Jump to content
Shipfriends

Πειραιάς Δωδεκάνησα


Recommended Posts

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ναι και παλιότερα ήταν δυο εταιρίες γραμμές, όπως είναι και τώρα (είναι ήδη η ΑΝΕΚ). Επειδή οι δυο ναυτιλιακές (Attica-ANEK/HSW) μετά από τη μάχη στην Αδριατική, το Ηράκλειο, και τώρα εάν δρομολογηθεί το Hellenic Voyager στο κορμό των Δωδεκανήσων, θα προσπαθήσει να αμφισβητήσει τη κυριαρχία της Blue Star στη γραμμή

Link to comment
Share on other sites

Βέβαια να αμφισβητήσεις την κυριαρχία των μπλε στα Δωδεκάνησα δεν είναι και πολύ εύκολο, δεδομένου πως τα καράβια είναι πολύ καλά, προσφέρουν καλές υπηρεσίες, τηρούν ευλαβικά τα ωράρια και ταξιδεύουν όλο το χρόνο. Το ΒΟΓΙΑΖΕΡ είναι καλό αλλά σαφώς παλαιότερο (ήδη 23 ετών). Ας το δούμε πρώτα και θα έχουμε μετά πολλά να πούμε..

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω ότι μπορεί να τεθεί θέμα σύγκρισης της τότε εποχής με την τώρα. Τότε είχαμε μία ΔΑΝΕ και μία GA που προσέφεραν ακριβώς τις ίδιες υπηρεσίες (ΠΑΤΜΟΣ/ΡΟΔΟΣ από τη μία και ΡΟΔΑΝΘΗ/ΜΑΡΙΝΑ από την άλλη σε μόνιμη βάση με ΙΑΛΥΣΟΣ και ΡΟΜΙΛΝΤΑ/ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ να βολοδέρνουν). Τον ΔΙΑΓΟΡΑ δεν τον βάζω γιατί εξακολουθεί να υπάρχει. Τώρα όμως μιλάμε για μία εταιρία που όπως είπε και ο φίλος gpap2006 αγγίζει την τελειότητα. Καινούρια πλοία, ταχύτατα, πεντακάθαρα, απόλυτα συνεπή με συνεχή παρουσία καθόλη τη διάρκεια του έτους. Έχουν κερδίσει την εμπιστοσύνη του κόσμου αλλά και των μεταφορικών. Ποια μεταφορική θα ρισκάρει να αφήσει την σταθερότητα της BLUE STAR για να πάει σε μία τελείως αβέβαιη λύση όπως το HELLENIC VOYAGER; Και αν αυτό τα μαζέψει μία νύχτα και φύγει και τους αφήσει ξεκρέμαστους; Επίσης η BLUE STAR έχει πάρα πολλές λύσεις να αντιμετωπίσει την παρουσία του πλοίου της HSW το οποίο μπορεί μεν καραβολατρικώς να είναι Ο βάπορας αλλά επί της ουσίας δεν έχει τίποτα που να μπορεί να απειλήσει τα BS. Θα κάνει το πολύ 4 δρομολόγια την εβδομάδα με ταχύτητα των 20 (?) 21 (??) 22 (???) κόμβων τη στιγμή που η BS έχει καθημερινά δρομολόγιο με τα μεγάλα και κάποιες μέρες διπλό με τον ΔΙΑΓΟΡΑ.

Υ.Γ.1: Τα σενάρια δίνουν και παίρνουν αλλά επί της ουσίας το HELLENIC VOYAGER ποια λιμάνια θα μπορεί να εξυπηρετήσει απροβλημάτιστα; Φυσικά μιλάω λαμβάνοντας υπόψην ότι είναι 20 μέτρα μεγαλύτερο σε μήκος από τα μεγάλα BS, έχει ελάχιστα μεγαλύτερο βύθισμα και πολύ μικρότερες ελικτικές δυνατότητες. Η Κάλυμνος πάει περίπατο. Τι γίνεται με την Πάτμο και το Λακκί στη Λέρο; Αν μου τα έχουν μεταφέρει καλά κι εκεί ψηλοοριακά μπαίνουν τα μεγάλα BS.

Υ.Γ.2: Η ΑΝΕΚ δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί να θεωρηθεί άμεσα ανταγωνίστρια της BS μιας και τα δρομολόγια που κάνει είναι άγονα, άλλα μέσω Κυκλάδων/Κρήτης/Κασοκαρπαθίας (ούτε ένας κοινός προορισμός δηλαδή εκτός Ρόδου) και άλλα μέσω άγονης του κορμού και τα οποία φυσικά ΑΝ ήθελε η BS θα μπορούσε (έστω κάποια από αυτά) να τα χτυπήσει με τον ΔΙΑΓΟΡΑ. Πράμμα το οποίο δεν έκανε άρα είχε απόλυτη επίγνωση του ότι θα μπει κάποιο πλοίο ακόμα εκεί.

Edited by George
Link to comment
Share on other sites

Ναι και παλιότερα ήταν δυο εταιρίες γραμμές, όπως είναι και τώρα (είναι ήδη η ΑΝΕΚ). Επειδή οι δυο ναυτιλιακές (Attica-ANEK/HSW) μετά από τη μάχη στην Αδριατική, το Ηράκλειο, και τώρα εάν δρομολογηθεί το Hellenic Voyager στο κορμό των Δωδεκανήσων, θα προσπαθήσει να αμφισβητήσει τη κυριαρχία της Blue Star στη γραμμή

Υγεία είναι αγαπητοί φίλοι κατά τη γνώμη μου ο ανταγωνισμός τουλάχιστον 2-3 εταιρειών ,ανά προορισμό (και μήν βιαστείτε να με πετροβολίσετε )όπως βεβαίως συναίβενε στό όχι και τόσο μακρινό παρελθόν ,μέσα βέβαια στά πλαίσια τής δεοντολογίας τού ανταγωνισμού ,και χωρίς παραφροσύνες τού τύπου ''όποιος αντέξει'' ,η' τής υποτίμησης τών τιμών τών παρεχομένων υπηρεσιών.Ανταγωνισμός υγειής ''ναι'' , υποτίμηση τιμών ,η' υποτίμηση υπηρεσιών '''οχι'' .

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που σίγουρα μπορεί να προκαλέσει μια τέτοια δρομολόγηση, είναι σημαντική απώλεια για την Blue Star στον τομέα των φορτηγών. Ένα τέτοιο πλοίο μπορεί να δώσει σημαντικά χαμηλότερες τιμές από τις υπάρχουσες, ενώ ο όμιλος ΑΝΕΚ-HSW είναι με διαφορά η μεγαλύτερη δύναμη στη μεταφορά φορτίων, κάτι που του δίνει ένα ακόμα πλεονέκτημα σε αυτό τον τομέα.

Δεν είναι άλλωστε τυχαίο πως και μόνο με τη διαρροή της είδησης για την επικείμενη δρομολόγηση, υπήρξαν μειώσεις τιμών στην αγορά των φορτηγών.

Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω ότι αργά ή γρήγορα θα υπάρξουν 2 εταιρείες και στα Χανιά. Και αυτό δεν θα είναι ήττα της ΑΝΕΚ, αλλά μια νομοτέλεια των πραγμάτων. Μια διόρθωση μιάς "ανωμαλίας", όπως διόρθωση "ανωμαλίας" θα είναι και η είσοδος και άλλης σοβαρής ανταγωνίστριας εταιρείας στα Δωδεκάνησα ή αντίστροφα στη Χίο-Μυτιλήνη. Και φυσικά όλα αυτά είναι για το καλό μας, όσο δεν υπάρχουν μονοπώλια και καρτέλ με συμφωνίες κάτω απ' το τραπέζι.

Η κίνηση αυτή είναι και αναμενόμενη και επιθυμητή, όπως είχα πει και παλαιότερα. Αν και διατηρώ επιφυλάξεις κατά πόσο είναι πραγματική πρόθεση ή απειλή. Όμως θα συμφωνήσω με όσα είπε παραπάνω ο George...είναι πολύ λίγο το Voyager για να χτυπήσει μόνο του την BSF στα Δωδεκάνησα. Όσον αφορά την συμπαθή τάξη των μεταφορέων...βεβαίως και επιθυμεί "τιμές εκποίησης και δόσεις Κωτσόβολου"...αλλά (όπως και στα Χανιά) υπάρχουν και συμβόλαια και χρωστούμενα με τις μεταφορικές. Και πιστεύω ότι το κυριότερο πρόβλημα είναι το διάχυτο αίσθημα ανασφάλειας που έχει επικρατήσει με την πολιτική του Ομίλου της ΑΝΕΚ: "του χρόνου θα είναι εδώ ή θα ναυλωθεί στην Ανταρκτική?"

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι άλλωστε τυχαίο πως και μόνο με τη διαρροή της είδησης για την επικείμενη δρομολόγηση, υπήρξαν μειώσεις τιμών στην αγορά των φορτηγών.

Μέχρι τη Δευτέρα δεν είδα κάποια μείωση στις τιμές των φορτηγών. Γιατί ρωτώντας ένα γνωστό μέχρι τη Δευτέρα πλήρωσε ακριβώς την ιδία τιμή πριν τη διαρροή για την επικείμενη δρομολόγηση του Hellenic Voyager

Link to comment
Share on other sites

Ειναι ευρεως γνωστο οτι η ANEK δεν ειχε ποτε σε πρωτο στοχο το επιβατηγο κοινο,εχει απο τους πλεον "αρχαιους" στολους και ενας ανταγωνισμος θα πρεπει να ειναι "ανταγωνισμος" σε ΟΛΟΥΣ τους τομεις!(Εχει κατι απο Αγουδημος η ολη της κατασταση)

Το να κανεις καλες τιμες στους επαγγελματιες οσο κ καλητερες να ειναι δυσκολα ενας επαγκελματιας θα αφησεις την σιγουρια του καθημερινου κ "σιγουρου" δρομολογιου για 5 euro,δειτε το παραδειγμα SF στην Κρητη,το μεσημεριανο δρομολογιο ειναι με 14 euro/μετρο :o κ δεν εχει καταφερει αυτο που θα ηθελε παρολα ταυτα!

Επισης αν θυμαστε πριν 2 χρονια ειχαμε στην γραμμη της Παροναξιας τον Αδαμαντιο Κοραη,μπηκε με τιμες χαμηλοτερες απο αυτες που υπηρχαν ιδη στην αγορα,εκατσε βια ενα χρονο κ φυσικα εφυγε αρων αρων οτα μυριστικε το "ευκολο χρημα" στις αγωνες των δυτικων κυκλαδων κ αφησε "κρεμασμενους" τους τοτε επαγγελματιες που τον εμπιστευτικαν!

Νομιζω οτι αυτο που παει να κανει η ΑΝΕΚ στην ροδο θα μπορουσε να το πετυχει κ με ενα Ρο/Ρο με ακομα μικροτερο κοστος,αλλα ετοιμαζει το πλοιο αυτο γιατι ετσι θα μπορεσει να το χρησιμοποιηση σε αλλη γραμμη σε περιπτωση απο "αποτυχει" και προσωπικα το θεωρω 100% σιγουρο,εδω τα Νissos δεν καταφεραν αυτο που ηθελαν στις γραμμες Παροναξιας και Συρομυκονιας θα το πετυχει ενα πλοιο σαν το Hellenic Voyager???Χλωμο.... :)

Link to comment
Share on other sites

Μέχρι τη Δευτέρα δεν είδα κάποια μείωση στις τιμές των φορτηγών. Γιατί ρωτώντας ένα γνωστό μέχρι τη Δευτέρα πλήρωσε ακριβώς την ιδία τιμή πριν τη διαρροή για την επικείμενη δρομολόγηση του Hellenic Voyager

H διαρροή για τη δρομολόγηση του πλοίου δεν έγινε τώρα, αλλά τον Οκτώβριο και τις καλύτερες τιμές τις έκαναν σε όσους προσέγγισαν για να υπογράψουν συμφωνίες.

Link to comment
Share on other sites

και τις καλύτερες τιμές τις έκαναν σε όσους προσέγγισαν για να υπογράψουν συμφωνίες.

Την πολιτικη με τα συμβολαια η BS την εχει απο 01-01-2009 σε ολες τις γραμμες της και δεν αφορα μονο καλητερες τιμες(σε συγκεκριμενα φορτια παντα) αλλα και την δεσμευση την εταιρια προς τους επαγκελματιες στις υψηλες περιοδους για την εξυπηρετηση τους και τοτε.

Link to comment
Share on other sites

εγω σαν απλός αεπιβάτης μόνο θετικά μπορώ να δω αυτή την κίνηση.Τα τελευταία 2 χρόνια τα δωδεκάνησα μια γραμμή με μεγάλο μεταφορικό έργο έχει γίνει μονοπωλιο με ότι συνεπάγεται αυτό.

Πλέον το κόστος μεταφοράς ενός ζευγαριού για την Ρόδο είναι δυσβάσταχτο με ότι συνεπάγεται αυτό για τον τουρισμό του νησιού.

Επίσης δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που οικογένειες στελνουν ασυνόδευτο το αμαξί, πηγαινουν ρόδο με αεροπλάνο και το παραλαμβάνουν εκεί διότι αμα ξεκινήσουν να πέρνουν καμπίνες και να τρώνε στα εστιατόρια το κόστος υπερβαινει του αεροπλάνου.

Οπότε αν μπει το ΒΟΓΙΑΤΖΕΡ με μια καλή ανταγωνιστική τιμολογιακή πολιτική πιθστεύω θα δώσει μια νέα προταση στην γραμμη.

Επιχειρηματικά στα δωδεκάνησα η μπλου είναι σε πανίσχυρη θεση.Είναι μόνη της , έχει μεγάλα όπλα στην φαρέτρα της και σίγουρα η ΕΛΛΕΝΙΚ με το ΒΟΓΙΑΤΖΕΡ μόνο δεν θα μπορέσει να την αποκαθηλώσει.Παρόλα αυτά ζημιά μπορεί να της κάνει και στα φορτηγά και στον κόσμο.Άλλωστε ο όμιλος και κυρίως η ΑΝΕΚ έχει τον τρόπο να προσελκύουν τα φορτηγά και σε συνθήκες που ο ανταγωνισμός έχει νεότερα πλοία.

Link to comment
Share on other sites

Άλλωστε ο όμιλος και κυρίως η ΑΝΕΚ έχει τον τρόπο να προσελκύουν τα φορτηγά και σε συνθήκες που ο ανταγωνισμός έχει νεότερα πλοία.

Αυτό ξελάσπωνε τόσα χρόνια την ΑΝΕΚ στην Κρήτη. Αλλά για πόσο ακόμα?

Link to comment
Share on other sites

H επίσημη ανακοίνωση από την αεροπορική εταιρία Ryanair, για την έναρξη εντός των επόμενων δύο μηνών, απ΄ ευθείας πτήσεων προς τα νησιά της Ρόδου και της Κω, συνδέοντας έτσι όλη την Ευρώπη με τα Δωδεκάνησα «πυροδότησε» αλυσιδωτές αντιδράσεις σε ένα χώρο, αυτό των operators, που ως γνωστόν το τελευταίο διάστημα είχαν εκφράσει σοβαρούς προβληματισμούς για τις ακτοπλοϊκές συνδέσεις καθώς δεν είχαν «πλάνα».

Link to comment
Share on other sites

Πέρα από την Ryanair, είδα ότι ξεκίνησε και η Easyjet δρομολόγια (4 ημέρες την εβδομάδα) από Λονδίνο απ΄ευθείας για Κω. Και είδα ότι μπορείς να βρεις εισιτήριο από 30 έως 100 ευρώ.

Αλλά αυτό με τα πλάνα δεν το κατάλαβα. Αν δεν απατώμαι, η BSF έχει ανακοινώσει τα δρομολόγια της από το τέλος Οκτωβρίου.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
Μακαρι να είναι ετοιμο να ταξιδεψει τον Ιουνιο για να λειτουργησει επιτελους ο ανταγωνισμος προς οφελος των ταξιδιωτων και στα Δωδεκάνησα.

Για τον ανταγωνισμο συμφωνω,παντα καλο κανει(περισσοτερες επιλογες-καλυτερες τιμες).Απ την αλλη η Κως και η Ροδος εχουν 2 συγχρονα cruise ferries και ενα μπαλαντερ(ΔΙΑΓΟΡΑΣ)το οποιο ειναι αψογο εσωτερικα και εχει κ ικανοποιητικη ταχυτητα.Οι τιμες με τα 2 blue star μπορουν να χαρακτηριστουν τσιμπιμενες αλλα με βαση την ταχυτητα τους και την αποσταση που διανυουν(Ροδος-Πειραιας 250μιλια/Κως-Πειραιας 200μιλια)δεν ειναι δα και ληστεια(συγκρινοντας κ με αλλες γραμμες).Μιλαμε για τα Blue Star 1&2 και οχι για πλοια 40χρονων των 16-17-18μιλιων:rolleyes:

Ειμαι περιεργος να δω την τιμολογιακη πολιτικη του ΒΟΓΙΑΤΖΕΡ,αμα ειναι κανα 10ευρω πιο κατω σε σχεση με τα μπλε,τοτε παει για βρουβες ο ανταγωνισμος:D(γιατι δεν θα καιει ενα κουβα πετρελαιο αμα πηγαινει με 22μιλια μεχρι εκει κατω)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ειμαι περιεργος να δω την τιμολογιακη πολιτικη του ΒΟΓΙΑΤΖΕΡ,αμα ειναι κανα 10ευρω πιο κατω σε σχεση με τα μπλε,τοτε παει για βρουβες ο ανταγωνισμος:D(γιατι δεν θα καιει ενα κουβα πετρελαιο αμα πηγαινει με 22μιλια μεχρι εκει κατω)

σημερα που βρισκομαι στη Κω ακουστικε να λενε οτι το εισητιριο Πειραια -Κω θα ειναι 29 ευρωπουλα (το αντιστιχο της BS ειναι 50)

Link to comment
Share on other sites

...(το αντιστιχο της BS ειναι 50)

Φαντάζομαι πως εννοείς ότι το αντίστοιχο της BS ήταν 50... :P Διότι δεν νομίζω να παραμείνει εαν και εφόσων η HSW το κατεβάσει στο μισό (σχεδόν).

"Χαράς ευαγγέλια" διά τους Δωδεκανησίους λοιπόν. Πάντα τέτοια ευχόμεθα κύριοι των ακτοπλοικών !!! :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Τα δρομολόγια του Νήσος Ρόδος για τη χαμηλή περίοδο μέχρι 17/06/10 (εάν θα είναι έτοιμο) & 06/09/10-20/05/11) είναι από Πειραιά (Δευτέρα, Τετάρτη & Παρασκευή) στις 18:00 για Κω (04:00) Ρόδο (07:00) και επιστροφή από τη Ρόδο (Τρίτη, Πέμπτη & Κυριακή) στις 17:00 για Κω (20:30) Πειραιά (06:00). Ενώ για τη καλοκαιρινή περίοδο 18/06/10-05/09/10 είναι από Πειραιά (Δευτέρα, Τετάρτη & Παρασκευή) στις 18:30 για Πάρο (23:20) Κω (05:00) Ρόδο (08:00) και επιστροφή από τη Ρόδο (Τρίτη, Πέμπτη & Κυριακή) στις 16:00 για Κω (19:30) Πάρο (01:00) Πειραιά (05:35). Το Σάββατο θα παίζει παραμονή στο λιμάνι της Ρόδου. Ενώ το πλοίο θα αναχωρεί από τη πύλη Ε1

Link to comment
Share on other sites

χαμηλή περίοδο - καλοκαιρινή περίοδο είναι από Πειραιά (Δευτέρα, Τετάρτη & Παρασκευή)

Αρα παει να χτυπηση (εκτος των οποιων τιμων θα εχει - γιατι σε ωρες ουσιαστικα δεν γλυτωνεις τιποτα) τα δρομολογια της BS που πιανουν ΠΑΤΜΟ-ΛΕΡΟ .........

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Αναρωτιέμαι, τώρα με την μελλούμενη δρομολόγηση των ναυλωμένων ρορο της ΝΕΛ στα Δωδεκάνησα...ποιός άραγε θα πληγεί περισσότερο, αν τελικά πληγεί κάποιος. Η Blue Star ή η HSW?

Link to comment
Share on other sites

Εγω πιστευω οτι οποια κινηση παρουν τα roro θα ειναι εις βαρος του ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ.Η Blue Star ειναι επι σειρα ετων στην γραμμη και μαλιστα με 2 πολυ καλα πλοια,φανταζομαι ολο και καποια συμβολαια εχει με τις μεταφορικες.Αν θελει,και λογω του ανταγωνισμου που θα προκυψει,μπορει να κατεβασει και τις τιμες ωστε να μην εχει σοβαρες απωλειες στα φορτηγα.

Link to comment
Share on other sites

μπορει να κατεβασει και τις τιμες ωστε να μην εχει σοβαρες απωλειες στα φορτηγα.

Είτε κατεβάσει τις τιμές για να κρατήσει τα φορτηγά, είτε δεν τις κατεβάσει και χάσει μερίδιο αγοράς, οι απώλειες για τα έσοδα είναι οι ίδιες.

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητε ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ:D,συμφωνω οτι θα υπαρξουν απωλειες για την Blue Star,εξαλλου απο μονη της θα βρεθει μαζι με αλλους 2 'παρεα'.Εγω αυτο που λεω,σε σχεση με την ερωτηση του ΝΗΡΕΑ,ειναι οτι τα roro της ΝΕΛ θα βλαψουν περισσοτερο την HSW(ANEK:rolleyes:)παρα την ΑΤΤΙΚΑ.Απο κει που το ΡΟΔΟΣ θα επαιρνε Χ φορτηγα τωρα θα παρει(οχιιιι δεν θα πω το γνωστο:P)Χ μειον τον αριθμο του ΙΠΠΟΤΗΣ και του ΠΑΝΟΠΛΙΑ:Dσυνυπολογιζοντας βεβαια οτι σε ολες τις 'μαχες' που εχουμε δει μεχρι τωρα,ο παλιος κρατουσε παντοτε τα ηνια και ο νεος αγωνιζονταν για να κρατηθει κ να παραμεινει στην γραμμη...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...