Jump to content
Shipfriends

Πειραιάς Δωδεκάνησα


Recommended Posts

Πραγματι σε Πατμο κ Λερο θα κυριαρχουν κ αυτο το καλοκαιρι τα Αγουδημοβαπορα τα οποια δυστηχως κανουν για Πατμο 10+ ωρες και Λερο σε περιπου 12 (λιγο λιγοτερο κανει το ΑΝΘΗ). Το Μπλου Σταρ 2 θα προσεγγιζει απ οτι φαινεται μονο μια την εβδομαδα προς Ροδο κ μια προς Πειραια.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Τα καλοκαιρινά δρομολόγια της G. A Ferries για τα Δωδεκάνησα θα είναι ενναλαξ το Ροδανθη (Πατμο Λερο Κάλυμνο Κω Ρόδο) και το Ανθή Μαρίνα (Πατμο Λερο Κω Ρόδο), όχι όπως πέρυσι που είχαν σταθερές μέρες. Κάθε Παρασκευή, οποίο πλοίο είναι θα πιάνει Σύρο και Μύκονο. Ενώ στο δρομολόγιο της Κυριακής από Ρόδο θα πιάνει Μύκονο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Σχετικα με το θεμα που εχει προκυψει με τους κατοικους των Λειψων, θεωρω απολυτως διακαιολογημενες τις αντιδρασεις τους. Καποτε υπηρχε πλοιο απο πειραια (ΜΙΛΕΝΑ, ΓΚΟΛΝΤΕΝ ΒΕΡΓΙΝΑ κλπ). Σημερα οι ανθρωποι ταλαιπωρουνται. Δε γνωριζω τις συνθηκες του λιμανιου εκει. Εχω ακουσει ομως πως ειναι πανεμορφο νησακι με τεραστιες δυνατοτητες τουριστικης αναπτυξης. Το ΡΟΔΑΝΘΗ θα μπορουσε να προσεγγιζει μια φορα την εβδομαδα εστω?

Link to comment
Share on other sites

Το ΡΟΔΑΝΘΗ ουτε καατά διάνοια δεν μπαίνει εκεί αλλά και να υπάρχει περίπτωση μόνο με μπουνάτσα.

Το τελευταίο πλοίο από Πειραιά που προσέγγισε το λιμάνι των Λειψών ήταν το ιστορικότερο πλοίο το καμάρι του Αιγαίου και απάντων των θαλασσών:confused: ΕΞΠΡΕΣ ΟΛΥΜΠΙΑ:P

Πλοίο μόνο τέτοιου μεγέθους μπορούν να πάνε στο λιμάνι και να το εξυπηρετήσουν διότι έχει πρόβλημα με τα βυθίσματα ,την στενότητα της λιμενολεκάνης και δεν πιάνουν και οι άγκυρες καλά στον λασπώδη βυθό.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Καλο δρομολογιο αλλα.........

Στη Ροδο στα κατω θα μενει 2 ωρες και στα πανω 2.15

Συνολικα το ταξιδι θα γινεται σε 17 ωρες , δηλαδη κατα 5 ωρες μονο λιγοτερο απο το Ιεραπετρα και στο οικονομικο μερος θα ειναι ....

Με το BLUE STAR 2 οικονομικη 49.00 και αυτοκινητο 97,50 = 146,50

Με το ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ οικονομικη 31,50 και αυτοκινητο 86,50 = 118,00

Με το BLUE STAR 2 2 κλινη 185,00 και αυτοκινητο 97,50 = 282,50

Με το ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ 2 κλινη 118,00 και αυτοκινητο 86,50 = 204,50

Για 5 ωρες με καμπινα διαφορα 78 ευρα (και αλλα τοσα επιστροφη αρα 156 ευρα ) δεν νομιζω να φτουρισει (4 μερες ξενοδοχειου σχεδον ειναι αυτα τα φραγκα)

Απο Ροδο για Καρπαθο και τουμπαλιν θα δουλεψει η γραμμη πιστευω και αυτο γιατι φευγει σε πολυ καλυτερη ωρα απο το Ιεραπετρα (04.30 το Ιεραπετρα - 08.00 το BLUE STAR )

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

ΠΡΩΤΕΥΣ

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 2007:

• Τρίτη

Λιμάνι Αναχώρισης Αναχώριση Διάρκεια Άφιξη Λιμάνι Άφιξης

Ρόδος 08:45 4 Ω 30 Λ 13:15 Καστελλόριζο

Καστελλόριζο 13:30 4 Ω 45 Λ 18:15 Ρόδος

Ρόδος 19:00 1 Ω 40 Λ 20:40 Σύμη

• Τετάρτη

Λιμάνι Αναχώρισης Αναχώριση Διάρκεια Άφιξη Λιμάνι Άφιξης

Σύμη 07:30 1 Ω 40 Λ 09:10 Ρόδος

Ρόδος 12:00 1 Ω 40 Λ 13:40 Σύμη

Σύμη 13:50 2 Ω 10 Λ 16:00 Τήλος

Τήλος 16:15 1 Ω 15 Λ 17:30 Νίσυρος

Νίσυρος 17:45 1 Ω 30 Λ 19:15 Κως

• Πέμπτη

Λιμάνι Αναχώρισης Αναχώριση Διάρκεια Άφιξη Λιμάνι Άφιξης

Κως 06:00 1 Ω 30 Λ 07:30 Νίσυρος

Νίσυρος 07:45 1 Ω 15 Λ 09:00 Τήλος

Τήλος 09:15 2 Ω 11:15 Σύμη

Σύμη 11:35 1 Ω 40 Λ 13:15 Ρόδος

Ρόδος 14:15 4 Ω 40 Λ 18:55 Καστελλόριζο

Καστελλόριζο 19:05 4 Ω 40 Λ 23:45 Ρόδος

• Παρασκευή

Λιμάνι Αναχώρισης Αναχώριση Διάρκεια Άφιξη Λιμάνι Άφιξης

Ρόδος 12:00 1 Ω 40 Λ 13:40 Σύμη

Σύμη 13:50 2 Ω 10 Λ 16:00 Τήλος

Τήλος 16:15 1 Ω 15 Λ 17:30 Νίσυρος

Νίσυρος 17:45 1 Ω 30 Λ 19:15 Κως

• Σάββατο

Λιμάνι Αναχώρισης Αναχώριση Διάρκεια Άφιξη Λιμάνι Άφιξης

Κως 06:00 1 Ω 30 Λ 07:30 Νίσυρος

Νίσυρος 07:45 1 Ω 15 Λ 09:00 Τήλος

Τήλος 09:15 2 Ω 11:15 Σύμη

Σύμη 11:35 1 Ω 40 Λ 13:15 Ρόδος

Ρόδος 14:15 4 Ω 40 Λ 18:55 Καστελλόριζο

Καστελλόριζο 19:05 4 Ω 40 Λ 23:45 Ρόδος

Link to comment
Share on other sites

Ξέρουμε αν εξακολουθεί να κάνει ανταπόκριση με το Blue Star 2 κάποια από τις μέρες που ξεκινάει από Κω το πρωί? Μου φαίνεται λογικό να γίνεται αυτό την Πέμπτη που αναχωρεί την ώρα που φτάνει το BS2 γιατί το Σάββατο το BS φτάνει θεωρητικά αρκετά νωρίτερα από την αναχώρηση του Πρωτέα.

Link to comment
Share on other sites

Το Σαββατο ναι to Blue Star φτανει αρκετα νωριτερα.Την Πεμπτη ομως ο Πρωτεας περιμενει το Blue Star σε περιπτωση που αυτο δεν αργησει πολυ.Μαλλον θα τον ταξιδεψω σε περιπου ενα μηνα,οποτε θε εχουμε voyage report;)

Link to comment
Share on other sites

Ένα ωραίο στατιστικό από τη περσυνη κίνηση...

Για το 2006 από Πειραιά προς Κω και Ρόδο και το ανάποδο η Blue Star με το 50% των δρομολογίων είχε το 70% περίπου επιβατών και ΙΧ και το 60% των φορτηγών... Τα υπόλοιπα πήγαν με G A

Νομίζω σχετικά καλή η κίνηση για τη BS αλλά και ο Αγούδιμος λογικά πρέπει να είναι ευχαριστημένος με τη κίνηση των φορτηγών...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πολυ γκρινια εχει πεσει σε Πατμο και Λερο με τη δρομολογηση του Διαγορα και την αποδρομολογηση του BS 2 ....

Χανουν κοσμο , λενε οι εκει ..

Εγω που πηγα στη Πατμο παντως με το πρωινο του Σαββατου ηταν γεματος (ισως και προτοκολο να χτυπαγε)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Αίτημα προς τις Μινωικές

Εν τω μεταξύ διάφοροι παράγοντες και η Ένωση ξενοδόχων της Ρόδου αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες για να πείσουν τις Μινωικές Γραμμές να δρομολογήσει πλοία της στα Δωδεκάνησα.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο των ξενοδόχων κ. Μηναίδη η αλλαγή στην διοίκηση της Ναυτιλιακής εταιρείας, με την παρουσία του εφοπλιστή κ. Λασκαρίδη μπορεί να επιφέρει θετικές διαφοροποιήσεις και αλλαγές στον τρόπο που αντιμετωπίζεται η περιοχή μας.

Από τον Ρ/Σ SKY της Ρόδου (25/7/07)

ΥΓ. Νάναι άραγε και προς Hellenic...το αίτημα? :)

Link to comment
Share on other sites

Για τη Hellenic το θεωρώ πιο πιθανό, αφού πριν λίγες μέρες είδαμε το πρόγραμμά της που περιλαμβάνει και ανάπτυξη του στόλου της.

Πιστεύω δε ότι μία τέτοια κίνηση ίσως και να πιέσει τη Blue Star να αυξήσει τις ταχύτητες όπως παλαιότερα...

Link to comment
Share on other sites

Aν καταλαβα καλα το Blue Star 2 (και ο Διαγορας) δεν ειναι αρκετο? Και δεν αναφερομαι σε Πατμο,Λερο,Καλυμνο που υποφερουν, αλλα τουλαχιστον στον κορμο Κω και Ροδο. Δεν νομιζω οι Μινωικες να ειναι σε θεση να δρομολογησουν πλοιο. Αφενος τα πλοια της εταιρειας εχουν πιστευω απαγορευτικο μεγεθος για τα Δωδεκανησα (Ικαρος & Πασιφαη τα μικροτερα με 200,35 μετρα μηκος) και το βασικοτερο δεν υπαρχουν διαθεσιμα πλοια,αλλα ουτε και υπο ναυπηγηση/αγορα.Αρα απο πλευρας Μινωικων δεν υπαρχει περιπτωση να ικανοποιηθει το αιτημα (κυριως αν ζαχαρωνουν τα Κossos/Festos που εχουν κατεβει για πενταημερες)

Οσον αφορα την Hellenic δυσκολα και αυτη αφου επισης δεν υπαρχουν διαθεσιμα πλοια και το προγραμμα αναπτυξης της εταιρειας με νεες επενδυσεις δεν θα υλοποιηθει νωριτερα απο 2 χρονια. Ειναι πιστευω μοναδικη ευκαιρια για την ΑΤΤΙΚΑ ειτε με τον επανατρισμο του Blue Star 1, ειτε με καποιο Superfast να οχυρωσει και να υπερκαλυψει τις απαιτησεις της γραμμης.Τελος θεωρω απιθανη την οποιαδηποτε περιπτωση απευθειας ανταγωνισμου HSW και ATTIKA (Blue Star) οχι μονο στα δωδεκανησα αλλα σε οποιαδηποτε γραμμη του Αιγαιου.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Με αφορμή το παραπάνω έχω μια επουσιώδη απορία και για να μην χρησιμοποιήσουμε συγκεκριμένα νησιά-πλοία θα τη θέσω γενικά.

ΕΓ-ΟΓ για νησί με γκαράζ full.

Ro-Ro με κανονικό δρομολόγιο που περιλαμβάνει και τον προορισμό μας.

Μπορεί κανείς να πάει να φορτώσει το ΙΧ στο Ro-Ro, να μεταβεί με το ΕΓ-ΟΓ στο νησί και να είναι εγκαίρως εκεί να παραλάβει το ΙΧ του? Προϋπόθεση βέβαια να βολεύουν οι ώρες.

Εντάξει, προφανώς και δεν το κάνει κανείς, αλλά σε μεγάλη ανάγκη γίνεται?

Link to comment
Share on other sites

Δε νομίζω πως η Blue Star είχε κάνει κάτι ανάλογο στο παρελθόν, για κάποια άλλη γραμμή. Εμφανίζεται πλέον περισσότερο ενισχυμένη από ποτέ στα Δωδεκάνησα και δείχνει διατεθειμένη να χτυπήσει δυνατά τη GΑ Ferries στο κομμάτι των φορτηγών που η πίτα είναι περισσότερο μοιρασμένη (για το 2006, έχοντας δρομολογημένο το Διαγόρα από τα μέσα Αυγούστου, η Blue είχε το 60% των φορτηγών και το 71% των επιβατών).

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνα με καποιο γνωστο μου, το πλοίο έφτασε στη Ρόδο στις 16:40 αντί για 15:00, με γύρω στα 70 φορτηγά.

ΕΓ-ΟΓ για νησί με γκαράζ full.

Ro-Ro με κανονικό δρομολόγιο που περιλαμβάνει και τον προορισμό μας.

Μπορεί κανείς να πάει να φορτώσει το ΙΧ στο Ro-Ro, να μεταβεί με το ΕΓ-ΟΓ στο νησί και να είναι εγκαίρως εκεί να παραλάβει το ΙΧ του? Προϋπόθεση βέβαια να βολεύουν οι ώρες.

Εντάξει, προφανώς και δεν το κάνει κανείς, αλλά σε μεγάλη ανάγκη γίνεται?

Από όσο ξέρω μπορείς να στείλεις το ΙΧ σου ασυνόδευτο με τα Ro-Ro. Όποτε άμα σε βολεύουν οι ώρες του Ε/Γ-Ο/Γ, μπορείς να το κάνεις.

Δε νομίζω πως η Blue Star είχε κάνει κάτι ανάλογο στο παρελθόν, για κάποια άλλη γραμμή. Εμφανίζεται πλέον περισσότερο ενισχυμένη από ποτέ στα Δωδεκάνησα και δείχνει διατεθειμένη να χτυπήσει δυνατά τη GΑ Ferries στο κομμάτι των φορτηγών που η πίτα είναι περισσότερο μοιρασμένη (για το 2006, έχοντας δρομολογημένο το Διαγόρα από τα μέσα Αυγούστου, η Blue είχε το 60% των φορτηγών και το 71% των επιβατών).

Το πρόβλημα που είχε δημιουργηθεί τις τελευταίες ήμερες με τα φορτηγά στη γραμμή των Δωδεκανήσων, υπάρχει κάθε Αύγουστο (από τη δεκαετία 90, που θυμάμαι). Θα σου αναφέρω ένα παράδειγμα: Στις τελευταίες 3 αναχωρήσεις από Πειραιά το Ροδανθη, πηρέ για όλα τα λιμάνια της Δωδεκανήσου γύρω στα 50 φορτηγά. Γιατί το γκαράζ είχε γεμίσει από τα ΙΧ. Αυτός ο αριθμός των φορτηγών είναι περίπου η χωρητικότητα του ανά δρομολόγιο σε φορτηγά.

Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα που είχε δημιουργηθεί τις τελευταίες ήμερες με τα φορτηγά στη γραμμή των Δωδεκανήσων, υπάρχει κάθε Αύγουστο (από τη δεκαετία 90, που θυμάμαι).

Αυτό ακριβώς λέω κι εγώ: Το πρόβλημα υπήρχε πάντα, αλλά φέτος και ενώ η εταιρία έχει ένα επιπλέον πλοίο σε σχέση με το πρώτο δεκαπενθήμερο του περσινού Αυγούστου, αποφασίζει να ναυλώσει και Ro-Ro για να τα “σκουπίσει” όλα.

Link to comment
Share on other sites

Έχεις δίκαιο ότι είναι μια κίνηση για την ενίσχυση του μεριδίου της στα φορτηγά.

Αλλά μάλλον φίλε Orestis ξέχασες ήδη ότι πέρυσι υπήρχε και ο Νικόλας Α στη γραμμή, με 2 κυκλικά δρομολόγια την εβδομάδα.

Link to comment
Share on other sites

Νέο δρομολόγιο το Σάββατο του Blue Star Panagia Krimniotissa για Ρόδο και ύμνοι του Επιμελητηρίου Δωδεκανήσου προς την BSF και την διοίκησή της...τόση εξύμνηση της εταιρείας που ούτε το γραφείο τύπου της BSF να το είχε γράψει.

ΥΓ Κι ούτε μια κουβέντα για τον ΥπΑΙ που "καθάρισε"? :P

ΥΓ2 Μήπως η όλη φάση -πέρα από τα μερίδια των φορτηγών- είναι και έμπρακτη απάντηση στην έκκληση των ξενοδόχων΄? :D

Link to comment
Share on other sites

Έχεις δίκαιο ότι είναι μια κίνηση για την ενίσχυση του μεριδίου της στα φορτηγά.

Αλλά μάλλον φίλε Orestis ξέχασες ήδη ότι πέρυσι υπήρχε και ο Νικόλας Α στη γραμμή, με 2 κυκλικά δρομολόγια την εβδομάδα.

αυτο που λες Π100 ενισχυει ακομη περισσοτερο αυτο που λεει ο Orestis. Η GA εχει ενα πλοιο λιγοτερο απο περσυ, ενω η BS εχει ενα δικο της επιπλεον (το Διαγορα) και ενα ναυλωμενο. Βλεπουμε τη μια εταιρεια να αναδιπλωνεται και την αλλη να κινειται δυναμικα.

πιστευω οτι καταρρεει ετσι και επισημως, η μυθολογια οτι στα δωδεκανησα επιβατες και ΙΧ πανε με BS και οι φορτηγατζηδες μονο με GA.

Link to comment
Share on other sites

Οι φορτηγατζήδες πάνε (και καλά κάνουν) όπου νιώθουν σιγουριά πως θα εξυπηρετηθούν (μεγαλύτερες δυνατές διαθεσιμότητες), όπου υπάρχουν καλύτερες τιμές (μεγαλύτερες δυνατές εκπτώσεις), και όπου υπάρχουν καλύτερες ευκολίες πληρωμής (μεγαλύτερες δυνατές πιστώσεις).

Συνεπώς, όπου γης και πατρίς! :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...