Stratos Posted August 17, 2005 Posted August 17, 2005 (edited) ΔΕΝ προτίθεμαι να "στήσω" preservation society για το αγαπημένο μου σκαρί αφού αυτά τα πράγματα είναι εκτός πραγματικότητας στην Ελλάδα, αλλά τι τους ενοχλεί αυτήν την στιγμή το βαπόρι; Να πει κανείς ότι ξεπέρασαν όλα τα γραφειοκρατικά εμπόδια και υπάρχει η βούληση για να πάρουν κάποια χρήματα πίσω και θα πάνε το πλοίο μία "μίνι-κρουαζιέρα" μέχρι την Τουρκία τότε πες εντάξει, αλλά στην προκειμενη μάλον είναι επικίνδυνο να βυθιστεί εάν επιχειρηθεί άσκοπα η ρυμούλκηση τού κάπου αλλού έτσι και χωρίς προετοιμασία μόνο και μόνο για να ανοίξουν χώρο στο Ικόνιο.. Σίγουρα δεν είναι πιά ωραίο το θέαμα να βλέπει κανείς έναν απο τους τελευταίους των Μοικανών της κλασσικής ναυπηγικής να σαπίζει(όπως και το Γεωργιος Εξπρές ) αλλά ακόμα ένα υποψήφιο ναυάγιο (και πολύ πιθανό) δεν είναι η καλύτερη λύση.. Μάλον πρέπει να το "οργανώσουν" λίγο περισσότερο στο μυαλό τους πρίν κάνουν οτιδήποτε οι "αρμόδιοι".. Όσο για μένα, όπως και πολλούς ακόμα "ρομαντικούς" μού αρκεί έστω και έτσι να κειτώ το σινιάλο του εκει ψηλα στην τσιμινιέρα και να μου έρχονται στον νου δεκάδες ταξίδια και στιγμές που πέρασαν.. και έτσι να συνεχίζω το ατέλειωτο μού ταξίδι στον χρόνο.. Edited February 12, 2018 by Nick the Greek
Stratos Posted November 20, 2005 Author Posted November 20, 2005 Έχω πάρει τον τελευταίο καιρό μεγάλη κλίση, και δεν μ'αρέσει.. Το ίδιο και ο φίλος μου ο Θησέας.. Τα χρόνια πιά με σημάδεψαν και φαίνονται πολύ, αλλά δεν θέλω κανείς να βάλει χέρι επάνω μου. Ούτε ο τούρκος κι ο Χάρος ο ίδιος..
enas chiotis Posted November 28, 2005 Posted November 28, 2005 Mε έγγραφό του ο O.Λ.Π. ζητά μέχρι μεθαύριο απ’ την ανύπαρκτη N.E. Xίου να απομακρύνει το κουφάρι του «N.XIOΣ» απ’ τον Πειραιά γιατί σε ενάντια περίπτωση θα γίνει αυτό απ’ τον OΛΠ και τα έξοδα θα χρεωθούν στη N.E.X. http://www.chiostimes.com/online/portal.asp?cpage=ARTICLE&returnPage=INDEX&articleid=23636 Απορίες: α) Ποιος παρέλαβε το έγγαφο αφού η εταιρεία δεν υφίσταται? β) Που θα το πάει ο ΟΛΠ, γιατι να το στείλει για διάλυση άμεσα δεν μπορεί. γ) Ποιος θα πληρώσει τα έξοδα αφού η ΝΕΧ δεν υφίσταται?
Earl Granville Posted November 28, 2005 Posted November 28, 2005 Για τα έξοδα πολύ πιθανόν να αποταθεί ο ΟΛΠ στις τράπεζες και σε όσους έχουν κανει κατάσχεση στο πλοίο. Τώρα άλλο αν δεν πάρουν ευρώ τσακιστό.
Neptune Posted November 30, 2005 Posted November 30, 2005 Ολες αυτες οι ιστοριες ειναι πολυ αστειες. Αντι να πανε να το δωσουνε καπου για κοψιμο (σορρυ ρε Στρατο) και να παρουνε οτι παρουνε καθονται και μετρανε τοκους και περιμενουν χρωστουμενα που δε θα παρουν ποτε απο κανενα.. Τα ιδια και με τους Διαγορες και τα υπολοιπα που εχουν κατα καιρους κατασχεθει.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 1, 2005 Posted December 1, 2005 Για μένα η πιο πιθανή κατάληξη είναι στο πάτο δίπλα στον Άγιο Νεκτάριο!! Sorry Στράτο!!
nautikos Posted December 1, 2005 Posted December 1, 2005 μια καλη λυση για ολους ειναι να το πανε μαζι μετο θησεα στο αμπελακι της σαλαμινας,να τα καθισουν διπλα στο αγια κυριακη και να δημιουργηθει μουσειο παροπλισμενων πλοιων
Earl Granville Posted December 1, 2005 Posted December 1, 2005 Αυτά το έχω ξαναπεί κι άλλες φορές το καλύτερο που μπορούν να κάνουν είναι να τα χαρίσουν στους διαλυτές ώστε αυτοί με τα λεφτά που θα γλυτώσουν να τα βγάλουν μια ημέρα δεξαμενή να τα χλαπατσιάσουν για να μπορέσουν να πάανε απέναντι. Αλλιώς έτσι όπως είναι αμφιβάλω πολύ αν μπορέσουν να πάνε απέναντι.
enas chiotis Posted February 14, 2006 Posted February 14, 2006 Τι να πει κανείς, και κερατάς και γδαρμένος το πλήρωμα του πλοίου. Από την Αλήθεια της Χίου. http://www.alithia.gr/newspaper/2006/14022006/14022006,14312.html
Earl Granville Posted February 14, 2006 Posted February 14, 2006 Δεν ξέρω αλλά δεν μπορώ να καταλάβω ορισμένα πράγματα.Το πλοίο αυτή την στιγμή έχει ναυτολογημένο πλοίαρχο? Αν ναι τότε ποιός πληρώνει ΝΑΤκ.α?Από την τσέπη του αποκλείεται να το κάνει για 10 χρόνια. Αν όχι και τον τραβάνε μόνο ως δανειστή τότε με το βαπόρι εμπλέκεται μόνο το πλήρωμα? Έχει απαλαγεί από τις τράπεζες το ΝΑΤ και από όσους άλλους διεκδίκησαν την κατάσχεση του πλοίου? Αλλιώς αν πρέπει να υπάρξει κύρωση πρέπει να υπάρξει για όλους τους δανειστές κι όχι μόνο για πλοίαρχο και πλήρωμα. Εφόσον ο εν λόγω πλοίαρχος δεν είναι ναυτολογημένος χάνεται η ιδιότητα του και εμπλέκεται μόνο με την μορφή του δανειστή.Ως εκ τούτου μπορεί να κατηγορηθεί μαζί με τους άλλους δανειστές και όχι ως πλοίαρχος του πλοίου. Από την άλλη την όλη ενέργεια εκ μέρους του λιμεναρχείου την εκλαβάνω ως μία πίεση προς εμπλεκόμενους με το πλοίο για να υπάρξει συναίνεση για την απομάκρυνσή του.
Nick the Greek Posted February 15, 2006 Posted February 15, 2006 Εγω Ηλια την ενεργεια αυτη την εκλαμβανω ως "δεν μπορουμε να βαρεσουμε το γαιδαρο, και βαραμε το σαμαρι". Σιγα τωρα μην παμε εναντιον των τραπεζων τωρα, αφου υπαρχουν τοσοι φουκαραδες να δειξουμε το ποσο αυστηροι και τυπολατρες ειμαστε. Δυστυχως μεσω του διαδικτυου, δεν μπορω να εξασκησω τους σιελογονους αδενες μου ωστε να δωσω τη μονη απαντηση που τους πρεπει.
Stratos Posted February 20, 2006 Author Posted February 20, 2006 H συνέντευξη δύο πρώην ασυρματιστών του ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ με αφορμή τα τραγελαφικά τεκτενόμενα τον τελευταίο καιρό και την κλήση τους σε απολογία: http://www.alithia.gr/newspaper/2006/17022006/17022006,14373.html Στην ουσία εκβιάζουν τον κόσμο να αποσυρθεί από τις οικονομικές τους απαιτήσεις ώστε να έχουν το ελεύθερο και να μπορούν να απομακρύνουν ή να διαχειριστούν όπως θέλουν το πλοίο(πώληση προς διαλύση,παροπλισμός σε άλλο σημείο κλπ).
polman Posted March 2, 2006 Posted March 2, 2006 μάλλον το Νήσος Χίος φτάνει στο τέλος του... από chiosnews.gr (http://www.chiosnews.com/cn232006543230.asp) " ίγες μέρες πριν έρθει ξανά στην επικαιρότητα το θέμα με το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ και την εισαγγελική παραγγελία προς κατάθεση των πρώην ναυτικών του, ο Οργανισμός Λιμένος Πειραιώς είχε προχωρήσει σε προκήρυξη διαγωνισμού για την απομάκρυνση του χιώτικου πλοίου. Συγκεκριμένα στις 6 Φεβρουαρίου δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ προκήρυξη για "ανοικτό πλειοδοτικό διαγωνισμό για την ανέλκυση, απομάκρυνση και διάθεση των επικίνδυνων και επιβλαβών πλοίων- πλωτών ναυπηγημάτων (ΘΗΣΕΑΣ, ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ, ΑΓ. ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ)". Η προθεσμία της προκήρυξης έχει ήδη λήξει..."
nautikos Posted March 2, 2006 Posted March 2, 2006 Σε συνεχεια του Polman το "οριζιναλε" (οπως λενε μερικοι ) εγγραφο http://www.olp.gr/pdf/pelilipsi_prokiriksis_navagia.pdf
Stratos Posted March 17, 2006 Author Posted March 17, 2006 Το πρόβλημα των πρώην εργαζομένων στο πλοίο έφτασε στην Βουλή μετά από ερώτηση της τοπικής βουλευτού.. Η δική μου ερώτηση είναι αν τελικά ανέλαβε κάποια εταιρία την απομάκρυνση των πλοίων από το Ικόνιο και για πού. Και αν ναι, ποιά είναι αυτή; Όλο το αρθρο: http://www.chiosnews.com/cn17320061259250.asp
proud_ionian Posted April 3, 2006 Posted April 3, 2006 ξερει κανεις πως εγινε το ντανιασμα με το θησεα; αληθευει οτι τα βαπορια δεν εχουν πια κλιση ενω εχουν κοπει και απο τα δυο οι καδενες;
George Posted April 3, 2006 Posted April 3, 2006 Ο ΘΗΣΕΑΣ την τελευταία φορά που τον είδα (πριν 5 μέρες) είναι γεγονός πως δεν είχε εκείνη την μεγάλη κλίση που είχαμε δει στο παρελθόν. Το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ τα ίδια χάλια. Για τις καδένες δεν μπορώ να σε βοηθήσω kardia mou.
Stratos Posted April 6, 2006 Author Posted April 6, 2006 Το άρθρο από το chiostimes.com σχετίζεται με το αντίστοιχο του Θησέα..: O O.Λ.Π. «σκότωσε» το κουφάρι του «NHΣOΣ XIOΣ» και το Λιμεναρχείο ζητά τα ρέστα απ’ τους πρώην εργαζόμενους. Aυτό καταγγέλλει σήμερα με επώνυμη επιστολή του στην «AΛHΘEIA» πλοιοκτήτης, που αντιμετωπίζει το ίδιο πρόβλημα. Για την ακρίβεια ο Kώστας Mοίρας Πολιτικός Mηχανικός και πλοιοκτήτης επισημαίνε: «Σας στέλνω Mηνυτήρια Aναφορά για Aπιστία σε βαθμό Kακουργήματος κατά μελών του Διοικητικού Συμβουλίου και στελεχών του OΛΠ, που κατέθεσα στον Eισαγγελέα Πειραιά. Πρόκειται για τεράστιο σκάνδαλο, καθώς με την καταχρηστική χρησιμοποίηση ενός Nόμου των «Oλυμπιακών Aγώνων», ο OΛΠ «σκότωσε» τρία πλοία ταυτόχρονα μεταξύ των οποίων και το πολύπαθο «δικό σας» NHΣOΣ XIOΣ. Παρακολουθώ τις ταλαιπωρίες των πρώην εργαζομένων στο πλοίο από την ηλεκτρονική σας διεύθυνση και δυστυχώς είναι σίγουρο ότι με την παραπάνω μεθόδευση ούτε αυτοί ούτε το NAT θα πάρουν έστω και ένα ευρώ. Eίμαι στη διάθεσή σας για κάθε διευκρίνιση.
giorgosz Posted April 6, 2006 Posted April 6, 2006 Επειδή δεν είμαι γνώστης, τι εννοεί "σκότωσε"? Τα πλοία δεν είναι σε κατάσχεση λόγω χρεών? Ποιό είναι το τρίτο πλοίο? ( Νήσος Χίος, Θησέας και ?)
George Posted April 6, 2006 Posted April 6, 2006 Να υποθέσω πως εννοεί το ΑΓΙΟΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ που βυθίστηκε;
Stratos Posted April 6, 2006 Author Posted April 6, 2006 Ναί, για το βυθισμένο πρόκειτε.. Το "σκότωσε" μάλον αναφέρεται ότι κατά την διάρκεια της κατάσχεσης τα πλοία έπαθαν μεγάλες ζημιές τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά. Και δεν τα πούλησαν ή οτιδήποτε άλλο ώστε να πάρουν κάποια χρήματα.. Μήπως με αυτήν την ένοια δεν "σκοτώνουν" και τα Πάτμος-Ρόδος..;
George Posted May 3, 2006 Posted May 3, 2006 Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τελικά τι γίνεται; Πουλήθηκε λέει μαζί με το ΘΗΣΕΑ και το βυθισμένο (!!!) ΑΓΙΟΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ στον Πολυχρονόπουλο ο οποίος θέλει να τα στείλει στην Τουρκία. Ωραία μέχρι εδώ. Από δω και πέρα αρχίζουν τα κινέζικα για μένα. 1) Δεν τον αφήνουν λέει να τα στείλει για διάλυση αν δεν ανελκύσει πρώτα το ΑΓΙΟΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ (κοινώς ζήσε Μάη μου να φας τριφύλλι). 2) Θέλει μεν μελλοντικά να στείλει τα δύο επιπλέοντα για διάλυση αλλά έχει συμφωνηθεί με την Dido Steel Co να φύγουν για 1,3 εκ. ευρώ και τα δύο. Έβγαλε κανείς νόημα ρε παιδιά; Θα φύγουν ή όχι; Γιατί πρέπει πρώτα να ανελκυστεί το ΑΓΙΟΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ; Πειράζει να φύγουν πρώτα ΧΙΟΣ και ΘΗΣΕΑΣ να αδειάσει ο χώρος; Πως είναι δυνατόν να έχει συμφωνηθεί τιμή χωρίς να ξέρουμε ακόμα αν και πότε θα φύγουν;
Stratos Posted May 3, 2006 Author Posted May 3, 2006 Ίσως γιατί μπορεί να πάρει τα λεφτά από τα δύο πλοία και την ανέλκυση μετά να την κάνει γαργάρα αφηνωντάς το, στον βυθό..
nautikos Posted May 3, 2006 Posted May 3, 2006 Καλα το σκεφτηκαν οι του ΟΛΠ γιατι αυτο που πραγματικα τους καει ειναι η απομακρυνση του ναυαγιου,ενω η απομακρυνση των αλλων 2 ειναι σχετικα απλη υποθεση.
Neptune Posted May 3, 2006 Posted May 3, 2006 Ίσως γιατί μπορεί να πάρει τα λεφτά από τα δύο πλοία και την ανέλκυση μετά να την κάνει γαργάρα αφηνωντάς το, στον βυθό.. Ηδη το ενα κομματι βγηκε χθες στην επιφανεια. Αρχικα τα σχεδια ηταν να γινει 3 κομματια το πλοιο αλλα μαλλον θα γινει περισσοτερα γιατι στο πισω μερος που ειναι οι μηχανες ειναι βαρυ και δεν μπορει να το σηκωσει ο γερανος. Ειμαι περιεργος να δω τα κομματια πως βγαινουν και πως θα μεταφερθουν μεχρι την Τουρκια.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now