ΣΕΙΡΙΟΣ Posted August 29, 2011 Posted August 29, 2011 (edited) ...εφόσον δεν έχουν παραδωθεί απο την γιάρδα δηλαδή ναυπηγείο αγαπητέ Σείριε σαφέστατα και έχει το όνομα των ναυπηγείων 7509 όταν και εφόσον παραδωθεί τότε θα το φωνάξουμε και με το όνομα του.. το να ψάχνουμε στις databases δεν λέει κάτι όπως και στο ais. Μπορεί κάποιος τσαντισμένος στο πλοίο να έγραψε στο ais blue star ai xasou θα πρέπει να δεχτούμε οτι το λένε έτσι? Φίλτατε Ermenegildo, ειλικρινά δεν καταλαβαίνω γιατι αναφέρεσαι σε εμένα..... Τα ίδια πράγματα δεν λες και εσύ με αυτά που έγραψα και εγώ στο ποστ μου ??? Nα πούμε για την ιστορία, μιας και δεν νομίζω να παίζει κανέναν ιδιαίτερο ρόλο, ότι τυπικά το πλοίο ακόμα δεν υφίσταται επίσημα ως BLUE STAR DELOS. Μπορεί πράγματι να εκπέμπει στο σύστημα AIS με αυτό το όνομα και με το ΙΜΟ που έχουμε και στον τίτλο του θέματος, αλλά δεν το βρίσκουμε σε καμμία βάση δεδομένων (τουλάχιστον με τα πλήρη του στοιχεία). Κάτι τελευταίο, το να ψάχνουμε στο ίντερνετ είναι ότι καλύτερο για την πληροφορία και την αμεσότητα της αλλά καλό θα είναι να φιλτράρουμε το ότι ψάχνουμε και το ότι βρίσκουμε, μετά να το κρίνουμε αν είναι άξιο αναφοράς ή η άχρηστη πληροφορία της ημέρας. Συμφωνώ απόλυτα, και δεν νομίζω πως θα υπάρχει άνθρωπος που μπορεί να διαφωνεί με την πιό πάνω σου επισήμανση. Θα μου επιτρέψεις όμως να παρατηρήσω ότι είναι καθαρά υποκειμενικό το αν αυτό που βρίσκουμε "είναι άξιο αναφοράς ή η άχρηστη πληροφορία της ημέρας". Προσωπικά δεν βρίσκω καθόλου ως άχρηστη την πληροφορία ότι το BLUE STAR ΔΗΛΟΣ τουλάχιστον επίσημα δεν ονομάζεται ακόμα ... BLUE STAR ΔΗΛΟΣ αλλά DAEWOO 7509. Κάτι στο οποίο αν δεν κάνω λάθος συμφώνησες και εσύ. Να πω τέλος ότι ακούγεται κάπως "περίεργο" (τουλάχιστον), από την μία να λέμε -έστω και κομψά- ότι δεν πρέπει να δίνουμε και μεγάλη βάση σε αυτά που γράφονται στις βάσεις δεδομένων, και από την άλλη, ταυτόχρονα, να τα επιβεβαιώνουμε Στο equasis δεν υπάρχει προς το παρόν καμμία αναφορά, ούτε με το όνομα (BLUE STAR DELOS) ούτε με το ΙΜΟ 9565039, ενώ στο e-ships.net με το συγκεκριμμένο ΙΜΟ βρίσκουμε καταχωρημένο το πλοίο DAEWOO 7509. Edited August 29, 2011 by ΣΕΙΡΙΟΣ
Earl Granville Posted August 31, 2011 Posted August 31, 2011 Δευτέρα αναχωρούν στελέχη της εταιρείας για τo νέο sea trial που θα πραγματοποιηθεί εντός των προσεχών ημερών.
NHSOS XIOS Posted August 31, 2011 Posted August 31, 2011 (edited) Θεωρητικα δηλαδη,το επομενο δοκιμαστικο θα γινει περιπου σε μια βδομαδα,κι ΑΝ πανε ολα καλα,με βαση οτι θελει 3-4 βδομαδες για να ερθει εδω,παει και ο Σεπτεβριος.Αν παλι ακομα υπαρχουν προβληματα,θα βαλουμε δημοσκοπηση αν θα προλαβει την 28η να ειναι σημαιοστολισμενο στον Πειραια ΥΓ1. Εγω ρισκαρω να πω(χωρις να ξερω απολυτως τιποτα)οτι αυτη την φορα ισως να ειναι το 'καλο' δοκιμαστικο Να πω την αληθεια περιμενα οτι μια,δυο,τρεις φορες με προβληματα,καποια στιγμη θα το εφτιαχναν αλλα εδω πια εχουμε σπασει ολα τα ρεκορ ΥΓ2.V-acondios μην αρχισεις παλι να θαβεις τους Κορεατες Edited August 31, 2011 by NHSOS XIOS
Neptune Posted August 31, 2011 Posted August 31, 2011 (edited) Οταν διωχνεις χρησιμο προσωπικο ετσι ειναι. Η σποντα ειναι για το ναυπηγειο βεβαιως το οποιο οταν το 2000 και το 2002 εχτισαν τα Ithaki, Paros, Naxos ειχε εξιδεικευμενο προσωπικο για special ships (πολεμικα, ferries κτλ) το οποιο σιγα σιγα απολυθηκε αφου το ναυπηγειο για καποια περιοδο δεν εχτιζε ποσταλια. Τωρα βεβαια που το ενα λαθος διαδεχεται το αλλο καποιοι (σχιστοματηδες) θα βαρανε το κεφαλι τους στον τοιχο, οπως βεβαιως κανουν και καποιοι Ελληνες που δεν μπορουσαν να υπολογισουν αυτο τον ασταθμητο παραγοντα. Edited August 31, 2011 by Neptune
vacondios Posted August 31, 2011 Posted August 31, 2011 (edited) Στην Ελλάδα υπάρχει η δυνατότητα και η τεχνογνωσία να κατασκευαστούν πολύ καλύτερα πλοία. Το έτος 2005 κατασκευάστηκε στο Σκαραμαγκά ένα πλοίο 141 μέτρων και 28 κόμβων, το "Νήσος Μύκονος", το 2007 στην Ελευσίνα κατασκευάστηκε το αδελφάκι του το "Νήσος Χίος". Πλην όμως το καλό πράγμα κοστίζει, τώρα οι καιροί είναι δύσκολοι, τα λεφτά είναι λίγα και αναγκαστικά προτιμήθηκε να παραγγελθεί "φτηνιάρικο πράγμα". Βέβαια εκ των υστέρων βγάζει κανείς ασφαλή συμπεράσματα. Η Ελλάδα έχει χιλιάδες νησιά, οι ακτοπλοϊκές εταιρίες δεν θα σταματήσουν να ανανεώνουν τους στόλους τους παραγγέλνοντας καινούρια πλοία. Ευχή όλων μας είναι στο μέλλον όταν κάποιος Έλληνας ακτοπλόος επιλέγει ναυπηγείο για να παραγγείλει την κατασκευή των νέων πλοίων του να έχει κατά νου την περίπτωση του "Blue Star Δήλος" Αν παλι ακομα υπαρχουν προβληματα,θα βαλουμε δημοσκοπηση αν θα προλαβει την 28η να ειναι σημαιοστολισμενο στον Πειραια Εαν προλάβει την 28η εγώ προτείνω να πάει στη Θεσσαλονίκη και να πάρει μέρος στην παρέλαση, παρελαύνοντας παράλληλα με τη Λεωφόρο Νίκης Edited August 31, 2011 by vacondios
Earl Granville Posted September 1, 2011 Posted September 1, 2011 (edited) Θεωρώ πολύ δύσκολο να προλάβει την παρέλαση Κατά τα άλλα συμφωνώ απόλυτα με τον Neptune.H έλλειψη εξειδικευμένου προσωπικού των ναυπηγείων σε special ships φάνηκε στο αρχικό πρόβλημα το οποίο χαρακτηρίζεται παιδαριώδες σφάλμα για project τέτοιου μεγέθους. Με αυτά όμως τα σφάλματα του ναυπηγείου κι αν η ρήτρα είναι μεγάλη στο συμβόλαιο τότε αναμένεται να έχει κοστίσει στο ναυπηγείο άλλο ένα ΔΗΛΟΣ Edited September 1, 2011 by Earl Granville
ΝΗΡΕΑΣ Posted September 1, 2011 Posted September 1, 2011 Επειδή μιλάμε συνεχώς για τους Κορεάτες, είναι άραγε ξεκάθαρο ποιος ευθύνεται για τα προβλήματα που έχουν παρουσιασθεί μέχρι σήμερα? Η σχεδίαση, η κατασκευή, οι μηχανές, η τοποθέτησή τους ή όλα μαζί? Ρωτάω για να ξέρουμε, μη τυχόν και αδικούμε τους σχιστομάτηδες. Πάντως ανεξάρτητα από το τι και ποιος φταίει για την καθυστέρηση του πλοίου, κατά την προσωπική μου άποψη η όλη υπόθεση έχει εξελιχθεί σε επικοινωνιακό ναυάγιο της Blue Star. Ιδιαίτερα με την διαφημιστική καμπάνια για τον ερχομό του ΔΗΛΟΣ που ξεκίνησε πριν παραληφθεί το πλοίο.
Neptune Posted September 1, 2011 Posted September 1, 2011 Το θεμα που εχει προκυψει με το βαπορι ειναι σχεδιαστικο και κατασκευαστικο λαθος των Κορεατων, και ξεκινησε απο λαθος υπολογισμους τους λογω ανυπαρκτης εμπειριας πανω σε τετοιου ειδους μηχανες και πλοια.
Hastaroth Posted September 1, 2011 Posted September 1, 2011 (edited) Τελικά έχω την εντύπωση πως θα είχε κοστίσει λιγώτερο στην Blue Star άν το είχε κατασκευάσει εδώ και όχι στάς Κορέας.... ΥΓ.Η περίπτωση μού θυμίζει την ιστορία με τον Θεόφιλο-τον ζωγράφο,όχι το πλοίο-που τού παρήγγειλε ένας σανοπώλης μιά επιγραφή που θα απεικόνιζε ένα άλογο."Λυτό το θές ή δεμένο;" τον ερώτησε ο ζωγράφος και πρόσθεσε "λυτό έχει 10 δραχμές,δεμένο 15".Ο σανοπώλης απάντησε "λυτό",γιατί ήταν φτηνώτερο,Τού το ζωγράφισε λοιπόν ο Θεόφιλος με νερομπογιά και με την πρώτη βροχή...πάει το άλογο,σβήστηκε. Edited September 1, 2011 by Hastaroth
valencay Posted September 6, 2011 Posted September 6, 2011 πιθανοτατα σημερα Τεταρτη να εχουμε ενα νεο -τελικο ??-δοκιμαστικο....αντε να δουμε που θα παει αυτη η ιστορια..απο τα πολλα δοκιμαστικα αντι για νεοτευκτο θα μας ερθει second hand !!
NHSOS XIOS Posted September 7, 2011 Posted September 7, 2011 Οντως πριν 5ωρες βγηκε απο τα ναυπηγεια για το δοκιμαστικο. Δευτέρα αναχωρούν στελέχη της εταιρείας για τo νέο sea trial που θα πραγματοποιηθεί εντός των προσεχών ημερών. Τελικα ,μηπως το προηγουμενο δοκιμαστικο ηταν οντως το καλο και οι Κορεατες ειπαν στα στελεχη της Blue Star 'το φτιαξαμε,ελατε να το δειτε,να δωσουμε τα χερια να το παρετε' ?
ΟΡΙΩΝ Posted September 7, 2011 Posted September 7, 2011 Αυτή την ώρα το πλοίο είναι έξω και "δοκιμάζεται". Για να δούμε αν θα τελειώσει σύντομα η εις Κορέαν Οδύσσεια του...
valencay Posted September 7, 2011 Posted September 7, 2011 και αυριο θα συνεχιστουν τα επισημα -πια- δοκιμαστικα....
NHSOS XIOS Posted September 7, 2011 Posted September 7, 2011 Τι εννοεις 'επισημα πια' ? Το δοκιμαστικο παντως ακομα συνεχιζεται,δεν εχει σταματησει το πλοιο
valencay Posted September 7, 2011 Posted September 7, 2011 εννοω οτι τωρα -απο ο,τι και εμενα μου ειπαν-γινονται τα επισημα δοκιμαστικα...δεν ξερω πιο πολλα
Stefanos Posted September 7, 2011 Posted September 7, 2011 Το θεμα που εχει προκυψει με το βαπορι ειναι σχεδιαστικο και κατασκευαστικο λαθος των Κορεατων, και ξεκινησε απο λαθος υπολογισμους τους λογω ανυπαρκτης εμπειριας πανω σε τετοιου ειδους μηχανες και πλοια. κατασκευαστικό λάθος το καταλαβαίνω,άλλα σχεδιάστικο??? τι σχέση έχουν οι κορεάτες με τη σχεδιάση??
NHSOS XIOS Posted September 8, 2011 Posted September 8, 2011 Μολις επεστρεψε στα ναυπηγεια το πλοιο μετα απο 30ωρες δοκιμαστικου.
valencay Posted September 8, 2011 Posted September 8, 2011 με μεγαλη επιφυλαξη ,τονιζω με μεγαλη,μαλλον τα πραγματα πηγαν καλα.ισως μαθω περισσοτερα σε λιγες ωρες....
Ermenegildo Posted September 8, 2011 Posted September 8, 2011 Εγώ θα έλεγα με το καλό να μας έρθει.... καλά ταξίδια στις θάλασσες μας και ο άγιος Νικόλαος στην πλώρη του. Αν έχω μάθει καλά
Stefanos Posted September 8, 2011 Posted September 8, 2011 κατασκευαστικό λάθος το καταλαβαίνω,άλλα σχεδιάστικο??? τι σχέση έχουν οι κορεάτες με τη σχεδιάση?? λοιπόν επειδή μας έχει μπερδέψει το θέμα με το ποιος έχει κάνει τη σχεδιάση απο αυτό το κείμενο μαθαίνουμε ότι η προμελέτη έγινε απο τη NAP απο κοινού με τους ναυπηγούς της blue star,δεν έχει αναφέρθεί πουθενά ως τώρα το όνομα της deltamarin που θα ήταν λογικό να εμπλέκεται λόγω της τεχνογνωσίας της σε τέτοιου τύπου πλοία,αλλά επίσης δεν βλέπουμε ξεκάθαρα αν το ναυπηγείο έχει συμβάλει στη μελετη-σχεδιάση
vacondios Posted September 8, 2011 Posted September 8, 2011 Λοιπόν αυτό το κείμενο λέει ότι η NAP απλά είχε αναλάβει την τεχνική συμβουλευτική προς την Blue Star Ferries και όχι τη μελέτη και σχεδίαση για λογαριασμό της DSME
Neptune Posted September 9, 2011 Posted September 9, 2011 H Deltamarin σχεδιαζε και σχεδιαζει γαστρες. Αμφιβαλω αν δινει ολοκληρωμενο profile στον owner. Απο κει και περα η εταιρια παει στα αρμοδια γραφεια για τους χωρους ενδιαιτησης και στα ναυπηγεια που παιρνουν τα σχεδια και κανουν την υπολοιπη τεχνικη σχεδιαση. Επισης δεν ειναι απιθανο για καποια συγκεκριμενα μηχανηματα (separator, hifog, sprinkler, μηχανηματα γεφυρας, ασανσερ) τη σχεδιαση να την κανει ο κατασκευαστης του μηχανηματος και απλα να τη δωσει στο ναυπηγειο για εγκριση. Το βαπορι δεν το σχεδιαζει μονο ενας περναει απο πολλα σταδια πριν ξεκινησει η κατασκευη του και επειδη το φτιαχνουν ανθρωποι συνηθως παντα κατι παει στραβα.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now