμηση για τη σταθερη και αξιοπιστη παρουσια του Κοραη ολα αυτα τα χρονια αλλα μην τρελαθουμε κιολας.

Posted

Την Τετάρτη ταξιδεύω με τον Αντρίκο...

 

Για την Zante μια χαρά κάνει για τη γραμμή. Μικρό, οικονομικό βαπόρι που γεμίζει εύκολα και είναι βιώσιμο και τον χειμώνα.

 

μιλαμε για το ιδιο πλοιο που εκανε κυλληνη-πορο/κυλληνη-ζακυνθο και το εχουμε περιγραψει σε προηγουμενα ποστ;

για το ιδιο πλοιο που εκαναν προσευχη μη βρεξει και μπει ολος ο κοσμος μεσα; B) 

για το ιδιο πλοιο, που ορισμενα αμφιδρομα του ριου και της σαλαμινας το ξεπερνουν σε εσωτερικους χωρους;

 

παρα ειναι μικρο για τη γραμμη, ακομη και ως συμπληρωματικο, εκτος και αν πλεον στις εποχες που ζουμε, αρκει ενα πλωτο μεσο με γκαραζ και δυο προπελες για να κανουμε παρτυ

δεν γεμιζει ευκολα. γεμιζει με δυο πουλμαν. ;) 

 

Παντως με τους σταθεροποιητες δεν νομιζω να κουναει πολυ!

 

τo ducktail sponson δεν ειναι ακριβως σταθεροποιητης.

ολα αυτα τα βοηθηματα βοηθουν το πλοιο να εχει πιο ευσταθη πλευση και να πιανει ολους τους προβλεπομενους δεικτες ευσταθειας και ταχυτητας κατακλυσης, αλλα δεν σημαινει οτι του δινουν και ομορφη συμπεριφορα στον καιρο

μενει να φανει στην πραξη ποσο εχουν επιρρεασει το ταξιδεμα του

Posted

Στην Κεφαλονιά πάντως τόσα χρόνια, δεν είχε την φήμη κακοτάξιδου πλοίου.

Και σε μια θάλασσα αρκετά "ύπουλη¨..

Ούτε εγώ είχα άσχημες εμπειρίες, και το έχω ταξιδέψει δεκάδες φορές.

Posted

Κακοτάξιδο δεν είναι, αλλά όχι πως θέλει και 7άρι να για αρχίζει να κουνιέται. Κουνάει και με πιο λίγο ... ;)

Posted

ο αγριος καλβαρος λιγο μετα το σουνιο, μολις εχει μπει στο separation
 

andreas kalvos off voula 28062015

 

 

αν ελεγες πριν μερικα χρονια οτι ενα πλοιο, με λιγοτερα σαλονια ακομη και απο το κιμωλος, θα ηταν το κυρίως πλοιο των δυτικων κυκλαδων, θα σε εστελναν σε gulag :D

Posted (edited)

Ολοκλήρωση μετασκευής Ε/Γ-Ο/Γ "ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΑΛΒΟΣ"

Η εταιρεία μας ολοκλήρωσε με πλήρη επιτυχία τις υποχρεώσεις της σχετικά με την μετασκευή του Ε/Γ-Ο/Γ «ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΑΛΒΟΣ» Ν.Π. 10801, σύμφωνα με την σύμβαση, την οποία είχε υπογράψει με την Α.Ν.Μ.Ε.Ζ. Α.Ε., πλοιοκτήτρια του παραπάνω πλοίου.

Το «ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΑΛΒΟΣ» όχι μόνο προσαρμόσθηκε πλήρως στις απαιτήσεις της Κοινοτικής Οδηγίας 2003/25/ΕΚ (Συνθήκη της Στοκχόλμης) για μέσο ύψος κύματος 2,50 μέτρα, αλλά και αύξησε για τους πλόες αυτούς τον αριθμό των μεταφερομένων επιβατών.

Η συνολική μετασκευή του πλοίου συνδυάστηκε με την αναδιάρθρωση τόσο του εσωτερικού (αλλαγή της θέσης του κυλικείου) καθώς και του εξωτερικού (τοποθέτηση νέων καθισμάτων με ανακλινόμενες πλάτες, τοποθέτηση τραπεζιών, νέα σκίαστρα από πολυκαρβονικό υλικό) χώρου επιβατών. Επίσης, στο πλοίο κατασκευάσθηκε νέος χώρος πληρώματος ενώ ανακατασκευάσθηκε η κουζίνα του.

Οι εργασίες μετασκευής του πλοίου είχαν καθαρή διάρκεια περίπου τριών μηνών, από τους οποίους για ένα μήνα το πλοίο ήταν στην δεξαμενή. Και μόνο από τον χρόνο παραμονής του πλοίου στην δεξαμενή γίνεται αντιληπτό ότι επρόκειτο για μία πολύ σημαντική και δύσκολή μετασκευή.

Κατά την διάρκεια της μετασκευής, τόσο την περίοδο της μελέτης και του σχεδιασμού όσο και την περίοδο των κατασκευών, το τεχνικό μας γραφείο χρειάσθηκε να διαχειριστεί καταστάσεις πολύ δύσκολες, οι οποίες προέρχονταν από άγνωστα και μη προβλέψιμα ζητήματα. Παρ’ όλα αυτά και σε πείσμα αυτών των δυσκολιών, το τεχνικό μας γραφείο αντεπεξήλθε πλήρως στην πρόκληση.

Όταν ξεκινούσαμε το εγχείρημα είχαμε σαν ένα από τους στόχους μας να φανούμε αντάξιοι της εμπιστοσύνης της πλοιοκτήτριας εταιρείας του πλοίου και να συνεισφέρουμε στην σωστή πραγματοποίηση μιας σημαντικής επένδυσης στο χώρο, η οποία, εκτός των άλλων, θα μπορούσε να βοηθήσει τόσο την ναυπηγό-επισκευαστική βιομηχανία όσο και την ίδια την ακτοπλοΐα.

Πιστεύουμε ότι τελικά πετύχαμε όλους τους στόχους μας και μεταξύ αυτών και τον παραπάνω. Το αν βοήθησε ή θα βοηθήσει την ναυπηγό-επισκευαστική βιομηχανία θα φανεί στο μέλλον. Το αν βοήθησε την ίδια την ακτοπλοΐα, πιστεύουμε πως ναι, τα κατάφερε, αποδεικνύοντας ότι αξιόλογα πλοία είναι δυνατόν να αναβαθμισθούν ακόμα περισσότερο, ώστε να προσφέρουν κοινωνικό έργο με αξιοπρέπεια αλλά κυρίως με ασφάλεια.

Edited by Panagia Ekatontapiliani
  • 1 month later...
Posted

Στο λιμάνι το πλοίο δένει τώρα και στο ΣΑΣ

 

ΘΕΜΑ 52

Α) ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΣΗΣ Ε/Γ-Ο/Γ “ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΑΛΒΟΣ” ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ

ΚΥΛΛΗΝΗ-ΖΑΚΥΝΘΟΣ ΚΑΙ ΚΥΛΛΗΝΗ-ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΑΠΟ 01-06-2015 ΕΩΣ 31-10-2015

Β) ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ Ε/Γ-Ο/Γ “ ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΑΛΒΟΣ” ΩΣ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΛΟΙΟ ΣΤΗ

ΓΡΑΜΜΗ ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΚΥΘΝΟΣ – ΣΕΡΙΦΟΣ – ΣΙΦΝΟΣ – ΜΗΛΟΣ - ΚΙΜΩΛΟΣ ΑΠΟ 01-06-

2015 ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΗΣ ΠΑΡ. 6 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΤΕΤΑΡΤΟΥ ΤΟΥ Ν.2932/01

(ΦΕΚ 145 Α΄), ΟΠΩΣ ΙΣΧΥΕΙ

 

ποτε ληγει η θερινη δρομολογηση του καλβου στις δυτικες; 06.09 που λεει το site της ΑΝΜΕΖ?

Posted (edited)

 

Επίσημα ολοκληρώνει τη θητεία του στις 28 Σεπτεμβρίου. Πάντως δεν πιστεύω ότι θα δούμε και τα δύο πλοία το χειμώνα στη γραμμή όσο κι αν κάποιοι νησιώτες το θεωρούν δεδομένο.

Edited by proud_ionian
quote

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...