Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Mε επισημη ωρα αφιξης απο Βενετια 21.00, εδεσε στο νοτιο λιμανι λιγο μετα τις 17.30, ξεφορτωσε και απο τις 20.00 ειναι δεμενο στο 11 του παλιου λιμανιου, για την ολιγοημερη ακινησια του.

Στο συστημα κρατησεων φαινεται να επιστρεφει στα δρομολογια του απο 4.4.

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 655
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Το οποίο Olympic Champion στις τελευταίες του 2 επιθεωρήσεις στην Ανκόνα τον Οκτώβριο του 22 και τον περασμένο μήνα, έβγαλε 6 και 3 παρατηρήσεις αντιστοίχως.

Link to comment
Share on other sites

Ψαρια πουλαω και δεν με νοιαζει:D

Βγήκε άκρη.

Ο βαπορας κανει το δρομολογιο για Βενέτσια, που κανονικα ηταν να γινει Παρασκευη βράδυ.

Γιατι έγινε πρωί Σαββάτου; Only God knows:D

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 months later...
1 hour ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Τι σχέση έχει ο κλιματισμός με κάποιο πιθανόν μηχανικό πρόβλημα, που λες για να ταξιδεύει με μειωμένη ταχύτητα??

Επειδή δεν γνωρίζω λεπτομέριες για το σύστημα πρόωσης του πλοίου και οι γνώσεις μου γύρω από τα μηχανικά θέματα είναι μη εξειδηκευμένες, γι΄ αυτό ρωτάω. Αν πχ ειναι μηχανική ή ηλεκτρική. Στην 2η περίπτωση, αν υπάρχει έλλειψη ηλεκτρικής ενέργειας, θα μπορούσε η υπάρχουσα ενέργεια να πηγαίνει κύρια στην πρόωση και τις βασικές ανάγκες ηλεκτρισμού του πλοίου και δευτερευόντος στον κλιματισμό του; 

 

1 hour ago, proud_ionian said:

Η ταχύτητα του είναι σταθερά πάνω από 27. Δεν πιστεύω ότι έχει θέμα.

Για τον κλιματισμό του ακούγονται αρκετά τον τελευταίο καιρό, πέρα από ανακοινώσεις κλπ. 

Το σταθερά πάνω απο 27 προχθές και χθές που παρακολουθούσα από το Marine Traffic δεν ισχύει. Με τα βίας έφτασε τα 26,6 αντί για 27 με 28 παλιά. 

 

Για να μην υπάρχει καμιά παρανόηση, να τονίσω πως το σχόλιο μου και η μαρτυρία του φίλου αναφέρονται στο ΤΣΑΜΠΙΟΝ και όχι στο ΣΠΙΡΙΤ. Απλά επειδή κολλούσε στην κουβέντα το ανέφερα ΕΔΩ.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
5 minutes ago, Rafinioths said:

έχω την εντύπωση ότι τα φοσεν θα κοκκινησουν! 

θα δούμε στην πορεία.. 

Το champion στην κατάσταση (μηχανικά) που βρίσκεται , δεν ξέρω κατά πόσο θα μπορεί να ανταπεξέλθει στα ένδοξα κόκκινα χρώματα … 

Link to comment
Share on other sites

Δλδ, το champion είναι για σκραπ; Τόσο χάλια πια; Με μια αξιοπρεπή συντήρηση δεν θα έρθει στα ίσα του; Πλοίο εικοσαετίας made in Norway και δεν έχει σωτηρία;

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, gtogias said:

Δλδ, το champion είναι για σκραπ; Τόσο χάλια πια; Με μια αξιοπρεπή συντήρηση δεν θα έρθει στα ίσα του; Πλοίο εικοσαετίας made in Norway και δεν έχει σωτηρία;

Είπα κάπου για σκραπ; Είπα απλά ότι δεν είναι στα επίπεδα συντήρησης των κόκκινων και σίγουρα δεν το βγάζω από το μυαλό μου αυτό ούτε το λέω με εμπάθεια  …Μιας και μιλάμε για made in Norway (το οποίο σίγουρα δείχνει καλή ποιότητα κατασκευής ) καλό είναι να ξεκαθαρίσουμε ( δεν το λέω για τα φοσεν αλλά γενικώς ) ότι δεν παίζει ρόλο μόνο η χώρα κατασκευής  ή το ναυπηγείο προέλευσης ενός πλοίου ΑΛΛΆ και οι απαιτήσεις και τα στανταρ του πλοιοκτήτη που παραλαμβάνει το πλοίο .

Link to comment
Share on other sites

Τα Φοσσενάκια έχουν μεγαλύτερη μέγιστη από όλα τα Superfast (Παναγοπουλέικα και μη). Με ένα φρεσκάρισμα θα ξαναφέρουν την SF στο προσκήνιο.

Αν ήμουν Attica θα ξήλωνα κιόλας την τσιμινιέρα-σκαλωσιά του Καλατράβα και θα έβαζα την original με τα φτερά, είτε με scrubbers είτε χωρίς. Και φυσικά θα συνέχιζα την αρίθμηση από εκεί που έμεινε. XIII και XIV, αν είναι δυνατόν εταιρεία τέτοιου κύρους να είναι τόσο δεισειδαιμονικοί και να το αρχίσει από την αρχή. 

Πάντως εγώ θα έστελνα μόνο το ένα στην SF και το άλλο θα το κατέβαζα Ηράκλειο στη θέση του Κρήτη 2. 

Link to comment
Share on other sites

Τα χουμε ξαναπει οι Κρητικοι δεν υπολογιζαν τιποτα οπου εβλεπαν  fast κ Μινωικες τα περναγαν απο πανω,κατεβαζαν τις μανετες με τα χειρηστηρια στο τερμα τοτε!

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, JTEDimandix said:

........θα συνέχιζα την αρίθμηση από εκεί που έμεινε. XIII και XIV, ........ 

Ένα tip... στην original sf, το 13 δεν υπάρχει πουθενά σαν νούμερο,  ούτε καν στις καμπίνες...

Αυτό που ξέρω εγώ, από φίλο που μπαίνει σε λίγες μέρες στον πρωταθλητή, είναι πως προς το παρόν, αλλαγή δεν θα υπάρξει 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Επειδή διαπιστώνω ότι κάποιος εκτός από την αειθαλή γερόντισσα ενδιαφέρεται (ερωτικώς?) και για άλλo πλοίο, καταχωρώ ένα στιγμιότυπο χαμηλής ανάλυσης: το Olympic Champion στο στενό Κέρκυρας-Αγίων Σαράντα κατευθυνόμενο southbound όπως ανέκαθεν έλεγαν στο Ικόνιο.

Olympic Champion crossing the Corfu straits 12092023.JPG

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
On 10/30/2023 at 11:14 PM, proud_ionian said:

 

 

Τροποποίηση της τροποποιημένης τροποποίησης. 

Νέες τροποποιήσεις για την Ancona.

Aρχικά 5-10/11 (Η επόμενη εβδομάδα)

ANCONA-REVISED-SAILINGS-05-11-10-11-2023.pdf 119.93 kB · 2 downloads

Απο ότι φαίνεται λείπει το Olympic Champion.

 

 

 

Στη δεύτερη θέση του Νότιου Λιμανιού από το βράδυ της Δευτέρας. Ξαναφεύγει Παρασκευή μεσάνυχτα για Βενετία.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
15 hours ago, proud_ionian said:

Τελικά από ότι φαίνεται, ήταν νοσηλεία στα επείγοντα, λόγω της ρετσέτας των Ιταλών.

Πήγε (Ελευσίνα), είδε και απήλθε. 

15 hours ago, proud_ionian said:

To ζουμί εδώ είναι ότι επιστρέφει το Spirit.

Kαι φεύγει το Champion. Στα δρομολόγια που έχουν ανεβεί (σήμερα, γιατί αύριο ποιος ξέρει), δεν φαίνεται να επιστρέφει άμεσα.

Mήπως και εδώ έχουμε επίσκεψη στα επείγοντα;

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...