Neptune Posted June 19, 2015 Posted June 19, 2015 Νομιζω πηρε αρκετα φορτηγα. Γι αυτο αλλωστε εγινε και το χθεσινο δρομολογιο κυριως
KARAVI Posted June 19, 2015 Posted June 19, 2015 Τελικά πότε ξεκιναέι το πλοίο τα συστηματικά του δρομολόγια? Στο σύστημα εμφανίζει το πλοίο να ξεκινάει στις 29/6!!!
speedrunner Posted June 19, 2015 Posted June 19, 2015 Το πλοίο και χθες και σήμερα μεταφέρει μόνο φορτηγά για αυτό και δεν υπάρχει στο σύστημα, νομίζω ότι το ίδιο θα κάνει και αύριο και την Κυριακή, Την Δευτέρα το Κοραής ανεβαίνει δεξαμενή οπότε αναγκαστικά θα πρέπει να κάνει τα δρομολόγια του εκτός και αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τα χαρτιά του και δεν μπορεί να κάνει και την άγονη!!! Θα δούμε την Δευτέρα!!!
Petros P Posted June 19, 2015 Posted June 19, 2015 Ας δούμε το πλοίο κατα τη σημερινή του επιστροφή στον Πειραια...
Panagia Ekatontapiliani Posted June 23, 2015 Posted June 23, 2015 Το πλοίο στο Αιγαίο θα ταξιδεύει με αυξημένο πρωτόκολλο επιβατών σε σχέση με το Ιόνιο.
Ariadne Posted June 23, 2015 Posted June 23, 2015 (edited) Δηλαδή πόσους; Edited June 23, 2015 by Ariadne
Neptune Posted June 28, 2015 Posted June 28, 2015 ναι υπεροχο ειναι. χθες με 6 μποφορ να ταξιδευεις στην πλαστικη καρεκλα μες τον ηλιο....
Panagia Ekatontapiliani Posted June 28, 2015 Posted June 28, 2015 Έτυχε να ταξιδεύουν κάποιοι χθες από το Πειραιά και δεν έλεγαν τα καλύτερα λόγια για το πλοίο!! Οι χώροι των επιβατών είναι πολύ λίγη! Όπως λέγανε ο Αδαμαντιος Κοραής είναι κλάση ανωτερος από τον Ανδρέα Καλβο
AQUA JEWEL Posted June 28, 2015 Posted June 28, 2015 (edited) Την Τετάρτη ταξιδεύω με τον Αντρίκο...Υπάρχει κανένας να μου δείξει καμία φωτο απο το εσωτερικό του και τα καταστρωπατα του???..Παντως πιστευω οτι το πλοιο ταιριαξε στην γραμμη που το βαλανε! Υπάρχουν μερικές πρόσφατες εδώ: http://www.kipouropoulos.gr/index.php/gr/blog#103 και εδώ: http://www.kipouropoulos.gr/index.php/gr/news#102 Edited June 28, 2015 by AQUA JEWEL
speedrunner Posted June 28, 2015 Posted June 28, 2015 Δυστυχώς το πλοίο δεν κάνει για την γραμμή, σήμερα το πλοίο ταξιδεύει με πρωτόκολλο, 800 άτομα δηλαδή, που πραγματικά δεν έχουν που να κάτσουν!!!!!
AQUA JEWEL Posted June 28, 2015 Posted June 28, 2015 (edited) Για την Zante μια χαρά κάνει για τη γραμμή. Μικρό, οικονομικό βαπόρι που γεμίζει εύκολα και είναι βιώσιμο και τον χειμώνα. Πάντως λογικό να χτυπήσει πρωτόκολλο καθώς σηκώνει όλη την επιστροφή της Κυριακής από 9 νησιά εν μέσω Ιούνη. Από αύριο λογικά θα ομαλοποιηθεί η κατάσταση που θα υπάρχουν διπλά δρομολόγια. Υ.Γ: Καμία φωτό απ' την όμορφη Φολέγανδρο θα δούμε? Edited June 28, 2015 by proud_ionian
Neptune Posted June 28, 2015 Posted June 28, 2015 Εξαιρετικη επιλογη. Σε ενα σαλονι για 100 ατομα στριμωχνεις 400 σε πλαστικες καρεκλες και οι αλλοι 400 στριμωγμενοι επισης σε πλαστικες στο ντεκ. 16 μιλακια στον κατηφορο... Ονειρο το βαπορακι. Ας τα βλεπουν αυτοι που εχουν κανει τους Ζακυνθινους θεους. Σαφως και υπαρχει εκτιμηση για τη σταθερη και αξιοπιστη παρουσια του Κοραη ολα αυτα τα χρονια αλλα μην τρελαθουμε κιολας.
proud_ionian Posted June 29, 2015 Posted June 29, 2015 Την Τετάρτη ταξιδεύω με τον Αντρίκο... Για την Zante μια χαρά κάνει για τη γραμμή. Μικρό, οικονομικό βαπόρι που γεμίζει εύκολα και είναι βιώσιμο και τον χειμώνα. μιλαμε για το ιδιο πλοιο που εκανε κυλληνη-πορο/κυλληνη-ζακυνθο και το εχουμε περιγραψει σε προηγουμενα ποστ; για το ιδιο πλοιο που εκαναν προσευχη μη βρεξει και μπει ολος ο κοσμος μεσα; για το ιδιο πλοιο, που ορισμενα αμφιδρομα του ριου και της σαλαμινας το ξεπερνουν σε εσωτερικους χωρους; παρα ειναι μικρο για τη γραμμη, ακομη και ως συμπληρωματικο, εκτος και αν πλεον στις εποχες που ζουμε, αρκει ενα πλωτο μεσο με γκαραζ και δυο προπελες για να κανουμε παρτυ δεν γεμιζει ευκολα. γεμιζει με δυο πουλμαν. Παντως με τους σταθεροποιητες δεν νομιζω να κουναει πολυ! τo ducktail sponson δεν ειναι ακριβως σταθεροποιητης. ολα αυτα τα βοηθηματα βοηθουν το πλοιο να εχει πιο ευσταθη πλευση και να πιανει ολους τους προβλεπομενους δεικτες ευσταθειας και ταχυτητας κατακλυσης, αλλα δεν σημαινει οτι του δινουν και ομορφη συμπεριφορα στον καιρο μενει να φανει στην πραξη ποσο εχουν επιρρεασει το ταξιδεμα του
speedrunner Posted June 29, 2015 Posted June 29, 2015 Υ.Γ: Καμία φωτό απ' την όμορφη Φολέγανδρο θα δούμε? Το Ανδρέας Κάλβος στην Φολέγανδρο http://www.shipfriends.gr/forum/gallery/sizes/64570-andreas-kalvos/large/
proud_ionian Posted July 1, 2015 Posted July 1, 2015 εχει προλαβει να ταξιδεψει με τετοιον καιρο μετα την προσθηκη του ducktail sponson?
Stratos Posted July 2, 2015 Author Posted July 2, 2015 Στην Κεφαλονιά πάντως τόσα χρόνια, δεν είχε την φήμη κακοτάξιδου πλοίου. Και σε μια θάλασσα αρκετά "ύπουλη¨.. Ούτε εγώ είχα άσχημες εμπειρίες, και το έχω ταξιδέψει δεκάδες φορές.
Ariadne Posted July 2, 2015 Posted July 2, 2015 Κακοτάξιδο δεν είναι, αλλά όχι πως θέλει και 7άρι να για αρχίζει να κουνιέται. Κουνάει και με πιο λίγο ...
miko mission Posted July 2, 2015 Posted July 2, 2015 Το ζητουμενο πια δεν ειναι αν κουναει καποιο βαπορι αλλα αν γυριζει η προπελα
proud_ionian Posted July 5, 2015 Posted July 5, 2015 ο αγριος καλβαρος λιγο μετα το σουνιο, μολις εχει μπει στο separation αν ελεγες πριν μερικα χρονια οτι ενα πλοιο, με λιγοτερα σαλονια ακομη και απο το κιμωλος, θα ηταν το κυρίως πλοιο των δυτικων κυκλαδων, θα σε εστελναν σε gulag
Panagia Ekatontapiliani Posted July 9, 2015 Posted July 9, 2015 (edited) Ολοκλήρωση μετασκευής Ε/Γ-Ο/Γ "ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΑΛΒΟΣ" Η εταιρεία μας ολοκλήρωσε με πλήρη επιτυχία τις υποχρεώσεις της σχετικά με την μετασκευή του Ε/Γ-Ο/Γ «ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΑΛΒΟΣ» Ν.Π. 10801, σύμφωνα με την σύμβαση, την οποία είχε υπογράψει με την Α.Ν.Μ.Ε.Ζ. Α.Ε., πλοιοκτήτρια του παραπάνω πλοίου. Το «ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΑΛΒΟΣ» όχι μόνο προσαρμόσθηκε πλήρως στις απαιτήσεις της Κοινοτικής Οδηγίας 2003/25/ΕΚ (Συνθήκη της Στοκχόλμης) για μέσο ύψος κύματος 2,50 μέτρα, αλλά και αύξησε για τους πλόες αυτούς τον αριθμό των μεταφερομένων επιβατών. Η συνολική μετασκευή του πλοίου συνδυάστηκε με την αναδιάρθρωση τόσο του εσωτερικού (αλλαγή της θέσης του κυλικείου) καθώς και του εξωτερικού (τοποθέτηση νέων καθισμάτων με ανακλινόμενες πλάτες, τοποθέτηση τραπεζιών, νέα σκίαστρα από πολυκαρβονικό υλικό) χώρου επιβατών. Επίσης, στο πλοίο κατασκευάσθηκε νέος χώρος πληρώματος ενώ ανακατασκευάσθηκε η κουζίνα του. Οι εργασίες μετασκευής του πλοίου είχαν καθαρή διάρκεια περίπου τριών μηνών, από τους οποίους για ένα μήνα το πλοίο ήταν στην δεξαμενή. Και μόνο από τον χρόνο παραμονής του πλοίου στην δεξαμενή γίνεται αντιληπτό ότι επρόκειτο για μία πολύ σημαντική και δύσκολή μετασκευή. Κατά την διάρκεια της μετασκευής, τόσο την περίοδο της μελέτης και του σχεδιασμού όσο και την περίοδο των κατασκευών, το τεχνικό μας γραφείο χρειάσθηκε να διαχειριστεί καταστάσεις πολύ δύσκολες, οι οποίες προέρχονταν από άγνωστα και μη προβλέψιμα ζητήματα. Παρ’ όλα αυτά και σε πείσμα αυτών των δυσκολιών, το τεχνικό μας γραφείο αντεπεξήλθε πλήρως στην πρόκληση. Όταν ξεκινούσαμε το εγχείρημα είχαμε σαν ένα από τους στόχους μας να φανούμε αντάξιοι της εμπιστοσύνης της πλοιοκτήτριας εταιρείας του πλοίου και να συνεισφέρουμε στην σωστή πραγματοποίηση μιας σημαντικής επένδυσης στο χώρο, η οποία, εκτός των άλλων, θα μπορούσε να βοηθήσει τόσο την ναυπηγό-επισκευαστική βιομηχανία όσο και την ίδια την ακτοπλοΐα. Πιστεύουμε ότι τελικά πετύχαμε όλους τους στόχους μας και μεταξύ αυτών και τον παραπάνω. Το αν βοήθησε ή θα βοηθήσει την ναυπηγό-επισκευαστική βιομηχανία θα φανεί στο μέλλον. Το αν βοήθησε την ίδια την ακτοπλοΐα, πιστεύουμε πως ναι, τα κατάφερε, αποδεικνύοντας ότι αξιόλογα πλοία είναι δυνατόν να αναβαθμισθούν ακόμα περισσότερο, ώστε να προσφέρουν κοινωνικό έργο με αξιοπρέπεια αλλά κυρίως με ασφάλεια. Edited July 9, 2015 by Panagia Ekatontapiliani
proud_ionian Posted August 25, 2015 Posted August 25, 2015 Στο λιμάνι το πλοίο δένει τώρα και στο ΣΑΣ ΘΕΜΑ 52 Α) ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΣΗΣ Ε/Γ-Ο/Γ “ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΑΛΒΟΣ” ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΚΥΛΛΗΝΗ-ΖΑΚΥΝΘΟΣ ΚΑΙ ΚΥΛΛΗΝΗ-ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΑΠΟ 01-06-2015 ΕΩΣ 31-10-2015 Β) ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ Ε/Γ-Ο/Γ “ ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΑΛΒΟΣ” ΩΣ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΛΟΙΟ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΠΕΙΡΑΙΑΣ – ΚΥΘΝΟΣ – ΣΕΡΙΦΟΣ – ΣΙΦΝΟΣ – ΜΗΛΟΣ - ΚΙΜΩΛΟΣ ΑΠΟ 01-06- 2015 ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΗΣ ΠΑΡ. 6 ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΤΕΤΑΡΤΟΥ ΤΟΥ Ν.2932/01 (ΦΕΚ 145 Α΄), ΟΠΩΣ ΙΣΧΥΕΙ ποτε ληγει η θερινη δρομολογηση του καλβου στις δυτικες; 06.09 που λεει το site της ΑΝΜΕΖ?
AQUA JEWEL Posted August 26, 2015 Posted August 26, 2015 (edited) Επίσημα ολοκληρώνει τη θητεία του στις 28 Σεπτεμβρίου. Πάντως δεν πιστεύω ότι θα δούμε και τα δύο πλοία το χειμώνα στη γραμμή όσο κι αν κάποιοι νησιώτες το θεωρούν δεδομένο. Edited August 26, 2015 by proud_ionian quote
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now