proud_ionian Posted May 27, 2012 Share Posted May 27, 2012 θα μπορουσε να πηγαινει (οπως παλιοτερα) καποιο διερχομενο για λημνο κλπ. θα μπορουσε επισης να συντομευθει το ταξιδι για χιο, αλλα ενα πλοιο απο λαυριο μονο για ψαρα τετοιες εποχες, ισως ειναι υπερωβολη Link to comment Share on other sites More sharing options...
NHSOS XIOS Posted August 12, 2012 Share Posted August 12, 2012 Λαυριο-Μεστα-Καρλοβασι οπως το Πειραιας-Σαμος-Χιος Να μην ξεχασουν να ζητησουν και επιδοτηση Χωρις να υπαρχει προαστιακος μεχρι Λαυριο δεν μπορει να γινεται καμια συζητηση για τον δυτικο λιμενα της Χιου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
csst9728 Posted August 12, 2012 Share Posted August 12, 2012 Χωρις να υπαρχει προαστιακος μεχρι Λαυριο δεν μπορει να γινεται καμια συζητηση για τον δυτικο λιμενα της Χιου. Υπάρχει βέβαια και η Ραφήνα που έχει σχετικά ευκολότερη πρόσβαση Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted April 23, 2013 Share Posted April 23, 2013 Από την Παρασκευή 26/4/13 το Aqua Maria επανέρχεται αποκλειστικά στα δρομολόγια από Λαύριο Ψαρά Μεστά και στις τρεις αναχωρήσεις την εβδομάδα Link to comment Share on other sites More sharing options...
gpap2006 Posted September 3, 2013 Share Posted September 3, 2013 Στο σύστημα κρατήσεων δεν υπάρχουν δρομολόγια στη γραμμή μετά την ερχόμενη Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου..Άραγε σταματάει από τώρα για να κάνει κάποιο εκ των MARIA/JEWEL την ακινησία του ΤΑΞΙΑΡΧΗ (και το αλλο ενδοκυκλαδικά)? Link to comment Share on other sites More sharing options...
enas chiotis Posted September 23, 2013 Share Posted September 23, 2013 Από τις 09/09 όντως τα δρομολόγια έμπαιναν στο σύστημα με το σταγονόμετρο, μέρα με τη μέρα, μέχρι να βγει off ο Ταξιάρχης προχθές. Στο πρόγραμμα του aqua maria υπάρχει μόνο μια αναχώρηση από Λαύριο προς Ψαρά (όχι Μεστά) Δευτέρα, και επιστροφή Τετάρτη ξημέρωμα, και μάλιστα όπως αναφέρεται στο διαύγεια, χωρίς επιδότηση. Επειδή η εταιρεία ως γνωστόν το χρήμα το περιφρονεί (ήδη κάνει την άγονη της Σάμου από Πειραιά δωρεάν), μήπως της πέφτει βαρύ να χαρίζει στο κράτος και την επιδότηση των Ψαρών; Ενδεχομένως να περιμένουμε καποιο εμβόλιμο δρομολόγιο από το jewel σε συνδυασμό με τα ενδοκυκλαδικά ή την παρατάμε τελείως τη γραμμή; Υποθέτω δε ότι ο δήμαρχος Χίου δεν έχει πάρει είδηση ότι του έκοψαν την επικοινωνία της Δυτικής Πύλης του νησιού με την Αττική, και οι Ψαριανοί δεν κόπτονται και τόσο με την κατάσταση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
enas chiotis Posted September 29, 2013 Share Posted September 29, 2013 Τελικά στα δρομολόγια που υπάρχουν στην ιστοσελίδα της ΝΕΛ, για το διάστημα από 30/09 έως 31/10, προστίθεται στο δρομολόγιο της Παρασκευής από Λαύριο και το λιμάνι των Ψαρών. Δηλαδή στις 3 αναχωρήσεις του aqua maria από Λαύριο για Λήμνο, οι δυο πραγματοποιούνται μέσω των Ψαρών. Η συνολική χρονική επιβάρυνση για τους κατοικους της Λήμνου, για ένα δρομολόγιο μέσω Ψαρών είναι σχεδόν τρείς ώρες (από 10 ώρες και 50 λεπτά σε 13 και 40 ). Αν θυμάμαι καλά η άγονη των Μεστών ήταν μέχρι 31/10/2013, και με δεδομένες τις περικοπές στις άγονες, δεν νομίζω ότι υπάρχει προοπτική να ξαναδούμε πλοίο από Αττική στο άμεσο μέλλον. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xios Posted October 31, 2013 Share Posted October 31, 2013 Παράταση αντικατάστασης Ε/Γ-Ο/Γ-ΤΧΠ «ΠΑΝΑΓΙΑ ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ» Σημαίας Μάλτας από το Ε/Γ-Ο/Γ «ΑΚΟΥΑ ΜΑΡΙΑ» Ν.Π. 9465 – Δρομολόγια Ε/Γ-Ο/Γ «ΑΚΟΥΑ ΜΑΡΙΑ» Ν.Π. 9465 http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92%CE%9B%CE%9B%CE%9C%CE%9F%CE%A0-%CE%92%CE%972 Link to comment Share on other sites More sharing options...
enas chiotis Posted July 8, 2014 Share Posted July 8, 2014 Μέχρι 30/06/2016 παρατάθηκε και εδώ η υποχρέωση της εταιρείας να αντικαταστήσει το Θαλασσινή με νεώτερο. 1.5 εκ (+1.5 εκ για τη γραμμή της Λήμνου) η φρέσκια εγγυητική της Πειραιώς. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gpap2006 Posted August 8, 2014 Share Posted August 8, 2014 (edited) Απο 18/8 στη γραμμη Λαυριο-Ψαρα-Μεστα!!Θα ξανανοίξουν μια άσκοπη επιδοτούμενη?έχουν λεφτά για πέταμα? Edited August 9, 2014 by proud_ionian move Link to comment Share on other sites More sharing options...
kyr1 Posted August 8, 2014 Share Posted August 8, 2014 Και ποσες αναγκες εχει αυτη η γραμμή για να χρειάζεται κοτζαμ Θεόφιλος ; ; Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted August 8, 2014 Share Posted August 8, 2014 Ελα ντε.Για κατι τετοιο δεν θα μπορουσαν να βγαλουν και το AQUA MARIA; Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted August 9, 2014 Share Posted August 9, 2014 Μέχρι 30/06/2016 παρατάθηκε και εδώ η υποχρέωση της εταιρείας να αντικαταστήσει το Θαλασσινή με νεώτερο. 1.5 εκ (+1.5 εκ για τη γραμμή της Λήμνου) η φρέσκια εγγυητική της Πειραιώς.κατι θα παιζει με τους ορους της εγγυητικης Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtogias Posted September 9, 2014 Share Posted September 9, 2014 Ιδού και η σχετική επαναπροκήρυξη proskl090914.pdf Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtogias Posted September 9, 2014 Share Posted September 9, 2014 Εκείνη τη γραμμή φάντασμα Λαύριο Μεστά γιατί τη βασανίζουν ακόμη...? Είναι δυνατόν να μιλάμε ακόμη για τέτοιες άχρηστες επιδοτούμενες? Άχρηστη? Γιατί άχρηστη? Ιδού και η δεύτερη προκήρυξη proskl09092014.pdf Link to comment Share on other sites More sharing options...
gpap2006 Posted September 9, 2014 Share Posted September 9, 2014 Όταν η κίνηση είναι 200 άτομα την εβδομάδα τα οποία θα μπορούσαν άνετα να ταξιδέψουν για Χίο κ από Πειραιά άχρηστη είναι η ΕΠΙΔΟΤΟΥΜΕΝΗ γραμμή που ανοίχτηκε για να δικαιολογήσει τα χρήματα που ξοδεύτηκαν για νέο λιμάνι στα Μεστά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtogias Posted September 9, 2014 Share Posted September 9, 2014 Όταν η κίνηση είναι 200 άτομα την εβδομάδα τα οποία θα μπορούσαν άνετα να ταξιδέψουν για Χίο κ από Πειραιά άχρηστη είναι η ΕΠΙΔΟΤΟΥΜΕΝΗ γραμμή που ανοίχτηκε για να δικαιολογήσει τα χρήματα που ξοδεύτηκαν για νέο λιμάνι στα Μεστά. Η γραμμή δεν έχει κίνηση λόγω της έλλειψης προώθησης από την εταιρεία που την είχε ως τώρα, κίνηση μπορεί και θα έχει μπόλικη αν και εφόσον τη δουλέψουν. Η γραμμή είναι κυρίως για τα Ψαρά με διανυκτέρευση στα Μεστά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gpap2006 Posted September 9, 2014 Share Posted September 9, 2014 Εφόσον δεχόμαστε να υπάρχει επιδοτούμενη άγονη με σκοπό να προσφέρει εναλλακτικό τρόπο μετάβασης στη Χίο, προτείνω να ανοίξουν νέα άγονη από Λαύριο προς Πίσω λιβάδι - Μουτσούνα- Ορνό. Θα σαρώσει σε σχέση με το Ψαρά Μεστά. Τα Ψαρά όπως και οι Οινούσσες (που έχουν διπλάσιο πληθυσμό των Ψαρών) καλύπτονται επαρκώς από την έδρα του νομού τους. Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos_249 Posted September 9, 2014 Share Posted September 9, 2014 (edited) Παντως , βλεπω οτι δε ζηταει καθολου κρεβατια ...... Λεω τωρα , ΜΗΠΩΣ , το ΠΑΝΟΡΑΜΑ θα ηταν ιδανικο για ημερησιο δρομολογιο ;; Εξαλλου στο Μαρμαρι χαραμιζεται ως ενα σημειο....... Edited September 9, 2014 by giorgos_249 Link to comment Share on other sites More sharing options...
fund.st Posted September 9, 2014 Share Posted September 9, 2014 (edited) Το Πανόραμα υπάρχει στη γραμμή που υπάρχει επειδή η ιδιοκτησία έχει δεσμούς με την περιοχή. Ακουγόταν ότι ήταν για πώληση. Με αλλαγή ιδιοκτησίας μόνο θα μπορούσε, κατα την γνώμη μου πάντα, να τεθεί έστω σαν πιθανότητα. Α και το Πανόραμα δεν έχει 50 καμπίνες? Edited September 9, 2014 by irraklis Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtogias Posted September 9, 2014 Share Posted September 9, 2014 Η γραμμή δε χρειάζεται καμπίνες. Τα ταξίδια είναι ημερήσια, μη ξεχνάτε στην αρχή τη γραμμή τη δούλευαν οι Παναγίες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted September 9, 2014 Share Posted September 9, 2014 Να μια καλη γραμμη λοιπον για να μπει ο ΠΗΓΑΣΟΣ Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtogias Posted September 9, 2014 Share Posted September 9, 2014 Αντιλαμβάνομαι και το πνεύμα και το χιουμοριστικό της ανάρτησης σου. Σίγουρα όμως δεν είναι συγκρίσιμα αυτά που αναφέρεις. Ο λόγος ύπαρξης της γραμμής δεν είναι ούτε η χρήση του λιμένα Μεστών ούτε η εναλλακτική πρόσβαση στη Χίο. Είναι η απευθείας σύνδεση των Ψαρών με την Αττική και μόνο. Τα Μεστά προέκυψαν ως ανάγκη για την ασφαλή διανυκτέρευση του πλοίου και φυσικά μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως εναλλακτική προς Χίο. Για την επαρκή κάλυψη των αναγκών προς Ψαρά από Χίο σηκώνει μεγάλη κουβέντα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted September 9, 2014 Share Posted September 9, 2014 Χωρις να θελω να ερθω σε αντιπαραθεση, τα Ψαρα δεν συνδεονται ικανοποιητικα,ασχετως καθυστερησεων κλπ, και με το δρομολογιο του ΤΑΞΙΑΡΧΗ;Και παλιοτερα απο οσο θυμαμαι, δεν νομιζω οτι υπηρχαν περισσοτερα δρομολογια απο Λαυριο Link to comment Share on other sites More sharing options...
enas chiotis Posted September 9, 2014 Share Posted September 9, 2014 (edited) Η προσέγγιση του Ταξιάρχη στα Ψαρά είναι χωρίς επιδότηση τόσο καιρό, και προέκυψε μάλλον ως αντάλλαγμα της ΝΕΛ στη διακοπή δρομολογίων του Aqua Maria, ενδεχομένως για να μην φωνάζει από τότε το υπουργείο. Edited September 9, 2014 by enas chiotis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now