Orestis Posted May 14, 2009 Posted May 14, 2009 Νέα τροπή παίρνει το σίριαλ του διαγωνισμού για τις άγονες γραμμές αρμοδιότητας της Γενικής Γραμματείας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, καθώς χθες η αρμόδια επιτροπή αποφάσισε να θέσει τελικά εκτός διαγωνισμού τις πλοιοκτήτριες εταιρείες του κ. Μάκη Αγούδημου. Η επιτροπή απεφάνθη ότι «οι υπεύθυνες δηλώσεις (περί μη οφειλής επίναυλου) των εταιρειών "Πάρος ΝΕ", "Ικαρία ΝΕ" και "Κάσος ΝΕ" περιέχουν ψευδή, ανακριβή στοιχεία και σύμφωνα με το άρθρο 27, σελ. 21 της διακήρυξης προτείνει ομόφωνα την απόρριψη των προσφορών τους». Η επιτροπή εξέτασε τη νομιμότητα των υπεύθυνων δηλώσεων μετά από σχετική καταγγελία της εταιρείας "Νίκη Σαμοθράκης" του κ. Φώτη Μανούση, σύμφωνα με την οποία οι εταιρείες θυγατρικές της GA Ferries του κ. Αγούδημου, δεν είχαν καταβάλει εμπροθέσμως, ως όφειλαν, τον αναλογούντα για την κάθε μία εταιρεία επίναυλο για το 2008. Η Επιτροπή ζήτησε τη συνδρομή της Διεύθυνσης Θαλασσίων Συγκοινωνιών του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής για τη διερεύνηση της καταγγελίας. Από την προσκόμιση των σχετικών εγγράφων προέκυψε ότι οι τρεις πλοιοκτήτριες εταιρείες ισάριθμων πλοίων του κ. Αγούδημου, είχαν καταβάλει ένα μέρος του οφειλόμενου για το 2008 επίναυλου τέσσερις ημέρες μετά την υπογραφή της υπεύθυνης δήλωσης και ένα άλλο μέρος μετά την ημερομηνία διενέργειας του διαγωνισμού. Μετά την εξέλιξη αυτή η Επιτροπή έκρινε ότι πρέπει να απορριφθούν οι προσφορές των εν λόγω εταιρειών. Να σημειωθεί ότι αρχικά η Επιτροπή είχε απορρίψει τις προσφορές του κ. Αγούδημου γιατί διαπίστωσε πρόβλημα στο μετοχολόγιο των εταιρειών. Στη συνέχεια όμως έκανε δεκτές τις ενστάσεις των τριών εταιρειών και απεδέχθη τη συμμετοχή τους στο διαγωνισμό. Στο μεταξύ όμως η εταιρεία «Νίκη Σαμοθράκη» είχε προχωρήσει στην καταγγελία στο ΥΕΝΑΝΠ σχετικά με τον επίναυλο. Από τα έγγραφα προκύπτει ότι η καταγγελία έγινε στις 13/3/2009 και η Διεύθυνση Θαλασσίων Συγκοινωνιών απάντησε στις 7/5 αφού πρώτα ενημερώθηκε από τη Διεύθυνση Θαλασσίων Μεταφορών της Γενικής Γραμματείας Αιγαίου στις 7/4/2009. Η καταγγελία , τελικά εξετάσθηκε μαζί με τα προσκομισθέντα έγγραφα σε τρεις συνεδριάσεις της επιτροπής στις 8/5, 12/5 και χθες 13/5, στην οποία έλαβε και την απόφαση περί απόρριψης των προσφορών. Ναυτεμπορική
Orestis Posted May 21, 2009 Posted May 21, 2009 Δελτίο Τύπου του Φ. Μανούση σχετικό με τις χθεσινές δηλώσεις του Αν. Παπαληγούρα.
ΝΗΡΕΑΣ Posted May 21, 2009 Posted May 21, 2009 Ούτε να γελάσεις πλέον δεν μπορείς με αυτά που γράφονται. Και το θέμα δεν είναι το τι λένε 2 επιχειρηματίες μεταξύ τους. Δικό τους θέμα. Το μέγα ζήτημα είναι η ανυπαρξία πολιτικών και πολιτικής. Νυν και αεί...
Panagia Ekatontapiliani Posted May 23, 2009 Posted May 23, 2009 Η G.A Ferries έχει καταθέσει εκ νέου για τις άγονες γραμμές, μιας όπως υποστηρίζει κατέθεσε τον επίναυλο την ίδια ημερομηνία, οπού το κατέθεσε και η ΝΕΛ
Orestis Posted May 26, 2009 Posted May 26, 2009 Η G.A Ferries έχει καταθέσει εκ νέου για τις άγονες γραμμές, μιας όπως υποστηρίζει κατέθεσε τον επίναυλο την ίδια ημερομηνία, οπού το κατέθεσε και η ΝΕΛ Αν και έχουμε χάσει λίγο τη μπάλα, νομίζω πως απορρίφθηκαν και αυτές οι ενστάσεις σύμφωνα με το πρακτικό της επιτροπής ενστάσεων που δημοσιεύθηκε σήμερα.
enas chiotis Posted May 29, 2009 Posted May 29, 2009 Επιτέλους βρήκαμε τους μειοδότες στους διαγωνισμούς, άντε να υπογράψουμε τώρα... ΥΓ: O ΘΕΟΦΙΛΟΣ πήρε την άγονη για 12 χρόνια; Έλεος...
Orestis Posted May 29, 2009 Posted May 29, 2009 NEL 17,4 εκ. ΑΝΕΚ 12,2 ΘΑΛΑΣΣΙΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΩΝ 2,7 εκ. ΑΙΟΛΙΣ ΝΕ 0,8 εκ. ΑΝΕ ΚΑΛΥΜΝΟΥ 0,2 εκ Σύνολο: 33,5 εκ. Υ.Γ. Πρέπει να δώσουμε τα εύσημα στο υπουργείο για την πολιτική της ενημέρωσης που ακολουθείται πλέον στα θέματα των διαγωνισμών.
enas chiotis Posted May 29, 2009 Posted May 29, 2009 Σύμφωνα με το πρακτικό no 3 της επιτροπής είχαν βγάλει και τις βαθμολογίες των πλοίων που είχαν δηλωθεί για τις ίδιες γραμμές. Το ότι θα έπαιρνε περισσότερους βαθμούς το ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ από το ΠΡΕΒΕΛΗΣ δεν το περίμενα, αφού τα χωρίζουν και κάτι χρονάκια.
ARSINOI Posted May 30, 2009 Posted May 30, 2009 Επιτέλους βρήκαμε τους μειοδότες στους διαγωνισμούς, άντε να υπογράψουμε τώρα...ΥΓ: O ΘΕΟΦΙΛΟΣ πήρε την άγονη για 12 χρόνια; Έλεος... Μια και είμαι άσχετος να ρωτήσω από πότε έχουν ισχύ τα όσα αναφέρονται στο πρακτικό, δηλαδή πότε θα δούμε το HS1 για Φολέγανδρο;
LEFTERIS68 Posted May 30, 2009 Posted May 30, 2009 (edited) Όταν θα πάμε στην κόκκινη μηλιά....:p:p Τα δρομολόγια του προς το παρόν και μέχρι νεωτέρας θα τα κάνει το Αρτεμις... Edited May 30, 2009 by proud_ionian
polmyt Posted May 30, 2009 Posted May 30, 2009 Οπως μας ειχε πει ο Panagia Ekatontapiliani θελανε να ξεκινησει αρχες Ιουνιου. Παντως μαλλον επιβεβαιωνεται γιατι απο οτι ακουσα πριν τα μεσα του Ιουνη ειναι δυσκολο να προλαβει το βαπορι να ειναι ετοιμο
Panagia Ekatontapiliani Posted June 2, 2009 Posted June 2, 2009 Ζήτημα ημερών είναι να επισημοποιηθεί η απόφαση για απευθείας ανάθεση στο «Παναγία Θαλασσινή» της ΝΕΛ, της γραμμής Λαύριο - Μεστά - Ψαρρά - Άι-Στράτης - Λήμνος.
ΘΕΤΙΣ Posted June 2, 2009 Posted June 2, 2009 Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω, αφού η απευθείας ανάθεση είναι μία υπόθεση προδιαγεγραμμένη , γιατί ταλαιπωρούν τον κόσμο με τους διαγωνισμούς;;; Τώρα περιμένω να δω την αντίδραση του Μανούση... Ε, ρε γλέντια!!!
Orestis Posted June 2, 2009 Posted June 2, 2009 Οι προσωρινές αναθέσεις είναι προσωρινές και γίνονται προκειμένου να καλυφθούν οι ανάγκες των γραμμών μέχρι την ολοκλήρωση των διαγωνισμών (το ίδιο ακριβώς έγινε και στα ενδοκυκλαδικά με τους Αίολους).
ΘΕΤΙΣ Posted June 2, 2009 Posted June 2, 2009 Μα αυτοί οι διαγωνισμοί έχουν τον ατελείωτο. Από τον περασμένο Οκτώβριο δεν γίνονται; Φίλε Ορέστη συμφωνώ μαζί σου ότι έτσι πρέπει να είναι. Αλλά στην Ελλάδα ζούμε όπου ουδέν μονιμότερον του προσωρινού.
ARSINOI Posted June 3, 2009 Posted June 3, 2009 Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω, αφού η απευθείας ανάθεση είναι μία υπόθεση προδιαγεγραμμένη , γιατί ταλαιπωρούν τον κόσμο με τους διαγωνισμούς;;;Τώρα περιμένω να δω την αντίδραση του Μανούση... Ε, ρε γλέντια!!! Σύμφωνα με έγκυρες πηγές ο φάκελος της ΝΕΛ με τα διορθωμένα/άλλα δικαιολογητικά που έλειπαν δεν έχει φτάσει μέχρι αυτή την ώρα στο ΥΕΝ αλλά μάλλον μέχρι το τέλος της μέρας θα έρθει (εκτιμήση ΥΕΝ). Αν αυτό γίνει πιθανά να γίνει δρομολόγιο στο τέλος αυτής της εβδομάδας (μάλλον δοκιμαστικό) και από εβδομάδα βλέπουμε για το πρόγραμμα.
ΝΗΡΕΑΣ Posted June 3, 2009 Posted June 3, 2009 Οι προσωρινές αναθέσεις είναι προσωρινές και γίνονται προκειμένου να καλυφθούν οι ανάγκες των γραμμών μέχρι την ολοκλήρωση των διαγωνισμών Ορέστη, καλές είναι οι θεωρητικές τοποθετήσεις, αλλά στην πράξη...όποιος έχει μάτια βλέπει. Και κυρίως δεν μας εξηγεί κανείς γιατί ένα πλοίο ή μια εταιρεία που συμμετέχει σε ένα διαγωνισμό και απορρίπτεται η προσφορά της...αμέσως μετά παίρνει την γραμμή με ανάθεση? Πώς αυτός που απορρίπτεται την μία μέρα...την επόμενη κρίνεται ικανός...για το ίδιο αντικείμενο?
ARSINOI Posted June 3, 2009 Posted June 3, 2009 (edited) Νομίζω ότι αυτό έχει να κάνει με την πληρότητα του φακέλου που καταρχήν απορρίφθηκε και κατά δεύτερο με την ανάγκη να καλυφθεί με κάποιο τρόπο η γραμμή. Όταν μάλιστα αυτός ο τρόπος είναι ότι καλύτερο από άποψη ταχύτητας υπάρξει μέχρι στιγμής νομίζω ότι δεν πρέπει να το κοιτάμε με καχυποψία. Έχεις απόλυτο δίκιο πάντως να εκφράζεις τον προβληματισμό μετά την υπόθεση Παυλίδη-ΣΑΟΣ Edited June 3, 2009 by proud_ionian quote
gtogias Posted June 3, 2009 Posted June 3, 2009 Ορέστη, καλές είναι οι θεωρητικές τοποθετήσεις, αλλά στην πράξη...όποιος έχει μάτια βλέπει. Και κυρίως δεν μας εξηγεί κανείς γιατί ένα πλοίο ή μια εταιρεία που συμμετέχει σε ένα διαγωνισμό και απορρίπτεται η προσφορά της...αμέσως μετά παίρνει την γραμμή με ανάθεση? Πώς αυτός που απορρίπτεται την μία μέρα...την επόμενη κρίνεται ικανός...για το ίδιο αντικείμενο? Τελικά μάλλον οι κατά καιρούς καταγγελίες για διαδικασίες που μπάζουν από παντού είναι κάτι παραπάνω από αληθινές. Προφανώς η επιλογή να υποστηριχτούν οι υποψηφιότητες των δύο εταιρειών, επιτρέπει να χρησιμοποιηθούν όλα τα μέσα. Μιας και η κατακύρωση του "διαγωνισμού" με τυπικά (η και ουσιαστικά) προβλήματα οδηγεί σε ενστάσεις (και πιθανές διακαστικέ εμπλοκές) τον αφήνουμε στον αέρα με τη διαδικασία της επαναπροκύρηξης και ενδιάμεσα τον "αναθέτουμε" στον ήδη επιλεγμένο. Έτσι είμαστε και τυπικά εντάξει, αν στραβώσει η δουλειά και πλακώσουν τις μηνύσεις-αναφορές, τα νησιά έχουν την απαιτούμενη συγκοινωνία και τα χρήματα πάνε εκεί που πρέπει να πάνε. Τέτοια μεγαλεία όπου οι "μεγάλοι" businessman είναι όλοι κρατικοδίαιτοι θα είναι αντικέιμενο μελέτης των επόμενων γενεών.
Orestis Posted June 4, 2009 Posted June 4, 2009 Και κυρίως δεν μας εξηγεί κανείς γιατί ένα πλοίο ή μια εταιρεία που συμμετέχει σε ένα διαγωνισμό και απορρίπτεται η προσφορά της...αμέσως μετά παίρνει την γραμμή με ανάθεση? Πώς αυτός που απορρίπτεται την μία μέρα...την επόμενη κρίνεται ικανός...για το ίδιο αντικείμενο? Η επικύρωση μέσω ενός διαγωνισμού είναι συνήθως για μεγαλύτερη διάρκεια κάτι που συνεπάγεται και μεγαλύτερο ποσό επιδότησης. Συνεπώς πρέπει να πληρούνται όλα εκείνα τα τυπικά χαρακτηριστικά/πιστοποιητικά/προϋποθέσεις που απαιτούνται. Δεν νομίζω πως απορρίφθηκε κάποιο πλοίο επειδή για παράδειγμα δεν ήταν αξιόπλοο και την επόμενη μέρα πήρε απευθείας ανάθεση. Αλλά αν λείπουν χαρτιά όπως είναι για παράδειγμα το μετοχολόγιο ή στοιχεία που να αποδεικνύουν την ταχύτητα κλπ, τότε μπορεί να δοθεί απευθείας ανάθεση, μέχρι να ολοκληρωθούν οι φάκελοι.
enas chiotis Posted June 4, 2009 Posted June 4, 2009 Βγήκαν και οι άγονες γραμμές της νέας περιόδου, για να προλάβουμε να έχουμε πλοία από το Νοέμβρη. Ο διαγωνισμός γίνεται στις 21/07. Ξεχωρίζω τις γραμμές Λαύριο/Ραφήνα - Ψαρά - Μεστά (πάλι ανάποδα, τα Μεστά έχουν το ζουμί) με 3 δρομολόγια όλο το χρόνο και την αναβίωση της γραμμής Κύμη - Λήμνος (1 δρομολόγιο/ εβδομάδα, το καλοκαίρι του 2010). Έχει και τα φώκλαντς μέσα, να δούμε αν θα αγγίξει η ΑΝΕΚ.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 5, 2009 Posted June 5, 2009 Απέσυρε σήμερα η G.A.FERRIES την αίτησή της για το επιδοτούμενο δρομολόγιο Πειραιάς-Μήλος-Ηράκλειο-Σητεία-Κάσσο-Κάρπαθο-Ρόδο.
enas chiotis Posted June 8, 2009 Posted June 8, 2009 Στο καπάκι με τον προηγούμενο διαγωνισμό που θα γίνει στις 21/07, στις 28 Ιουλίου έχουμε επαναληπτικό διαγωνισμό για τις ακόλουθες γραμμές της τρέχουσας δρομολογιακής περιόδου (ναι, κάνουμε διαγωνισμό τέλη Ιουλίου για γραμμές μέχρι 31/10/2009) : 1.ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ-ΛΗΜΝΟΣ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ-ΧΙΟΣ-ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ-ΕΥΔΗΛΟΣ ΙΚΑΡΙΑΣ 2.ΧΑΛΚΗ-ΣΚΑΛΑ ΚΑΜΕΙΡΟΥ 3.Α1) ΚΑΤΑΠΟΛΑ-ΑΙΓΙΑΛΗ-ΔΟΝΟΥΣΑ-ΚΟΥΦΟΝΗΣΙ-ΣΧΟΙΝΟΥΣΑ-ΗΡΑΚΛΕΙΑ-ΝΑΞΟΣ 3.Α2) ΚΑΤΑΠΟΛΑ-ΚΟΥΦΟΝΗΣΙ-ΣΧΟΙΝΟΥΣΑ-ΗΡΑΚΛΕΙΑ-ΝΑΞΟΣ 3.Β) ΚΑΤΑΠΟΛΑ ΑΜΟΡΓΟΥ-ΘΗΡΑ-ΙΟΣ-ΚΑΤΑΠΟΛΑ 4.Α) ΘΗΡΑ-ΘΗΡΑΣΙΑ-ΦΟΛΕΓΑΝΔΡΟΣ-ΣΙΚΙΝΟΣ-ΙΟΣ Β) ΘΗΡΑ-ΑΝΑΦΗ Γ) ΘΗΡΑ-ΙΟ-ΑΜΟΡΓΟ-ΘΗΡΑ Επιπλέον, έχουμε και την προκήρυξη για τις ακόλουθες άγονες γραμμές από 01/11 και μετά: 1.ΟΙΝΟΥΣΣΕΣ – ΧΙΟΣ 2.ΚΑΛΥΜΝΟΣ – ΛΕΡΟΣ – ΛΕΙΨΟΙ – ΠΑΤΜΟΣ – ΑΡΚΙΟΙ– ΑΓΑΘΟΝΗΣΙ - ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟ ΣΑΜΟΥ 3.ΠΑΤΜΟΣ – ΑΡΚΙΟΙ – ΜΑΡΑΘΙ – ΛΕΙΨΟΙ 4.ΠΑΤΜΟΣ – ΛΕΙΨΟΙ – ΛΕΡΟΣ 5.ΚΑΛΥΜΝΟΣ – ΨΕΡΙΜΟΣ 6.ΚΑΛΥΜΝΟΣ – ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ 7.ΝΙΣΥΡΟΣ – ΚΩΣ 8.ΑΠΟΛΛΩΝΙΑ ΜΗΛΟΥ –ΨΑΘΗ ΚΙΜΩΛΟΥ 9.ΘΗΡΑΣΙΑ – ΘΗΡΑ 10.ΛΕΒΙΘΑ – ΠΑΤΜΟΣ 11.ΚΑΣΟΣ – ΦΟΙΝΙΚΙ ΚΑΡΠΑΘΟΥ 12.ΝΑΞΟΣ – ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ 13.ΠΛΑΤΗ – ΚΑΛΥΜΝΟΣ
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now