Jump to content
Shipfriends

Champion Jet 2 (IMO 9135896)


George

Recommended Posts

Ταξίδι χτές με το Champion Jet 2 από τη Μύκονο για τον Πειραιά. Το πλοίο ήταν πρωτόκολλο σε επιβάτες και σχεδόν πρωτόκολλο σε γκαράζ. Από τη Μύκονο την οποία και προσέγγισε με ημίωρη καθυστέρηση για την οποία είχαν εγκαίρως ειδοποιήσει τους επιβάτες, έβαλε κάτι σε 40-50 ΙΧ, άλλα 5 από την Τήνο και άλλα 10 από τη Σύρα. Ο καιρός εξαιρετικός, επέτρεψε στο πλοίο να ξεδιπλώσει την βασική του αρετή, που δεν είναι άλλη από την ταχύτητα μια και ήταν στα 33-34 μίλια σταθερά σε όλο το ταξίδι. Αυτό βέβαια δεν απέτρεψε τα παράπονα τα οποία ήταν έντονα από διάφορους επιβάτες διότι είχε προστεθεί και η Τήνος εκτάκτως στο πρόγραμμα του πλοίου, προορισμό από τον οποίο πέρα από τα ΙΧ που είπαμε νωρίτερα, έβαλε και καμιά 150αριά προσκυνητές μεγάλης ηλικίας. Έτσι τελικά αντί για τις 1800 που υποτίθεται πως είναι η καθημερινή ώρα άφιξής του, και αντί για την τροποποιημένη άφιξη των 1825, το πλοίο έδεσε στον Άγιο Σπυρίδωνα στις 1915. Παράπονα υπήρξαν και για την καθαριότητα στις τουαλέτες αλλά εδώ απλά το μεταφέρω γιατί δεν το είδα με τα ματάκια μου.

 

Κατά τα άλλα τα γνωστά. Ήμουν το τελευταίο ΙΧ που επιβιβάστηκε από τη Μύκονο, μέχρι να γίνει η στοιβασία στο γκαράζ και να ανέβω στα σαλόνια, είχαμε φτάσει στην Τήνο. Δεν κάνω πλάκα, βγήκα στο κατάστρωμα και περνούσαμε δίπλα από το γήπεδο της Τήνου. Σε μια μέρα με μπουνάτσα, άντε να το δεχτώ πως δεν τρέχει και τίποτα. Αν χόρευε το πλοίο στον Τσικνιά και έπεφτε κανείς κι έσπαγε το πόδι του, ποιός θα έφταιγε? Ή αν στη διάρκεια της διαδικασίας αυτής ξεσπούσε πυρκαγια στο γκαράζ και έπρεπε να μπεί σε λειτουργία το σύστημα πυρόσβεσης με τόσο κόσμο μέσα στο γκαράζ? Τέλος πάντων, μη γίνομαι κουραστικός, όσο δεν αποφασίζουν οι έχοντες το μαχαίρι στο Λιμενικ... έεεεε Διακοσμητικό Σώμα να εφαρμόσουν τους νόμους πρός πάσα κατεύθυνση, θα έχουμε ακόμη χειρότερα. Είναι μαθηματικά βέβαιο. Τα σαλόνια του πλοίου επίσης γνωστά, στενόχωρα κι ανήλιαγα. Με τα σωσίβια κάτω από το μπροστινό κάθισμα, αν είσαι πάνω από 1.60 σε ύψος, βγαίνεις με κράμπες. Και φυσικά ο παραλογισμός του να κατεβαίνουν τις σκάλες άνθρωποι μεγάλης ηλικίας από το επάνω ντέκ για να πάνε τουαλέτα.

 

Φυσικά είμαστε κι εμείς για τα πανηγύρια σαν ταξιδιώτες. Ολόκληρα 45 λεπτά πρίν την άφιξη, οι πρώτοι απάλευτοι έπιασαν ουρά στις πλωριές πόρτες του γκαράζ. Και όπως αποδείχτηκε όταν το πλοίο έκανε αναγγελία να κατέβουν μόνο οι οδηγοί στα γκαράζ καθώς περνούσαμε τα φανάρια, ανάθεμα αν ήταν 2-3 που ήταν οδηγοί. Και φυσικά τα ΙΧ ήταν τόσο πακτωμένα στο γκαράζ που ήταν αδύνατο για κάποιον που κρατούσε πράγματα και τσάντες να περάσει ανάμεσά τους. Τέλος πάντων, το πλοίο έχει γενικά πολύ δύσκολη πρόσβαση από και πρός τα σαλόνια, 10 άτομα να σηκωθούν όρθια, μπλοκάρει το σύμπαν. Άλλο άξιο λόγου η προσπέραση στο Blue Star Paros στο ύψος της Τζιάς, από την εσωτερική, ανάμεσα στον Ταμελο και το Blue Star Paros, χρόνια είχα να περάσω τόσο κοντά από τη Τζιά.

 

Εντυπώσεις γενικά πολύ μέτριες, στα δικά μου κιτάπια είναι μόνο αναγκαστική επιλογή ταξιδίου.

 

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 406
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Είναι πραγματικά απορίας άξιο το πως δεν έχει γίνει κάποιο σοβαρό περιστατικό στα ταχύπλοα γενικά και όχι μόνο στο συγκεκριμένο. Πέρυσι, το έζησα σε άλλο πλοίο της ίδιας εταιρείας το POWER JET από Μύκονο για Πάρο, με παρόμοιες συνθήκες και καμιά χιλιάδα άτομα. Όπως το είπες. ΜΟΝΟ αναγκαστική επιλογή το να μπείς εκεί μέσα.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Nick the Greek said:

όσο δεν αποφασίζουν οι έχοντες το μαχαίρι στο Λιμενικ... έεεεε Διακοσμητικό Σώμα να εφαρμόσουν τους νόμους πρός πάσα κατεύθυνση, θα έχουμε ακόμη χειρότερα.

Αγαπητέ @Nick the Greekγνωρίζουμε όλοι ότι το λιμενικό επιλαμβάνεται των θεμάτων κατόπιν εορτής. Εγώ αναρωτιέμαι όμως, ο πλοίαρχος ο οποίος έχει το command αλλά και την ευθύνη δε θα πρέπει να παίρνει το οκ από το γκαράζ (είτε προφορικά είτε με το cctv) και μετά να φεύγει; Θα μου πεις ότι μπορεί να έχουν εντολές από την εταιρεία να κάνουν γρήγορα, δεν ξέρω.

Πραγματικά δεν ξέρω πως μπορεί να λυθεί αυτό το θέμα πάντως όπως έχεις γράψει και αλλού υπάρχουν όλες οι προϋποθέσεις για ένα ατύχημα. 

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς έτσι είναι τα πράγματα έχεις δίκιο απόλυτο δίκιο @Nick the Greek Αυτη είναι η Seajet Την τελευταία μέρα του Άρτεμις και συγκεκριμένα στην σέριφο για να μπει πρώτο μέσα πήγε να κόψει ένα ιστιοπλοϊκό  καταμαράν στη μέση μπροστά στο ντόκο μπροστά σε  λιμενικο που κάνανε ότι δε βλέπανε (Όπως και σε όλα τα υπόλοιπα νησιά βέβαια )στην κυριολεξία έκανε ανάποδα με ότι στροφές μπορούν να σηκώσουν μηχανές για να μη σκάσει πάνω του μόνο και μόνο για να δέσει πριν το Άρτεμις στο οποίο επέβαινα ,  μάλιστα μετά από αυτό δεν άλλαξε και στρόφαλο αν θυμάμαι καλά .
Επιμένω βέβαια ότι είναι αξιόλογα καράβια αλλά κατασκευασμένα για άλλα λιμάνια με υποδομές δηλαδή και μετασκευασμένα εδώ για μεγαλύτερο Πρωτόκολλο Όπως και επίσης  πιστεύω ότι θέλουν ένα εκτεταμένο body work για να συνέλθουν.

Κατά τ’άλλα θέλω σε παρακαλώ πολύ να αφήσεις τις κακοήθειες 😀 ….για  να κάτσεις άνετα χωρίς κράμπες θα σου στοιχίσει κάτι παραπάνω να ξέρεις διότι όπως έχω ξαναπεί επανειλημμένα αυτή είναι η νέα εποχή της ακτοπλοΐας μας….😂

Link to comment
Share on other sites

Ταξίδι αστραπή με Τ πλοίο. Έφυγα Σάββατο πρωί γύρισα Κυριακή απόγευμα.

Στα θετικά συμπεράσματα σχεδόν ίδια τιμή με το δήλος -διαφορά 7€-, ταχύτατο στην ώρα του("λάδι" η θάλασσα και τις 2 φορές), καθαρό και ευγενικό προσωπικό. Επίσης το ότι σε όλο Τ ταξίδι μπορείς να κάτσεις στα εξωτερικα καταστρωματα.

Στα αρνητικά το ότι δεν έχει είσοδο επιβατών και θα πρέπει να διασχίσεις όλο το γκαραζ και να εισπεεις όλο το καυσαεριο. 

Και μια αναφορά για κάτι μου έκανε αρνητική εντύπωση οχι για Τ καράβι αλλά για την θαλάσσια "κίνηση".

Έχοντας αφήσει την Σύρο ακριβώς επάνω στην ροτα του πλοίου είχαν αγκυροβολισει αρκετοι ερασιτεχνοι αλιείς, με αποτέλεσμα για πολλη ωρα να βαραει την μπουρου ο καπετάνιος. Επίσης μες στην μέση του Σαρωνικού στις ροτες των πλοίων είχε πεσει κάποιος με σημαδουρουρα και σημαία. Αν γινόταν κάποιο ατύχημα ποιος θα ευθυνοταν;

κανόνες υπάρχουν για αυτές τις καταστάσεις ;

Link to comment
Share on other sites

Αρκετά το έχει πιάσει το ταχύπλοο ο στόμας μου τελευταία, για ορισμένους κύκλους εντός του Shipfriends αυτό δεν είναι απαραίτητα καλό νέο:D. Ας δείξω όμως λίγη αγάπη σήμερα για να δούμε το Champion Jet 2 σε μια προσέγγισή του στη Μύκονο. Ο πλοίαρχος επέλεξε αριστερή στροφή την συγκεκριμένη ημέρα, γύρισε αρκετά γρήγορα και έδεσε με απαλές κινήσεις, χωρίς να θέλει να εντυπωσιάσει. Bonus coverage, η αναχώρηση από την Τήνο στο ταξίδι που περιέγραψα λιγα post παραπάνω, όπως και η εντυπωσιακή επιτάχυνση με προορισμό τη Σύρα.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το ταχύπλοο ολοκλήρωσε σήμερα τα δρομολόγια του στη γραμμή Πειραιάς - Σύρος - Μύκονος - Νάξος - Σαντορίνη, αλλά και για την φετινή σαιζόν γενικότερα. Φέτος δούλεψε ακριβώς 7 μήνες και πέρασε από αρκετές γραμμές εταιρείας (Σέριφο - Σίφνο - Μήλο, Ηράκλειο - Κυκλάδες, ενδοκυκλάδικα, αντικατάσταση WCJ).

Link to comment
Share on other sites

On 5/29/2023 at 4:23 PM, cyclades_shipping said:

Και αυριο στην θέση του Super Jet,ενώ στην θέση του Σέριφο Σιφνο Μήλο,το Speedrunner Jet.

Είχε αντικαταστήσει το Super Jet. Έχει και 3 διαορετικα ενδοκυκλαδικά δρομολόγια η Seajets οπότε είναι λογικό να γίνονται μπερδέματα.

Edited by BS CHIOS
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 1 month later...

Το συγκεκριμένο είναι στο λιμάνι του Πειραιά . Το Champion Jet 1 έχει πάει στο μώλο της Δεη 

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

To ταχύπλοο θεωρητικά ξεκινάει δρομολόγια στην γραμμή του WCJ, όπως συνηθίζεται τα τελευταία χρόνια, την Παρασκευή 5/4 με ταχύτητες και τιμές WCJ. Φαντάζομαι θα ενθουσιαστούν οι επιβάτες όταν οι 2 ώρες που τους υποσχέθηκαν για την Σύρο γίνουν 2.50, για την Σαντορίνη δεν χρειάζεται να συζητηθεί καν το 4.40 που είναι περασμένο στο σύστημα.

Link to comment
Share on other sites

Κλασσικός Ηλιόπουλος!!! Τίποτα δεν θα γίνει, γεμάτο θα είναι το πλοίο και ευχαριστώ θα πουν κι από πάνω... Αφού οι αρμόδιες αρχές πετάνε χαρταετό, καλά κάνει και τα κάνει.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ίδιοι είναι η καταπέλτες αλλά ανεβαίνουν μέχρι πάνω πλέον και δεν κρέμονται. Το είχαμε ξαναδεί να συμβαίνει αυτό στο συγκεκριμένο ταχύπλοο, το Πάσχα του 2016, για μερικές μέρες όμως.

Link to comment
Share on other sites

 

5 hours ago, Champion Jet_2 said:

Ίδιοι είναι η καταπέλτες αλλά ανεβαίνουν μέχρι πάνω πλέον και δεν κρέμονται.

Μήπως όλο αυτό με τους καταπέλτες έχει να κάνει με το περσινό ατύχημα στο λιμάνι του Πειραιά???

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...