Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Επειδη κατα πως παει το πραγμα σε λιγο καιρο θα αγοραζουμε οτι περισσευει στους Αλγερινους, παμε να γνωρισουμε συντομως την Algerie Ferries, εταιρεια που συνδεει την πρωην αποικια της Γαλλιας με την ηπειρωτικη Γαλλια. Για οσους γνωριζουν τα τεκταινομενα στη Γαλλια, οι σχεσεις των δυο χωρων ειναι αλληλοεξαρτησης και μισους, κυριως μισους ομως διοτι αναμεσα στις δυο χωρες εχει χυθει πολυ αιμα με αποκορυφωμα την δεκαετια του 50 και τον αγωνα των Αλγερινων για ανεξαρτησια. Οι Γαλλοι εκφραζονται ιδιαιτερως περιφρονητικα για τους Αλγερινους αλλα γενικα για ολους τους Βορειο-Αφρικανους τους οποιους και αποκαλουν Maghrebins(αυτοι που καταγονται απο το Maghreb δηλαδη) και τους κατηγορουν για διαφορες συμπεριφορες, αντιστοιχως η αλλη πλευρα κατηγορει τους Γαλλους για ρατσισμο και διακρισεις με την αληθεια οπως παντα να βρισκεται καπου στη μεση, κατα την ταπεινη μου αποψη. Για οσους δεν εχουν υπ' οψιν τους την περιπτωση, να πω σαν μετρο συγκρισης πως αν ο μεσος Ελληνας εβλεπε την κορη του να τραβιεται με εναν Αλγερινο, δεν θα του καθοταν και πολυ καλα :D.

Ας αφησουμε ομως τα πολιτιστικα στοιχεια για να πουμε πως το λιμανι αναχωρησης ειναι η Μασσαλια στη Γαλλια, ομως στην Αλγερια υπαρχει πληθωρα προορισμων ειδικα το καλοκαιρι οπου περα απο το mainstream Αλγερι υπαρχουν καμποσα δρομολογια καθε εβδομαδα για Oran, Skikda, Bejaia και Annaba. Το μεταφορικο αυτο εργο εκτος απο το δικο μας Αριαδνη, αναλαμβανουν να φερουν εις περας τα 3 ιδιοκτητα πλοια της Algerie Ferries. Το χτισμενο το 2005 στην Ισπανια El Djazair II το εχουμε δει πριν καμποσο καιρο στη Γενοβα απο το φακο του υπογραφοντος, παμε να δουμε και τα ομοσταυλα. Ειναι το αδελφο του El Djazair II που ονομαζεται Tassili II και ειναι χτισμενο το 2004 στο ναυπηγειο Izar τση Σεβιλλης και το βλεπουμε εδω να εισερχεται στα φαναρια της Μασσαλιας, ενω υπαρχει και το χτισμενο το 1995 στο Union Naval de Levante της Valencia, Tariq Ibn Ziyad που ειναι και το πιο ομορφο του στολου εξωτερικα κατα την αποψη μου. Και τα 3 πλοια ειναι ανθρωπινων διαστασεων, δεν σε εντυπωσιαζουν με το μεγεθος οπως τα γαλλικα.

Χαρακτηριστικο του service της εταιρειας πως οπως στα περισσοτερα δρομολογια της Βορειου Αφρικης οι μεγαλες καθυστερησεις α-λα-Μιλενα και Νταλιανα πριν αλλαξουν μηχανες, ειναι εγγυημενες. Αρκει να πουμε πως οταν περιμενα το Tariq Ibn Ziyad με αναχωρηση στις 11 το πρωι και εχοντας διανυκτερευσει στη Μασσαλια το προηγουμενο βραδυ, εφυγε μολις στις 1330. Την επομενη μερα το Αριαδνη και με αφιξη στις 11 το πρωι, πρεπει να εφτασε το νωριτερο στις 4 με 5 το απογευμα, οποτε καταλαβαινετε. Κατι μου λεει πως καποια απο αυτα τα πλοια αλλα και η εταιρεια αυτη θα μας απασχολησουν στο μελλον.

Edited by proud_ionian
tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

H Algerie ψαχνει ferry 5ετιας, με πρωτοκολλο 1900-2400 και γκαραζ 550-700 ΙΧ. οσοι εχετε κατι να πουλησετε :P , να στειλετε κλειστες προσφορες στα γραφεια της εταιρειας στην οδου Νεχρου στο Αλγερι, ως τις 14/1.

 

ΥΓ: Η Blue Star ακουει;

Share this post


Link to post
Share on other sites

proud εδω πράγματι θα αξιζε να σκεφθει η bs το "stretching" (που συζητουσαμε πριν λιγο καιρο για τα μικρα) B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η αναζητηση συνεχιζεται,συμφωνα με το ship2shore.

 

Algerie Ferries needs a new unit but Italian shipyards turn down its request
 
After having seized available opportunities on the second-hand market, Algerian state-owned company ENTMV Algerie Ferries determined calling a tender to build a new ro-pax unit, actually receiving 5 bids from European yards. North-African operator, currently deploying 3 ferries, the Tassili II, El Djazaïr II, and Tariq Ibn Ziyad, will have to dismiss the latter (21,600 GT built in 1995) by 2015 after twenty years operations. Algerie Ferries originally entrusted several brokers to find a second-hand unit built after 2009 able to board 700 passengers and loading 2,000 vehicles, so as to replace the Tariq Ibn Ziyad.
After three failed attempts to find a suitable mean, since no ro-pax ferry with required features was built after 2009, the shipping company - operating regular services among Spain, France and Algeria and that last summer announced a new link from Annaba to Civitavecchia - commissioned a newbuilding.
Overall five yards (Spanish Armon, Navantia and Barreras; German Meyer Werft and Croatian Brodogradnja), their offers, ranging from 127 to 247 million euro prices.
Surprisingly no Italian yards, which could have undoubtedly built such a unit, offered.
Fincantieri – that illustrates having evaluated the 'Appel d’Offres' called by ENTMV - subsequently determined not to bid due to the short available time, which would prevent reaching a high quality; so did not do also Visentini and Mariotti.
In essence, after a first deserted bidding, the second tender called last November 2013 didn't change its requirements in terms of storage, guarantees, property transfer and contractual agreements, and Italian yards regarded them as unacceptable.
According to French media, Algerie Ferries would intend appointing a yard in the next weeks; the ro-pax should be built at a price of 150-170 million dollars

Edited by MILTIADIS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τελικα οπως ειδα και στο φβ τους , το τυχερο ναυπηγειο θα ειναι το Ισπανικο Hijos de J. Barreras

Share this post


Link to post
Share on other sites

συμφωνα με το ferries of southern europe & το ship2shore, η Algerie φετος θα βαλει πλοιο στη γραμμη Γενοβα Skikda (αλγερια).

 

η εταιρια ψαχνει δυο πλοια. ενα second hand πενταετιας (το ψαχνει χρονια αν δουμε παλια ποστ) παραδοτεο αρχες του 2017 (δεν διευκρινιζεται αν θελουν αγορα ή μακροχρονια ναυλωση) και ενα νεοτευκτο, για το οποιο οι διαδικασιες προσφορων θα ξεκινησουν εντος του ετους

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Έκλεισε η συμφωνία με τα ναυπηγεία GUANGZHOU SHIPYARD INTERNATIONAL CO LTD στην Κίνα για την κατασκευή ενός πλοιου 1800 επιβατών και 600 ΙΧ με παράδοση τον Αύγουστο του 2020

Quote

The ro-ro passenger ship will operate between harbors in Algeria and those in France and Spain when it is put into service, he said. At 199.9 meters long and 30 meters wide, it will reach a navigational speed of 24 knots, equivalent to about 45 kilometers an hour.

The ship includes two presidential suites, eight VIP suites, four luxury suites, 188 double guestrooms rooms, 254 four-bed rooms and 13 six-bed rooms. It also has four restaurants, three bars, a tea house, two duty-free shops, a swimming pool and other outdoor entertainment venues.

 

Edited by Nikos_Chania

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μας αποκάλυψαν και περισσότερες λεπτομέρειες για το νέο πλοίο καθώς και το σχέδιο.

Την τεχνικη επιβλεψη έχει το γραφείο OSK-Ship Tech A/S απο την Δανία. 

Αναλυτικά θα έχει 2 προεδρικές σουιτες, 8 VIP σουιτες, 4 Lux σουιτες, 188 δίκλινες καμπίνες, 254 τετράκλινες καμπίνες και 13 εξάκλινες καμπίνες.

FB_IMG_1539382138715.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να και μια ακόμη απεικόνιση του εν λόγω πλοίου

 

nyhed-27580-1-22169.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×