Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Ανά 15 μέρες είναι τελικά ο Πελαγίτης, σίγουρα όμως δεν είναι η τελική μορφή, κάπως θα πρέπει να βολέψουν και τα Ψαρά.

Η δικιά μου απορία είναι η απουσία της BSF, δεν την ενδιαφέρει κάτι, πχ προέκταση της γραμμής από Καβάλα ως Δωδεκάνησα?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Πάντως πολύ ύπουλο αυτό το Η διαζευκτικό στις επιλογές. Μεγάλη ευελιξία και ενώ το πρώτο σενάριο θα ήταν το πιο εύκολα εφαρμόσιμο (2 δρομολόγια προέκταση από Σάμο για πάνω), λες τώρα ποιος μπορεί (και για ποιο λόγο) να σκέφτηκε το τόσο τραβηγμένο σενάριο Β. Και για να αναφέρεται σαν εναλλακτική επιλογή λες ίσως καποιος το ζήτησε και είναι στα πλάνα του να γίνει έτσι. Πάντως αν πούμε να μπουν τα Ψαρά στο βασικό κορμό της Χίου - Μυτιλήνης , το δρομολόγιο βγαίνει Πειραιάς - Ψαρά - Χίος - Μυτιλήνη, και όχι Πειραιάς - Χίος - Ψαρά - Μυτιλήνη. Το πρώτο συνολικά βγαίνει χονδρικά 219 ν.μίλια, ενώ το δεύτερο 260ν.μ. Μεγάλη διαφορά. 

 

Βτw, του χρόνου που θα είναι έτοιμη η προβλήτα την Οινουσσών, μαντέψτε ποιο είναι το όνειρό τους...

Link to comment
Share on other sites

Έξι ημέρες μετά τη διακοπή των δρομολογίων, ήδη ξεκίνησαν- και δικαίως- τα παράπονα για τη μη ύπαρξη σύνδεσης Χίου - Σάμου. Φαντάζομαι ανάλογες περιπτώσεις θα υπάρχουν και στη Λέσβο. Στα της γραμμής, τo emprosnet αναφέρει ότι χθες ο υπουργός θα επέλεγε τη μια από τις δυο προτάσεις του ΣΑΣ, μετά θα εξέδιδε πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για να κατατεθούν οι προσφορές και στη συνέχεια να κάνει την απευθείας ανάθεση. Γιατί δεν κάνει την ανάθεση κατευθείαν, αφού εκεί θα καταλήξει.

 

Αύριο Τρίτη αναμένεται να εκδοθεί η απόφαση με την οποία ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης θα επιλέγει μια από τις δύο προτάσεις που ενέκρινε το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών ως προσωρινές λύσεις για τις άγονες γραμμές του Βορείου Αιγαίου. Στην συνέχεια θα εκδοθεί πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος με την οποία θα καλούνται οι ενδιαφερόμενες εταιρείες να καταθέσουν τις προσφορές τους. Το μικρότερο χρονικό περιθώριο που μπορεί να τους δοθεί είναι μια ημέρα. Κατά συνέπεια οι προσφορές θα κατατεθούν ως την Τετάρτη. Στην συνέχεια ο υπουργός θα πάρει τις προσφορές και θα προχωρήσει σε απευθείας ανάθεση στην εταιρεία με την συμφερότερη προσφορά για το δημόσιο. Δηλαδή την προσφορά με το χαμηλότερο τίμημα, που θα πληρεί τις προδιαγραφές που θα τεθούν με την πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος. Εκτιμούμε πως η επιλογή της καλύτερης προσφοράς και η απευθείας ανάθεση θα απαιτήσει άλλη μια ημέρα. Γι’ αυτό καταλήγουμε στο συμπέρασμα πως στην άγονη του βορείου Αιγαίου (Καβάλα – Λήμνος – Μυτιλήνη – Χίος – Σάμος) θα ξαναδούμε πλοίο στα τέλη της εβδομάδας. 

emprosnet.gr

 

Link to comment
Share on other sites

χθες ο υπουργός θα επέλεγε τη μια από τις δυο προτάσεις του ΣΑΣ, μετά θα εξέδιδε πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για να κατατεθούν οι προσφορές και στη συνέχεια να κάνει την απευθείας ανάθεση. Γιατί δεν κάνει την ανάθεση κατευθείαν, αφού εκεί θα καταλήξει.

Γιατι πρεπει να ακολουθηθει η νομιμη διαδικασια.Διαφορετικα θα βγαιναμε ολοι και θα μιλαγαμε για σκανδαλο.

Link to comment
Share on other sites

Φωνές για σκάνδαλο θα ακούσουμε όπως και να έχει, είτε λόγω της αυξημένης επιδότησης είτε λόγω των λιγότερων δρομολογίων. Όλα βέβαια θα κριθούν εκ του αποτελέσματος.

Θα έχουν ποιοτικότερες επιλογές οι κάτοικοι, επαγγελματίες και επισκέπτες των νησιών ή χειρότερες από αυτές ως σήμερα? Σίγουρα όμως θα έχουν ακριβότερες και μάλλον λιγότερες.

Link to comment
Share on other sites

Βγήκε λοιπόν και η πρόσκληση για απευθείας ανάθεση, για την οποία έχω μια παρατήρηση, φυσικά για την τιμή του μισθώματος.

 

ΚΑΒΑΛΑ - ΛΗΜΝΟΣ – ΜΥΤΙΛΗΝΗ –ΧΙΟΣ - ΒΑΘΥ ΣΑΜΟΥ και επιστροφή. 
∆ύο (2) δροµολόγια την εβδοµάδα καθ’ όλη τη διάρκεια της δροµολογιακής περιόδου Ήµερες εξυπηρέτησης µετά από σύµφωνη γνώµη Υπ. Ναυτιλίας και Αιγαίου/∆ΜΦ 
 
Α. ΑΝΩΤΑΤΟ ΠΡΟΣΦΕΡΟΜΕΝΟ ΜΙΣΘΩΜΑ ΑΝΑ ∆ΡΟΜΟΛΟΓΙΟ ΑΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΛΟΙΟΥ (€) 
Β. ΥΨΟΣ ΕΓΓΥΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΟΛΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ (€)
 
Α. ΚΑΤ. 1: 93.825,00 € /ΚΑΤ. 2: 86.875,00 € /ΚΑΤ. 3 : 69.500,00 € 
Β. ΚΑΤ. 1: 223.802,75 € / ΚΑΤ. 2: 207.224,77 € /ΚΑΤ. 3: 165.779,82 € 

 

 
 

Το Μυτιλήνη την τελευταία περίοδο που πληρώθηκε στη συγκεκριμένη γραμμή (Αυγουστο 2014), είχε λάβει 32.706ευρώ.

 

Το ΣΑΣ στην απόφασή του μιλά για 130 ευρώ το ναυτικό μίλι, δηλαδή αν θεωρήσουμε τη γραμμή 267 νμ (που τη βγάζει τόσο το υπουργείο), θα έπρεπε το τίμημα για την τρίτη κατηγορία να είναι 34.710 για την τρίτη κατηγορία. Αντίθετα βλέπουμε ότι έχουν υπολογίσει το διπλάσιο (κυκλικό δρομολόγιο), δηλαδή 69.500 ευρώ.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση θεωρώ ότι έχουν κάνει λάθος στο υπουργείο, οπότε ή τόσα χρόνια πλήρωναν στη ΝΕΛ τα μισά λεφτά απ'ότι έπρεπε να λαμβάνει, ή τώρα έχουν υπολογίσει και την επιστροφή στο μίσθωμα.

 

Κλείνοντας, επισυνάπτω και τις τιμές που είχαν πέσει στο τραπέζι πριν από 5 χρόνια, όταν είχε αναλάβει τη γραμμή ο Τεό.

post-1827-0-14125900-1410874549_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

οι δυο τελικες προσφορες για την απ'ευθειας αναθεση ειναι... νελ με το μυτιληνη και hsw με το νησος μυκονος.

 

και οι δυο προτεινουν δυο δρομολογια πειραια καβαλα μεσω ικαροσαμιας και χιου μυτιληνης (σεναριο Α)

Link to comment
Share on other sites

να την ακουτε την υβετ :D
 

Αργά σήμερα το απόγευμα έγινε γνωστό πως η ΝΕΛ κατέθεσε προσφορά, στα πλαίσια της πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος, και διεκδικεί να καλύψει τα δύο δρομολόγια της άγονης γραμμής του βορείου Αιγαίου που συνδέουν τα νησιά με το λιμάνι της Καβάλας.

 

μιση η αληθεια και ως γνωστον η μιση αληθεια ειναι ψεμα ;)

Link to comment
Share on other sites

Σημερα αναμενεται συμφωνα με πληροφοριες να δωσει το πρασινο φως ο υπουργος στο Νησος Μυκονος για να ξεκινησει τις επομενες μερες τα δρομολογια του στην αγονη.

Link to comment
Share on other sites

Με δύο δρομολόγια από τη Σάμο μέχρι Καβάλα σε συνέχεια από τα δρομολόγια από Πειραιά Ικαρίας Σάμου! Λογικά από την Τρίτη θα ξεκινήσει αυτά τα δρομολόγια το Νήσος Μύκονος! Από Πειραιά θα έχει αναχώρησεις την Τρίτη και την Παρασκευή απόγευμα (μάλλον στις 16:00) και έρχεται την Κυριακή το βράδυ στο Πειραιά και μάλλον Πέμπτη βράδυ.

Link to comment
Share on other sites

Το emprosnet παλι λεει οτι η ΝΕΛ θα προσφυγει κατα της απ'ευθειας αναθεσης.Για να δουμε τι θα δουμε

 

H ΝΕΛ για ακόμη μια φορά ταράζει τα νερά. Την Τετάρτη αργά το απόγευμα, έγινε γνωστό ότι κατέθεσε προσφορά στο πλαίσιο της πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου, για την κάλυψη της σύνδεσης με την Καβάλα.
Η προσφορά συνοδευόταν από αναλυτικό πρόγραμμα για τα δρομολόγια που θα εκτελεί το πλοίο «Μυτιλήνη» εφόσον τού ανατεθούν οι γραμμές. Η προσφορά κατατέθηκε παρ’ ότι οι εταιρείες ΝΕΛ και C-Link έχουν αποκλειστεί από τους διαγωνισμούς του Δημοσίου για 12 μήνες.

Η κατάθεση της προσφοράς δίνει στη ΝΕΛ το έννομο συμφέρον να προσβάλει τη διαδικασία που ακολουθεί το Υπουργείο, ως μη σύννομη. Κι αυτό έκανε. H ουσία της προσφυγής είναι πως το Υπουργείο με προκλητικό τρόπο ευνοεί τους ανταγωνιστές τής ΝΕΛ.

Προσέφυγαν…
Συγκεκριμένα, σήμερα το «Ε» αποκαλύπτει τη διοικητική προσφυγή που κατέθεσε η ΝΕΛ κατά του υπουργού Ναυτιλίας και Αιγαίου, Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη, και της πρόσκλησης απευθείας ανάθεσης των συνδέσεων των νησιών του Βορείου Αιγαίου με την Καβάλα, που εκδόθηκε από τη Διεύθυνση Μεταφορών του Υπουργείου στις 16 Σεπτεμβρίου.
 
Με αυτή ζητείται να ακυρωθεί η πρόσκληση και ο υπουργός να απόσχει από κάθε πράξη υλοποίησής της. Ή, αν το Υπουργείο προχωρήσει στην ανάθεση των άγονων γραμμών, να αποδεχθεί την προσφορά τής ΝΕΛ για δρομολόγηση του «Μυτιλήνη».
Η διοικητική προσφυγή παραδόθηκε την Τετάρτη 17 Σεπτεμβρίου.
Η ΝΕΛ υποστηρίζει πως ο κ. Βαρβιτσιώτης προχωράει σε απευθείας ανάθεση των άγονων γραμμών αυξάνοντας τα μισθώματα κατά 112,50% και χωρίς να έχει η ίδια κριθεί οριστικά έκπτωτη από τις γραμμές που εξυπηρετούσε.
Σε άλλο σημείο, η εταιρεία επικαλείται το Νόμο 3886 τού 2010, που απαγορεύει στο Δημόσιο να προχωρήσει στη σύναψη νέας σύμβασης ενόσω διαρκεί η 10ήμερη προθεσμία άσκησης δικαστικής προσφυγής από την ίδια, όπως και η 15ήμερη προθεσμία έκδοσης της σχετική απόφασης επί της προσφυγής.
Επίσης η ΝΕΛ υποστηρίζει πως το Υπουργείο θα έπρεπε να περιμένει άλλες 10 ημέρες, που είναι η προθεσμία άσκησης αίτησης ασφαλιστικών μέτρων περί αναστολής των αποτελεσμάτων της έκπτωσης. Ουσιαστικά, δηλαδή, υποστηρίζει πως το Υπουργείο δε θα έπρεπε να είχε κινήσει τις διαδικασίες απευθείας ανάθεσης πριν περάσουν 35 ημέρες, ώστε η εταιρεία να ασκήσει τα νόμιμα δικαιώματά της.
Στη συνέχεια, η ΝΕΛ χαρακτηρίζει ανίσχυρο και ανυπόστατο τον αποκλεισμό της από διαγωνισμούς για τους επόμενους 12 μήνες, διότι λήφθηκε «καθ’ υπέρβαση εξουσίας από αναρμόδιο καθ’ ύλην όργανο άνευ ειδικής προς τούτο εξουσιοδοτήσεως», όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται στη διοικητική προσφυγή.
Και σε αυτό το ζήτημα τονίζεται πως δεν τηρήθηκε ο νόμος, διότι η εταιρεία δεν κλήθηκε να παράσχει εξηγήσεις επί του ζητήματος αυτού και δεν υπάρχει αιτιολογημένη γνώμη της αρμόδιας επιτροπής, η οποία ποτέ δε συγκλήθηκε.
Στη συνέχεια, αναφέρεται πως στην απόφαση περί έκπτωσης μνημονεύεται η από 4 Σεπτεμβρίου εισήγηση της υπηρεσίας χωρίς να γνωστοποιείται στη ΝΕΛ το περιεχόμενο της εισήγησης.

Τι θα κάνει το Υπουργείο
Έως χθες στις 2:30 το απόγευμα δεν είχε εκδοθεί απόφαση του υπουργού Ναυτιλίας και Αιγαίου για την ανάθεση της γραμμής. Πιθανότατα η προσφυγή τής ΝΕΛ θα έβαλε σε κίνηση του νομικούς συμβούλους του Υπουργείου.
Σε κάθε περίπτωση, πάντως, αναμένεται το Υπουργείο να απορρίψει την προσφυγή τής ΝΕΛ, με νομικό σκεπτικό που μένει να το δούμε, και να προχωρήσει στην απευθείας ανάθεση.
Δεν πρέπει να ξεχνάμε πως συμπληρώνεται η δεύτερη εβδομάδα που τα νησιά του Βορείου Αιγαίου έχουν αποκοπεί από τη βόρεια Ελλάδα.
Τα προβλήματα καθημερινά γίνονται όλο και πιο έντονα, καθώς σημαντικός αριθμός εμπορευμάτων και πρώτων υλών φθάνουν στα νησιά μέσω Μακεδονίας.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Τα ωράρια που μας περιγράφει ο P100 προϋποθέτουν μια ικανοποιητική ταχύτητα (20 knots), αν και προς το παρόν μας διαφεύγουν βασικά στοιχεία του δρομολογίου. Πχ θα έχει Σύρο μέσα, θα πηγαίνει Βαθύ ή όχι, θα πηγαίνει με πλήρη ταχύτητα μέχρι το Βαθύ και μετά κομμένο, κλπ.

Και φυσικά δεν γνωρίζουμε τι θα γίνει με τα τιμολόγια. Θα ισχύσει το ναυλολόγιο της άγονης ή θα έχουμε καμμιά έκπληξη;

Link to comment
Share on other sites

Καλά του τα γράφει του υπουργού ο δημοσιογράφος. Υπήρχε ή δεν υπήρχε plan Β για τις γραμμές, και τι κάνει τώρα δυο εβδομάδες.

 

...

Παρόλα αυτά και παρά το γεγονός ότι υπήρχαν, σύμφωνα με πληροφορίες, διαβεβαιώσεις πως τόσο η Hellenic Sea Ways όσο και η Blue Star ενδιαφέρονται για την κάλυψη των κενών (από τη ΝΕΛ) δρομολογιακών γραμμών, το υπουργείο 15 μέρες μετά παλινωδεί προς τη μια ή την άλλη λύση. Αδυνατεί να προσδιορίσει μέσα από τις προδιαγραφές που το ίδιο θέτει ποιο θα είναι το μέλλον των γραμμών και δέχεται πανταχόθεν πιέσεις για να κλείσει το ζήτημα των Ψαρών όσο και της σύνδεσης της Χίου με τη Βόρεια Ελλάδα, με τρόπο μόνιμο και επ’ ωφελεία του τόπου και όχι με προσωρινές και εμβαλωματικές λύσεις που σε τίποτα δεν αποδίδουν και τίποτα δεν προσφέρουν. 
Ο χρόνος του κ. Βαρβιτσιώτη στο θέμα δείχνει να εξαντλείται. Υπήρχε ή δεν υπήρχε εναλλακτικό σχέδιο στην περίπτωση της απομάκρυνσης της ΝΕΛ από τη γραμμή; Υπήρχε ή δεν υπήρχε μια κάποια διαβεβαίωση από την Blue Star ή την H.S.W. ότι θα αναλάμβαναν οι ίδιες την κάλυψη της γραμμής;
Αλλά ακόμη κι αν αυτό επιτευχθεί κάποια στιγμή, θα γίνει τελικά με συμφερότερους ή με δυσμενέστερους για τον προϋπολογισμό του υπουργείου όρους;

...

politischios.gr

 

 

 

Αυτή τη σύνδεση από Σάμο προς Χίο δεν μπορούσε να αγγαρέψει για ένα δρομολόγιο το psara glory; 

Link to comment
Share on other sites

Eγκρίθηκε η πίστωση ύψους 2.440.000 ευρώ για τις άγονες γραμμές του ΒΑ Αιγαίου, αναμένεται και η υπογραφή για την ανάθεση.

https://diavgeia.gov.gr/luminapi/api/decisions/%CE%A9%CE%A525%CE%9F%CE%A0-%CE%A9%CE%A54/document?inline=true

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Σημερινή πρόσκληση ενδιαφέροντος για τακτική δρομολόγηση πλοίου/πλοίων προς εξυπηρέτηση των νησιών του βορείου Αιγαίου, με περιθώριο μέχρι τις 26/09, για τις γραμμές:

 

α) ΛΗΜΝΟΥ – ΛΕΣΒΟΥ – ΧΙΟΥ – ΣΑΜΟΥ – ΙΚΑΡΙΑΣ με ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ και 

β) ΨΑΡΩΝ με ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ

Edited by enas chiotis
Link to comment
Share on other sites

Η Hellenic Seaways ανακοινώνει ότι από την Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου, το "Νήσος Μύκονος" θα εξυπηρετεί τη σύνδεση των νησιών του Βορειοανατολικού Αιγαίου με τον Πειραιά και την Καβάλα

Στο πλαίσιο αυτό το δρομολόγιο του πλοίου θα είναι Πειραιάς-Σύρος-Μύκονος-Εύδηλος-Καρλόβασι-Βαθύ-Χίος-Μυτιλήνη-Λήμνος-Καβάλα και θα πραγματοποιείται δύο φορές την εβδομάδα.

Κατ’ αυτό τον τρόπο, πέραν της σύνδεσης της Ικαρίας και της Σάμου με τον Πειραιά, η σύνδεση επεκτείνεται με το ίδιο πλοίο σε όλο τον Βορειοανατολικό νησιωτικό άξονα που περιλαμβάνει τη Χίο, τη Μυτιλήνη και τη Λήμνο, καταλήγοντας στην Καβάλα.

Το Επιβατηγό - Οχηματαγωγό "Νήσος Μύκονος", που ναυπηγήθηκε στην Ελλάδα το 2005, είναι ένα από τα πλέον σύγχρονα πλοία της ελληνικής ακτοπλοΐας, με δυνατότητα μεταφοράς 1.915 επιβατών και 418 οχημάτων, και ταχύτητα 28 κόμβων

Η ανάληψη του δρομολογίου αυτού, είναι για την Hellenic Seawaysτιμή και συνάδει απόλυτα με την εταιρική της φιλοσοφία να δίνει προτεραιότητα στην παροχή άριστων υπηρεσιών φιλοξενίας και εξυπηρέτησης τόσο των επιβατών της, όσο και των τοπικών κοινωνιών των δεκάδων προορισμών της.

 

Ιδου και ο πίνακας με τα δρομολόγια του Νήσος Μύκονος

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

3,5 ώρες Καβάλα - Λήμνος! Από τη 5ώρη "κρουαζιέρα" του Θεόφιλου φτάσαμε στο άλλο άκρο κάτι που φυσικά είναι καλοδεχούμενο, έπρεπε να είχε γίνει νωρίτερα και μακάρι να συνεχιστεί μέχρι και το καλοκαίρι. Βέβαια τα πλεονεκτήματα για τα περισσότερα νησιά του δρομολογίου.

Link to comment
Share on other sites

Να και η πλήρης σύμβαση ανάθεσης. 93.825 ευρώ για κάθε δρομολόγιο, με το Νήσος Μύκονος που θεωρείται κατηγορίας 1.

 

Στα ευχάριστα ότι ενεφανίσθη και o πρόεδρος της εταιρείας για τις υπογραφές.

 

6ΙΕΧΟΠ-ΕΡΦ.pdf

Link to comment
Share on other sites

Και τώρα τι γίνεται; Στο γιουροτουντέι γράφει ότι η ΝΕΛ κατέθεσε σήμερα αίτημα για την ελεύθερη ετήσια δρομολόγηση του Μυτιλήνη στη γραμμή με δύο δρομολόγια την εβδομάδα

Αίτημα για ελεύθερη δρομολόγηση με το επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο «Μυτιλήνη» για κάλυψη της γραμμής Καβάλα- Λήμνος- Μυτιλήνη- Χίος- Βαθύ Σάμου, κατέθεσε το μεσημέρι στην αρμόδια διεύθυνση θαλασσίων συγκοινωνιών του υπουργείου Ναυτιλίας, η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου (ΝΕΛ).

Σύμφωνα με πληροφορίες του ΑΠΕ-ΜΠΕ από στελέχη της εταιρείας, η ΝΕΛ έχει ζητήσει να πραγματοποιεί δύο δρομολόγια την εβδομάδα, για όλο τον χρόνο, χωρίς επιδότηση, κάθε Τρίτη και Παρασκευή σε προέκταση του δρομολογίου από Πειραιά.

Σημειώνεται ότι πρόσφατα ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου κήρυξε έκπτωτη τη ΝΕΛ από δύο άγονες γραμμές του βορείου Αιγαίου με το αιτιολογικό της πλημμελούς και αδικαιολόγητης άρνησης εκτέλεσης των δρομολογίων.

Ο υπουργός μετά από σχετική γνωμοδότηση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών είχε προχωρήσει σε απευθείας ανάθεση στην εταιρεία HELLENIC SEAWAYS της σύνδεσης των νησιών του βορειανατολικού Αιγαίου με τη Βόρεια Ελλάδα στη γραμμή Καβάλα- Λήμνος- Βαθύ Σάμου, δύο φορές την εβδομάδα με το πλοίο «Νήσος Μύκονος».

Στελέχη ακτοπλοϊκών εταιρειών ανέφεραν στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι όταν μία εταιρεία υποβάλλει αίτημα για ελεύθερη τακτική ετήσια δρομολόγηση χωρίς επιδότηση, αναστέλλεται τόσο η τρίμηνη δρομολόγηση που είχε κατοχυρωθεί με το πλοίο «Νήσος Μύκονος», αλλά και η διενέργεια του σχετικού διαγωνισμού.

 

http://www.euro2day.gr/news/enterprises/article/1258571/nel-aithma-gia-dromologhsh-ploioy-horis-epidothsh.html

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...