Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Αμά έχουμε εκλογές..όλοι ικανοποιημένοι...τοΝ. ΚΑΛΥΜΝΟΣ θα παρει επιδότηση για το δρομολογιο για Αστυπάλαια..και η ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΚΙΑΔΕΝΗ  θα κρατήσει την άγονη προς ΣΑΜΟ...

 

https://kalymnos-news.gr/2023/05/λύση-επαναδρομολόγησης-του-ν-καλυμνο/

Link to comment
Share on other sites

Τώρα που επισπεύδεται η επιστροφή του Διαγόρα σε Χίο- Μυτιλήνη λόγω των αντιδράσεων, να υποθέσω ότι ο Πρεβελης θα είναι το πλοίο που θα αντικαταστήσει το Blue Star patmos στην άγονη Δωδεκανήσου?

Link to comment
Share on other sites

Έτσι φαίνεται.. από αύριο…

Σε σχέση με τον Διαγόρα στη γραμμή Χίου-Μυτιλήνης, το Πρεβέλης ήταν υποβάθμιση..

Σε σχέση με το Blue Star Patmos στην άγονη Δωδεκανήσου, μάλλον όχι..

Link to comment
Share on other sites

Και αν μάλιστα συνυπολογίσουμε πως το Myconos στα τέλη του μήνα μάλλον θα αντικατασταθεί από το Patmos, αυτό σημαίνει πως ο Πρέβελης θα κάτσει κανένα μήνα τουλάχιστον στη συγκεκριμένη γραμμή της Δωδεκανήσου.  Ας πούμε λοιπόν ότι προς το παρόν άλλαξε άγονη 😄το πλοίο για να ικανοποιηθούν προεκλογικά οι σύντεκνοι του κ. Πλακιωτάκη και δεν βαριέσαι για τους Καλύμνιους και τους Νισύριους, κλπ.  Πάντως είμαι περίεργος να δω οι υποψήφιοι βουλευτές της ΝΔ στα Δωδεκάνησα τί θα πουν  για αυτό....🤔

Link to comment
Share on other sites

Οπως ανέφερες σήμερα ήρθε η εντολή στο πλοίο από την εταιρία για την αλλαγή του δρομολογίου με αντικατάστατη το πρεβελης 

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

Μεγάλο μένος για το καραβάκι ένθεν (Β.Αιγαίο) -κείθεν(Δωδεκάνησα). Φάντασμα δεν είναι καθόλου μιας και μέχρι χθες ταξίδευε κανονικά. Με τις πολλές καμπίνες του νομίζω πως θα βολευτούν όλοι στην γραμμή. Το μόνο αρνητικό, πως για να πάει κάποιος από Πειραιά στο Καστελόριζο θα θέλει πάνω από μιάμιση μέρα με αυτά τα 15 μίλια που πάει. 

Link to comment
Share on other sites

 

2 hours ago, ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ said:

Καραγκιοζιλικια μετα συγχωρησεως...Βορειοι και Νοτιοι που φαληρισαν τις εταιρειες τους απαιτουν καινουρια βαπορια....🤔

Μάλιστα…Λυπάμαι πολύ για την τοποθέτησή σας….Δικαίωμα σας βέβαια…
Καληνύχτα σας.

Link to comment
Share on other sites

Το ΠΡΕΒΕΛΗΣ είναι ότι πρέπει για κάθε άγονη γραμμή. Όχι οτι οι νησιώτες που ζουν στα μικρά νησιά είναι πολίτες 2ης κατηγορίας, αλλά γιατί δεν μπορεί να έχεις απαίτηση για νεότευκτα και ημισυμβατικά (βλέπε ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ ΠΑΤΜΟΣ) σε γραμμές με χαμηλό επιχειρηματικό ενδιαφέρον, από την στιγμή που από την μια το κράτος πληρώνει αδρά μισθώματα και αφετέρου δεν υπάρχουν τόσο πολλά πλοία που θα ικανοποιούν όλες τις ανάγκες. Τα πλοία στις γραμμές αυτές εξυπηρετούν και ενδονησιωτικά δρομολόγια, όπου δεν υπάρχει η ανάγκη της μεγάλης ταχύτητας. Ως δημοσίου συμφέροντος θα έπρεπε ο χρηματοδότης (το δημόσιο δηλαδή) να επιβάλλει τους όρους του και να μην αφήνει τις εταιρείες να κάνουν πράγματα που είναι σε βάρος των νησιωτών. Να μην πιάνει πχ 3 νησιά πριν το πρώτο λιμάνι της άγονης (βλέπε Μήλος, Σαντορίνη, Ανάφη). Να δρομολογήσει τα μικρότερα επιδοτούμενα πλοία (πχ ΣΤΑΥΡΟΣ) σε δρομολόγια που κουμπώνουν στις αφίξεις γραμμής κορμού και όχι να εξυπηρετούνται προορισμοί  από Πάτμο μέχρι Καστελόριζο από πλοίο που ξεκινά από τον Πειραιά στο ίδιο δρομολόγιο (9 λιμάνια δηλαδή). Τι θα εμπόδιζε την αναχώρηση του μικρού πλοίου μετά την άφιξη του ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ 2 Ή του ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ στη Ρόδο; Να μην γίνονται κύριες γραμμές τσόντα στις άγονες. Να μην μπαίνουν πλοία κυρίου δρομολογίου σε λιμάνια άγονα (Οινούσες και Ψαρά) φορτώνοντας το δρμολόγιο σε ώρες και  σε βάρος κυρίων νησιών με δεδομένο οτι εξυπηρετούνται επαρκώς από δορυφορικά δρομολόγια. Τέλος να μην φορτώνονται τα δρομολόγια με λιμάνια που εξυπηρετούν πολιτικά συμφέροντα (πχ Σητεία την στιγμή που οι χρήστες της γραμμής πάνε κατα κύριο λόγο Ηράκλειο). Να δώ αν θα βρεθεί κάποιος να ξεφωνίσει τον μακροβιότερο για τα πεπραγμένα του, όπως τον συγχωρεμένο τον Παυλίδη.

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Patmios said:

 

Μάλιστα…Λυπάμαι πολύ για την τοποθέτησή σας….Δικαίωμα σας βέβαια…
Καληνύχτα σας.

Να μη λυπαστε...Δυστυχως η πραγματικοτητα αυτη ειναι..Καραμελα για την ηλικια ενος πλοιου πεταει ενας και τσιμπανε οι υπολοιποι και σηκωνουν παντιερα...Ολοι θα θελαμε εναν υπεροχο καινουριο υπερσυγχρονο στολο για τα νησια μας..Αλλα ο ρεαλισμος? Τα κουκια βγαινουν? Αποσβεση κτλ κτλ? Στα Δωδεκανησα ο κορμος εχει υπεροχο βαπορι...Η αγονη γιατι δηλαδη να μη μπορει να εξυπηρετηθει απο οχι ενα BS2 ή Πατμος δηλαδη...Δεν περισσεύουν  δυστυχως...Ρεαλισμος κατ εμε...Και προσωπικα εχω ζησει σε μικρονησι της Δωδεκανησου και ξερω...

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, Strofalos said:

Το μόνο αρνητικό, πως για να πάει κάποιος από Πειραιά στο Καστελόριζο θα θέλει πάνω από μιάμιση μέρα με αυτά τα 15 μίλια που πάει. 

Εκεί είναι δυστυχώς το ρεζουμέ, στην ταχύτητα και όχι στο ξενοδοχειακό.  Αντιμετωπίζονται που αντιμετωπίζονται οι πολίτες των μικρών νησιών ως πολίτες β κατηγορίας σε πάρα πολλούς τομείς (βλέπε υγεία/παιδεία/συγκοινωνίες), τους το κάνουν ακόμα χειρότερο.  Και σε μεγάλο βαθμό, και φιλικά πάντα, διαφωνώ  και με τους φίλους SAMAINA & ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ: Και ο νησιώτης της Τήλου, και της Νισύρου, και της Κάσου, και των Λειψών δικαιούται μια ποιοτική απευθείας σύνδεση με το μητροπολιτικό κέντρο της χώρας, πάνω απ'όλα για τη σωστή τροφοδοσία τους (και όχι μόνο φυσικά τους καλοκαιρινούς μήνες)

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά μια σκατζα είναι για  20 μέρες περιπου. Γιατί έχει δημιουργηθεί τόσο μεγάλο θέμα δεν το καταλαβαίνω.Αν το έβαζαν μόνιμα ας το συζητούσαμε το θέμα. Λάθος το ότι αυτό γίνεται στην αρχή της τουριστικής σεζόν και για αυτό ας κριθεί η εταιρία η οποία φέτος στον προγραμματισμο των επισκευών έχει χάσει την μπάλα αλλά μέχρι εκεί.

Link to comment
Share on other sites

Αν είχε αναβληθεί για άλλο ένα 20ημερο η δρομολόγηση του Χίος στην άγονη και έμενε το πρεβελης θα είχαν γλυτώσει τόσες πολλές αναμπουμπουλες αλλά να είναι καλά η εκλογές 

Link to comment
Share on other sites

42 minutes ago, mpolo said:

Γιατί έχει δημιουργηθεί τόσο μεγάλο θέμα δεν το καταλαβαίνω

Απλά, γιατί πριν τις εκλογές κάποιοι βρήκαν ευκαιρία να κάνουν αντιπολίτευση και κάποιοι άρπαξαν την ευκαιρία να πουλήσουν εξυπηρέτηση "κατόπιν ενεργειών μου". Υπουργός ΕΝ, Δωδεκανήσιοι βουλευτές και μεγαλοπαράγοντες και κατόπιν Μηταράκηδες. Αν έμενε 20 μέρες το ΠΡΕΒΕΛΗΣ στην Κασοκαρπαθία ή ΠΧΜ και κατόπιν δούλευε συμπληρωματικά όπου χρειάζονταν δεν θα έτρεχε τίποτα.

Τελικά, όπου ανακατεύονται οι πολιτικοί και η πολιτική, τα πράγματα γίνονται σκ@τ@.

Link to comment
Share on other sites

Γιατί πολύ απλά έρχονται εκλογές..! Οι μεν τάξανε καλό καράβι πριν τις εκλογές, οι δε "αγωνίζονται" για να μείνει το καλό καράβι πριν τις εκλογές και οι παραπέρα για να μην τους δρομολογίσουν το "κακό" καράβι πριν τις εκλογές..! Έλα μου όμως που τα καλά καράβια είναι δύο και οι γραμμές τρεις!! Κάποιος θα πάρει τον μουτζούρη πριν τις εκλογές απλά δεν ξέρουμε ποιός... 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Strofalos said:

Γιατί πολύ απλά έρχονται εκλογές..! 

Ακριβώς αυτό. Τα είπες όλα!🤣

Edited by proud_ionian
long quote short
Link to comment
Share on other sites

Μια διαφορετική προσέγγιση από το Δήμαρχο Λειψών για την δρομολόγηση του Πρέβελης στη θέση του Blue Star Patmos.

Quote

Ένα βιβλίο πρέπει να διαβάζεται απ' την αρχή έως το τέλος και όχι αποσπασματικά πριν κάνουμε την περίληψη.

Σχετικά με την έντονη αντίδραση φορέων και κατοίκων για την έκτακτη ναύλωση και δρομολόγηση του πλοίου "Πρέβελης" στα νησιά μας σημειώνω τα εξής.

-στο πλαίσιο της σύμβασης του υπουργείου με την ακτοπλοϊκή εταιρεία επιβάλλεται η αντικατάσταση ενός πλοίου σε περίπτωση βλάβης ή της υποχρεωτικής τακτικής συντήρησής του, αρκεί να πληροί τους όρους της σύμβασης ως προς την κατηγορία στην οποία ανήκει και τα χαρακτηριστικά.

Η ATTICA GROUP κατά γενική ομολογία είναι μία εταιρεία η οποία:

-αναβάθμισε κατακόρυφα το συγκοινωνιακό έργο του νησιού μας διαθέτοντας στη γραμμή μας το νεώτερο πλοίο(11ετών) της ελληνικής ακτοπλοΐας και μάλιστα προσθέτοντας και δεύτερο εβδομαδιαίο, χωρίς επιδότηση, δρομολόγιο τα τελευταία 6 χρόνια.

-Φέτος για πρώτη φορά θα το διατηρήσει στη γραμμή καθ' όλη τη διάρκεια της σύμβασής της ικανοποιώντας την ανάγκη των νησιών κατά τη θερινή περίοδο, για πλοίο με πολύ μεγαλύτερο αριθμό καμπινών έναντι του Blue Star Chios που το αντικαθιστούσε τους μήνες Ιούνιο-Ιούλιο-Αύγουστο τα προηγούμενα χρόνια.

-η ATTICA στο πλαίσιο της κοινωνικής εταιρικής ευθύνης και της περιβαλλοντικής της ευαισθησίας παρέχει σε εβδομαδιαία βάση δωρεάν μεταφορά των ανακυκλώσιμων υλικών που συλλέγει και δεματοποιεί ο δήμος Λειψών και συγκεκριμένα, χορηγεί δωρεάν εισιτήριο σε περισσότερες από 40 νταλίκες το χρόνο προς Πειραιά, μεταφέροντας τουλάχιστον 170 τόνους συνολικό φορτίο.

-όσες φορές απευθύνθηκε ο δήμος στην εταιρεία για δωρεάν μεταφορά από και προς το νησί μας δημοτικών οχημάτων ή φορέων που έχουν κοινωνικό σκοπό, η ανταπόκριση ήταν άμεση και θετική σε όλες τις περιπτώσεις.

-Τα πλοία ΠΡΕΒΕΛΗΣ και ΔΙΑΓΟΡΑΣ θα εξυπηρετήσουν το καθένα από δύο εβδομάδες εναλλάξ τα νησιά του Βορείου Αιγαίου και της Δωδεκανήσου και καμία υποβάθμιση της Δωδεκανήσου δεν υπήρξε πρός όφελος των νησιών του Β. Αιγαίου, αφού μετά απο δύο εβδομάδες το ΠΡΕΒΕΛΗΣ πάει στο Β. Αιγαίο και το ΔΙΑΓΟΡΑΣ έρχεται στα νησιά μας.

Συμπέρασμα:

1) το υπουργείο και οι Βουλευτές δε φέρουν καμία ευθύνη γι αυτήν την προσωρινή αναστάτωση που δημιουργείται εφόσον δεν διαταράσσεται η συχνότητα των ακτοπλοϊκών συνδέσεων των νησιών αλλά και εφόσον έχει δικαίωμα η εταιρεία να πράξει όπως έπραξε.

2) Το φιλότιμο και ο αξιακός μας κώδικας επιβάλλουν προκειμένου να κοιτάζουμε στα μάτια αυτούς που έχουν συμπεριφερθεί τίμια και ευγενικά απέναντι στους ακρίτες Λειψιώτες να "ανεχθούμε" ένα χειρότερο πλοίο για 14 μέρες από σήμερα προκειμένου τις υπόλοιπες 351 να βλέπουμε στο λιμάνι του νησιού μας το νεώτερο και κατά γενική ομολογία ένα απ τα ωραιότερα που πλέουν στις θάλασσές μας όπως το Blue Star Patmos.

-Εκείνο που δε θα ανεχθούμε είναι η έκπτωση στην ασφάλεια των επιβατών τις επίμαχες μέρες, καθώς και όλες τις επόμενες, και το καθιστούμε σαφές σε όλους τους τόνους.

Αυτή τη στάση απαιτεί το γενικό συμφέρον του τόπου μας και αυτήν θα κρατήσουμε σ' αυτό το θέμα με σοβαρότητα, υπευθυνότητα και διορατικότητα.

Με την ευκαιρία απευθύνουμε ένα μεγάλο ευχαριστώ στα πληρώματα του πλοίου τα οποία δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό προκειμένου να πραγματοποιούνται αδιάλειπτα όλες οι προσεγγίσεις.

Οι κάτοικοι νιώθουν ασφαλείς και χαρούμενοι με την ποιότητα των υπηρεσιών που τους προσφέρονται και αυτό για μας είναι το σπουδαιότερο.

 

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Ωραίος ο Δήμαρχος..! Ψύχραιμος και λογικός!! Εν αντιθέσει με Βόρειους και Νότιους... 

Λίγο ακόμα δρόμο να'χε η Πρεβελάρα, κανείς δεν θα μιλούσε..αυτό το 15 όμως "εδώ" κάθεται. 

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχει να κάνει με την ταχύτητα μόνο, και 18 να πήγαινε πάλι μουρμούρα θα υπήρχε. Το πρόβλημα είναι η παλαιότητα του και το βλέπουν όλοι σαν πισωγύρισμα-υποβάθμιση έστω και αν είναι για πολύ μικρό χρονικό διάστημα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...