Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Το ρεπορταζ ειχε να κανει με τις κινητοποιησεις των ναυτικων και για το θεμα της Νελ η οποια ειναι υπο καταρευση κ των αγονων αναφερθηκε οτι η Αττικα εχει κανει κινηση προς το υεν για να αναλαβει τις γραμμες προς Σαμο,Καβαλα και Λημνο σε περιπτωση που η πρωτη δεν μπορεσει να ανταπεξελθει και οτι η κινηση αυτη εξεταζεται θετικα απο πλευρας υπουργειου.Ε τωρα φανταζομαι οτι οταν λεμε οτι η νελ δεν μπορει να συνεχισει εννοουμε γενικοτερα και οχι μονο στο Σαμος-Καβαλα.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 month later...

Στο site της ΝΕΛ φιγουράρουν νέα δρομολόγια για τον Θεόφιλο από 26/05 έως 31/10. Η κυριότερη διαφοροποίηση με τα προηγούμενα είναι η αναχώρηση από Καβάλα, που αντί να γίνεται μεσάνυχτα Παρασκευής μετατίθεται στις 09:00 του Σαββάτου.

 

 

 

post-1827-0-23594200-1400917887_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

Γιατι τι απ ολα τα υπολοιπα θα τηρησει και ειναι και σιγουροι οτι θα τα βγαλει περα μεχρι και τον Οκτωβρη;!

Link to comment
Share on other sites

Είπα να είμαι ελαφρώς αισιόδοξος. Στους όρους και τις προυποθέσεις πρέπει να προσθέσουν ότι τα δρομολόγια θα πραγματοποιούνται εφόσον και εάν υπάρχουν χρήματα για πετρέλαια.

Link to comment
Share on other sites

Το καλοκαιρι θα εχει κοεσμο και λογικα θα εχει και χρηματα για πετρελαια.Το θεμα ειναι να αντεξουν και οι μηχανες για να μην πηγαινει με ταχυτητα παντοφλας

Link to comment
Share on other sites

Καιρό έχω να ακούσω για διαμαρτυρίες των νησιών του ΒΑ Αιγαίου για προβλήματα στην ακτοπλοϊκή συγκοινωνία.  Προφανώς έχουν λυθεί όλα τα προβλήματα και δεν υπάρχει κανένας λόγος διαμαρτυρίας.

Link to comment
Share on other sites

Τρένο τελικά χρειάζονται οι κάτοικοι στο Βόρειο Αιγαίο

 

Για πολλοστή φορά τα νησιά του Βορείου Αιγαίου, και ειδικά αυτά της λεγόμενης «άγονης γραμμής», αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα με την ακτοπλοϊκή τους σύνδεση, καθώς τα πλοία της ΝΕΛ που εξυπηρετούν τις γραμμές αυτές, είτε λόγω προβλημάτων στον ανεφοδιασμό καυσίμων είτε λόγω βλαβών, ακυρώνουν δρομολόγια, με αποτέλεσμα την ατέρμονη ταλαιπωρία των πολιτών.

 

Είναι γνωστό ότι η ναυτιλιακή εταιρεία εδώ και καιρό βρίσκεται σε δυσχερή οικονομική κατάσταση, αντιμετωπίζοντας μεγάλα προβλήματα με τις τράπεζες. Το γεγονός όμως είναι ένα: τη νύφη την πληρώνουν συνεχώς οι επιβάτες, και ενώ το πρόβλημα είναι χρόνιο, εξακολουθεί να μη διαφαίνεται κάποια λύση.

 

Αυτή τη φορά η νέα περιπέτεια των πολιτών προήλθε από τα επιβατηγά-οχηματαγωγά πλοία «Ταξιάρχης» και «Θεόφιλος», τα οποία «προδόθηκαν» εκ νέου από βλάβη και έλλειψη καυσίμων, αντίστοιχα, επαναφέροντας στο προσκήνιο τα προβλήματα που ταλαιπωρούν την εταιρεία και συνάμα τους νησιώτες.

 

Το «Ταξιάρχης» τα ξημερώματα της Τετάρτης και ενώ εκτελούσε το δρομολόγιο από Καβάλα για Λήμνο – Αγιο Ευστράτιο – Ψαρά και Λαύριο και λίγο πριν προσεγγίσει τα Ψαρά δήλωσε βλάβη στην αριστερή κύρια μηχανή και συνέχισε το δρομολόγιο για Λαύριο με 37 επιβάτες, 57 φορτηγά, 3 Ι.Χ. αυτοκίνητα και 5 δίκυκλα. Σύμφωνα πάντως με τον δήμαρχο Ψαρών Κώστα Βρατσάνο, κανένας από τους επιβάτες δεν είχε προορισμό τα Ψαρά.

 

Από την πλευρά του το Κεντρικό Λιμεναρχείο Λαυρίου απαγόρευσε τον απόπλου μέχρι την οριστική αποκατάσταση της βλάβης και την προσκόμιση βεβαιωτικού διατήρησης κλάσης από τον νηογνώμονα που παρακολουθεί το πλοίο. Σύμφωνα με το υπουργείο Ναυτιλίας, τα προβλήματα αποκαταστάθηκαν και στις 8 χθες το βράδυ το πλοίο θα πραγματοποιούσε κανονικά το δρομολόγιό του.

 

Παράλληλα, δεν εκτελέστηκε το προγραμματισμένο δρομολόγιο του επιβατηγού-οχηματαγωγού «Θεόφιλος» που επρόκειτο να αποπλεύσει το βράδυ της Τετάρτης από το λιμάνι της Καβάλας για Λήμνο-Μυτιλήνη-Χίο-Καρλόβασι και Αγιο Κήρυκο, λόγω αδυναμίας ανεφοδιασμού του πλοίου με καύσιμα, κατά δήλωση της πλοιοκτήτριας εταιρείας. Προανάκριση διενεργείται από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Καβάλας.

 

Μόλις τον περασμένο Φεβρουάριο 166 άτομα ξέμειναν στα λιμάνια του Λαυρίου και της Καβάλας, καθώς η ΝΕΛ είχε ακινητοποιήσει τα δύο προαναφερθέντα πλοία, λόγω προβλημάτων στον ανεφοδιασμό καυσίμων. Η εταιρεία με ανακοίνωσή της είχε κάνει γνωστό ότι το πρόβλημα παρουσιάστηκε λόγω «μη έγκαιρης καταβολής των μισθωμάτων από εκτελεσθέντα δρομολόγια σε γραμμές δημόσιας υπηρεσίας».

 

Να θυμίσουμε ότι προβλήματα έχουν δημιουργηθεί πολύ συχνά και με ακόμα ένα πλοίο της ΝΕΛ, το 39 ετών επιβατηγό-οχηματαγωγό «European Express», όπως στα μέσα Μαΐου που εν πλω και έχοντας αναχωρήσει από Εύδηλο για Αγ. Κήρυκο παρουσίασε μηχανική βλάβη, ενώ τον Ιανουάριο είχε απαγορευτεί ο απόπλους του γιατί ύστερα από επιθεώρηση διαπιστώθηκαν σημαντικές ελλείψεις στους τομείς ασφάλειας ανθρώπινης ζωής και μη συμμόρφωση με τον κώδικα ασφαλούς διαχείρισης

Link to comment
Share on other sites

Καιρό έχω να ακούσω για διαμαρτυρίες των νησιών του ΒΑ Αιγαίου για προβλήματα στην ακτοπλοϊκή συγκοινωνία.  Προφανώς έχουν λυθεί όλα τα προβλήματα και δεν υπάρχει κανένας λόγος διαμαρτυρίας.

..............................Ε όχι και καιρό

Η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ του Νομού Σάμου Αγνή Καλογερή

για μια ακόμη φορά διαμαρτύρεται για την άθλια κατάσταση

στην οποία έχει περιέλθει η ακτοπλοϊκή σύνδεση του Νομού μας.

Αυτή την φορά κατάθεσε ερώτηση απευθυνόμενη στον Υπουργό Επικρατείας,

στον Υφυπουργό στον Πρωθυπουργό και στον Υπουργό Ναυτιλίας και Αιγαίου.

Ελπίζουμε αυτή την φορά να μην μας ευχαριστήσουν πάλι (επισυνάπτεται η απάντηση και η αναφορά)

που τους μεταφέρουμε το πρόβλημα και να δοθεί επιτέλους μια λύση.

Επισυνάπτεται η ερώτηση.

 

ΕΡΩΤΗΣΗ

Αθήνα,  02 Ιουνίου  2014

Προς τους κ.κ. Υπουργούς:                                                                     

 Επικρατείας                                                                                         

 Υφυπουργό στον Πρωθυπουργό

 Υπουργό Ναυτιλίας και Αιγαίου

 

Θέμα: «Τα νησιά του Νομού Σάμου σε συνθήκες απομόνωσης »

            Σε συνέχεια προηγούμενων αναφορών, ερωτήσεων και επανειλημμένων επισκέψεων στο Υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου σχετικά με τα προβλήματα στην ακτοπλοϊκή σύνδεση των νησιών του Βορείου Αιγαίου και ειδικότερα του Νομού Σάμου επανέρχομαι, λόγω της περαιτέρω όξυνσης.

            Συγκεκριμένα στις 17/05/2014 παραμονή των αυτοδιοικητικών εκλογών το δρομολόγιο του Ε/Γ Ο/Γ “European Express” έφτασε στον προορισμό του μετά από 25 ώρες λόγω βλάβης και καθυστέρησής του για 7 ώρες στο λιμάνι του Αγίου Κηρύκου.

            Εκτός από την ταλαιπωρία των επιβατών και επειδή οι δικαστικοί αντιπρόσωποι που επέβαιναν στο συγκεκριμένο δρομολόγιο εξυπηρετήθηκαν εκτάκτως με το Ε/Γ Ο/Γ “Παναγία Θεοτόκος”, οι κάτοικοι των Φούρνων και της Θύμαινας στερήθηκαν ένα εσωτερικό δρομολόγιο την επόμενη εβδομάδα.

            Επίσης την Δευτέρα 19/05/2014 το Ε/Γ Ο/Γ “European Express” ακύρωσε το δρομολόγιό του από Πειραιά για Σάμο χωρίς να δοθούν εξηγήσεις και να ειδοποιηθούν οι επιβάτες έγκαιρα.

            Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να μείνουν τα νησιά του Νομού Σάμου απομονωμένα για 5 μέρες από το λιμάνι του Πειραιά.

            Ταυτόχρονα, το Ε/Γ Ο/Γ “Θεόφιλος” που εκτελεί τη γραμμή Καβάλα – Λήμνο – Μυτιλήνη – Χίο – Σάμο – Ικαρία και επιστροφή, ακύρωσε το δρομολόγιο της 21ης Μαΐου 2014 λόγω προβλήματος στον ανεφοδιασμό του πλοίου με καύσιμα.

            Αυτή η απαράδεκτη κατάσταση επαναλαμβάνεται για πολλοστή φορά και αναδεικνύει την απομόνωση του Νομού Σάμου από τον εθνικό κορμό καθώς επίσης και την ατολμία από την πλευρά του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου για την λύση του προβλήματος.

            Η δρομολόγηση σύγχρονου πλοίου που αποφασίστηκε μόνο κατά τη διάρκεια της τουριστικής περιόδου για 2 ½ μήνες, δεν λύνει δομικά προβλήματα της τοπικής οικονομίας και δεν δημιουργεί μια μόνιμη βάση ανάπτυξης.

            Επειδή τα νησιά του Νομού Σάμου κατοικούνται καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους από ισότιμους πολίτες, οι οποίοι έχουν ζωτικές ανάγκες και δικαιώματα.

            Επειδή τα νησιά του Νομού Σάμου δεν έχουν μοντέλο κλειστής οικονομίας και οι επιπτώσεις της απομόνωσης είναι τεράστιες και καταστροφικές για την αγορά και την κοινωνία.

            Επειδή τα νησιά είναι το μεγάλο συγκριτικό πλεονέκτημα της πατρίδας μας και η νησιωτικότητα είναι συνταγματικά και νομικά κατοχυρωμένη.

            Επειδή ο Νόμος 2932/2001 στο άρθρο 2 παράγραφος 6 δίνει τη δυνατότητα στην κυβέρνηση να προασπίσει το δημόσιο συμφέρον.

 

Ερωτώνται οι κ.κ. Υπουργοί:

Τι άμεσα και μόνιμα μέτρα προτίθενται να λάβουν και πότε ώστε το πρόβλημα να λυθεί προς όφελος των κατοίκων των νησιών και να διασφαλιστεί το δημόσιο συμφέρον ;

 

 

Η ερωτώσα βουλευτής

Αγνή Καλογερή

 

ΚΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΑΡΑ!!!!!!!!!!!

post-2089-0-67678700-1401864101_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

.....κυρία τη λέει ,Βουλευτή του Νομού Σάμου δεν τη λέει.Γιατί επειδή δεν είναι βουλευτής του ιδίου κόμματος;

Διότι ο μονοεδρικός Νομός Σάμου έχει 4 νησιά :Σάμος-Ικαρία-Φούρνοι & Θύμαινα.Γιατί  σε χειμωνιάτικη άλλη ερώτηση της

κ.βουλευτή για το ίδιο θέμα, ο κ.Μιλτιάδης στην απάντησή του δεν γνώριζε ότι η Θύμαινα είναι ΚΑΤΟΙΚΗΜΕΝΟ ΝΗΣΙ- ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΡΙΖΑ ΖΩΝΗ και έγινε χαμός.Δεν γνώριζε ότι ανήκει στον Δήμο Φούρνων του Νομού Σάμου,μιά χεριά απο τους Φούρνους με το ΤΧΠ ΤΑΧΙ, με εγγεγραμένους 194 κατοίκους,που ψήφισαν προχθές114 και ο Δήμαρχος Γιάννης Μαρούσης(ΠΑΣΟΚ) πήρε 70%. Η ανοικοδόμηση της Θύμαινας ξεκίνησε το 2004 με την δρομολόγηση του SAMOS SPIRIT που έβαζε μπετονιέρες,τσιμέντα,οικοδομικά υλικά και οικοδόμους.Απο τότε που μπάταρε η εταιρία με όλα τα γνωστά,όλα τα υλικά μεταφέρονται με τα καίκια και φρέναρε η οικοδομική δραστηριότητα..Μιά επίσκεψη το καλοκαίρι θα σας πείσει.Ο τρόπος επίσκεψης γνωστός.Η μέσω Φούρνων (τρις/εβδομάδα)ή μέσω Αγιου κάθε απόγευμα με το ΠΑΝΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟΣ.προτιμήστε το δεύτερο με 5 ευρώ. 

Link to comment
Share on other sites

Η ερώτηση υποβλήθηκε 2 Ιουνίου και η απάντηση προς την μία και μοναδική βουλευτή Σάμου/Ικαρίας/Φούρνων Κορσέων/Θύμαινας/Σαμιοπούλας, κοκ, έχει ημερομηνία 3 Απριλίου.

Τι ΔΕΝ πάει καλά εδώ;

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω διάθεση να ανιχνεύσω κίνητρο, αλλά εδώ τα πράγματα περιπλέκονται:

Η Βουλευτής (Σάμου/Ικαρίας/Φούρνων Κορσέων/Θύμαινας/Σαμιοπούλας, κοκ), υποβάλλει μία αναφορά προς το ΥΝΑ, όπως έχει δικαίωμα και υποχρέωση, στις 2 Ιουνίου 2014. Η αναφορά αναπαράγεται 6 posts παραπάνω. Ακριβώς από κάτω, στο ίδιο post, επισυνάπτεται μία υποτιθέμενη απάντηση του ΥΝΑ, που σύμφωνα με όσα κατάλαβαν πολλοί από εμάς (πχ βάσει σχολίων τους οι minoan και Petros P), αφορά στη συγκεκριμμένη αναφορά.

 

(επισυνάπτεται η απάντηση και η αναφορά) .....

ΚΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΑΡΑ!!!!!!!!!!!

 

 

Όμως δεν είναι έτσι:

Η Βουλευτής (Σάμου/Ικαρίας/Φούρνων Κορσέων/Θύμαινας/Σαμιοπούλας, κοκ), υπέβαλε στις 17/3 (παρόμοια) αναφορά και έλαβε μία (κάκιστη) απάντηση που φέρει ημερομηνία 3-4-2014. Η Βουλευτής (Σάμου κλπ), λόγω του μεγάλου ενδιαφέροντός της για τον Σαμιακό Λαό, που ασφαλώς την χαρακτηρίζει, θα μπορούσε βέβαια να μετατρέψει την αναφορά σε επερώτηση ώστε να σύρει και να διασύρει τον Υπουργό στη Βουλή, αλλά ας ερωτηθεί η ίδια γιατί δεν το έκανε.

Τι νόημα έχει όμως να προβάλλεται και να προκαταβάλλεται ως απάντηση στην νέα αναφορά της 2-6-2014, η (παλαιά) απάντηση της 3-4-2014, ποιός μπορεί να απαντήσει άραγε;

Edited by georgios express
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ο υπουργός τα βλέπει όλα καλά στο Αιγαίο, πλην της συγκεκριμένης γραμμής.

 Τα μόνα προβλήματα που αντιμετωπίσαμε ήταν φέτος το χειμώνα και αφορούσε στην αφερεγγυότητα μιας συγκεκριμένης εταιρείας να εκτελέσει τα δρομολόγια του Βορείου Αιγαίου και συγκεκριμένα να εκτελέσει τα δρομολόγια από και προς τη Λήμνο. Ελπίζω να μπορέσουμε φέτος το καλοκαίρι να τα αντιμετωπίσουμε μέσα από αναδιάρθρωση του δικτύου, αλλά όλο το υπόλοιπο δίκτυο νομίζω και εκτιμώ ότι θα δουλέψει με πάρα πολύ καλό τρόπο.

 

hcg.gr

 

Link to comment
Share on other sites

Για εκείνη την έρημη γραμμή προς Μεστά υπάρχει κάποιο νέο ή καταργήθηκε στα μουγκά? Βλέπεις τώρα δεν έχουμε περισσεούμενα ταχύπλοα που να χρειάζονται επιδοτούμενη δρομολόγηση.
 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Αφού δεν ακούγεται κάτι, μπορούμε να υποθέσουμε ότι καταργήθηκε.

 

Μήνες μετά το παραπάνω ερώτημα, και με δεδομένο μέχρι στιγμής ότι δεν έχει φανερωθεί καποιος δεξαμενισμός, η απορία είναι αν θα ξεκινήσει φέτος το καλοκαίρι το πλοίο ή όχι. Υποθέτω ότι αν καταφέρουν να βγάλουν καλοκαιρινά δρομολόγια του Ταξιάρχη για Λήμνο με μέσα τα Ψαρά δεν θα μπουν καν στον κόπο;

 

Στην ιστοσελίδα του πράκτορα της εταιρείας στη Λήμνο, φιγουράρει πίνακας δρομολογίων από 13/06-29/09, με τα Ψαρά μέσα στα δρομολόγια του Ταξιάρχη για Λήμνο. Συνεπώς δεν νομίζω να ενδιαφέρονται πλέον για τα Μεστά.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Ο Μυτιληνιός υπουργός Δικαιοσύνης Χ. Αθανασίου είχε συνάντηση με τον ΥΕΝ για το θέμα της ατμοπλοϊκής σύνδεσης της Λήμνου  :D , και γι'αυτό ο Βαρβιτσιώτης τους κάλεσε όλους μαζί στις 25&26 του Αυγούστου να κάνουν brainstorming στη Μυτιλήνη. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Βγήκε και το πρόγραμμα της ημερίδας, όλοι θα μιλήσουν να πουν τον πόνο τους, και ο υπουργός θα απευθύνει χαιρετισμό.

Όπως αναφέρει και το emprosnet, αν δεν ανακοινώσει στη Μυτιλήνη τις αποφάσεις του ο ΥΕΝ, θα πρόκειται για μια βαρετή επανάληψη. 

 

Διημερίδα ανακοινώσεων

Την τελευταία εβδομάδα του Αυγούστου από τη Μυτιλήνη αναμένεται να ανακοινώσει τις αποφάσεις του για την ακτοπλοΐα ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης. Αυτός είναι ο μόνος ουσιαστικός λόγος για να πραγματοποιηθεί η συγκεκριμένη διημερίδα. Χωρίς τις επί εβδομάδες αναμενόμενες ανακοινώσεις, θα πρόκειται για μια εξαιρετικά βαρετή επανάληψη όλων όσων έχουν ειπωθεί εδώ και τέσσερα χρόνια για τις εξελίξεις στον κλάδο.

emprosnet.gr

 

Γενική Γραμματεία Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής

 

“Ακτοπλοϊκή Σύνδεση στο Βόρειο Αιγαίο”

 

Πρόγραμμα Διημερίδας

 

ΔΕΥΤΕΡΑ 25 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2014

1η Ημέρα

 

11:30 – 12:00   Προσέλευση Συνέδρων

 

Πάνελ: Γ. Γ. Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής,   Γ.Γ Ναυτιλίας,   Προϊστάμενος Δνσης Μεταφορών Γ.Γ.Α.Ν.Π.

 

12:00 – 15:30  Χαιρετισμοί συνέδρων --Έναρξη εργασιών
 

·         Παρουσίαση του  Ακτοπλοϊκού Δικτύου στο Βόρειο Αιγαίο

        από τον Προϊστάμενο Δ/νσης Μεταφορών Γ.Γ.Α..Ν.Π.   
 

·         Ομιλίες Δημάρχων Βορείου Αιγαίου

 

15:30 – 16:15         Διάλειμμα

 

Πάνελ: Υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου,   Γ.Γ. Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής,

            Γ.Γ. Ναυτιλίας,   Προϊστάμενος Δνσης Μεταφορών Γ.Γ.Α.Ν.Π.

 

16:15 – 20:00  
 

·       Ομιλία Προέδρου Ναυτικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
 

·       Ομιλίες Εκπροσώπων Περιφερειακής Ενότητας Βορείου Αιγαίου
 

·       Χαιρετισμός Υπουργού Ναυτιλίας και Αιγαίου, Βουλευτών Λέσβου, Χίου, Σάμου           

 

20:00: Λήξη εργασιών 1ης ημέρας

 

ΤΡΙΤΗ 26 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2014

2η Ημέρα

 

10:00 – 10:30   Προσέλευση Συνέδρων

 

Πάνελ: Γ. Γ. Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής,   Γ.Γ Ναυτιλίας,   Προϊστάμενος Δνσης Μεταφορών Γ.Γ.Α.Ν.Π.

 

10:30 – 11:30

 

Ομιλίες Φορέων Ακτοπλοΐας

·         Εκπρόσωπος Σ,Ε,Ε,Ν,

·         Εκπρόσωπος Η.Α.Τ.Τ.Α

·         Εκπρόσωπος Π.Ν.Ο.

 

11:30 – 13:00

 

Ομιλίες Εκπροσώπων Επιμελητηρίων Βορείου Αιγαίου

 

Ομιλίες Εκπροσώπων Ενώσεων Ξενοδόχων Βορείου Αιγαίου

 

 

13:00 – 14:00 Διάλειμμα

 

14:00 – 15:30

 

Ομιλίες Εκπροσώπων Ακτοπλοϊκών Εταιρειών που δραστηριοποιούνται στο Βόρειο Αιγαίο

 

15:30 – 17:30 Συζήτηση-Σύνθεση Διημερίδας

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...