Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Από την Παρασκευή το site της εταιρίας είναι εκτός λειτουργίας. Το ίδιο και η ιστοσελίδα της attica

The Superfast website is temporarily under maintenance.

We apologise for the inconvinience.

Private Customers wishing to book online please click here.

Travel Agents wishing to book online please click here.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Μεγάλοι μπελάδες φαίνεται ότι περιμένουν την εταιρεία μετά από αγωγές ναυτικών (της) εναντίον της σε Γερμανία και Φινλανδία. Στην ιστορία εμπλέκονται εκτός από τη δικαιοσύνη των δύο αναφερόμενων χωρών και το ΥΕΝ, το ΝΑΤ και η Ε.Ε., καθώς οι διαβουλεύσεις συνεχίζονται σε υψηλό επίπεδο με αφορμή τις διαφορές που προέκυψαν.

Η εκδίκαση των υποθέσεων αναμένεται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον από εκατοντάδες ναυτικούς καθώς θα αποτελέσουν δεδικασμένο για θέματα που αφορούν μεταξύ άλλων την ασφάλιση των ναυτικών και τις αποζημιώσεις τους στα ελληνικά πλοία.

Ήδη γίνονται οι πρώτες δίκες και έχουν καταθέσει οι πρώτοι μάρτυρες.

Μόλις βρω κάποιο link ή περισσότερα στοιχεία θα τα κάνω post.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά γεια σας!

Είναι το πρώτο μου ποστ εδώ, αν και παρακολουθώ το φόρουμ εδώ και καιρό.

Προσπάθησα μόλις να ανοίξω την σελίδα της Superfast, επέλεξα το τμήμα της Βαλτικής και αντί για την αντίστοιχη σελίδα της εταιρίας, μου έβγαλε μια επίθεση κάποιου Τούρκου χάκερ, που την "λέει" στους έλληνες.

http://www.superfast.com/baltic/english/index.asp

Να χει ενημερωθεί άραγε η εταιρία;

post-879-12832696395_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

τωρα ειναι καταμαυρο και ανοιγει αργα στο τελος.

οσο για αυτο που λεει ο iason, θυμαμαι οτι, οταν πρωτοπηγαν βαλτικη τα κοκκινα, ειχαν προβληματα με τα (φινλανδικα κυριως) συνδικατα, για τις συνθεσεις και τις ωρες αναπαυσης.

Link to comment
Share on other sites

να διευκρινησουμε κατι. αυτη τη στιγμη υπαρχουν 3 superfast στην βαλτικη τα οποια αν και λεγονται superfast ανηκουν στην tallink και θα μετονομαστουν τελος του ετους.

οι δικες αυτες (που ανεφερε ο iason) αφορουν την εποχη πλοιοκτησιας attica ή την τωρινη της tallink?

παντως αυτο στο οποιο αναφερθηκα πιο πριν, ειναι προβληματα με τα τοπικα συνδικατα οσον αφορα τα πληρωματα απο τις εκει χωρες (φινλανδια κυριως).

Link to comment
Share on other sites

Η τελευταία σχετική δίκη ξεκίνησε χθές (Τρίτη 17/04/2007) και αφορά την αγωγή Φινλανδού ναυτολογημένου στην εταιρεία. Η υπόθεση έχει ως εξής:

Ο ενάγων, ναυτικός της Superfast, αρρώστησε το 2005. Τα βασικά στοιχεία:

- Δεν του καταβλήθηκαν από το ΝΑΤ οι αποζημιώσεις για την ασθένεια

- Αφού περίμενε έξι μήνες το ΝΑΤ, παραιτήθηκε από την εταιρεία προκειμένου να υπαχθεί στο ασφαλιστικό σύστημα της χώρας του, απαιτώντας παράλληλα μισθούς 12 μηνών από τη Superfast

- Η Superfast του κατέβαλε 120 ημερομίσθια και μετά από αυτό του έκοψαν την ασφάλιση και στις δύο χώρες

- Ο ενάγων απαιτεί από την εταιρεία αποζημίωση ύψους 38.000 ευρώ

- Μεταγενέστερα η Superfast κατέβαλε άλλα 5.000 ευρώ στο ναυτικό

Άλλα ενδιαφέροντα στοιχεία:

- Ο τοπικός ασφαλιστικός φορέας (σαν να λέμε το ΙΚΑ), όπως κατέθεσαν δικηγόροι του φορέα, προσπάθησε επί δύο χρόνια να βρει άκρη με το ΝΑΤ, το οποίο όμως αρνήθηκε να καταβάλλει έστω και ένα ευρώ.

- Οι τοπικές αρχές απευθύνθηκαν και στο ΥΕΝ και στην Ε.Ε. για το θέμα προκειμένου να βρουν άκρη

- Η εταιρεία αρνήθηκε ότι δεν κάλυπτε ασφαλιστικά τους ναυτικούς της

- Από τις επαφές μεταξύ των διαφόρων φορέων προκύπτει ότι οι ναυτικοί δεν είναι ασφαλισμένοι στο ΝΑΤ

- Σύμφωνα με νομικούς, αν το ΝΑΤ δήλωνε εγγράφως ότι οι ναυτικοί δεν είναι ασφαλισμένοι σε αυτό, θα μπορούσαν να υπαχθούν στα ασφλαιστικά συστήματα των χωρών τους, αλλά το ΝΑΤ δεν το κάνει

- Η εταιρεία ισχυρίζεται ότι έχει καταβάλλει όλες τις ασφαλιστικές εισφορές των ναυτικών της

Με βάση προηγούμενες αντίστοιχες υποθέσεις που βρήκα, φαίνεται να ισχύουν τα ακόλουθα:

- Στους ναυτικούς στα πλοία της superfast (ανεξαρτήτως εθνικότητας, έτσι και αλλιώς μιλάμε για Ε.Ε. ...) γίνονται κανονικά οι παρακρατήσεις υπέρ του ΝΑΤ

- Οι ναυτικοί φορολογούνται τόσο στη χώρα τους όσο και στην Ελλάδα

- Όποτε χρειάστηκαν κάλυψη, το ΝΑΤ αρνήθηκε να παρέχει ο,τιδήποτε

- Εκτός από Έλληνες, στα πλοία της Superfast εργάζονται κυρίως Φινλανδοί, Σοηδοί και Γερμανοί (όλοι Ευρωπαίοι)

Επίσης, φαίνεται να ισχύουν τα ακόλουθα:

- Με βάση οδηγία της ΕΕ η ασφάλιση παρέχεται από το φορέα της χώρας νηολόγησης (άρα από το ΝΑΤ)

- Αυτό ορίζεται και στη συλλογική σύμβαση των συνδικάτων των ναυτικών με τη Superfast

- Στη συμφωνία αυτή προβλέπεται ότι αν οι παροχές της χώρας προέλευσης των ναυτικών είναι υψηλότερες από αυτές της χώρας του εργοδότη, τότε ο εργοδότης θα καλύπτει ο ίδιος τη διαφορά.

Το τελευταίο είναι και ο λόγος που οι ναυτικοί στρέφονται κατά της Superfast.

Ελπίζω να διαφώτισα κάπως την υπόθεση. Η αναφερόμενη δίκη συνεχίζεται αύριο Πέμπτη. Ακόμα ψάχνω για κάποιο link για να υπάρχει καλύτερη και εγκυρότερη ενημέρωση.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 6 months later...

Τελικά τα δικαστήρια εκδίκασαν την υπόθεση εις βάρος της Superfast, επιδικάζοντας ως αποζημίωση στον ενάγοντα ναυτικό €4000, συν καταβολή δικαστικών εξόδων ύψους €2300.

Η σχετική απόφαση βγήκε ήδη από τον περασμένο Μάιο, ίσως κάποιος γνωρίζει περισσότερες λεπτομέρειες καθώς και το αν υπάρχει κάποια συνέχεια.

Διευκρινίζω ότι αναφερόμαστε πάντα στην "ελληνική" Superfast Ferries...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Μετά απο την απόκτηση του ομίλου Αττica απο τον ομιλο MIG (Μarfin mpla,mpla...) προτείνω τα εναπομείναντα Superfast να μετονομασθούν αντίστοιχα σε Mig 8, Μig 9, ...., Mig 12 κλπ.

Το χαρακτηρισμό του γρήγορου θα συνεχίσουν να τον διατηρούν ( εκ του ρωσικού καταδιωκτικού Mikoyan - Mig).

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

θα ηθελα να κανω μια μικρη αναφορα για τη SUPERFASΤ

Την περασμενη βδομαδα εγινε στη χωρα μας για το 2008 η διεθνης συναντηση των μελων των transalpclub και ολοι οι φιλοι που ηρθαν απο Ευρωπη μετακινηθηκαν με τη superfast απο Ανκωνα (τουλαχιστον με τους Γερμανους που μιλησα εγω).Αυτο που θελω να πω ειναι οτι μεινανε ευχαριστημενοι απο το ταξιδι και περαν τουτου η εταιρεια εκανε μια επιπλεον προσφορα στα εισητηρια σ ΄αυτους που ηταν μελη των συγκεκριμενων club.Επομενως καλο ειναι να πουμε ενα μπραβο στην εταιρεια για αυτη την πρωτοβουλια της.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
ΥΓ Ρε παιδια,ξερει κανεις τι διαολο γραμματοσειρα χρησιμοποιει η SUPERFAST:confused: Εχω δοκιμασει 50 διαφορετικες και καμια δεν ταιριαζει:mad::P

Νομίζω πως αυτή εδώ η διεύθυνση θα σε βοηθήσει: http://www.adriaticandaegeanferries.com/download.html

Edited by proud_ionian
copy post
Link to comment
Share on other sites

Φιλε tilegrfos σ ευχαριστω για το link αλλα η Eras που δινει σαν γραμματοσειρα δεν ειναι.Την βρηκα την font,ειναι Handel Sans EF Medium Oblique την οποια,κανενας απο τους υπολογιστες που χρησιμοποιει ευρεως ο κοσμος(κ εμεις),δεν διαθετειB).Ειναι απο τις λεγομενες pay fonts...

Και για να μην ειμαι τελειως off-topic:p,τελικα η SUPERFAST ειναι large εταιρια μεχρι και στην γραμματοσειρα..:D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Φιλε tilegrfos σ ευχαριστω για το link αλλα η Eras που δινει σαν γραμματοσειρα δεν ειναι.Την βρηκα την font,ειναι Handel Sans EF Medium Oblique την οποια,κανενας απο τους υπολογιστες που χρησιμοποιει ευρεως ο κοσμος(κ εμεις),δεν διαθετειB).Ειναι απο τις λεγομενες pay fonts...

Και για να μην ειμαι τελειως off-topic:p,τελικα η SUPERFAST ειναι large εταιρια μεχρι και στην γραμματοσειρα..:D

H γραμματοσειρα που παραδιοσιακα χρησιμοποιησε η εταιρεια ηταν η UB OMNIUS την οποια πολυ θα ηθελα να ξαναεβρισκα αλλα δεν τα καταφερα πουθενα.B)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Poly akoygetai ton teleytaio kairo pos h SUPERFAST tha patisei to podi ths sthn kypro kai sthn kriti, tora omos akoygetai oti tha patisei sti Benetia:) kai tha diamorfosei ta dromologia tis os:

SUPERFAST V/VI: Patra-(Kerkyra)-Igoumenitsa-Benetia

SUPERFAST XI/XII: Patra-Igoumenitsa-Angona

SUPERFAST I/II: Patra-Igoumenitsa-Bari.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Μέσα από ξεχωριστή ιστοσελίδα ειδικά για το Ηράκλειο προωθείται από το site της Superfast η νέα γραμμή. Μοναδική “παραφωνία”, η προσωρινή φαντάζομαι αγορά εισιτηρίων μέσα από το online booking της Blue Star.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Διαφορές θεματικές κρουαζιέρες διοργανώνει η Superfast Ferries για το 2009.

Μίνι κρουαζιέρα Οινογνωσίας 15-17/05/09

Μίνι κρουαζιέρα Μαγειρικής 22-24/05/09

Μίνι χορευτική κρουαζιέρα Tango 29-31/05/09

Μίνι κρουαζιέρα «Τα μυστικά του καφέ» 12-14/06/09

Μίνι Μουσική κρουαζιέρα Encardia «Νεράιδες και Κουρσάροι» 19-21/06/09

Μίνι κρουαζιέρα «Γλυκό και Παγωτό» 26-28/06/09

Μίνι κρουαζιέρα «Τα μυστικά του καφέ» 25-27/09/09

Μίνι κρουαζιέρα Οινογνωσίας 2-4/10/09

Μίνι κρουαζιέρα Stand up comedy/Karaoke 16-18/10/09

Μίνι Μουσική κρουαζιέρα Encardia «Νεράιδες και Κουρσάροι» 6-8/11/09

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 6 months later...
Oposdipote ta ikonomika dedomena ine enas vasikos - an ochi o vasikoteros paragodas.

Emis / ego mallon de ta gnorizo, i idimones tou omilou krinoun k pratoun analogos.

To kako ine oti xekinisan tin epanastasi to '95 - k simera to 2010 den emine tipota oute gia digma. I/II/III/VI/VII/VIII/IV/X/NORDIA/MARIN/ k tora to V pitahanos k to VI.

K kala figane - pou pigane k pos katadisane ta plia!?! - EDO SE THELO NA DIS!!!!!!!!!!

Ας συνεχισουμε εδω για να μη βγαινουμε off topic

Φιλε μου το 1994 οταν ειδα πρωτη φορα μακετες για τα Σουπερφαστ Ι και ΙΙ ημουν μολις 12 χρονων. Ελεγα λοιπον οτι αυτοι οι βαπορες μολις ερθουν θα σαρωσουν θα παρουν ολο τον κοσμο στα λιμανια που θα πανε και θα παρουν και απο τα αλλα λιμανια κινηση. Εν μερει ετσι εγινε (στην αρχη τουλαχιστον)

Καποιος ναυτικος ομως που ηξερε και ξερει πραγματα και καταστασεις και εχει φαει την Αδριατικη με το κουταλι μου λεει. "καλα και χρυσα τα βαπορια, αλλα πως θα βγαλουν τα δανεια τους με τα περιθωρια κερδους που ειναι δεδομενα και δε μεγαλωνουν αλλα μικραινουν?" Εγω τοτε ειπα απο μεσα μου οτι οσα δε φτανει η αλεπου τα κανει κρεμασταρια.

Ελα ομως που μετα το 2000 (που ημουν 18 πια και ειχα 2 εμπειριες παραπανω) ειπα κοιτα να δεις που ο γεροναυτικος ειχε δικιο... Σιγα σιγα αρχισαν οι πωλησεις απο τον ομιλο. Η πιτα ολο και μικραινε και τα βαπορια ολο ακριβαιναν.

Το εγχειρημα των Σουπερφαστ ηταν καταδικασμενο σε αυτο που ζουμε σημερα απο τη γεννηση του για οσους ηταν στο χωρο και γνωριζαν με αριθμους την Αδριατικη. Ισως απλα να επεσαν εξω στους υπολογισμους τους. Αλλος ειπε σε 10 χρονια δε θα υπαρχει κανενα αλλος ειπε σε 15 και αλλος σε 20. Αυτο λιγη σημασια εχει. Σημασια εχει οτι οντως σε λιγο το μονο κοκκινο βαπορι με ελληνικη σημαια στην ακτοπλοια θα ειναι ο Φοιβος και η Φαιδρα.

Κανεις δε λεει οτι εφεραν την επανασταση κανεις δεν αμφισβητει οτι τετοια βαπορια ουτε στον υπνο μας δεν τα ειχαμε δει οι επιβατες και οι ναυτικοι που δουλεψαν σ αυτα αλλα... Ηταν δεδομενος ο χρονος που θα τα χαιρομασταν δυστυχως.

Και για μενα επειδη ο Π. Παναγοπουλος ειναι ο κορυφαιος επιχειρηματιας των τελευταιων χρονων στην Ελλαδα ηξερε ακομα και τη στιγμη που θα φυγει.;) Κοιτα τις τιμες που εφυγαν τα προηγουμενα βαπορια και κοιτα σε τι τιμες φευγουν αυτα.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή 7-8 χρόνια πηγαινοερχόμουν στην Αγκώνα και σχεδόν πάντα με τα κόκκινα ας καταθέσω κι εγώ την άποψή μου.

Το 1998 όταν πρωτοταξίδευα στην Αγκώνα η εποχή ήταν χρυσή.Ταξίδευες χειμωνιάτικα κι έβλεπες να γίνεται μάχη ποια από τα πολλά φορτηγά θα συμπλήρωναν τις τελευταίες θέσεις του γκαράζ, το καλοκαίρι θυμάμαι τα κάμπερ να γεμίζουν το πάνω γκαράζ, θυμάμαι ολοκαίνουρια αυτοκίνητα να τα κατεβάζουν νταλικές με το σορο και να τα μετα΄φορτώνουν στα γκαράζ των πλοίων, ακόμη και χειμώνα έβλεπες σκόρπιους επιβάτες εκ αυστρίας, ελβετία ςκαι Γερμανίας και 3-4 γκρουπ με εκδρομεις ή σχολεία να κάνουν αξιόλογη ζημιά σε μπαρ ντισκο και εστιατόρια.

Από τότε κύλησε πολύ νερό στο αυλάκι.Φτιάχτηκαν πολλά πλοία, με τεράστιες χωρητικότητες-καταναλώσεις και δάνεια,τα οποία είχαν υπερκεράσει την μεταφορική δυναμική της γραμμης.Ένα μεγάλο πλήγμα ήταν η κατακόρυφη άνοδος των καυσίμων σε σημείο μη προβλεπόμενο, ένα δεύτερο μεγάλο πλήγμα ήταν η σταδιακή μείωση του μεταφορικού όγκου και τώρα η οικονομική κρίση ήρθε να βάλει ταφόπλακα στην εκμετάλλευση πολλών τετοιων πλοιων.Πλέον παρατηρούμε τα πλοία να κυνηγούν με το τουφεκι τα φορτηγά, επιβατες να έχουν μόνο τους οδηγούς άντε και τίποτα τούρκους μεταναστάτες τις γιορτες και κανα Ελήνα φοιτητή της Ιταλίας.Τα κάμπερ χάθηκαν , οι ξένοι τουρίστες προτιμουν άλλους φτηνότερους προορισμούς οπότε το αποτέλεσμα ήταν να φεύγουν βαπόρια παρότι πραγματικά ήταν στολίδια.

Ίσως αν υπήρχε ένα φρένο στις παραγγελίες νεότευκτων από όλες τις εταιρείες κι αν υπήρχαν τα παλιά στανταρτς στην κίνηση της Αδριατικής να μην είχαμε τώρα αυτό το φαινόμενο.Επειδή όμως τίποτα σε αυτή την ζωη δεν είναι δεδομένο , σίγουρο και σταθερό γι αυτό και τα πλοία αυτά παρότι ήταν στολίδια ακολούθησαν τα σημεία των καιρών.

Είναι κρίμα να χάνουμε πλοία της κλάσης των Σουπερφαστ τα οποία 10 χρόνια μετά ξεχωρίζουν για την τεχνολογία και την ποιότητα τους αλλά δυστυχώς είναι αναπόφευκτο για μια εταιρεία αν θέλει να εξακολουθεί να υπάρχει.Δυστυχώς εξέλιξη δεν είναι μόνο να κάνεις κάτι καλύτερο αλλά να προσαρμόζεσαι κιόλας στα τωρινα δεδομενα.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Η SUPERFAST FERRIES είναι η πρώτη ναυτιλιακή εταιρία παγκοσμίως που διαθέτει καμπίνες με τεχνολογία PURE

Από την 1η Φεβρουαρίου 2010, η SUPERFAST FERRIES είναι η πρώτη ναυτιλιακή εταιρία παγκοσμίως που διαθέτει μια νέα κατηγορία καμπίνας πρωτοποριακής τεχνολογίας την «καμπίνα PURE», στη γραμμή Πάτρα – Ηγουμενίτσα – Ανκόνα στην Αδριατική Θάλασσα.

Οι «καμπίνες PURE», των SUPERFAST VI και SUPERFAST XI, είναι εξοπλισμένες με ένα ειδικά σχεδιασμένο σύστημα καθαρισμού του αέρα και της επιφάνειας προσφέροντας απόλυτη άνεση σε όσους πάσχουν από αλλεργίες και άσθμα. Ακόμα και όσοι δεν πάσχουν από κάποια ασθένεια του αναπνευστικού συστήματος, αναφέρουν ότι μετά από μια διανυκτέρευση σε μια καμπίνα PURE, ξύπνησαν πιο ανανεωμένοι από ποτέ.

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...