Jump to content
Shipfriends

Volcan De Teno (IMO 9221346)


Neptune

Recommended Posts

δεν αντιλεγω φιλε μου σωστα οσα λες αλλα να σου πω κατι η καλη μερα απο το πρωι φενεται.Δηλαδη τι εννοω.Με το Σουπερφερρυ πριν 13 χρονια ραφηνα ανδρο τηνο μυκονο παθαν την πλακα τους και ολοι το αγαπανε οπως τοτε.Ακομα και τωρα το αγαπανε και εχει την σταθερη του πελατια ειδικα απο ανδρο.Οπως και το θεολογος π. που ηρθε το 2007 και ακομα το αγαπανε.Οι νησιωτες εκει κατι βλεπουν και δεν μπενουν. Ισως η τιμη, ισως τα δρομολογια αλλα μιλανε για τ ελληνικα φαινομενα οτι ειναι το μεγαλυτερο ταχυπλοο που ηρθε.Μιλησα με το πληρωμα εκει και τα λεφτα που ξοδευει σε καυσιμα και τα σχετικα δεν φτανουν ουτε μια στο εκατομυριο.Ισως οι νησιωτες ξερουν κατι παραπανω γιατι μου λεει πως περιμεναν τα σπιντ ραννερ οποτε ισως κατι βλεπουν που εμεις δεν θα ειμαστε σε θεση να το αναλυσουμε τωρα.Ας ευχηθουμε λοιπον να αλλαξει η κατασταση

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 577
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Η εταιρεία προφανώς και ήξερε πριν το αγοράσει τι θα καίει και αν θα βγαίνει ή όχι! Τα πλάνα έχουν ανοίξει εδώ και 1 βδομάδα περίπου..οπότε τι κόσμο να έχει?? Λογικα με το καιρό και ειδικα στο πρωινό για ΙΟ-Σαντορίνη θα αρχίσει να χτυπάει τα πρωτόκολο! ΟΙ Δυτικές προφανώς και στηρίζουν τον Ευγενίδη που έβαλε πλοία και δεν παράτησε όπως η HSW τη γραμμή αφήνοντας την με το HS1 'η το "κουτσό" πέρυσι HS3. Θέλει και χρόνο...! ΕΠίσης αυτό που λές για το πλήρωμα που λέει ότι καίει πολλα...αυτοί τα πληρώνουν? Και επίσης η εταιρεία θα μπορούσε να το πάει λογικά και με 30 μίλια..άρα σίγουρα πιστεύουν και θεωρούν ότι το πλοίο θα μπορέσει να "βγεί" με τη συγκεκριμένη(ουσιαστικά το 2ο πιο γρήγορο επιβατηγό/οχηματαγωγό ταχύπλοο) ταχύτητα και κατανάλωση!

Link to comment
Share on other sites

Το πλήρωμα είναι λογικά να ανησυχεί για τις αυξημένες καταναλώσεις, εδώ εμείς καθόμαστε και συζητάμε και ανησούχουμε εν μερη. Και φυσικά ο λόγος που ανησυχούν είναι πως αν το πλοίο δεν βγαίνει, θα χάσουν την δουλειά τους.. Οπότε λογικό μου ακούγεται.

Επίσης ναι μεν η εταιρεία θα ξέρει πόσα καίει και θα έκανε και να έχει κάνει μια αξιολόγιση της επένδυσης, αλλά μην ξεχνάμε πως το πλοίο πρέπει να δημιουργήσει ένα όνομα μιας και είναι καινούργιο. Και με το να τηρεί την ταχυτήτα του και τα δρομολόγεια θα καταφέρει να πετύχει σε μια αγορά αρκετά ανταγωνιστική ως προς την συνέπεια που πρέπει να έχεις, καθώς οι επιβάτες που συνήθως το προτιμάνε δίνουν κάτι παραπάνω αλλά έχουν και αυξημένες απαιτήσεις φυσικα από αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω με τον PIE. Ιο - Σαντορινη θα ειναι θεμα χρονου να σαρωσει. Το SR 2 ειναι πολυ λιγο σε σχεση με το 6. Δυτικες ειναι λογικο να στιριζεται η ASL για τους γνωστους λογους. Η HSW βαζει πολυ καλο σκαφος, αλλα εχει απεναντι ενα επισης καλο (αλλα σιγουρα οχι καλυτερο) σκαφος. Οι ωρα αναχωρησης επισης σαν να παρα ειναι αργα απο Πηραια. Θεωρω πως οι γραμμες της Σαντορινης και της Μηλου ειναι οι μακρινοτερες μιλιομετρικα και δεν θα επρεπε να της κανει το ιδιο βαπορι, αλλα να συνδιαζονταν τα διπλα δρομολογια με της Μυκονου η της Παρου.

Υ.Γ. Ψηλο off topic : Παντως στην HSW πραγματικα πρεπει να αναψουν λαμπαδα εταιρειες σαν την ASL και την ΝΕΛ, με το φοβερο της operation plan και να κανουν το σταυρο τους η ASL που η Blue Star δεν ασχοληται με ταχυπλοα και η ΝΕΛ που δεν μπηκε (ακομα) Β. Αιγαιο.:D

Edited by HIGHSPEED 4
Link to comment
Share on other sites

Νομιζω οτι η εταιρια ολα τα παραπανω σιγουρα θα τα εχει προβλεψει..Με το να ανοιξει τα πλανα της στο παρα 5' ηταν λογικο οτι οι περισσοτεροι ταξιδιωτες θα εχουν βρει αλλες ακτοπλοικες προκειμενου να πανε στον προορισμο τους..Οποιο πλοιο και να ηταν στην θεση του με μολις μια βδομαδα δρομολογιων την ιδια πορεια απο πλευρας αριθμου επιβατων θα ειχε..Σιγα -σιγα ειμαι σιγουρος οτι θα αρχισει να παιρνει τα πανω του απο πλευρας κοσμου, και ο κοσμος θα το μαθει..Για μενα η εταιρια καλο θα ηταν να ετοιμασει ενα spotaki στην τηλεοραση με τα highspeeds δινοντας εμφαση στο highspeed 6 ως νεοαφιχθέν πλοιο και να το προμοτάρει καλα..

Link to comment
Share on other sites

pie συμφωνω με τα λεγομενα σου οτι ειναι καινουργιο και τα σχετικα αλλα αμα το πλοιο δεν παει καλα η εταιρια θα το διωξει η θα το ναυλωσει οποτε πως να μην ανησυχει το πληρωμα οταν βλεπει οτι πηγαινοερχετε αδειο?Ας ελπισουμε οτι ολα θα αλλαξουν, λιγο δυσκολο γιατι η ανταγωνιστικοτητα σε εκεινη την γραμμη ειναι μεγαλη και ο κοσμος οχι τοσος πολυς.Βεβαια θα μου πεις αμα το αγαπησουν θα μπαινουν αμα ομως ο ευγενιδης ριξει και αλλο της τιμες τοτε δεν μιλαμε για αγαπη, μιλαμε για συμφεροντα οποτε θα μπενουν στο φθηνο.Τεσπα ολοι μαζι ας ελπισουμε κατι να παει καλα το βαπορι να ειναι οι ελληνες ναυτικοι πανω απο ολα καλα να βλεπουμε τετοια πλοια στην Ελλαδα και να μην αλλαζουν τα πλοια απο ελληνικες σημαιες σε ξενες οπως για παραδειγμα μινοαν του κ.γκριμαλδι που τοσοι ανθρωποι μειναν ανεργοι.Ειναι σοβαρο το θεμα αυτο και αγαπημενοι μου καραβολατρης και ναυτικοι καποιος πρεπει να το θιξει και αυτο το θεμα.Να στε ολοι καλα και ας ευχηθουμε το καλυτερο για την ελληνικη ναυτιλια

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Φιλε superferry 2 δεν φταιει το πλοιο αν δεν μαζευει κοσμο..Οποιο και αν ηταν στη θεση του Highspeed 4 , 5, 1 αν ειχε γινει ο ιδιος προγραμματισμος με τα πλανα παλι το ιδιο θα ειχε γινει!!!

Δεν εχει δα και την τρελη διαφορα στην καταναλωση για να μιλαμε τωρα για ναυλωσεις η για διωξιμο του πλοιου..Νομιζω οτι ολα αυτα ακουγονται τουλαχιστον υπερβολικα με δεδομενο οτι το πλοιο αυριο κιολας κλεινει την 1 βδομαδα λειτουργιας του..Ολα τα πραγματα χρειαζονται σωστο μαρκετινγκ και χρονο..Η εταιρια σιγουρα εχει μεριμνυσει και εχει κανει τα κουμαντα της γτ σιγουρα θα ηταν προετοιμασμενη οτι τις πρωτες μερες δεν θα εχει και τρελο κοσμο..

Link to comment
Share on other sites

Και εγω το ιδιο νομιζω την κινηση θα την δουμε στις αρχες του φθινοπορου για ασφαλη συμπερασματα για το μεριδιο της αγορας που πηρε ιδιως στο απογευματινο δρομολογιο που εχει και τον ποιο βαρυ ανταγωνισμο

Link to comment
Share on other sites

αφηστε ρε παιδια να το δουμε στην πραξη. για ταχυπλοο καλο ειναι και μεγαλο και υποθετω πως η εταιρεια του θα θελει να πετυχει το στοιχημα. αβαριες λογικο ειναι να υπαρχουν σε ενα πλοιο που ξεκινα μετα απο δυο χρονια παροπλισμου.;)

ολα τα υπολοιπα ειναι off topic:p και δεν εχουν να κανουν με το πλοιο;)

Link to comment
Share on other sites

Απογοητευτικο σε θεμα ταχυτητας και στο δρομολογιο του που κατεβαινει τωρα Μηλο. Στο υψος της Κυθνου και δεν εχει περασει τα 27,5 μιλακια. Βεβαια αν προσεξετε ολα τα ταχυπλοα εχουν μαλλον βρει αρκετο καιρο καθως ολα εχουν ακολουθησει τρελες πορειες κατα το ψηλωμα, ομως SR και HS ειναι καπου στα 32 μιλια εκτος απο το HS5 που ακολουθει τους δικους του ρυθμους:D Το 6 παντως δεν φαινεται να εχει κανει καποιο ιδιαιτερο ψηλωμα. Του κανουν crash test στα κυματα μαλλον:P αλλα με ταχυτητες τετοιες...:o

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω οτι εχουμε παρα ασχοληθει με το θεμα της ταχυτητας του highspeed 6..

Το πλοιο ειναι καινουργιο για τα ελληνικα δεδομενα και προφανως τυγχανει λεπτοτερων χειρισμων απο τους καπετανιους επειδη δεν εχει την ιδια συμπεριφορα με τα υπολοιπα ταχυπλοα στα κυμματα, αν και ολα, πηγαιναν κομμενα σημερα..Παντως στην επιστροφη του στο πρωινο δρομολογιο με 36+ πηγαινε και στο χθεσινο σπογεματινο δρομολογιο πηγαινε ολο 37+ και εφτασε μεχρι και 38,8..

Υ.Γ τωρα παει με 37,3

Edited by HIGHSPEED 6
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Φωτογραφιες απο την σημερηνη πρωτη αναχωρηση του πλοιου απο την Ραφηνα.

Κατα την επιστραφη του στην ραφηνα δεν περασε απο την ανδρο. γιατι αυτο;

post-3007-070196600 1283844514_thumb.jpg

post-3007-015388800 1283844523_thumb.jpg

post-3007-035182900 1283844537_thumb.jpg

post-3007-062298400 1283844544_thumb.jpg

post-3007-020663500 1283844552_thumb.jpg

post-3007-043375100 1283844563_thumb.jpg

post-3007-022549200 1283844571_thumb.jpg

post-3007-098625300 1283844651_thumb.jpg

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Ισχύει ότι είπαμε για το ομόσταυλο HIGHSPEED 4

Αρχικά ήταν να σκατζάρουν. Γι'αυτό και η πιστοποίηση σήμερα σε Γαύριο και Ραφήνα. Αλλά μετά αλλάξανε εκ νέου τα πλάνα κι έτσι τα πράγματα μένουν ως έχουν όπως είπε και ο φίλος Polmyt από πάνω.

Link to comment
Share on other sites

Πριν κλεισει το φορουμ ειχε γινει κουβεντα για την μικρη κινηση που ειχε το πλοιο.Τωρα που περασε το καλοκαιρι μπορει να μας δωσει καποιος μια εικονα για το πως πηγε το βαπορι απο κινηση.Φανταζομαι οτι τον Αυγουστο θα ειχε καλες πληροτητες.

Το πλοιο παντως ειναι εντυπωσικο αμα το βλεπεις απο κοντα.Εδω σε μια αναχωρηση απο τον Πειραια(1,2,3)

Link to comment
Share on other sites

Στο πρωινό δρομολόγιο προς Ιό Σαντορίνη είχε παρά πολύ καλές πληρότητες. Στους επιβάτες είχε παρά πολλά sold out αλλά και στο γκαράζ είχε αρκετές καλές πληρότητες (πιστεύω ότι πήγε καλύτερα σε πληρότητες από το Speedrunner II). Όσο για το απογευματινό δρομολόγιο στις Δυτικές Κυκλάδες δεν είχε την ίδια επιτυχία γιατί ο ανταγωνισμός ήταν αρκετά σκληρός!!!

Link to comment
Share on other sites

To καλοκαιρι ταξιδεψα με το highspeed 6, απο πειραια για Σαντορινη καθως επισης και στο αντιστροφο δρομολογιο..

το πλοιο ηταν αψογο, τηρησε το δρομολογιο επακριβως για Σαντορινη, ηταν ταχυτατο, οι χωροι του μεσα με πολλη καλη διαρύθμιση, το πληρωμα εξυπηρετικοτατο και πραγματικα πεντακαθαρο το πλοιο..Στο πλοιο καθολη τη διαρκεια του ταξιδιου αφηνουν τον κοσμο να ειναι στο μπαλκονι..Και στο πηγαινε και στο ελα το πλοιο ηταν γεματο..

Με ανθρωπους απο το πληρωμα που μιλησα μου ειπαν τα καλυτερα για το 6, οτι ειναι παρα πολυ ευχαριστημενοι με την προσαρμογη του στα ελληνικα νερα και οτι ειναι ενα πολλα υποσχομενο πλοιο..

Οσον αφορα για την πληροτητα που αναφερθηκε σε προηγοουμενο ποστ για το δρομολογιο των δυτικων κυκλαδων κατα τη γνωμη μου εφταιγε το γεγονος οτι τα δρομολογια του δεν ηταν βολικα απο αποψη ωρων, ειδικα της επιστροφης.. το speedrunner 4 πολλες μερες ειχε και 2 δρομολογια για δυτικες...Ο Ανταγωνισμος απο πλευρας πλοιου δεν νομιζω οτι ηταν ιδιαιτερα σκληρος, το highspeed 6 ειναι πιο καινουργιο, πολυ πιο γρηγορο απο τα speedrunner και με μεγαλυτερους χωρους

Edited by HIGHSPEED 6
Link to comment
Share on other sites

Το πλοιο σημερα δεν επρεπε να αναχωρησει απο ραφηνα λογω των υσχιρων ανεμων. μεχρι στιγμης δεν εχει αναπτηξει ταχυτητα ανω των 32 κομβων. το βραδυ το νωριτερο θα φτασει στην Ραφηνα στις 23:00.

Edited by Highspeed 5
Link to comment
Share on other sites

Το πλοιο σημερα δεν επρεπε να αναχωρησει απο ραφηνα λογω των υσχιρων ανεμων.

Δεν μπορω να ξερω τι επικρατει στο Αιγαιο αλλα σε οτι δελτιο καιρου κι αν ειδα ολοι αναφεραν για σημερα 5-6 μποφορ τα οποια σιγουρα δεν ειναι υπερβολικα πολλα για να κρατησουν το πλοιο δεμενο.

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

To πλοιο θα μεινει στην γραμμη εως τελος δεκεμβριου.Υπαρχει εξηγηση γι΄αυτο.το superferry απο 1/11 φευγει καθως και η Πηνελοπη εως αρχες δεκεμβριου. οποτε θα εχτελει δρομολογια μαζι με τον θεολογο.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...