Jump to content
Shipfriends

Νήσος Χίος (IMO 6620046)


Recommended Posts

ΔΕΝ προτίθεμαι να "στήσω" preservation society για το αγαπημένο μου σκαρί αφού αυτά τα πράγματα είναι εκτός πραγματικότητας στην Ελλάδα, αλλά τι τους ενοχλεί αυτήν την στιγμή το βαπόρι;

Να πει κανείς ότι ξεπέρασαν όλα τα γραφειοκρατικά εμπόδια και υπάρχει η βούληση για να πάρουν κάποια χρήματα πίσω και θα πάνε το πλοίο μία "μίνι-κρουαζιέρα" μέχρι την Τουρκία τότε πες εντάξει, αλλά στην προκειμενη μάλον είναι επικίνδυνο να βυθιστεί εάν επιχειρηθεί άσκοπα η ρυμούλκηση τού κάπου αλλού έτσι και χωρίς προετοιμασία μόνο και μόνο για να ανοίξουν χώρο στο Ικόνιο..

Σίγουρα δεν είναι πιά ωραίο το θέαμα να βλέπει κανείς έναν απο τους τελευταίους των Μοικανών της κλασσικής ναυπηγικής να σαπίζει(όπως και το Γεωργιος Εξπρές :D ) αλλά ακόμα ένα υποψήφιο ναυάγιο (και πολύ πιθανό) δεν είναι η καλύτερη λύση..

Μάλον πρέπει να το "οργανώσουν" λίγο περισσότερο στο μυαλό τους πρίν κάνουν οτιδήποτε οι "αρμόδιοι"..

Όσο για μένα, όπως και πολλούς ακόμα "ρομαντικούς" μού αρκεί έστω και έτσι να κειτώ το σινιάλο του εκει ψηλα στην τσιμινιέρα και να μου έρχονται στον νου δεκάδες ταξίδια και στιγμές που πέρασαν.. και έτσι να συνεχίζω το ατέλειωτο μού ταξίδι στον χρόνο..

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Έχω πάρει τον τελευταίο καιρό μεγάλη κλίση, και δεν μ'αρέσει..

Το ίδιο και ο φίλος μου ο Θησέας..

Τα χρόνια πιά με σημάδεψαν και φαίνονται πολύ, αλλά δεν θέλω κανείς να βάλει χέρι επάνω μου. Ούτε ο τούρκος κι ο Χάρος ο ίδιος..

Link to comment
Share on other sites

Mε έγγραφό του ο O.Λ.Π. ζητά μέχρι μεθαύριο απ’ την ανύπαρκτη N.E. Xίου να απομακρύνει το κουφάρι του «N.XIOΣ» απ’ τον Πειραιά γιατί σε ενάντια περίπτωση θα γίνει αυτό απ’ τον OΛΠ και τα έξοδα θα χρεωθούν στη N.E.X.

http://www.chiostimes.com/online/portal.asp?cpage=ARTICLE&returnPage=INDEX&articleid=23636

Απορίες:

α) Ποιος παρέλαβε το έγγαφο αφού η εταιρεία δεν υφίσταται?

β) Που θα το πάει ο ΟΛΠ, γιατι να το στείλει για διάλυση άμεσα δεν μπορεί.

γ) Ποιος θα πληρώσει τα έξοδα αφού η ΝΕΧ δεν υφίσταται?

Link to comment
Share on other sites

Ολες αυτες οι ιστοριες ειναι πολυ αστειες. Αντι να πανε να το δωσουνε καπου για κοψιμο (σορρυ ρε Στρατο):eek: και να παρουνε οτι παρουνε καθονται και μετρανε τοκους και περιμενουν χρωστουμενα που δε θα παρουν ποτε απο κανενα.. Τα ιδια και με τους Διαγορες και τα υπολοιπα που εχουν κατα καιρους κατασχεθει.

Link to comment
Share on other sites

μια καλη λυση για ολους ειναι να το πανε μαζι μετο θησεα στο αμπελακι της σαλαμινας,να τα καθισουν διπλα στο αγια κυριακη και να δημιουργηθει μουσειο παροπλισμενων πλοιων :eek::eek:

Link to comment
Share on other sites

Αυτά το έχω ξαναπεί κι άλλες φορές το καλύτερο που μπορούν να κάνουν είναι να τα χαρίσουν στους διαλυτές ώστε αυτοί με τα λεφτά που θα γλυτώσουν να τα βγάλουν μια ημέρα δεξαμενή να τα χλαπατσιάσουν για να μπορέσουν να πάανε απέναντι. :eek:

Αλλιώς έτσι όπως είναι αμφιβάλω πολύ αν μπορέσουν να πάνε απέναντι. :eek:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Δεν ξέρω αλλά δεν μπορώ να καταλάβω ορισμένα πράγματα.Το πλοίο αυτή την στιγμή έχει ναυτολογημένο πλοίαρχο?

Αν ναι τότε ποιός πληρώνει ΝΑΤκ.α?Από την τσέπη του αποκλείεται να το κάνει για 10 χρόνια.

Αν όχι και τον τραβάνε μόνο ως δανειστή τότε με το βαπόρι εμπλέκεται μόνο το πλήρωμα?

Έχει απαλαγεί από τις τράπεζες το ΝΑΤ και από όσους άλλους διεκδίκησαν την κατάσχεση του πλοίου?

Αλλιώς αν πρέπει να υπάρξει κύρωση πρέπει να υπάρξει για όλους τους δανειστές κι όχι μόνο για πλοίαρχο και πλήρωμα.

Εφόσον ο εν λόγω πλοίαρχος δεν είναι ναυτολογημένος χάνεται η ιδιότητα του και εμπλέκεται μόνο με την μορφή του δανειστή.Ως εκ τούτου μπορεί να κατηγορηθεί μαζί με τους άλλους δανειστές και όχι ως πλοίαρχος του πλοίου.

Από την άλλη την όλη ενέργεια εκ μέρους του λιμεναρχείου την εκλαβάνω ως μία πίεση προς εμπλεκόμενους με το πλοίο για να υπάρξει συναίνεση για την απομάκρυνσή του.

Link to comment
Share on other sites

Εγω Ηλια την ενεργεια αυτη την εκλαμβανω ως "δεν μπορουμε να βαρεσουμε το γαιδαρο, και βαραμε το σαμαρι". Σιγα τωρα μην παμε εναντιον των τραπεζων τωρα, αφου υπαρχουν τοσοι φουκαραδες να δειξουμε το ποσο αυστηροι και τυπολατρες ειμαστε. Δυστυχως μεσω του διαδικτυου, δεν μπορω να εξασκησω τους σιελογονους αδενες μου ωστε να δωσω τη μονη απαντηση που τους πρεπει.

Link to comment
Share on other sites

H συνέντευξη δύο πρώην ασυρματιστών του ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ με αφορμή τα τραγελαφικά τεκτενόμενα τον τελευταίο καιρό και την κλήση τους σε απολογία:

http://www.alithia.gr/newspaper/2006/17022006/17022006,14373.html

Στην ουσία εκβιάζουν τον κόσμο να αποσυρθεί από τις οικονομικές τους απαιτήσεις ώστε να έχουν το ελεύθερο και να μπορούν να απομακρύνουν ή να διαχειριστούν όπως θέλουν το πλοίο(πώληση προς διαλύση,παροπλισμός σε άλλο σημείο κλπ).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

μάλλον το Νήσος Χίος φτάνει στο τέλος του...

από chiosnews.gr (http://www.chiosnews.com/cn232006543230.asp)

" ίγες μέρες πριν έρθει ξανά στην επικαιρότητα το θέμα με το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ και την εισαγγελική παραγγελία προς κατάθεση των πρώην ναυτικών του, ο Οργανισμός Λιμένος Πειραιώς είχε προχωρήσει σε προκήρυξη διαγωνισμού για την απομάκρυνση του χιώτικου πλοίου. Συγκεκριμένα στις 6 Φεβρουαρίου δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ προκήρυξη για "ανοικτό πλειοδοτικό διαγωνισμό για την ανέλκυση, απομάκρυνση και διάθεση των επικίνδυνων και επιβλαβών πλοίων- πλωτών ναυπηγημάτων (ΘΗΣΕΑΣ, ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ, ΑΓ. ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ)". Η προθεσμία της προκήρυξης έχει ήδη λήξει..."

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το πρόβλημα των πρώην εργαζομένων στο πλοίο έφτασε στην Βουλή μετά από ερώτηση της τοπικής βουλευτού..

Η δική μου ερώτηση είναι αν τελικά ανέλαβε κάποια εταιρία την απομάκρυνση των πλοίων από το Ικόνιο και για πού.

Και αν ναι, ποιά είναι αυτή;

Όλο το αρθρο: http://www.chiosnews.com/cn17320061259250.asp

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ο ΘΗΣΕΑΣ την τελευταία φορά που τον είδα (πριν 5 μέρες) είναι γεγονός πως δεν είχε εκείνη την μεγάλη κλίση που είχαμε δει στο παρελθόν. Το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ τα ίδια χάλια. Για τις καδένες δεν μπορώ να σε βοηθήσω kardia mou.

Link to comment
Share on other sites

Το άρθρο από το chiostimes.com σχετίζεται με το αντίστοιχο του Θησέα..:

O O.Λ.Π. «σκότωσε» το κουφάρι του «NHΣOΣ XIOΣ» και το Λιμεναρχείο ζητά τα ρέστα απ’ τους πρώην εργαζόμενους.

Aυτό καταγγέλλει σήμερα με επώνυμη επιστολή του στην «AΛHΘEIA» πλοιοκτήτης, που αντιμετωπίζει το ίδιο πρόβλημα.

Για την ακρίβεια ο Kώστας Mοίρας Πολιτικός Mηχανικός και πλοιοκτήτης επισημαίνε:

«Σας στέλνω Mηνυτήρια Aναφορά για Aπιστία σε βαθμό Kακουργήματος κατά μελών του Διοικητικού Συμβουλίου και στελεχών του OΛΠ, που κατέθεσα στον Eισαγγελέα Πειραιά.

Πρόκειται για τεράστιο σκάνδαλο, καθώς με την καταχρηστική χρησιμοποίηση ενός Nόμου των «Oλυμπιακών Aγώνων», ο OΛΠ «σκότωσε» τρία πλοία ταυτόχρονα μεταξύ των οποίων και το πολύπαθο «δικό σας» NHΣOΣ XIOΣ.

Παρακολουθώ τις ταλαιπωρίες των πρώην εργαζομένων στο πλοίο από την ηλεκτρονική σας διεύθυνση και δυστυχώς είναι σίγουρο ότι με την παραπάνω μεθόδευση ούτε αυτοί ούτε το NAT θα πάρουν έστω και ένα ευρώ.

Eίμαι στη διάθεσή σας για κάθε διευκρίνιση.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή δεν είμαι γνώστης, τι εννοεί "σκότωσε"?

Τα πλοία δεν είναι σε κατάσχεση λόγω χρεών?

Ποιό είναι το τρίτο πλοίο? ( Νήσος Χίος, Θησέας και ?)

Link to comment
Share on other sites

Ναί, για το βυθισμένο πρόκειτε..

Το "σκότωσε" μάλον αναφέρεται ότι κατά την διάρκεια της κατάσχεσης τα πλοία έπαθαν μεγάλες ζημιές τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά.

Και δεν τα πούλησαν ή οτιδήποτε άλλο ώστε να πάρουν κάποια χρήματα..

Μήπως με αυτήν την ένοια δεν "σκοτώνουν" και τα Πάτμος-Ρόδος..;

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τελικά τι γίνεται; :D

Πουλήθηκε λέει μαζί με το ΘΗΣΕΑ και το βυθισμένο (!!!) ΑΓΙΟΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ στον Πολυχρονόπουλο ο οποίος θέλει να τα στείλει στην Τουρκία. Ωραία μέχρι εδώ. Από δω και πέρα αρχίζουν τα κινέζικα για μένα.

1) Δεν τον αφήνουν λέει να τα στείλει για διάλυση αν δεν ανελκύσει πρώτα το ΑΓΙΟΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ (κοινώς ζήσε Μάη μου να φας τριφύλλι).

2) Θέλει μεν μελλοντικά να στείλει τα δύο επιπλέοντα για διάλυση αλλά έχει συμφωνηθεί με την Dido Steel Co να φύγουν για 1,3 εκ. ευρώ και τα δύο.

Έβγαλε κανείς νόημα ρε παιδιά;:D

Θα φύγουν ή όχι; Γιατί πρέπει πρώτα να ανελκυστεί το ΑΓΙΟΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ; Πειράζει να φύγουν πρώτα ΧΙΟΣ και ΘΗΣΕΑΣ να αδειάσει ο χώρος; Πως είναι δυνατόν να έχει συμφωνηθεί τιμή χωρίς να ξέρουμε ακόμα αν και πότε θα φύγουν;:confused:

Link to comment
Share on other sites

Ίσως γιατί μπορεί να πάρει τα λεφτά από τα δύο πλοία και την ανέλκυση μετά να την κάνει γαργάρα αφηνωντάς το, στον βυθό..

Link to comment
Share on other sites

Καλα το σκεφτηκαν οι του ΟΛΠ γιατι αυτο που πραγματικα τους καει ειναι η απομακρυνση του ναυαγιου,ενω η απομακρυνση των αλλων 2 ειναι σχετικα απλη υποθεση.

Link to comment
Share on other sites

Ίσως γιατί μπορεί να πάρει τα λεφτά από τα δύο πλοία και την ανέλκυση μετά να την κάνει γαργάρα αφηνωντάς το, στον βυθό..

Ηδη το ενα κομματι βγηκε χθες στην επιφανεια. Αρχικα τα σχεδια ηταν να γινει 3 κομματια το πλοιο αλλα μαλλον θα γινει περισσοτερα γιατι στο πισω μερος που ειναι οι μηχανες ειναι βαρυ και δεν μπορει να το σηκωσει ο γερανος. Ειμαι περιεργος να δω τα κομματια πως βγαινουν και πως θα μεταφερθουν μεχρι την Τουρκια.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...