proud_ionian Posted December 26, 2013 Posted December 26, 2013 (edited) προβα νυφικου ειναι αυτες οι προσεγγισεις. αληθεια ποσο επιβαρυνε χρονικα το bs η προσεγγιση στη σεριφο; Edited December 26, 2013 by proud_ionian
gpap2006 Posted December 26, 2013 Posted December 26, 2013 Γύρω στο μισάωρο πρέπει να ήταν η χρονική επιβάρυνση.
Petros P Posted December 26, 2013 Posted December 26, 2013 Θα συνέφερε κανένα απο τα 2 δεμένα ειδικότερα το Δήλος να μπει σε μια γραμμή όλες τις κυκλαδες ( αν και λόγω μεγάλου ταξιδιού και το Πατμος κολλούσε )
proud_ionian Posted December 27, 2013 Posted December 27, 2013 δεν ειναι απαραιτητο να πανε ολες οι κυκλαδες μαζι οι σεριφος δυο φορες την εβδομαδα στο bs της παροναξιας η κυθνος μια δυο φορες στο bs της συροτηνομυκονιας (και κανενα xtra απο λαυριο) η μηλος ειναι ηδη στην πρεβελαρα (μπορει να κοτσαριστει και η σιφνος) αλλες δυο φορες την εβδομαδα. βγηκε ο χειμωνας
KARAVI Posted December 27, 2013 Posted December 27, 2013 Εγώ θα πρότεινα και το bs της Ρόδου -Σαντορίνης θα μπορούσε να βοηθούσε και αυτό της δυτικές
Neptune Posted December 27, 2013 Posted December 27, 2013 Εγω παλι δε θελω κανενα περαστικο. Θελω ενα σοβαρο βαπορι που να μπορει να κανει σταθερα τα δρομολογια του. Δε με νοιαζει πως το λενε και τι χρωμα θα χει, θελω να ξερω οτι θα κατεβω πειραια θα φυγω στην ωρα μου και θα φτασω στην ωρα μου, χωρις να δω το χαρο με τα ματια μου αμα χει θαλασσα, η χωρις να μεινω στο μωλο κοιταζοντας τη βροχη (οπως σημερα). Ειναι τοσο δυσκολο? Η Ραφηνα χειμωνιατικα εχει τοσο παραπανω κινηση τις καθημερινες? Εκει δε μπαινουν μεσα τα βαπορια? Η τα ΠΣΚ με τα εισιτηρια της Ανδρου που τα μισα ειναι ΝΑΤ βγαζουν τα εξοδα τους?
KARAVI Posted December 27, 2013 Posted December 27, 2013 Neptune κατεθεσες την καλύτερη άποψη που εχω διαβάσει για το πρόβλημα των Δυτικών Κυκλάδων . Συμφωνώ απόλυτα τέλεια τοποθέτηση !!!!!!!
ΝΗΡΕΑΣ Posted December 27, 2013 Posted December 27, 2013 Νομίζω ότι εάν αρχίσει να τεμαχίζεται η γραμμή και κάθε νησί εξυπηρετείται μέσω άλλης γραμμής, ποιός θα βρεθεί να βάλει πλοίο από Πειραιά για τον κορμό των Δυτικών Κυκλάδων. όταν θα χάνει την μισή κίνηση από τα διερχόμενα? Και ναι μεν μπορεί να εξυπηρετείται, ίσως και καλύτερα, το κάθε νησί, αλλά δεν θα υπάρχει η παραδοσιακή και τακτική επικοινωνία μεταξύ τους, εκτός του επιδοτούμενου πλοίου.
georgios express Posted December 27, 2013 Posted December 27, 2013 Αναρωτιεμαι αν οι φορεις των Δ. Κυκλαδων, η Περιφερεια, οι επιχειρηματιες, το Επιμελητηριο (Κυκλαδων), κλπ, μπορουν και θελουν να πεισουν τεκμηριωμενα την Attica/Blue Star να βαλει μονιμα ενα απο τα τρια μικρα BS, μονιμα στις Δυτικες. Θα λειπει βεβαια ενα απο το τριο των μικρων το χειμωνα απο τις νυν υφισταμενες γραμμες, αλλα με ανακαταταξεις, βολευονται ολοι. Εκτος πια και αν η γραμμη Οκτωβριο-Ιουνιο ειναι τοσο ασυμφορη.
gpap2006 Posted December 27, 2013 Posted December 27, 2013 Εδώ ολόκληρη Συροτηνομυκονία με συνολικά 35-37.000 μόνιμους κατοίκους και με το ζόρι κρατάνε το ΙΘΑΚΗ το χειμώνα σιγά μην μπει νέο πλοίο στις δυτικές...Ας είμαστε ρεαλιστές.
Neptune Posted December 27, 2013 Posted December 27, 2013 Οποιος ονειρευεται και ταζει Ιθακια κτλ ζει αλλου αυτο ειναι σιγουρο. Ομως βαπορια σε στυλ Επτανησος, Αικατερινη Π, η ακομα και Θεολογος Π τα αντεχει η γραμμη.
georgios express Posted December 27, 2013 Posted December 27, 2013 ...Ας είμαστε ρεαλιστές... ΄Εγραψα "τεκμηριωμένα". Αν δεν γίνεται να τεκμηριωθεί η βιωσιμότητα, περιττεύει πάσα συζήτηση.
KARAVI Posted December 28, 2013 Posted December 28, 2013 (edited) Ενδιαφέρον θα έλεγα ... Στη σημερινή συνεδρίαση ο δήμαρχος κ . Δαμουλάκης ενημέρωσε το τοπικό συμβούλιο ότι οριστικά την Κυριακή θα γίνει ενημέρωση για το θέμα της δρομολόγησης πλοίου της Blue Star δοκιμαστικά για ένα δρομολόγιο την εβδομάδα στις δυτικές Κυκλάδες. milos voice.gr Edited December 28, 2013 by proud_ionian
ΝΗΡΕΑΣ Posted December 28, 2013 Posted December 28, 2013 (edited) Αναρωτιεμαι αν οι φορεις των Δ. Κυκλαδων, η Περιφερεια, οι επιχειρηματιες, το Επιμελητηριο (Κυκλαδων), κλπ, μπορουν και θελουν να πεισουν τεκμηριωμενα την Attica/Blue Star να βαλει μονιμα ενα απο τα τρια μικρα BS, μονιμα στις Δυτικες. Θα λειπει βεβαια ενα απο το τριο των μικρων το χειμωνα απο τις νυν υφισταμενες γραμμες, αλλα με ανακαταταξεις, βολευονται ολοι. Εκτος πια και αν η γραμμη Οκτωβριο-Ιουνιο ειναι τοσο ασυμφορη. Δε νομίζω ότι η BS περιμένει να μάθει την βιωσιμότητα της γραμμής και να πεισθεί από τους τοπικούς παράγοντες, Πιστεύω ότι την ξέρει καλύτερα απ' όλους. Το μόνο που μπορούν να της προσφέρουν είναι στήριξη σε ό,τι και εάν ζητήσει, εάν ποτέ αποφασίσει να βάλει πλοίο στη γραμμή. Edited December 28, 2013 by ΝΗΡΕΑΣ
ToSofoPaidi Posted December 29, 2013 Posted December 29, 2013 Απλώς να σημειώσω πως μέσα στο γενικό παιχνίδι παίζουν και οι δημόσιες σχέσεις. Καλώς ή κακώς η BS έχει εδραιώσει στις Κυκλάδες και τα Δωδεκάννησα ένα όνομα με συγκεκριμένη αξία, χάρη στην, ως επί το πλείστον, συνέπεια της. Το να εκτελέσει μερικά δοκιμαστικά δρομολόγια στις δυτικές Κυκλάδες πιθανότατα δεν θα φέρει επιπλέον χρήμα στα ταμεία της, όμως θα βελτιώσει ακόμα περισσότερο την εικόνα της στις Κυκλάδες. Σε αυτό το σημείο μου κάνει εντύπωση που ο "Κοραής" δεν ανέλαβε να καλύψει το κενό που δημιουργείται από την ασυνέπεια του "Αγ. Γεώργιος". Το αναφέρω διότι οι κάτοικοι από τη μία δεν θέλουν τον Βεντούρη, από την άλλη ζητούν την BS, αλλά λόγος για τον Αδαμάντιο δεν γίνεται. Δεν γνωρίζω αν τον καιρό που δραστηριοποιείται στις δυτικές Κυκλάδες έχει καταφέρει να δημιουργήσει όνομα, και αν ναι τί είδους, ωστόσο στην θέση των διοικούντων του θα πίεζα για να το χτίσω, ακόμα κι αν προσωρινά έμπαινα μέσα οικονομικά, αφού το πλοίο έχει χρόνια μπροστά του.
proud_ionian Posted December 29, 2013 Posted December 29, 2013 καλα η επιθεση φιλιας της BS στις δυτικες ηταν παντελως ανεξοδη. το δρομολογημενο πλοιο της που περναγε στην κυριολεξια απ'εξω απο τη σεριφο, εκανε δυο προσεγγισεις για τα δεοντα. ο κοραης ετσι και αλλιως θα βγει μετα τις γιορτες. δεν ξερω κατα ποσο μπορουσε να επισπευσθει περισσοτερο η επιστροφη του, γιατι στο πλοιο γινονταν αρκετες εργασιες. Τωρα να μπαινει μεσα η ΑΝΜΕΖ για να χτισει ονομα χλωμο το κοβω. οι περισσοτεροι μικροι ειναι μεροδουλι μεροφαϊ: μισθα, πετρελαια, τοκοι και επισκευες. οσο και αν καποιοι στις δυτικες φανταζονται blue star κλπ, καλο θα ειναι να κανουν το σταυρο τους να μεινει ο κοραης. ετσι και πεταξει λευκη πετσετα ο βεντουρης ο κοραης ειναι η μονη τους καταφυγη. για φανταστειτε να φυγει ο αγιος και μετα να φυγει και ο κοραης ειτε γιατι πουληθει, ειτε γιατι κρινει η εταιρεια του οτι τον χρειαζεται στο ιονιο (υποθετικα σεναρια αλλα οχι απιθανα). δε νομιζω οτι θα κανουν ουρα οι ενδιαφερομενοι, ειδικα το χειμωνα. (ΥΓ: και καπου αλλου στολιζαν την εταιρεια που επι χρονια τους εξυπηρετουσε καθημερινα, οτι "δεν αφηνει αλλους να μπουν", "υπαρχουν αλλες εταιρειες που θα προσφερουν καλυτερο service κλπ" και τωρα παρακαλανε για 3 δρομολογια του καλβου )
gpap2006 Posted January 2, 2014 Posted January 2, 2014 Αύριο δεν ήταν να ξεκινήσει ο ΚΟΡΑΗΣ στη γραμμή αντικαθιστώντας τον ΑΓΙΟ? Δεν έχουν καν περαστεί δρομολόγια στο σύστημα...
Panagia Ekatontapiliani Posted January 2, 2014 Posted January 2, 2014 Πάντως έχουν σκαντζαρει θέσεις τα δύο πλοία! Που δείχνει ότι ο Άγιος Γεώργιος δένει και θα ξεκινήσει ο Αδαμάντιος Κοραής
speedrunner Posted January 3, 2014 Posted January 3, 2014 Πιθανότατα θα ξεκινήσει απο αύριο τα δρομολόγια γιατί δεν είναι έτοιμα όλα τα χαρτιά!!!!
KARAVI Posted January 3, 2014 Posted January 3, 2014 Ο ένας δεν κάνει δρομολόγια γιατί κάνουν επίσχεση. ο άλλος γιατί δεν έχει φτιάξει τα χαρτιά του. Αμάν ποια !!!
KARAVI Posted January 3, 2014 Posted January 3, 2014 Σήμερα το BSNAXOS στις 17:30 για Σέριφο και στις 18:00 το Πρέβελης για Σίφνο & Μήλο.
KARAVI Posted January 4, 2014 Posted January 4, 2014 (edited) Εχει ενδιαφέρον...... Πρόκριμα για τη γραμμή Δυτικών Κυκλάδων αποτελεί η σημερινή δρομολόγηση του Blue Star Naxos, το οποίο αναχώρησε το απόγευμα από Πειραιά και κατευθύνθηκε για Σέριφο - Πάρο και Μικρές Κυκλάδες. Το δρομολόγιο έγινε με αφορμή το κενό που δημιουργεί η επίσχεση στο Αγιος Γεώργιος, αλλά δείχνει ότι η κινητικότητα στην ακτοπλοϊα είναι παρούσα. Το συγκεκριμένο σημερινό δρομολόγιο μετέφερε 80 επιβάτες και 5 φορτηγά, κάτι που δεν θεωρείται αμελητέο για αυτή την εποχή και για ένα μόνο νησί...Εκείνο που έχει σημασία και αποδίδεται σε πηγές του Milos Life ατην ναυτιλιακή αγορά του Πειραιά, είναι το γεγονός, ότι καμμιά εταιρεία δεν κάνει κινήσεις στα τυφλά και αυτό, είτε μπει είτε δεν μπει βαπόρι της εταιρείας τελικά στη γραμμή Μήλου... Οπως είπαν οι ίδιες πηγές στο Miloslife, αν η Σέριφος νοιάζει τους ακτοπλόους μία φορά, η Μήλος τους ενδιαφέρει 10 φορές...Αυτή τη στιγμή η Blue Star έχει διαθέσιμα πλοία και αυτό δημιουργεί προσδοκίες. milos life.gr Edited January 4, 2014 by proud_ionian
Neptune Posted January 4, 2014 Posted January 4, 2014 80 επιβατες και 5 φορτηγα μετα απο μια βδομαδα που εχει να παει βαπορι στο νησι... Τη στιγμη μαλιστα που πριν φυγει το 13 η ιδια η εταιρια πηρε θεση Το όνειρο χιλιάδων κατοίκων των δυτικών Κυκλάδων, πλοίο της εταιρείας Blue Star (Naxos ή Paros) να καλύψει την γραμμή Σερίφου , Σίφνου και Μήλου παραμένει ανεκπλήρωτο. Το Milos Voice επικοινώνησε στις 12:45 σήμερα 31/12/13 με τον κ. Μιχάλη Σακέλη, κορυφαίο στέλεχος της Blue Star και πρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας και ζήτησε διευκρινήσεις για το θέμα. Ο κ. Σακέλης απάντησε την περίοδο αυτή δεν υπάρχει δυνατότητα να διατεθεί πλοίο της εταιρείας για την “γραμμή”. Ο κ. Σακέλης εξέφρασε τη διάθεση μελλοντικά και εφόσον το επιτρέπουν οι συνθήκες να ικανοποιηθεί η επιθυμία των τριών νησιών να δουν Blue Star στα λιμάνια τους.
MILTIADIS Posted January 5, 2014 Posted January 5, 2014 Και με αφορμη αυτο θα κανω ενα,γενικοτερο,ερωτημα.Γιατι αραγε ζητανε ολοι Blue Star στο νησι τους και οχι Πρεβελη,Κορναρο,Γεωργιο η' Θεοφιλο?Μηπως ειναι και αυτοι αναυτοι?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now