Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Οκτω μηνες το χρονο η γραμμη δε σηκωνει δευτερο συμβατικο. Ενα οικονομικο με καλο γκαραζ οπως ο Σολωμος (να ειχε εναμιση μιλι παραπανω δρομο) ειναι το ιδανικο. Που κι αυτο γεμιζει χαρη στις μεταφορικες της Σαντορινης το χειμωνα. Ο ΘΕΟΛΟΓΟΣ θα ηταν το ιδανικο αλλα δε φευγει με τιποτα απο Ραφηνα. Αυτα που ακουγονται οτι ερχονται εκτος του οτι ειναι συνομιληκα του ΠΡΕΒΕΛΗΣ ειναι και υπερβολικα μεγαλα για τη κινηση της γραμμης. Περισσοτερο για επιδοτουμενη Κασοκαρπαθιας θα ταιριαζαν. Η γραμμη ειναι τερμα εποχιακη. Δευτερο συμβατικο στην ουσια λειπει εντονα μονο Ιουλιο Αυγουστο και κυριως για φορτηγα.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Δηλαδη, Σεριφο Σιφνο φετος ειχαμε 

 

TERA JET 1800 ατομα.

SUPERRUNNER JET 800 ατομα

ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΟΜΩΣ 1050 ατομα

ΣΥΝΟΛΟ 3750 ΑΤΟΜΑ

ΕΝΩ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ

CHAMPION JET 2000 επιβατες επειδη κανει διπλο.

ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ 1050 επιβατες

COLOR VIKING 2000 επιβατες 

ROSELLA 1700 επιβατες

ΣΥΝΟΛΟ 6750 επιβατες 

που σημαινει πως σιγουρα καποιος θα βγει χαμενος.

 

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά δεν πιστεύω ότι και τα δύο νέα αποκτήματα θα έρθουν στις Δυτικές Κυκλάδες το καλοκαιρι.  Αφήνω μάλιστα και το ενδεχόμενο- ειδικά στην περίπτωση του Rosella- να χρειαστεί κάτι παραπάνω στη μετασκευή που ενδεχομένως του κοστίσει, ως προς το χρόνο που θα είναι έτοιμο το πλοίο.  Νομίζω και οι 2 εταιρείες έχουν στο μυαλό τους άγονες- όλες τις άγονες! Κυρίως από το ερχόμενο φθινόπωρο και μετά....

 

Edited by Neptune
μια φορα μοναχα φτανει
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

  

1 hour ago, Nicksy58 said:

Και όπως συνήθως, ο Μάριο θα αντιταχθεί και θα πάει στο δικαστήριο αν δεν του αρέσει.

Ο Μάριο δεν μπορεί να μιλήσει γιατί δεν έχει δρομολογημένο συμβατικό πλοίο στην γραμμή, οπότε οι μόνοι που έχουν λόγο είναι οι Ζακυνθινοί. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

  

19 minutes ago, KARAVI said:

Στο κεντρικό λιμάνι του Πειραιά το πλοίο αλλά δεν γνωρίζω εάν θα ξεκινήσει αυριο τα δρομολογια αφού ακόμα δεν εμφανίζει το OpenSeas.gr 

Κανείς δεν γνωρίζει! Είναι Τρίτη απόγευμα και  δεν γνωρίζει κανείς αν το πλοίο θα φύγει αύριο το μεσημέρι ή αύριο το απόγευμα ή την Πέμπτη το πρωί αν θα κάνει επιπλέον δρομολόγιο αύριο το Κοραής... Δεν γνωρίζει κανείς τίποτα!! Άντε να προγραμματίσουν τώρα οι μεταφορίκες για το πότε θα πρέπει να φορτώσουν και ειδικότερα το προϊόντα ψυγείου!!! 

Link to comment
Share on other sites

Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατι δεν τα αναρτούσαν.
Δεν μπορουσαν να τα αναρτήσουν με τον Κοραή και να αλλαζε τελευταία στιγμή με Σολωμό?
Δηλαδή οι άλλες εταιρείες που αλλα πλοία δηλώνουν και με αλλα εκτελούν δρομολόγιο γιατι μπορούν?
Έχουμε δεί -και συγκεκριμένα το περασμενο καλοκαίρι- αναρτημένο δρομολόγιο απο ταχύπλοο που δεν υπήρχε, και δεν μπορεί η ζαντέ να ανεβάσει πλάνο ούτε μηνα, τόσα χρόνια.
Θα έπρεπε ήδη να εχει αναρτημένα δρομολόγια τουλάχιστον μέχρι το Πάσχα.
Μόνοι τους χάνουν υποψήφιους επιβάτες (έστω για περίοδο που έχουν ανταγωνισμό)
Είναι απαράδεκτη η Ζαντε με τις αναρτήσεις των δρομολογίων

Link to comment
Share on other sites

Γιατί εδώ υπάρχει επιδότηση οπότε πρέπει να γίνει έγκριση της αντικατάστασης του πλοίου, οπότε εάν δεν γινόταν θα πρέπει να γινόταν ανάκληση της αντικατάστασης για την επιδότηση. Ένα πλοίο δεν μπορεί να ανοίξει πλάνα εάν δεν έχει βγεί το νέο Π.Α

Link to comment
Share on other sites

Ειναι παντως λιγο δυσκοιλια αυτη η διαδιακασια

Καταλαβαινω οτι μπορει να εξασφαλιζει πως δεν θα μπει αλλο πλοιο απο αυτο που εχει εγκριθει ,αλλα δεν γινεται να ειναι κλειστα τα πλανα μεχρι τελευταια μερα και ψαχνει ο κοσμος αν και ποιο πλοιο θα φυγει

Link to comment
Share on other sites

Επίσης τα δρομολόγια είναι αναρτημένα μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου, αυτή η τακτική είναι πραγματικά ακατανόητη και δυσκολευει τους επισκέπτες να προγραμματίσουν το ταξίδι τους,  όπως και οι κάτοικοι των νησιών . 

Link to comment
Share on other sites

Τόσα χρόνια αυτή είναι η πραγματικότητα στις επιδοτούμενες γραμμές. Καθυστέρηση έγκρισης δρομολογίων ως την τελευταία στιγμή, αναμονή ως το παρά πέντε για επιθεώρηση πλοίων μετά από ετήσια συντήρηση, κλπ, κλπ. Γιατί τόση ενόχληση εφέτος;

Link to comment
Share on other sites

35 minutes ago, KARAVI said:

Επίσης τα δρομολόγια είναι αναρτημένα μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου, αυτή η τακτική είναι πραγματικά ακατανόητη και δυσκολευει τους επισκέπτες να προγραμματίσουν το ταξίδι τους,  όπως και οι κάτοικοι των νησιών . 

Εδώ δεν φταίει η εταιρία αλλά το υπουργείο που ακόμα δεν έχει υπογράψει τις συμβάσεις απο 1 Μαρτίου.

Link to comment
Share on other sites

 

12 hours ago, valencay said:

Αν και λίγο off topic, να πούμε ότι η Εταιρεία από ο,τι ακούγεται ζήτησε αποδρομολογηση από την Ραφήνα....

Εάν ισχύει ότι έκανε το αίτημα αποδρομολογησης το Superstar από τη Ραφήνα, νομίζω ότι θα υπάρξει αίτημα μεταδρομολόγησης στη γραμμή Πειραιά Δυτικές Κυκλάδες.

 

On 2/11/2023 at 9:24 AM, speedrunner said:

Επιστολή των δημάρχων Σερίφου, Σίφνου και Μήλου προς τον υπουργό ναυτιλίας για την άμεση έγκριση δρομολογίων του πλοίου.

https://www.naftemporiki.gr/maritime/1438010/aegean-sea-lines-dromologisi-toy-epivatigoy-anemos-stis-dytikes-kyklades/

On 2/15/2023 at 6:19 PM, KARAVI said:

Οπότε για αυτό οι επιστολές από τους Δημάρχους των τριών νησιών (Σέριφο, Σίφνο & Μήλο), για την έγκριση της δρομολόγησης του Άνεμος στη γραμμή.

  

Link to comment
Share on other sites

46 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Εάν ισχύει ότι έκανε το αίτημα αποδρομολογησης το Superstar από τη Ραφήνα, νομίζω ότι θα υπάρξει αίτημα μεταδρομολόγησης στη γραμμή Πειραιά Δυτικές 

Σωστα νομιζεις....

Η Εταιρεία ζήτησε τροποποίηση δρομολογιακης γραμμής από Ραφήνα σε Πειραιά για Δυτικές από 1η Απριλίου....

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

29 minutes ago, Petros P said:

Με την κίνηση που ειδα απο φορτηγα την Παρασκευη θεωρώ πως 3 εγ/ογ ισως τα σηκωνει το καλοκαιιρι

Εγώ επιμένω ότι η γραμμή δεν μπορεί να σηκώσει 3 συμβατικά και 1 ταχύπλοο ΕΓ/ΟΓ.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, nomikos said:

Πολύ έξυπνα δρομολόγια που σίγουρα θα φέρουν πολύ καλά αποτελέσματα.

Από Πειραιά για Σέριφο σίγουρα, μιας και θα παρακάμπτεται η Κύθνος από την οποία περνάει η Zante. Νομίζω πως με ένα λιμάνι λιγότερο θα πάει καλά η Σέριφος. Το θέμα είναι το καλοκαίρι με την Sea Jets τι θα γίνεται, αλλά σε ένα σενάριο που αποδυκνειεται καλύτερης ποιότητας από Ηλιό (Μιας και μιλάμε μεν για την ιδια ετΙρεια, αλλά με διαφορετική φιλοσοφία) θα γίνει κορυφαια επιλογή, διαφορετικά...

Για Σιφνο δεν χρειάζεται να πούμε πολλά, τα είδαμε ολα οταν πέρασε από κει. Το παν ειναι να το προτειμούν κι οι επισκέπτες μαζι με τους ντόπιους. Εδώ ισχύει ότι είπαμε και για την Σέριφο, μιας και η παράκαμψη της κύθνου θα βοηθήσει εάν αποδεικτει αξιόπιστο (που μακάρι να αποδεικτει).

Για την Μήλο πολύ αμφιβάλλω εάν συμφέρει απο πειραιά, γιατι το Πρέβελης κάνει το δρομολογιο απ' ευθειας. (Καλώς η κακώς, οι φήμες περί απόσυρσης του δεν έχουν διασταυρωθεί, αν κάποιος γνωριζει κάτι ας μοιραστει). Αλλά θα συμφέρει από Σίφνο και Σέριφο, μιας και παρακάμπτεται η Κίμωλος. Το θέμα ειναι πόσοι ντόπιοι τον εν λογω νησιών πάνε Μήλο, πάντως εγώ στην θεση τους δεν θα την έβαζα. 

Στην Σαντορίνβ παρακάμπτεται η Σικινος και η Φολέγανδρος που πιάνει η Zante, αλλά η ΑΝΕΚ με το να σταματάει μονο Μήλο παραμένει ανταγωνιστική.

Τέλος η Ίος πολλά υποσχόμενη αφού προσεγγίζει ένα μόνο ενδιάμεσο λιμάνι όταν η Zante προσεγγιζει κάμποσα.   

Νομίζω πιο λογικό θα ήταν Πειραιάς - Σέριφος - Σίφνος χωρίς επεκτάσεις προς Θήρα και το δευτερο δρομολόγιο Πειραιάς - Σίφνος - Ίος χωρίς προσεγγίσεις στην Θήρα. 

Μόνο εάν όντως αποσυρθεί ο Πρέβελης θα δουλέψει (Αν και μάλλον θα μπει άλλο πλοιο στη θέση του), οπότε Μήλος και Θήρα δεν μου ακούγονται και πολύ έξυπνα

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, JTEDimandix said:

Νομίζω πιο λογικό θα ήταν Πειραιάς - Σέριφος - Σίφνος χωρίς επεκτάσεις προς Θήρα και το δευτερο δρομολόγιο Πειραιάς - Σίφνος - Ίος χωρίς προσεγγίσεις στην Θήρα. 

Κι έτσι δε θα γεμίσει ποτέ.

Link to comment
Share on other sites

Ομορφες εποχές 90ίλας με κόντρα  Άνεμου -Σουπερσταρ μυρίζομαι.

Προσωπικά σαν επιβάτης που ξέρω τα πλοία,ποιά είναι ποιά.,σίγουρα ένα ταξίδι με το Σουπερστάρ/Σουπερφερυ 2 θα το ηθελα να το κάνω.

Ο,τι και αν λέμε ο Άνεμος θα στηριχθεί σε μεγάλο βαθμό απο την Σίφνο, στα άλλα λιμάνι θα πεχτεί η μπάλα απο τη μεγάλη διαφήμιση που σίγουρα θα κάνει η Seajets που σε αυτά είναι μανούλα .. Για το Σολωμό μεγάλη σημασία θα έχει να κρατήσει μεγάλο μέρος της πελατείας. Θα δούμε αν στο μέλλον τον βρεί σε άλλη εταιρεία οπως έχουμε ακουσει κατα καιρούς.

Βέβαια κανείς δεν ξέρει τι ώρες θα ζητήσει ο καθένας.

Πόσα θα είανι το πρωί?Πόσα το μεσημέρι...Μηπως μοιραστεί και η πίτα πιο απόγευμα?

On 2/20/2023 at 12:22 PM, Petros P said:

Με την κίνηση που ειδα απο φορτηγα την Παρασκευη θεωρώ πως 3 εγ/ογ ισως τα σηκωνει το καλοκαιιρι, για χειμωνα σιγουρα τα 2.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...