Jump to content
Shipfriends

Θεόφιλος (ΙΜΟ 7362108)


Recommended Posts

Θά συμφωνήσω με τον Νηρέα διότι εν τέλει,ο επιβάτης είναι ο "εργοδότης" τόσο τού πληρώματος ενός πλοίου,όσο και τής πλοιοκτήτριας εταιρίας.Από εκεί και πέρα,άν το πλήρωμα έχη παράπονα γιά την κατάσταση τού πλοίου,στην εταιρία πρέπει να κάνη τα παράπονά του και όχι στους επιβάτες.Αλλωστε,ένα πλοίο σε κακή κατάσταση δυσκολεύει και την δουλειά τών ναυτικών του.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Όσοι είστε έξω απο το χορό λέτε πολλά τραγούδια ..Είναι δυνατόν ποτέ το πλήρωμα να κάνει παράπονα στην ίδια την εταιρεία που τους ταίζει ότι δεν είναι καλό το πλοίο??Θα τους διώξουν αμέσως και θα τους μαυρίσουν..Ας σκεφτόμαστε πρώτα λίγο και μετά να γράφουμε ότι γράφουμε

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Ναι βεβαια,ας σκεφτομαστε..Τη μια να γραφουμε''το πληρωμα κανει το καραβι''και την αλλη οταν ολα πανε στραβα''τι φταει και το καημενο το πληρωμα'' ;) Υποτιθεται οτι τα πλοια ΚΑΠΟΙΟΣ τα συντηρει.

Link to comment
Share on other sites

Ας σκεφτόμαστε πρώτα λίγο και μετά να γράφουμε ότι γράφουμε

για ολους ισχυει αυτο και κυριως για τους αυτοδιορισμενους συνηγορους ;)

 

βγαινει ενα πλοιο απο11 μηνες παροπλισμο, με βουλωμενες τουαλετες, με ξεψυχισμενες τις μηχανες, με εμφανη τα σημαδια της ηλικιας του, κανει επιδοτουμενο δρομολογιο και οταν φτανει στον προορισμο του οι επιβατες εχουν βγαλει γενια.

 

οι επιβατες (που πληρωνουν διπλα και ως επιβατες και ως φορολογουμενοι) διαμαρτυρονται και καποιοι θελουν να μας πεισουν οτι φταινε αυτοι που διαμαρτυρονται και οχι το πλοιο.

 

καλως ή κακως ο θεοφιλος λογω της χρονιας εγκαταλειψης ΔΕΝ θα επρεπε πια να ταξιδευει.

 

προφανως για την κατασταση που εχει περιελθει το πλοιο δεν φταιει το πληρωμα του, αλλα αυτο δεν αφορα τον επιβατη.

 

απο εκει και περα σε οποια δουλεια εχει να κανει με εξυπηρετηση κοσμου και παροχη υπηρεσιων, το να ακους τα παραπονα του πελατη (σωστα, λαθος, δικαια ή αδικα) ειναι μερος της δουλειας σου.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΒΛΕΨΗ ΤΗΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΕΝΟΣ ΠΛΟΙΟΥ !!!!!ΤΕΛΟΣ!

Η οποιαδηποτε εταιρεια βαζει καποια στανταρ στα πλοια της τα οποια το πληρωμα ειναι υποχρεωμενο να ακολουθει και να τηρει για να ειναι το καραβι στην κατασταση που θελει η ιδια.Για το οτι τα φιλτρα του κλιματισμου ηταν βρωμικα και οι τουαλετες εκτος λειτουργιας λογω ζημιας που προκληθηκε απο την κακη φορτωση στο γκαραζ του πλοιου,δεν φταει η Νελ ομως.

 

 ο εμπειρογνώμονας (σύμφωνα με το λιμενάρχη) κατέγραψε ζημία στον κεντρικό αγωγό αποχέτευσης από κίνηση της ράμπας φόρτωσης του πλοίου προκειμένου να φορτωθούν δυο φορτηγά της ΔΕΗ με στύλους 

http://www.enet.gr/?i=news-room.el&id=401715
Link to comment
Share on other sites

Βέβαια και το κάθε πλήρωμα είναι υποχρεωμένο να εκτελεί τις εντολές και να εφαρμόζει τους κανονες τις εταιρείας του δεν αντιλέγω σε αυτό..αλλά τα πραγματικά προβλήματα πηγάζουν απο αλλού και όχι από το πλήρωμα και αν η ΝΕΛ και η κάθε νελ δεν σέβεται τον επιβάτη τότε δεν μπορεί ο κάθε ναυτικός εργαζόμενος να καλείται συνέχεια  να βγάζει τα κάστανα από τη φωτιά


 

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Αυτοί που χλεύαζαν χθες ήταν αυτοί που ταλαιπωρήθηκαν χθες. Το εάν σήμερα ή αύριο πηγαίνει με 16, 20 ή 25 μίλια, είναι αδιάφορο γι΄αυτούς που ταλαιπωρήθηκαν χθες. Δεν μιλάμε για δοκιμαστικά, μιλάμε για κανονικά δρομολόγια με εισιτήριο. Και επιτέλους κάποτε πρέπει να τελειώνει αυτή η κλάψα, κυρίως από τα πληρώματα των πλοίων που ταλαιπωρούν τον κόσμο, ότι τάχα μου δεν φταίνε αυτοί και δεν τους σκέφτεται κανείς. Τους επιβάτες τους σκέφτεται κανένας που στο κάτω κάτω της γραφής είναι και αυτοί που πληρώνουν και δεν βλέπουν τα λεφτά τους? Επιτέλους, κάποιοι "εκπρόσωποι" πρέπει να καταλάβουν -φταίνε, δεν φταίνε- ότι δεν μπορούν και να ταλαιπωρούν τον κόσμο και να ζητάνε και τα ρέστα. Εάν δεν φταίνε, ας ζητήσουν τα ρέστα από αυτούς που φταίνε και όχι να το ρίχνουν στην κλάψα.

 

Κατ' αρχήν, σέβομαι μόνον όποιον με σέβεται ως επιβάτη. Ο σεβασμός δεν είναι αυτονόητος, τον επιβάλλει ο καθένας με την συμπεριφορά του. Και σε κανέναν επιβάτη, κανένα πλήρωμα δεν κάνει χάρη, την δουλειά του κάνει, και γι΄αυτή πληρώνεται από τον επιβάτη. Το πρόβλημα δημιουργείται όταν υπάρχουν πληρώματα ή εκπρόσωποι αυτών, οι οποίοι αντί να συναισθάνονται την ταλαιπωρία των επιβατών και να ζητάνε και καμιά συγνώμη ή έστω να σιωπούν συναισθανόμενοι, βγαίνουν και ζητάνε και τα ρέστα.

 

Μιά διευκρίνιση, σε ό,τι με αφορά. Δεν μίλησα γενικά για τα πληρώματα οποιουδήποτε πλοίου, αλλά μίλησα συγκεκριμένα για όσα πληρώματα ή εκπρόσωποι αυτών, βγαίνουν εδώ μέσα και αντί να συναισθάνονται, ζητάνε και τα ρέστα. Προκαλώντας τον κοινό νου και περνώντας μας για ηλίθιους.

Link to comment
Share on other sites

Ομολογώ με εξέπληξε ευχάριστα η σημερινή ταχύτητα των 16.8 εστω και με ευνοικό άνεμο. Το Δεκέμβρη του 2007 που τον ταξίδεψα τελευταία φορά από Μυτιλήνη προς Πειραιά δεν πήγαινε πολύ παραπάνω.. Τα θέματα περί καυσαερίων, θέρμανσης, τουαλετων είναι τα πιο σημαντικά που ελπίζω να λύνονται.

Link to comment
Share on other sites

Όσο μερικοί συνεχίζεται να βλέπετε δράκους και εχθρούς εκεί που δεν υπάρχουν και να αρνείστε τεκμηριωμένες απόψεις, η συζήτηση δεν μπορεί να προχωρήσει. Δεν νομίζω ότι υπάρχει έστω και ένας καραβολάτρης που περιμένει με χαρά να δει ένα πλοίο να σέρνεται και να μην μπορεί να λειτουργήσει σωστά όπως επίσης δεν υπάρχει και περίπτωση τα κακά και τα στραβά μιας εταιρείας να μην σχολιαστούν. Deal with your problems.

Link to comment
Share on other sites

Χαιρόμαστε φίλε TAXMAN. Αυτό θέλουμε άλλωστε. Να πιάνει όσο το δυνατό τέτοιες ταχύτητες (γύρω στο 17) και να μην έχει καθυστυερήσεις και ανεκτέλεστα δρομολόγια. Μακαρι τα όποια προβλήματα (που ήταν πολλά γι' αυτό το πλοίο και την εταιρεία γενικότερα να μην επαναληφθούν)

Link to comment
Share on other sites

Λόγω επικινδύνων καιρικών φαινομένων και εκδόσεως απαγορευτικού δελτίου μετά τα μεσάνυχτα στις περιοχές πλόων του πλοίου Ε/Γ-Ο/Γ ΘΕΟΦΙΛΟΣ στο Βόρειο Αιγαίο, το πλοίο θα παραμείνει στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης. 
Υπό την προϋπόθεση βελτίωσης των καιρικών συνθηκών και άρσης του απαγορευτικού, το πλοίο θα αναχωρήσει από Θεσσαλονίκη αύριο Τρίτη 03/12/13 15:00 για το σημερινό δρομολόγιο.

Link to comment
Share on other sites

Τις ταχυτητες συνηθως τις προσεχουμε χωρις καιρο... Οταν εχεις 8αρι καταπρυμα....Και το ΕΞΠΡΕΣ ΣΚΙΑΘΟΣ ,ως ΧΑΡΟΥΛΑ ,καποτε,απο Μυκονο για Παρο επιασε 22.4 !!!!Με καιρο καταπρυμα και ρευματα. Ασε που εγινε και ανακοινωση της ταχυτητας απο τα μεγαφωνα !!!!

Link to comment
Share on other sites

Απο οτι βλεπω παντως εχει σταθεροποιηθει σε ταχυτητες μεταξυ 15.2-16.8.Μακαρι να μεινει σε τετοιες ταχυτητες οι οποιες για το πλοιο μια χαρα ειναι

Link to comment
Share on other sites

Τις ταχυτητες συνηθως τις προσεχουμε χωρις καιρο... Οταν εχεις 8αρι καταπρυμα....Και το ΕΞΠΡΕΣ ΣΚΙΑΘΟΣ ,ως ΧΑΡΟΥΛΑ ,καποτε,απο Μυκονο για Παρο επιασε 22.4 !!!!Με καιρο καταπρυμα και ρευματα. Ασε που εγινε και ανακοινωση της ταχυτητας απο τα μεγαφωνα !!!!

 Κατάπλωρα τι ανακοίνωση να έβγαλαν από τα μεγάφωνα?

Link to comment
Share on other sites

Τα τελευταία νέα πάντως τον φέρνουν να κινήται με ταχύτητες γύρω στα 17 και κάτι.Εύγε στον μπάρμπα (και στο πλήρωμά του βεβαίως).Μακάρι να παραμείνη στα πλαίσια αυτά,που είναι πολύ ικανοποιητικά γιά πλοίο τής ηλικίας του.

 

Αν,μάλιστα,ρυθμίστηκαν και τα προβλήματα εξαερισμού ώστε να μήν μαστουρώνουν οι επιβάτες απ'τίς αναθυμιάσεις πετρελαίου :D ,όπως πληροφορηθήκαμε προσφάτως ότι συνέβη,έτι καλύτερον

Edited by Hastaroth
Link to comment
Share on other sites

Αν θυμάμαι καλά ο Τεό ξεκινά καλά (οκ εξαιρείται το πρώτο 24ωρο της φετεινής επαναδραστηριοποίησής του) και σιγά σιγά φθίνει μέχρι που...τα φτυνει εντελώς! :P

 

Μακάρι βέβαια να κάνει την εξαίρεση, συνεχίσει ετσι και να μην ταλαιπωρήσει φέτος.

 

ΥΓ: απ'όσο βλέπω στο ais μάλλον επιχείρησε χωρίς επιτυχία να μπει στο λιμάνι της Μύρινας. Mάλλον δεν πρέπει να είναι ρόδινα τα πράγματα εκεί.

 

Επί τη ευκαιρία, θυμήθηκα και αυτό το βιντεο που είχε ανέβει παλιότερα...

Edited by kyr1
Link to comment
Share on other sites

 

ΥΓ: απ'όσο βλέπω στο ais μάλλον επιχείρησε χωρίς επιτυχία να μπει στο λιμάνι της Μύρινας. Mάλλον δεν πρέπει να είναι ρόδινα τα πράγματα εκεί.

 

 

Δεν νομίζω να ισχύει κάτι τέτοιο. Κανονικά στην ώρα του μπήκε, κανονικά στην ώρα του ανεχώρησε.

Link to comment
Share on other sites

Mε άφιξη 17:50 στη Καβάλα ο μπάρμπας φτάνει στα φανάρια 17:30 :eek:  :eek:  !!!!Θα μας λολάνει ??? :D  :D

Συνεχίζωντας τη λολάδα του ο γέροντας φθάνει μόλις στη Χίο 10:40 με κανονική  άφιξη 11:00

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...