Jump to content
Shipfriends

Lifelines ή άγονες


Recommended Posts

Φέτος μέχρι στιγμής δεν έχουν ακουστεί ιδιαίτερα παράπονα από τα νησιά για την ακτοπλοική τους εξυπηρέτηση (εξαίρεση η Λήμνος). Δεδομένου ότι μέχρι στιγμής Σηφουνάκης και Λούκα δεν έχει απαιτηθεί να βγάλουν κάστανα από τη φωτιά, να υποθέσουμε ότι οι προηγούμενοι έφτιαξαν λίγο την εξυπηρέτηση στις γραμμές, έστω και καταστρέφοντας τις εταιρείες που βρίσκονταν στο μεταίχμιο (saos,GA);

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 927
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Σαν σχολιασμό στον enas chiotis να παραθέσω πως στην Ύδρα, ας πούμε, που πέρυσι είχε γίνει αποκλεισμός του λιμανιού και λοιπές κινητοποιήσεις, τίποτα δεν άλλαξε για τη σύνδεση με τον Πειραιά. Παγιώθηκε η περσινή (χειρότερη από ποτέ) κατάσταση.

Το μόνο παρήγορο είναι η δρομολόγηση του Freedom στη διαδρομή Μετόχι - Ύδρα, που προσφέρει μια εναλλακτική (πιο σταθερή και πιο φθηνή) επιλογή για τη σύνδεση με τη στεριά, κάτι που έκανε πολύ κόσμο να την προτιμήσει

Edited by kerkini
Link to comment
Share on other sites

Πέρυσι την άνοιξη οι κάτοικοι της Κασου φώναζαν για τα πλοία της G.A Ferries που δεν εκτελούσαν τα δρομολόγια τους. Αλλά φέτος που η ΑΝΕΚ που έχει σταματήσει το ένα δρομολόγιο προς το νησί τους, δε βλέπω την ιδια ευαισθησία??

Link to comment
Share on other sites

Φέτος μέχρι στιγμής δεν έχουν ακουστεί ιδιαίτερα παράπονα από τα νησιά για την ακτοπλοική τους εξυπηρέτηση
Σιγά-σιγά θα αρχίσουν και τα παράπονα. Υπομονή! Προς το παρόν, δεν θα επαναπροκηρυχθεί η γραμμή που έκανε η Αρσινόη με έδρα τη Σαντορίνη και διαμαρτύρονται οι Αναφιώτες...η 3η ενδοκυκλαδική γραμμή του Highspeed 1/Άρτεμις έχει σταματήσει εδώ και 1,5 μήνα και το μέλλον αβέβαιο...η ΝΕΛ το ξανασκέφτεται γενικώς...ΣΑΟΣ και GA δεν παίζουν πλέον...συν το ότι ακούγονται ψίθυροι για περικοπές κονδυλίων για τις άγονες. Ίσως και να καλομάθαμε τα τελευταία χρόνια με τόσα λεφτά που δίνονταν για δρομολόγια που επικαλύπτονταν. Μακάρι η οικονομική στενότητα να οδηγήσει και σε εξορθολογισμό των επιδοτούμενων δρομολογίων.
Link to comment
Share on other sites

Το θέμα με τις άγονες όντως θέλει κάποιο εξορθολογισμό.Για παράδειγμα τα 3 ενδοκυκλαδικά είναι υπερβολή.Ας έδιναν τα λεφτά καλύτερα ΄να ανεβάσουν το τίμημα κάποιας άγονης που δεν έχει κάλυψη.

Όπως και με την Θεσσαλονίκη. Τα νησιά του Βορείου Αιγαίου (Λήμνος-Χίος-Μυτιλήνη-Σάμος-Ικαρία) θέλουν εξυπηρέτηση αλλά το να έχει προκυρηχτεί ήδη μια ακόμη από Εύδηλο για πάνω είναι επίσης υπερβολή.Ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ κάνει ήδη δρομολόγια ίσως θα χρειαζόταν μια ακόμη προσέγγιση η Ικαρία τους Θερινούς μήνες πέραν της μιας που κάνει την εβδομάδα.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Γνωριζει κανεις το ποσο επιδοτησης που παιρνει το Π.ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ για το δρομολογιο Λαυριο-Ψαρα-Μεστα και επιστροφη? Γενικα εχω την εξης απορια:η επιδοτηση που δινει το κρατος σε μια εταιρια ειναι ενα ταδε ποσο που καλυπτει καυσιμα(με συγκεκριμενη ταχυτητα/καταναλωση),μισθους πληρωματων και τα οποια εξοδα του πλοιου για το συγκεκριμενο δρομολογιο? Εγω τουλαχιστον ετσι το βρισκω σωστο,με την εννοια οτι δινει το κινητρο σε οποιαδηποτε εταιρια να εχει 'καθαρο' κερδος σε οποια γραμμη δουλεψει το πλοιο της.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ το ποσό της επιδότησης που προβλέπεται από τον διαγωνισμό της 20-11-09 είναι

Κατηγορία 1: 26.216,00 €

Κατηγορία 2: 24.408,00 €

Κατηγορία 3: 22.600,00 €

Κατηγορία 4: 18.080,00 €

Κατηγορία 5: 18.080,00 €

και το πλοίο πρέπει να είναι σύμφωνα με

Α. Ένα (01) Ε/Γ - Ο/Γ πλοίο

Β. Τα πλοία να πληρούν κατ ’ ελάχιστον τα παρακάτω στοιχεία:

i) Να έχουν μεταφορική ικανότητα τουλάχιστον 300 (χειμώνα) - 450 (θέρους) επιβατών.

ii) Να έχουν επιφάνεια για φόρτωση οχημάτων μεγαλύτερη ή ίση από 400 τ. μ.

iii) Να έχουν ολικό μήκος άνω των 75 μ.

άρα αν λάβουμε την ηλικία και την κατηγορία του πλοίου Παναγία Θαλασσινή τότε θα πρέπει να είναι 22.600,00 €. Τον διαγωνισμό τον πήρε σαν Ε/Γ-Ο/Γ και όχι σαν ταχύπλοο άρα για αυτό κάνει τόσο μεγάλη συνολική διάρκεια ταξιδιού (6,5ώρες).

Link to comment
Share on other sites

Θα ήθελα να πιστεύω ότι η εκκωφαντική σιωπή από πλευράς υπουργείων στο θέμα τον άγονων γραμμών υπάρχει γιατί ετοιμάζεται κάτι ριζικά διαφορετικό στο θέμα των διαγωνισμών και του τρόπου κατακύρωσης των αποτελεσμάτων. Ίσως να συσκέπτονται και με τους εφοπλιστές για την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού. Από την άλλη αν και πέρσι κατοχυρωθηκαν αρκετές βασικές άγονες γραμμές για πάνω από ένα έτος που σημαίνει ότι φέτος δεν θα τις έχουμε στο κεφάλι μας, υπάρχουν αρκετές (κυρίως δευτερεύουσες) που δεν υπήρξε μειοδότης και απαιτούν επαναπροκήρυξη. Ήδη κατι ψίθυροι-παράπονα ακούγονται από τα Διαπόντια νησιά που δεν έχουν πλοίο, τη Λήμνο, την 3η γραμμή των Κυκλάδων κλπ.

Δεδομένου ότι ο Γενάρης μας την κάνει σιγά σιγά, έρχεται και το Πάσχα, πότε θα προλάβουμε να κάνουμε καινούργιους διαγωνισμούς - πότε να βγουν τα αποτελέσματα - ειδικά μετά τα περσινά γεγονότα ( μετοχολόγια - ενστάσεις - απευθείας αναθέσεις - HS ARTEMIS κλπ );

Link to comment
Share on other sites

Εδω το ΝΗΣΟΣ ΘΗΡΑ που και μικρο ειναι και οικονομικοτατο και παλι βγαινει δεν βγαινει
Μόνο που τότε η ΣΑΟΣ άφησε τη γραμμή που είχε με το Αρσινόη γιατί το πλοίο δεν έβγαινε

Εγω εκανα την ερωτηση και παραπανω,σε σχεση με το τι ποσο αφορα μια επιδοτηση.Αν λοιπον τα επιδοτουμενα δρομολογια,οπως το Χιος-Ψαρα κανουν τις εταιριες να μην 'βγαινουν',παρολο που παιρνουν την επιδοτηση,τοτε ποιος ο λογος να τρεχουν ολοι για τις αγονες?Δηλαδη πχ το ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ με 20000ευρω/δρομολογιο μπορει να βαλει την ΝΕΛ 'μεσα':confused:

Link to comment
Share on other sites

Ενδεχομένως ναι αν στηριχθεί μόνο σε αυτό το ποσό.Βασικά αν πάει την κανονική του ταχύτητα κι αν η κίνσηη του είναι αυτή που φανταζόμαστε όλοι ναι θα μπει μέσα.Βασικά η επιδότηση είναι ένα μίνιμουμ εισόδημα για να μην μπεις με τα μπούνια μέσα.Τώρα αν θα βγεις εξαρτάται από την κίνηση και την διαχειριση που θα κάνεις στο πλοίο.

Απλά οι περισσότεροι τρέχουν να πάρουν την επιδότηση για να μαζέψουν την ζημιά του χειμώνα σε λογικά πλαίσια και το καλοκαίρι να βγάλουν ένα χαρτζιλίκι που ανεβαίνει η κίνηση.

Link to comment
Share on other sites

Καταλαβαινω πως οι εταιριες που εχουν τα πλοια τους στις αγονες,κανουν εκεινη την διαχειριση που σιγουρα δεν τις βαζει 'μεσα'(π.χ το ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ η οι ΑΙΟΛΟΙ πηγαινουν με 17-18μιλια,μπορει να εχουν κ μειωμενο πληρωμα γ λογους οικονομιας),αρα λοιπον ειτε παρουμε παραδειγμα την ΠΑΝΑΓΙΑ(20000/δρομολογιο)ειτε το ΘΗΡΑ(7000/δρομολογιο),εγω δεν μπορω να πιστεψω οτι με αυτα τα χρηματα(60000ευρω/βδομαδα για το πρωτο και 49000/βδομαδα για το δευτερο)χανουν η δεν 'βγαινουν'.Δηλαδη το ΘΗΡΑ,ποσο μπορει να καιει σε πετρελαια η τι πληρωμα θα εχει για να μην του φτανουν σε ενα μηνα σχεδον 200.000ευρω:eek:

ΥΓ1.Μπορει το προβλημα βεβαια να ειναι,οτι το κρατος αργει να πληρωσει αυτα τα χρηματα(οπως ειχε γινει και με την GA).

ΥΓ2.Σαν πολλα δεν βγαινουν τα φραγκα ρε παιδιαB)

Link to comment
Share on other sites

καταρχην ενα πλοίο δεν έχει μόνο έξοδα το πλήρωμα και τα πετρελαια.Έχει και το ΝΑΤ , έχει και τις επισκευές , έχει και τα δανεια, έχει και τα λιμανιάτικα,...

Το ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ πέρνει 20 χιλιάρικα το δρομολόγιο.Αν το πάει σε πλήρη ταχύτητα τότε μόνο 20.000 και ίσως παραπάνω θα είναι τα πετρέλαιά του.

Για το ΘΗΡΑ πιθανόν να βγαίνει με αυτό το τίμηαμα ότι και να κάνει.Αν όμως χρειαστεί να αλλάξει το βαπόρι ο πλοιοκτητης και να κάνει ένα άνοιγμα τότε ίσως το τίμημα να μην φτάνει.

Βασικά το είπα και πριν.Οι επιδοτήσεις βολεύουν τα βαπόρια , κυρίως τα παλιά τα οποία δεν μπορουν να ανταγωνιστούν τα νεότευκτα, να μπορουν να μαζεύουν σε λογικά επίπεδα την χασούρα του χειμώνα και με την ανεβασμένη κινηση του καλοκαιριου+την επιδότηση να εξακολουθούν να είναι εκμεταλλεύσιμα.

Δεν πρόκειται κανείς να πλουτίσει με τις επιδοτήσης απλώς είναι ένα μίνιμουμ κάλυψης εξόδων.Άλλωστε κι αυτοί που είχαν τις επιδοτησεις όλα τα προηγουμενα χρόνια (καπτα μάκης-μανούσης) είδαμε που κατέληξαν.

Link to comment
Share on other sites

Σσσσσσσ.... Θα ξυπνήσει η Υπουργός (και Ναυτιλίας).....

Αλλάζει το σύστημα των επιδοτήσεων στην ακτοπλοΐα Tην αναμόρφωση του συστήματος των επιδοτήσεων στην ακτοπλοΐα και εν γένει του μεταφορικού κόστους προς τα νησιά, προανήγγειλε χθες η υπουργός Οικονομίας - Ναυτιλίας Λούκα Κατσέλη μιλώντας σε παραγωγικές τάξεις των Κυκλάδων. Η υπουργός ανέφερε συγκεκριμένα ότι το ζήτημα της προσπελασιμότητας είναι σημαντικό για την ανάπτυξη των νησιών γι' αυτό τον λόγο εξετάζεται τι θα πρέπει να γίνει με το υψηλό κόστος της ακτοπλοΐας. Η ίδια ανακοίνωσε ότι μέσα στο επόμενο μήνα θα υπάρξουν ανακοινώσεις σχετικά με την εισαγωγή της έννοιας του μεταφορικού ισοδύναμου και τη χρήση του ως μέσο επιδότησης, προκειμένου να χρηματοδοτηθεί με κοινοτικούς πόρους η κατασκευή αλλά και αγορά ακτοπλοϊκών πλοίων.Το ΥΠΟΙΑΝ ενδιαφέρεται κυρίως να συνδυάσει το μεταφορικό ισοδύναμο με τη στήριξη της ναυπηγοεπισκευαστικής βιομηχανίας της χώρας.

Εως 100 εκατ.

Το 2009 το κόστος για την επιδότηση των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών, προκειμένου να καλυφθούν τα «άγονα νησιά» ανήλθε τα 45 ? 50 εκατ ευρώ, ενώ για το 2010 έχει προϋπολογισθεί στα 60 εκατ. ευρώ με ανώτατη οροφή στα 100 εκατ. ευρώ, στην περίπτωση που όλα τα επιδοτούμενα πλοία ανήκουν στην πρώτη κατηγορία.

Η κρατική δαπάνη για την κάλυψη των άγονων γραμμών αυξήθηκε σημαντικά μετά το 2002 με την κατάργηση των αδειών σκοπιμότητας και την ελεύθερη δρομολόγηση πλοίων από τις ναυτιλιακές εταιρείες.

Ένα μέρος από το κόστος των επιδοτήσεων, περίπου 10 ? 15 εκατ. ευρώ ετησίως καλύπτεται από το ειδικό τέλος του 3% που επιβαρύνει κάθε εισιτήριο της ακτοπλοΐας.

Μετά το 2005 με την κατάργηση του πλαφόν για την οικονομική θέση και τα οχήματα, τα εισιτήρια των πλοίων αυξήθηκαν σημαντικά, με αποτέλεσμα οι τοπικές κοινωνίες των νησιών να εξεγείρονται για το ακριβό κόστος μεταφοράς των προϊόντων τους και διακίνησης των επιβατών.

Οι ακτοπλόοι

Οι επιχειρήσεις της ακτοπλοΐας μέσω των φορέων που τις εκπροσωπούν έχουν προτείνει, από την πλευρά τους, για τη μείωση των ναύλων την κατάργηση όλων των τελών υπέρ τρίτων στα εισιτήρια και τη μείωση του ΦΠΑ.

Ενδιαφέρον για την κατασκευή ή αγορά πλοίων που θα δρομολογηθούν στις εσωτερικές γραμμές έχουν εκδηλώσει μέχρι τώρα η ΝΕΛ και ο όμιλος της ΑΝΕΚ, ενώ ο όμιλος της Attica έχει παραγγείλει ήδη δύο επιβατηγά - οχηματαγωγά στην Νότια Κορέα, τα οποία θα παραλάβει το 2011 και το 2012, προκειμένου να τα δρομολογήσει στις Κυκλάδες.

Η ΝΕΛ και όμιλος της ΑΝΕΚ έχουν δηλώσει ότι θα προχωρήσουν σε αντικαταστάσεις πλοίων τους στις προσφορές τους για τη σύναψη πολυετών συμβάσεων με το Δημόσιο για την κάλυψη άγονων γραμμών.Πηγή: Αγγελική Καλλή:ΗΜΕΡΗΣΙΑ.

Καλά όλα αυτά και άγια κυρία Λούκα μου.Βαπόρι για Φούρνους έχεις σκοπό να βάλειςφέτος ,ή θα περιμένουμε 3 χρόνια να ναυπηγήσεις τα κρατικά βαπόρια στα Ελληνικά Ναυπηγεία ;Μας δουλεύουν ψιλό γαζί 4 μήνες τώρα :Δήμαρχος-Βουλευτής-Νομάρχης-Περιφερειάρχης Τώρα άρχισε και το Υπουργικό δούλεμα;

Link to comment
Share on other sites

Εμένα αυτό που κάνει περισσότερο εντύπωση είναι "η εισαγωγή της έννοιας του μεταφορικού ισοδύναμου και τη χρήση του ως μέσο επιδότησης, προκειμένου να χρηματοδοτηθεί με κοινοτικούς πόρους η κατασκευή αλλά και αγορά ακτοπλοϊκών πλοίων".

Αντί λοιπόν η επιδότηση να περνάει άμεσα στον πολίτη που μετακινείται δια θαλάσσης, θα έχουμε επιδότηση της χρηματοδότησης για το κτίσιμο νέων πλοίων "για την τόνωση της ναυπηγοεπισκευαστικής βιομηχανίας της χώρας"

Και προσπαθώ να σκεφτώ πιθανούς τρόπους υλοποίησης της "ιδέας". Ποιος άραγε θα επιδοτηθεί για την κατασκευή των πλοίων αυτών; Ποιος θα έχει την ευθύνη της λειτουργίας των γραμμών; Πως θα είναι σίγουρος ο θαλάσσιος ταξιδιώτης ότι με τον τρόπο αυτό, οι κοινοτικές επιδοτήσεις θα καλύψουν σε βάθος χρόνου την "φθηνή" θαλάσσια μετακίνηση;

Όσο για τους Φούρνους, τι είναι τρία χρόνια αναμονή μπροστά στο όραμα του νέου πλοίου που θα έχει χτιστεί σε ελληνικά ναυπηγεία;; :Ρ

Υ.Γ. Τελικά ποια είναι η αλήθεια; Το ειδικό τέλος καλύπτει το κόστος των επιδοτήσεων ή δεν το καλύπτει;

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Από τη Κυριακή 21/02/10 πέρασε η προθεσμία που είχε η ΑΝΕΚ με την ακινησία του Highspeed 1, για να δρομολογήσει ξανά πλοίο στην άγονη γραμμή της Σύρου. Λογικά θα πρέπει να πληρώνει κάποιο «πέναλτι» για την μη εκτέλεση των επιδοτούμενων δρομολογίων!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Σε μια εποχη που δεν περισσευουν χρηματα σε κανενα(οικομ.κριση - προσφυγη στο ΔΝΤ)και ταυτοχρονα καλουνται ολοι να πληρωσουν(με αυξημενη φορολογια)τα σπασμενα στην κακη οικονομικη πολιτικη των περισσοτερων κυβερνησεων,καλο ειναι να φτιαξουν ενα σωστο πλανο στις αγονες και να μην σπαταλανε αδικα λεφτα απο δω κ απο κει,μονο για να ζουν ορισμενες εταιριες-εφοπλιστες...Στον παρον thread εχουμε σχολιασει αρκετες φορες τα υπερβολικα ποσα που δαπανονται για ορισμενα δρομολογια και τον κακο σχεδιασμο αυτων(πχ περνανε 2 πλοια για τον ιδιο προορισμο με διαφορα μολις 3ωρεςB)).Σε ερωτηση του στην βουλη,ο βουλευτ. Κ.Μουσουρλης 'τα ριχνει' στο υπουργειο για την φημολογουμενη περικοπη δρομολογιων...Απο το http://www.tvpatrida.gr

Βουλευτής Ν. Χίου επισημαίνει ότι η Κυβέρνηση, αγνοώντας ανειλημμένες συμβατικές υποχρεώσεις, προτίθεται να προβεί σε λήψη μέτρων, με τρόπο ενιαίο, δηλαδή χωρίς διαφοροποιημένο και αντικειμενικό κριτήριο για τα δρομολόγια των άγονων γραμμών. Μεταξύ των δρομολογίων που κινδυνεύουν με περικοπές είναι: η σύνδεση των Οινουσσών και των Ψαρών με τη Χίο, η σύνδεση των Ψαρών με τη Βολισσό Χίου και με το Λαύριο και η σύνδεση της Χίου και των άλλων νησιών του Βορείου Αιγαίου με τη Θεσσαλονίκη και την Καβάλα.
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Συγνωμη παιδες, αλλα θελω να ρωτησω το εξης.Γινεται να κανει οτι γουσταρει η καθε εταιρια στις αγονες γραμμες?Η Νελ δεν εχει δηλωσει τον ΘΕΟΦΙΛΟ για την αγονη που κανει?Οποτε της καπνισει μπορει να το αλλαξει(βλεπε ΠΗΝΕΛΟΠΗ) και να το βαλει οπου θελει?
Αν το πλοίο που θέλει να το αντικαταστήσει πλήρη τις προϋποθέσεις της σύμβασης μπορεί να το αλλάξει νομίζω αν κάνω λάθος διορθώστε με

εδώ άλλαξε το Αίολος Κεντέρης Ι με το Aqua Jewel ή ας πάρουμε το άλλο παράδειγμα που την τρίτη ενδοκυκλαδική γραμμή είχε κερδίσει το Highspeed 1 αλλά την έκανε το Άρτεμις...

η ΝΕΛ δεν ψαχνει ενα πλοιο ως 15ετων ωστε να αντικαταστησει τον ΤΕΟ στην αγονη?...

Επισης,οπως πολλες φορες εχουμε πει,για το 2011 η ΝΕΛ θελει πλοιο εως 15ετων στην αγονη του ΤΕΟ(δεν θυμαμαι αν ισχυει και για την αγονη του ΤΑΞΙΑΡΧΗ)....Εκτος αν το κρατος ειναι τοσο μπ****λο(που ειναι:rolleyes:)και πει 'σας δινουμε αλλα 3-4 χρονια περιθωριο'

Πιστευω παντως,πως ερχεται σιγα σιγα η ωρα της περικοπης αρκετων αγονων,οποτε τοτε θα κλαψουν μανουλες...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Χωρίς να ξέρω ρωτάω , και η ΑΝΕΚ με ταχύπλοο δεν πήρε τη γραμμή; Δεν θα έπρεπε λοιπόν να αντικαταστήσει με ταχύπλοο το χαισπιντ 1; Άρα μήπως και η ΝΕΛ βάλει κάποιο μεγαλύτερης ηλικίας όπως αυτό ;

Τη γραμμή η ANEK δεν την πήρε με ταχύπλοο ακριβώς!! Γιατί ο φάκελος της ήταν για ταχύτητες συμβατικές!! Άσχετα εάν το Highspeed 1 που έκανε ένα δίμηνο τη γραμμή της άγονης ταξίδευε με ταχύτητες ταχυπλόου!! Ο λόγος τότε ήταν γιατί θα έπρεπε να κοιμίζει το πλήρωμα στα λιμάνια που θα είχε διανυκτέρευση.

Link to comment
Share on other sites

Η προκήρυξη της συγκεκριμένης γραμμής δεν αναφερόταν σε ταχύπλοο πλοίο, ενώ όλες οι υπόλοιπες προδιαγραφές πληρούνται και από τα δύο πλοία (Highspeed 1 / Άρτεμις).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Επισης,οπως πολλες φορες εχουμε πει,για το 2011 η ΝΕΛ θελει πλοιο εως 15ετων στην αγονη του ΤΕΟ(δεν θυμαμαι αν ισχυει και για την αγονη του ΤΑΞΙΑΡΧΗ)....Εκτος αν το κρατος ειναι τοσο μπ****λο(που ειναι:rolleyes:)και πει 'σας δινουμε αλλα 3-4 χρονια περιθωριο'

:rolleyes:2χρονια παραταση(κ βλεπουμε...) το μετρο αντικαταστασης των παλαιων πλοιων με νεα,στις εταιριες που εχουν υπογραψει μακροχρονιες συμβασεις με το δημοσιο.Αντε ευκαιρια να γυρισει πισω ο Αγιος Ραφαηλ B)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Έλεος, φέρτε κανά ΠΗΝΕΛΟΠΗ προσωρινά για αντικατάσταση, ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΒΑΣΑΝΊΖΕΙ ΚΌΣΜΟ.. :angry:

Και το ΠΗΝΕΛΟΠΗ να φερουν θα αλλαξει κατι?Αφου αυτοι που πρεπει να κανουν την δουλεια τους,σφυριζουν αδιαφορα B)

Δεν φταιει ομως η ΝΕΛ η το πλοιο αλλα το κρατος που υπογραφει συμβασεις με αυτα τα πλοια και αφηνει να εκτελουν τα δρομολογια με οτι ταχυτητες τους συμφερει η μπορουν να 'πιασουν'...

Να το ξαναπω αλλη μια φορα: ο καθενας κανει οτι γουσταρει στο village Greece...χωρις την παραμικρη συνεπεια

Υπάρχουν τα λιμεναρχεία που ενώ έχουν τα ωράρια του πλοίου, τους δίνουν από το υπουργείο τα νέα ωράρια και διαπιστώνουν ότι το πλοίο δεν μπορεί κατ'εξακολούθηση να ανταποκριθεί ούτε σε αυτά. Κανείς από όλους αυτούς δεν αναρωτιέται γιατί; Να πάρει ένα τηλέφωνο στο υπουργείο και να πει εδώ ο κόσμος που θέλει να ταξιδέψει ταλαιπωρείται,δείτε τι συμβαίνει και τι μπορείτε να κάνετε για να φτιάξετε σωστά ωράρια.

Φυσικά ερχόμαστε και σε αυτόν που εγκρίνει τα νέα ωράρια, καπου σε καποιο γραφείο του υπουργείου. Του στέλνουν το παιδί με το χαρτί και του λενε υπογράψτε γιατί θα καθυστερήσει ο ΤΕΟ που έχουμε πολλούς κυνηγούς από την Μυτιλήνη στη Λήμνο.

Καλα το ξερουμε ολοι οτι ειμαστε ενα διαλυμενο κρατος(σε ολους τους τομεις)αλλα να φτανουμε σε σημειο να πληρωνουν ολοι οι Ελληνες φορολογουμενοι τα δρομολογια του ΘΕΟΦΙΛΟΥ κ τα αρμοδια οργανα(Υπουργειο,Λιμεναρχεια κλπ)να μην επιβαλουν κυρωσεις στην εταιρια για την την απαραδεκτη κατασταση των δρομολογιων,ειναι σκετη κοροιδια B)

Δηλαδη μονο εμεις ενδιαφερομαστε αν καθυστερει το πλοιο?Οι λιμενικοι που το περιμενουν στα διαφορα λιμανια για να υπογραψουν τα χαρτια της επιδοτησης,δεν παιρνουν χαμπαρι? Το δουλεμα με τις ανακοινωσεις της εταιριας(μια οι κυνηγοι,την αλλη τα πολλα φορτηγα,την παραλλη τα μικρα λιμανια)δεν προβληματισε κανενα απο αυτο το ανυπαρκτο Υπουργειο?

ΣΑΠΙΟ ολο το οικοδομημα-πεφτουν υπογραφες για τις αγονες με ταχυπλοα να πηγαινουν με ταχυτητες συμβατικων(να οργωνουν το κεντρικο αιγαιο χωρις την απαραιτητη ταχυτητα που τους εξασφαλιζει και την σωστη πλευση),χωρις καμπινες κ με απαγορευση αποπλου στα 6 μποφορ. :angry: Οι αλλες αγονες εκτελουνται απο πλοια 35ετιας με 15μιλια και ολα αυτα τα πληρωνουν ολοι οι Ελληνες χρυσα κ μαλιστα στην εποχη που η Ελλαδα ειναι κοντα στην χρεοκοπια.

Χρειαζεται οργανωση απο την αρχη ολο το πλαισιο των αγονων και επιτελους ΠΡΟΣΤΙΜΑ στις εταιριες,δεν μπορουν να κανουν οτι γουσταρουν κι εμεις να πληρωνουμε.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...