Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Χωρίς να είμαι 100% βέβαιος, νομίζω ότι είχε βγει προκήρυξη για επιδότηση δρομολογίου Κως- Αστυπάλαια 

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Τώρα έτυχε να λείψουν και τα τρία πλοια (Ζέφυρος, Πάτμος Σταρ και Νήσος Κάλυμνος) που κάνουν ενδοδωδεκανησιακά δρομολόγια στο βόρειο τμήμα του νομού

Quote

Το Patmos Star σταμάτησε τα δρομολόγια για μία εβδομάδα και σε συνδυασμό με τη βλάβη του Νήσος Κάλυμνος θα μείνουμε χωρίς τα πολύ σημαντικά δρομολόγια που εκτελεί.

Μετά τον αποκλεισμό του Ρωσικού νηογνώμονα από την Ευρωπαϊκή ένωση, τα σκάφη όπως το Patmos Star αναγκάζονται να αλλάξουν νηογνώμονα και να πάνε στον Πολωνικό. Το Patmos Star για αυτό το λόγο αναχώρησε για το Πέραμα για να πάρει την πιστοποίηση της κλάσης από τον Πολωνικό νηογνώμονα.

Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες μας ενώ αρχικά του είπανε ότι ένας δύτης ήταν αρκετός να κάνει τον έλεγχο στην έδρα του την Πάτμο,  και να πάρει την πιστοποίηση της κλάσης, τον οποίο και έκανε ξοδεύοντας περίπου 3000 ευρώ, στη συνέχεια τα αλλάξανε και ζήτησαν να πάει στο Πέραμα για να πάρει την πιστοποίηση από τον Πολωνικό νηογνώμονα.

Το πλοίο γι αυτό το λόγο ζήτησε μια εβδομάδα ακινησία. Θα σταματήσει δηλαδή τα επιδοτούμενα δρομολόγια Πάτμος-Λειψοί – Λέρος από αύριο και θα αναχωρήσει αναλόγως των καιρικών συνθηκών, Πέμπτη 1η ή Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2022 για δεξαμενισμό στο Πέραμα για έλεγχο από τον Πολωνικό νηογνώμονα.

Όλο αυτό συμπίπτει με την διακοπή των δρομολογίων του πλοίου Νήσος Κάλυμνος λόγω της πρόσκρουσης του, και δεν ξέρουμε για πόσο θα μείνουμε αποκλεισμένοι τα 6 νησιά μεταξύ μας, αλλά και τι θα γίνει με τη σύνδεση της Σάμου χρονιάρες μέρες.
Σε άλλη περίπτωση εάν το Νήσος Κάλυμνος σταματούσε για δεξαμενισμό ή κάτι άλλο ανέθετε το υπουργείο στο Patmos Star την εκτέλεση των δρομολογίων του Νήσος Κάλυμνος και έτσι το πρόβλημα λυνόταν.

Τώρα όμως και το Patmos star θα είναι εκτός.

Πληροφορίες μας όμως από έγκυρες πηγές αποκαλύπτουν ότι το Patmos Star και να ήταν στην Πάτμο δεν θα αναλάμβανε να εκτελέσει τα δρομολόγια του Νήσος Κάλυμνος διότι η εταιρεία ΑΝΕΚ του χρωστάει ακόμα τα περσινά δρομολόγια.

Ρωτήσαμε τον δήμαρχο κ. Λευτέρη Πέντε αν η δημοτική αρχή έχει κάνει παρεμβάσεις γι αυτό και μας είπε, ότι ναι έχει κάνει και προς την ΑΝΕΚ αλλά και προς το υπουργείο εμπορικής ναυτιλίας και νησιωτικής πολιτικής μαζί με τους δημάρχους των άλλων νησιών που θίγονται από αυτό και σύντομα θα έχουν απαντήσεις.

 

Link to comment
Share on other sites

Στο ΣΑΣ αποφασίστηκε να γίνει πρόσκληση για σύμβαση ανάθεσης για το τμήμα από τη Πάτμο Λειψοί Αρκιοι Αγαθονήσι Πυθαγόρειο με 4 δρομολόγια την εβδομάδα με προσέγγιση δύο φορές το μήνα στο Φαρμακονήσι μέχρι την αποκατάσταση της ζημιάς στο Νήσος Κάλυμνος, αλλά μέχρι τις 22/01/23. Έτσι όπως το σκέφτομαι μαλλον κάποια λύση επιβατηγού με μικρό γκαράζ θα υπάρξει 

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με το News-Politics.gr, ο δήμαρχος Λειψών ο κ. Φώτης Μάγγος δήλωσε ότι αποφασίσθηκε να προκηρυχθούν με τη διαδικασία του κατεπείγοντος δύο γραμμές ως εξής: 1)Πάτμος-Λειψοί-Αρκιοί-Αγαθονήσι-Πυθαγόρειο, 4 φορές την εβδομάδα δηλαδή το δρομολόγιο και 2) δρομολόγιο όπως το εκτελούσε το Ζέφυρος.

Όπως μας εξήγησε ο κ. Φώτης Μάγγος, ο λόγος που γίνεται αυτό είναι γιατί δεν υπάρχει άλλο πλοίο διαθέσιμο με τα χαρακτηριστικά του Νήσος Κάλυμνος που να μπορεί να εξυπηρετήσει τη γραμμή, με το συγκεκριμένο τίμημα, όπως προβλέπει ο νόμος. Αυτό, ως λύση προσωρινή, ικανοποιεί τους δημάρχους των 5 εμπλεκόμενων νησιών. Παράλληλα όμως ζήτησαν να γίνει άμεσα νηοψία, ώστε να εκτιμηθεί η ζημιά του πλοίου και ο χρόνος αποκατάστασης, και «να ληφθούν γρήγορα αποφάσεις στην κατεύθυνση της πλήρους και όσο το δυνατόν γρηγορότερης εξυπηρέτησης των αναγκών των νησιωτών μας και κυρίως της ασφάλειας κατά τις μετακινήσεις τους».

Στην επικοινωνία που είχαμε, ο δήμαρχος ανέφερε επίσης ότι , πριν το Σ.Α.Σ  έγινε διερεύνηση από την ΑΝΕΚ και τον πρόεδρο της κ. Γιώργο Θανάτση για τις γραμμές και τις δυνατότητες των πλοίων. Αν όλα πάνε καλά, είπε ο ίδιος, και δεν υπάρξει πρόβλημα με τα πιστοποιητικά των πλοίων, όλη η γραμμή θα εξυπηρετηθεί, από Κάλυμνο μέχρι Σάμο , με άλλες δυο, κι αυτό γιατί δεν μπορεί να γίνει αλλιώς μια και τα διαθέσιμα πλοία δεν μπορούν να κάνουν πάνω από 80 μίλια.

https://soundcloud.com/user-825870460/fotis-maggos

 

Link to comment
Share on other sites

Όπως είχα προβλέψει σωστά το Joy Star θα είναι το πλοίο που προσωρινά θα καλύψει τη γραμμή Πάτμο Λειψοί Αρκιοι Αγαθονήσι Πυθαγόρειο. Ενώ για τη γραμμή του Ζέφυρος προτάθηκε το Λέρος Εξπρές που βρίσκεται σε επισκευή αυτή τη περίοδο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Κοινή επιστολή των δημάρχων Λειψών, Λέρου, Πάτμου και Αγαθονησίου με θέμα: «Άμεση αποκατάσταση ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών» 
Επίσης, σύμφωνα με τα θέματα ημερήσιας διάταξης του αυριανού ΣΑΣ, θα δοθεί γνωμοδότηση για επαναληπτικό διαγωνισμό στη γραμμή ΚΑΛΥΜΝΟΣ-ΛΕΡΟΣ-ΛΕΙΨΟΙ-ΠΑΤΜΟΣ-ΑΡΚΙΟΙ-ΑΓΑΘΟΝΗΣΙ-ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ. Επομένως, η Dodekanisos Seaways δεν κατέθεσε προσφόρα στον τελευταίο διαγωνισμό.

Link to comment
Share on other sites

“Κραυγή αγωνίας” των Δημάρχων των νησιών που εξυπηρετούνταν από το Ν. Κάλυμνος της ΑΝΕΚ

Quote

Οι Δήμαρχοι των νησιών της περιοχής και συγκεκριμένα της Λέρου, Πάτμου, Λειψών και Αγαθονησίου, που εδώ και δεκαετίες εξυπηρετούνται από το πλοίο της ΑΝΕΚ, “Ν. Κάλυμνος”, μετά την τελευταία τραγική εξέλιξη με την έκπτωση από τον διαγωνισμό για τις επιδοτούμενες δρομολογιακές γραμμές προς Σάμο και προς Αστυπάλαια, του πλοίου της ναυτιλιακής εταιρείας του Δήμου Καλυμνίων, στέλνουν μήνυμα απόγνωσης προς το Υπουργείο Ναυτιλίας, καθώς η μη παρουσία του πλοίου στην περιοχή και σε συνδυασμό με την μακρόχρονη ακινησία του “Ζέφυρος”, λόγω βλάβης, οδηγεί τις κοινωνίες των νησιών στο “κόκκινο” και ειδικά ενώ πλησιάζει η περίοδος των εορτών του Πάσχα.

Η δραματική εξέλιξη με το πλοίο της ΑΝΕΚ και την έκπτωση της εταιρείας από τις δύο άγονες και επιδοτούμενες γραμμές, εκτός τα προβλήματα βιωσιμότητας που δημιουργεί στην εταιρεία, προκαλεί και σοβαρότατα ζητήματα στις κοινωνίες των νησιών, όπως αυτά αποτυπώνονται στην επιστολή προς τον Υπουργό Ναυτιλίας, που υπογ΄ραφουν οι Δήμαρχοι.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΘΕΜΑ: «Άμεση αποκατάσταση ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών»

Αξιότιμε κύριε υπουργέ,

Με την παρούσα επιστολή θα θέλαμε να σας εκφράσουμε την έντονη ανησυχία μας για το γεγονός ότι τους τελευταίους μήνες στην περιοχή της Περιφερειακής Ενότητας Καλύμνου η ακτοπλοϊκή σύνδεση των νησιών που την αποτελούν αντιμετωπίζει πολλά προβλήματα.

Πέντε μήνες χωρίς το “Ζέφυρος” το οποίο ακόμη περιμένει ανταλλακτικά και σχεδόν 3 μήνες χωρίς το πολύ σημαντικό για μας “Νήσος Κάλυμνος” το οποίο απ’ ότι μαθαίνουμε δυσκολεύεται να πάρει τα απαιτούμενα πιστοποιητικά αξιοπλοΐας, είναι ένα τεράστιο πλήγμα για τις τοπικές μας μικροοικονομίες και κυρίως για την προσβασιμότητα και την εξυπηρέτηση των κατοίκων οι οποίοι χωρίς υπερβολή φέτος το Χειμώνα βίωσαν συνθήκες απομόνωσης.

 Ειδικά τα πολύ μικρά νησιά όπως οι Αρκοί, συμπαρομαρτούντος του Μαραθιού, το Αγαθονήσι και οι Λειψοί, που δεν έχουν αρκετές άλλες επιλογές, δέχθηκαν ισχυρό πλήγμα.

Είναι γεγονός πως επειδή μέχρι και σήμερα ο βαθμός της αποτελεσματικότητας του υπουργείου που ηγείσθε ήταν άριστος, εξηγεί γιατί η αντίδρασή μας αυτή γίνεται με αρκετή καθυστέρηση.

Όμως η κατάσταση έχει φθάσει στο απροχώρητο και η αγωνία όλων των νησιωτών που εκπροσωπούμε έφτασε στο κόκκινο εν όψη του Πάσχα και της έναρξης της τουριστικής περιόδου που ακολουθεί.

Σας καθιστούμε σαφές και με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο ότι εμάς δεν μας ενδιαφέρει ποια πλοία θα πάρουν τις δύο γραμμές αρκεί να είναι αξιόπλοα, πιστοποιημένα και προπάντων ασφαλή.

Η υπομονή όλων μας έχει εξαντληθεί και σας παρακαλούμε να δράσετε αστραπιαία από δω και στο εξής ακόμη κι αν πρέπει να αναζητηθούν πλοία με αναβαθμισμένα χαρακτηριστικά τα οποία βέβαια απαιτούν υψηλότερο τίμημα.

Συνεχίζουμε να πιστεύουμε ότι η έως τώρα αγαστή και προϊοντική θα λέγαμε συνεργασία του υπουργείου με τους δήμους μας θα αποδώσει για ακόμη μία φορά και μιας πρώτης τάξης κίνηση απ την πλευρά σας, προς επίρρωση τούτου, θα ήταν η άμεση επίλυση του ανακύψαντος προβλήματος.

Με εκτίμηση,

Οι δήμαρχοι

Λειψών, Φώτιος Μάγγος

Λέρου, Μιχαήλ Κόλιας

Πάτμου, Ελευθέριος Πέντες

Αγαθονησίου,  Ευάγγελος Κόττορος

 

Link to comment
Share on other sites

Εκπληκτικό.

Τόσο καιρό, δεν είχε πλοίο, ετοιμάζονταν.

Μόλις ετοιμάστηκε, κινήθηκαν άμεσα κ το έβγαλαν έκπτωτο ώστε να ξεκινήσουν σιγά σιγά οι διαδικασίες για να βρεθεί σε κάποια φάση, ένα πλοίο να καλύψει τη γραμμή, του πλοίου που έπαθε ζημιά, αλλά βγήκε έκπτωτο μόλις αποκαταστάθηκαν οι ζημιές του.

Μετά φταίνε οι ράδιο αρβύλα...

Περιμένει κανείς δρομολόγιο να πάει κάπου; Μήπως έχουν καραντίνα ακόμα;

Edited by lifeguard
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Προκήρυξη ανοικτού δημόσιου διεθνή επαναληπτικού μειοδοτικού διαγωνισμού για την εξυπηρέτηση δρομολογιακής γραμμής με σύναψη σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας, δρομολογιακής περιόδου 2022-2023 για τις γραμμές του Νήσος Κάλυμνος. Βέβαια το πλοίο πρέπει να έχει μήκος 70 μέτρα, χωρητικότητα 400 επιβάτες και γκαράζ 500 τμ. Ενώ η γραμμή θα ξεκινάει από τη Κω αντί για τη Κάλυμνο και θα είναι Κω Κάλυμνο Λέρο Λειψοί Πάτμο Αρκιοι Αγαθονησι Πυθαγόρειο, ενώ δεν προκηρύσσετε η γραμμή Κάλυμνο Αστυπάλαια. Δυο πλοία θα μπορούσα να σκεφτώ σαν υποψήφια το Παναγία Σκιαδενή (που είναι το απόλυτο φαβορί και για αυτό έκανε την δοκιμαστική προσέγγιση στο Αγαθονησι) και δεύτερον το Σαονησος.

Μια συνέντευξη του υποψήφιου Βουλευτή κ. Φώτης Χατζηδιάκος στο ΑΙΓΑΊΟ TV για την ΑΝΕ Καλύμνου, που αφήνει υπαινιγμούς ότι η Saos Ferries βρίσκεται από τη κήρυξη έκπτωτης της ΑΝΕΚ από τις γραμμές του Νήσος Κάλυμνος και για αυτό το Σταυρός έκανε μια έκτακτη προσέγγιση στην Αστυπάλαια στις 23 Μαρτίου κατόπιν αιτήματος του Δημάρχου Αστυπάλαιας.

Link to comment
Share on other sites

https://www.rodiaki.gr/article/492114/kindyneyoyn-na-katastrafoyn-oi-kthnotrofoi-ths-astypalaias

SOS από κτηνοτρόφους της Αστυπάλαιας εν όψει Πάσχα, λόγω μη ύπαρξης σύνδεσης με τα υπόλοιπα Δωδεκάνησα πια (πλην του κυριακάτικου δρομολογίου του Patmos).

Link to comment
Share on other sites

 Το ΠΑΣΟΚ Καλύμνου για την προκήρυξη της γραμμής Κάλυμνος – Σάμος: “Οι Μάσκες Έπεσαν”

Quote

Η Τ.Ο. Καλύμνου του ΠΑΣΟΚ Κ.Α., με σημερινή της ανακοίνωση, με τον τίτλο “ΟΙ ΜΑΣΚΕΣ ΕΠΕΣΑΝ”, αναφέρεται στην προκήρυξη για τη γραμμή Κάλυμνος – Σάμος και ενδιάμεσα νησιά, που επί δεκαετίες εξυπηρετούσε το πλοίο της ΑΝΕΚ, αναφερόμενη στον αποκλεισμό του Ν. Κάλυμνος από τον διαγωνισμό, που τονίζει για μια ακόμη φορά ότι ήταν μια απόφαση προσχεδιασμένη και καυτηριάζει το γεγονός της αύξησης της επιδότησης, που ουσιαστικά τετραπλασιάζεται το μίσθωμα και μάλιστα με ένα δρομολόγιο λιγότερο και ζητά από τοπικά και κεντρικά κυβερνητικά στελέχη “Να απαιτήσουν από την κυβέρνηση να δρομολογήσει άμεσα το ΝΗΣΟΣ ΚΑΛΥΜΝΟΣ και στις δύο γραμμές τις οποίες κάλυπταν!”

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΟΙ ΜΑΣΚΕΣ ΕΠΕΣΑΝ

Έβγαλαν την προκήρυξη για τη γραμμή του ΝΗΣΟΣ ΚΑΛΥΜΝΟΣ.

Άκουσον άκουσον!!

1. Τώρα δίνουν 3.033.282 € για πέντε μόνο μήνες, για ένα δρομολόγιο λιγότερο στη γραμμή της Σάμου και κανένα δρομολόγιο για την Αστυπάλαια!!

      Το ΝΗΣΟΣ ΚΑΛΥΜΝΟΣ, για να καταλάβει ο κόσμος, έπαιρνε 2.470.000€ για όλο το χρόνο, με τέσσερα δρομολόγια προς Σάμο και δύο της Αστυπάλαιας.

2.  Τώρα δε βάζουν κανένα δρομολόγιο στην Αστυπάλαια!!!!

3. Να τονίσουμε δε, ότι αυτά τα χρήματα, τα δίνουν για πλοίο κατώτερης ( Γ ) κατηγορίας  από το ΝΗΣΟΣ ΚΑΛΥΜΝΟΣ (Β) κατηγορίας!

Όλα τα παραπάνω αποδεικνύουν ότι το παιχνίδι ήταν στημένο και προαποφασισμένο, για να βγάλουν από την ακτοπλοΐα το ΝΗΣΟΣ ΚΑΛΥΜΝΟΣ , που επί 34 χρόνια κρατούσε τα νησιά μας όρθια  και επιτελούσε εθνικό και κοινωνικό έργο. Γι’ αυτό,  την ίδια μέρα  που πήρε όλα τα βεβαιωτικά  ασφάλειας και αξιοπλοΐας  μετά από δύο πειράματα ευστάθειας και εναρμόνιση με τη Συνθήκη της Στοκχόλμη συνεδρίασε το ΣΑΣ  και άλλαξε ( κατά πλειοψηφία) τους όρους της προκήρυξης. Εδώ μόνο μια φράση ταιριάζει: ΝΤΡΕΠΕΤΑΙ ΚΑΙ Η ΝΤΡΟΠΗ.

Γι’ αυτό οι τοπικοί κομματικοί παράγοντες της ΝΔ (οι οποίοι με περισσή ευκολία παρότρυναν την διοίκηση της ΑΝΕΚ να κάνει αυτοκριτική για τις ενέργειες της ), ο Περιφερειάρχης, ο Έπαρχος , οι Βουλευτές της ΝΔ Δωδεκανήσου, οφείλουν με  τον πλέον ξεκάθαρο τρόπο να τοποθετηθούν δημόσια και να αφήσουν τώρα που έπεσαν οι μάσκες τα μισόλογα και τις υπεκφυγές: Να απαιτήσουν από την κυβέρνηση  να δρομολογήσει άμεσα  το ΝΗΣΟΣ ΚΑΛΥΜΝΟΣ και στις δύο γραμμές τις οποίες κάλυπταν!

Όσοι από τους βουλευτές  αμφισβήτησαν την ασφάλεια και αξιοπλοΐα του ΝΗΣΟΣ ΚΑΛΥΜΝΟΣ, ας είναι πιο προσεκτικοί, γιατί μια τέτοια θέση δεν τιμά την ιδιότητά τους αυτή.

Το καλύτερο σας το κρατήσαμε για το τέλος! Σύμφωνα με την προκήρυξη, τα δρομολόγια θα ξεκινήσουν στις 27 Μαρτίου, αλλά ο διαγωνισμός θα γίνει στις 28 Απριλίου!!!!!

Και για να καλυφθεί το υπουργείο βγάζει Πρόσκληση σύναψης σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας προς εξυπηρέτηση της δρομολογιακής γραμμής «ΚΑΛΥΜΝΟΣ – ΛΕΡΟΣ – ΛΕΙΨΟΙ – ΠΑΤΜΟΣ – ΑΡΚΙΟΙ – ΑΓΑΘΟΝΗΣΙ -ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ ΣΑΜΟΥ και επιστροφή» με τους ίδιους όρους της ανωτέρω προκήρυξης αποκλείοντας για ακόμα μια φορά την ΑΝΕΚ!!

Τέλος, γιατί σε ανακοίνωση της Dodekanisos seaways στο έκτακτο δρομολόγιο του πλοίου PANAGIA SKIADENI που θα εκτελέσει την Κυριακή 2 Απριλίου και θα προσεγγίσει τα λιμάνια Ρόδο- Κω- Λέρο- Λειψοί- Πάτμο- Αρκοί- Αγαθονήσι-Πυθαγόρειο η διοίκηση της εταιρείας αφήνει προκλητικά το νησί της Καλύμνου εκτός; Και αυτό τυχαίο;

Να γνωρίζει ο Υπουργός , το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και όλοι οι εμπλεκόμενοι που έβγαλαν την προκήρυξη αυτή πως οι Καλύμνιοι είναι ένας υπερήφανος λαός και το πόλεμο που άνοιξαν απέναντι του θα τον χάσουν.

Η Τ.Ο ΠΑΣΟΚ καθώς και ολόκληρο το κίνημα μας, είναι δίπλα στους εργαζομένους της εταιρείας, θα παρακολουθεί την παραμικρή κίνηση, και θα υπερασπίζεται με κάθε τρόπο τα δικαιώματα τους.

On 3/29/2023 at 5:53 PM, rhodian said:

Έκτακτο δρομολόγιο από το πλοίο  την Κυριακή 02/04 με δρομολόγιο Ροδος-Κως-Λερος-Λειψοι-Πατμος-Αρκοι-Αγαθονήσι-Σαμος.

Στο συγκεκριμένο έκτακτο δρομολόγιο του Παναγία Σκιαδενη προστέθηκε προσέγγιση στη Σύμη και στη Κάλυμνο

338139638_874348936965446_1374601323542960816_n.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Παρατηρώντας τα δρομολόγια του Παναγία Σκιαδενή μου προκύπτουν οι εξής απορίες:

1) Το Νήσος Κάλυμνος εκτελούσε το δρομολόγιο Κάλυμνος-Σάμος τέσσερις μέρες τη βδομάδα ενώ το Παναγία Σκιαδενή τρεις. Υπάρχει κάποιος λόγος που μειώθηκαν τα δρομολόγια; Επίσης, στα δύο από τα τέσσερα δρομολόγια το Κάλυμνος έμενε κανα δίωρο στο Πυθαγόρειο ενώ πλέον όλα τα δρομολόγια έχουν άμεση αναχώρηση. Δε γνωρίζω αλλά μήπως το διωράκι αυτό εξυπηρετούσε τους κατοίκους πχ από το Αγαθονήσι; Άλλωστε το πλοίο φτάνει Κάλυμνο 19:50, υπάρχει χρόνος για κάτι τέτοιο. 

2) Το Νήσος Κάλυμνος εκτελούσε κάθε Τρίτη και Πέμπτη δρομολόγιο για Αστυπάλαια ενώ το Παναγία Σκιαδενή δε θα εκτελεί. Σε συνέντευξη του πλοιάρχου του Νήσος Κάλυμνος είχε αναφερθεί ότι από άποψη κίνησης το πλοίο δε δούλευε καλά στο δρομολόγιο αυτό αλλά σίγουρα εξυπηρετούσε τη διακίνηση αγαθών. Εφόσον δε δρομολογείται το Σκιαδενή για ποιό λόγο το Σταυρός στο δρομολόγιο της Πέμπτης από Κω και της Παρασκευής από Αστυπάλαια δεν περνάει από Κάλυμνο ώστε να καλυφθεί το κενό; Είναι θέμα γραφειοκρατίας;

3) Τα ελεύθερα δρομολόγια Κάλυμνος-Ρόδος "τρακάρουν" με τα δρομολόγια του Blue Star 2 πλην της εξυπηρέτησης της Σύμης.

Και ένα σχολιάκι, αδιαμφισβήτητη η αναβάθμιση της γραμμής και σε χρόνο και σε ποιότητα ταξιδιού. Επίσης η εταιρία έξυπνα χώρεσε στα δρομολόγια τις εκδρομές για Πανορμίτη-Σύμη τα ΣΚ. Ωστόσο το κόστος της ανάθεσης είναι το λιγότερο προκλητικό...τέσσερα δρομολόγια του Κάλυμνος ισοδυναμούν με ένα του Σκιαδενή. Ίσως προσπαθούν με την παραφουσκωμένη επιδότηση να καλύψουν και το κόστος των ελεύθερων δρομολογίων.    

Link to comment
Share on other sites

Το Σταύρος έπιασε και την Κάλυμνο στο τελευταίο δρομολόγιο του. Πιθανότατα έχει σχέση με την έλλειψη πλοίου από την γραμμή Κάλυμνος- Αστυπάλαια. Αυτό νομίζω πως πρότεινε και ο Diagoras στο παραπάνω ποστ.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Δήλωση Δημάρχου Λειψών

Αγαπητοί συμπατριώτες, μετά από την εντελώς ακατανόητη, αφού δεν αποκομίζει κανένα όφελος, κατάθεση προσφυγής και ασφαλιστικών μέτρων της ΑΝΕ ΚΑΛΥΜΝΟΥ κατά της προσωρινής απευθείας ανάθεσης της γραμμής Κάλυμνος-Λέρος-Λειψοί-Πάτμος-Αρκοί-Αγαθονήσι-Σάμος του Υπουργείου Ναυτιλίας στην εταιρεία Dodekanisos Seaways, διακόπτεται άμεσα η σύμβαση του υπουργείου με την εταιρεία  και κατά συνέπεια σταματούν τα δρομολόγια του "Παναγία Σκιαδενή" μέχρι την εξέταση των δύο προσφυγών της ΑΝΕΚ από την ΕΑΔΗΣΥ 
Μετά και τις πρόσφατες εξελίξεις, κατανοούμε απόλυτα ότι η θεμιτή προάσπιση των επιχειρηματικών και μόνον συμφερόντων, διαλύει κάθε δημόσια δήλωση εκπροσώπων της ΑΝΕ Καλύμνου για ευαισθησία και προσφορά στις κοινωνίες των λοιπών νησιών. Εμείς συνεχίζουμε να προασπιζόμαστε τα κοινωνικά συμφέροντα των κατοίκων των νησιών, όσο άλλοι προσπαθούν να καλύψουν λάθη και παραλείψεις ατομικών επιχειρηματικών αποφάσεων που ουδόλως στοχεύουν στη συνοχή των νησιών μας.
Το υπουργείο κατέθεσε σήμερα το πρωί ενημερωτικό σημείωμα με το οποίο εξηγεί τους λόγους ανωτέρας βίας και την αδήριτη ανάγκη εξυπηρέτησης του δημοσίου συμφέροντος, κατά τη νομική έννοια του όρου, και αναμένει τα ίδια αντανακλαστικά απ' την ΕΑΔΗΣΥ η οποία συνεδρίασε, ως εκ θαύματος Κυριακή, για να στερήσει τη συγκοινωνία απ τα νησιά μας.
(τόσο κατεπείγον ήταν το ζήτημα όσο άλλη μια φορά που συγκάλεσε συμβούλιο Κυριακή εν μέσω πανδημίας και αφορούσε τον κορωνοϊό και ποτέ άλλοτε).
Κάποιοι θέλουν αντί να πάμε μπροστά να γυρίσουμε πίσω.
Σύσσωμη η κοινωνία των μικρών νησιών είναι ομόθυμη στην κατεύθυνση της εξέλιξης και της προόδου και όχι στην υποβάθμιση των ακτοπλοϊκών συνδέσεων του βορείου συγκροτήματος.
Ο θυμόσοφος λαός μας πολύ σωστά λέει:
 "Λαγός τη φτέρη κούναγε κακό της κεφαλής του".

Link to comment
Share on other sites

  • proud_ionian changed the title to Άγονες και Ενδονησιωτικά Δωδεκανήσου

Η απόφαση για την αναστολή εκτέλεσης της υπ’αριθμ.2252.1.3.40/25641/04-04-2023 σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας για την εξυπηρέτηση της δρομολογιακής γραμμής ΚΑΛΥΜΝΟΣ – ΛΕΡΟΣ – ΛΕΙΨΟΙ – ΠΑΤΜΟΣ – ΑΡΚΙΟΙ – ΑΓΑΘΟΝΗΣΙ – ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ ΣΑΜΟΥ και επιστροφή. 

Μετά τη χθεσινή απόφαση έχει υπάρξει έντονη αντιπαράθεση μεταξύ των Δήμαρχων Λειψών κ. Μάγγο και τον Δήμαρχο Καλύμνου κ. Θανατσή. Αλλά και κατοίκων των δυο νησιών που υποστηρίζουν τα συμφέροντα των νησιών τους. Προσωπική άποψη είναι ότι κακός σταματάει τα δρομολόγια το Παναγία Σκιαδενή, μέχρι να εκδικαστεί η απόφαση της ένστασης της ΑΝΕ Καλύμνου για την κήρυξη έκπτωτης από τη γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

Λογική κίνηση.., όσο δουλευει το Σκιαδενη την γραμμή, τόσο χειροτερεύει η κατάσταση για να ξαναγυρίσει το Κάλυμνος. Επιχειρηματικά σωστή, κοινωνικά λάθος! 

Link to comment
Share on other sites

Μια μικρή διόρθωση. Δήμαρχος Καλύμνου είναι ο κ. Δημήτρης Διακομιχάλης. Ο κ. Γιώργος Θανατσής είναι ο πρόεδρος της ΑΝΕ Καλύμνου.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με ανακοίνωση του Δημάρχου Λειψών, αύριο Πέμπτη, 4/5 το Παναγία Σκιαδενή θα πραγματοποιήσει έκτακτο ελεύθερο μη επιδοτούμενο δρομολόγιο από Κάλυμνο προς Σάμο, με επιστροφή την Παρασκευή 5/5.

Ευχαριστούμε θερμά τη "Dodekanisos Seaways" για την κατανόηση του συγκοινωνιακού προβλήματος που έχει δημιουργηθεί τις τελευταίες 2 εβδομάδες και την ανταπόκριση στο αίτημα μας για την πραγματοποίηση του συγκεκριμένου δρομολογίου παρ' όλη τη ζημιά που παθαίνει έχοντας ναυτολογημένους 32 ναυτικούς στο συγκεκριμένο πλοίο το οποίο εκτελεί περιορισμένα και χωρίς καμία αποζημίωση δρομολόγια, ενώ τις περισσότερες μέρες παραμένει ακινητοποιημένο.

Η απόφαση της ΕΑΔΗΣΥ για το ποια εταιρεία θα εκτελεί τελικά το δρομολόγιο αναμένεται μέσα στις επόμενες μέρες.

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με ανάρτηση του Περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου κ. Χατζημαρκου μάλλον βρέθηκε μια λύση και το Νήσος Κάλυμνος θα ξεκινήσει δρομολόγια μεταξύ Καλύμνου Αστυπάλαιας.

Η Αστυπάλαια μπορεί να αποκτήσει την συχνότητα των δρομολογίων που έχει ανάγκη και το "Νήσος Κάλυμνος" της ΑΝΕ Καλύμνου να επαναδρομολογηθεί στις θάλασσες που ξέρει καλά.
Η συνεννόηση, για την οποία δεν φημίζεται ο λαός μας, είναι υπέροχη και αποδίδει.
Θέλω να ευχαριστήσω τον Υπουργό Ναυτιλίας Γιάννη Πλακιωτάκη και τον Υπουργό Επικρατείας Γιώργο Γεραπετρίτη για το ενδιαφέρον τους και τα αντανακλαστικά τους.
Θέλω να ευχαριστήσω τον Δήμαρχο Καλύμνου Δημήτρη Διακομιχάλη και τα μέλη της Διοίκησης της ΑΝΕ Καλύμνου, με τους οποίους μόλις ολοκληρώσαμε συνεδρίαση για τον σκοπό αυτό, για την επιλογή της ειρήνης και την διάθεση να βρεθεί η λύση.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...