Jump to content
Shipfriends

Volcan De Teno (IMO 9221346)


Neptune

Recommended Posts

Το ματιασατε. Προς το παρον ειναι στην Ιο με καποιο μικρο προβληματακι και εχει κλεισει το λιμανι.

Απ εξω περιμενουν το Ακουα και το Σπιντραννερ ΙΙ.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 576
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Πολυ καλο crash test. Αφου μαζεψε τοση καθηστερηση στην Ιο, ειναι ευκαιρια να χρησιμοποιησουν τα μιλια που μπορει να παει για να την μαζεψουν. Αν δε το ανοιξουν 2 πραγματα θα σημβαινουν.

1.) Απλα δε μπορει και απο το να παρουν κανα εμβολο στο χερι καλυτερα να πανε οσο μπορουν.

2.) Η εταιρεια εχει αποφασισει πως δεν την νοιαζει η αξιοπιστια και το reputation, οποτε απο το να καιει παραπανω πετρελαια ας καθηστερησει οσο θελει.

Link to comment
Share on other sites

Το πλοιο πηγαινοντας απο Ιο για Σαντορινη πηγε μεχρι και 38,4 λιγο πριν μπει στο λιμανι..Απλα το θεμα ειναι ποσο κοσμο εχει το βαπορι και κατα ποσο συμφερει την εταιρια εν οψει ακριβων πετρελαιων να ανοιξει το πλοιο περισσοτερο, ιδιαιτερα δε οταν δεν εχει κοσμο κιολας. οτι νεοτερο εχω θα σας το πω

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Πριν απο λιγο μιλησα με ατομο απο το πλοιο και μ ειπε οτι στα sea trials το πλοιο στο 100% εβγαλε 42 κομβους..Αυτο που μου τονισε ειναι οτι το πλοιο το φοβουνται λιγο ακομα επειδη ειναι αρχη, οτι οι μεχανες του θελουν στρωσιμο και ρυθμισμα και οτι θελει το χρονο του να προσαρμωστει στα δρομολογιο διοτι ηταν τοσα χρονια παροπλισμενο..Επιπλεον οι ταχυτητα που το εχει προγραμματισει η hsw για να βγαζει τα δρομολογια ειναι 35 με 36 κομβοι..

Link to comment
Share on other sites

Λογικά πάντως θα μπεί ηλεκτρονικός πίνακας...είναι θέμα ημερών πιστεύω.

Το Highspeed 6 απέκτησε ηλεκτρονικό πίνακα στη πρύμη από χθες, που ακόμα όμως δεν δουλεύει.

Πρώτο βράδυ που κάνει δρομολόγια στις Δυτικές Κυκλάδες και έχει μαζέψει ήδη μία γεμάτη ώρα καθυστέριση.

Όπου η μίση ώρα προερχόταν από το Πειραιά γιατί καθυστέρησε να φύγει για 30 λεπτά.

Πολυ καλο crash test. Αφου μαζεψε τοση καθηστερηση στην Ιο, ειναι ευκαιρια να χρησιμοποιησουν τα μιλια που μπορει να παει για να την μαζεψουν. Αν δε το ανοιξουν 2 πραγματα θα σημβαινουν.

1.) Απλα δε μπορει και απο το να παρουν κανα εμβολο στο χερι καλυτερα να πανε οσο μπορουν.

2.) Η εταιρεια εχει αποφασισει πως δεν την νοιαζει η αξιοπιστια και το reputation, οποτε απο το να καιει παραπανω πετρελαια ας καθηστερησει οσο θελει.

Τα δρομολόγια είναι υπολογισμένα με 35-36 μίλια, και εφόσον προλάβαινε να μην καθυστερήσει στο απογευματινό δρομολόγιο, τότε δε βρίσκω το λόγο να πάει με παραπάνω ταχύτητα, διακινδυνεύοντας μια πιθανή βλάβη. Μη ξεχνάτε ότι το πλοίο ήταν παροπλισμένο για 2 χρόνια στην Ισπανία και μέσα σε 50 ήμερες ξαναέγινε πλοίο!! Όποτε το πλοίο αλλά και το πλήρωμα θέλουν χρόνο προσαρμογής για να μάθουν τα χούγια του. Μην ξεχνάς ότι πλέον είναι το δεύτερο ταχύτερο πλοίο (στη κατηγορία του) που δραστηριοποιείται στις Κυκλάδες.

Η αξιοπιστία και το reputation της εταιρείας τσαλακώνονται μόνο όταν έχεις βλάβες!! Εάν έχει κάποια καθυστέρηση είναι η μικρότερη δυνατή δυσφήμιση γιατί η καθυστέρηση μπορεί να προέρχεται από ένα κάρο εξωτερικούς παράγοντες!! (πχ καιρός, κίνηση στα λιμάνια, αναμονή έξω από λιμάνι για να ελευθερωθεί η προβλήτα

Link to comment
Share on other sites

Ας δούμε μια αναχώρηση του Highspeed 6 από το Πειραιά

1) Το πλοίο περνάει το στένεμα

2) Το πλοίο πριν περάσει τα φανάρια του λιμανιού

3) Το πλοίο μόλις πέρασε τα φανάρια του λιμανιού

3) Το πλοίο βάζει πορεία για το separation

5) Το πλοίο ανοίγει στροφές και τα απόνερα πετάγονται πίσω εντυπωσιακάB)

Link to comment
Share on other sites

Εάν έχετε αυτοκίνητο θα μπείτε στο πλοίο από το κεντρικό καταπέλτη, που κατασκευάστηκε στη διάρκεια της μετασκευής στο Κερατσίνι για να οδηγηθείτε στο κυρίως γκαράζ ή το άνω γκαράζ. Στη πρύμη έχει ανακλινομενες ράμπες στο γκαράζ ενώ στη πλώρη υπάρχει μια σταθερή ράμπα που σε οδηγεί στο άνω γκαράζ. Αλλιώς είναι είστε πεζοί θα μπείτε από ένα εκ των δυο καταπελτών για τους επιβάτες (στο Πειραιά θα μπείτε από το δεξιό καταπέλτη των επιβατών). Οπού από εκεί θα ανεβείτε από τα καινούργια κλιμακοστάσια των επιβατών και να οδηγείθητε σε ένα εξωτερικό διάδρομο έτσι ώστε να εισέλθετε στο εσωτερικό του πλοίου. Αφού εισέλθετε στο εσωτερικό του πλοίου το πρώτο σαλόνι που θα συναντήστε είναι το πρυμνιό σαλόνι της οικονομικής, που είναι μια αίθουσα με 144 αεροπορικά καθίσματα και 8 τραπεζάκια (τα περισσότερα είναι από την Ισπανία, με εξαίρεση τα 48 καφέ αεροπορικά που είναι καινούργια σαν αυτά στο σαλόνι Ιαλυσός του Νήσος Ρόδος;)). Σε αυτό το σαλόνι υπάρχει ένα εκ των τριών μπαρ του πλοίου. Να σημειώσω ότι εάν ανεβείτε από το ανελκυστήρα θα βγείτε σε αυτό σαλόνι κατευθείαν.

Προχωρώντας από τους διαδρόμους προς τα πλωρα υπάρχουν εκατέρωθεν του πλοίου δυο αίθουσες από αεροπορικά καθίσματα στο σύνολο 134 αεροπορικά και 12 τραπεζάκια, ενώ δίπλα από τους διαδρόμους υπάρχουν χώροι για τις αποσκευές.

Φτάνοντας στη μέση του πλοίου συναντάμε το επόμενο σαλόνι της οικονομικής θέσης που υπάρχουν στο σύνολο 392 αεροπορικά καθίσματα και 16 τραπεζάκια που είναι χωρισμένο σε πέντε τμήματα. Αριστερά και δεξιά είναι τα δυο πρώτα τμήματα που αποτελούνται από 84 αεροπορικά καθίσματα. Στις μπάντες αυτών των δυο τμημάτων υπάρχουν σκάλες που σε οδηγούν στο γκαράζ, σε αυτό ύψος είναι τζάμια στο πλοίο φτάνουν μέχρι την οροφή του καταστρώματος έτσι να γεμίζει με αρκετό φυσικό φως το σαλόνι. Μπροστά από τα γυάλινα τμήματα υπάρχουν 4 αεροπορικά και 2 τραπεζάκια εκατέρωθεν του πλοίου (μου μοιάζουν με τα αεροπορικά που είχε το Αριάδνη στο σαλόνι Σαντορίνη και ξηλώθηκαν για να επεκταθεί το self service;)). Μπροστά από αυτά τα δυο τμήματα συναντάμε τη ρεσεψιόν στα αριστερά και το λογιστήριο στα δεξιά. Μπροστά από τη ρεσεψιόν και το λογιστήριο υπάρχουν εκατέρωθεν από ένα τμήμα με 64 αεροπορικά καθίσματα. Σε αυτό το σαλόνι υπάρχει το δεύτερο μπαρ του πλοίου που βρίσκεται πρυμα στο σαλόνι. Ανάμεσα στο μπαρ και στο κατάστημα του πλοίου υπάρχει ένα τμήμα με 88 αεροπορικά καθίσματα και 16 τραπεζάκια, που βρίσκονται ακριβώς κάτω από το γυάλινο θόλο της οροφής, που όταν νυχτώνει είναι εντυπωσιακός ο μπλε ιριδίζων φωτισμός. Στο τέλος του μεσαίου σαλονιού της οικονομικής υπάρχει το κατάστημα του πλοίου για να κάνετε τις αγορές σας εν πλω.

Μετά το σαλόνι της οικονομικής συναντάμε το σαλόνι Business που στα αρχικά σχέδια αποτελούταν από 120 αεροπορικά καθίσματα σε απόχρωση του μπεζ και 16 τραπεζάκια, αλλά αφαιρέθηκαν 8 αεροπορικά καθίσματα οπότε μειώθηκε η χωρητικότητα στα 112 άτομα. Δίπλα από τους διαδρόμους υπάρχουν χώροι για τις αποσκευές ενώ ανάμεσα στο σαλόνι της Business και της VIP υπάρχουν σκάλες που σε οδηγούν στο γκαράζ.

Πλωρα είναι το VIP σαλόνι που στα αρχικά σχέδια αποτελούταν από 176 αεροπορικά καθίσματα και 38 τραπεζάκια, αλλά αφαιρέθηκαν 12 αεροπορικά καθίσματα οπότε μειώθηκε η χωρητικότητα στα 164 άτομα. Τα καθίσματα είναι όλα καινούργια σε κόκκινο μπορντό χρώμα. Στη πλώρη τα καθίσματα είναι σε ημικυκλική διάταξη. Στο σαλόνι αυτό υπάρχει το τρίτο μπαρ του πλοίου.

Τέλος ας δούμε τις βαρδιολα του πλοίου, που στη φωτογραφία δε φαίνονται τα χειριστήρια μιας και είναι συρταρωτά οπότε όταν δε χρησιμοποιούνται κρύβονται από τα αδιάκριτα μάτια.:D

Όλα τα παραπάνω μπορείτε να τα δείτε στο σχεδιάγραμμα του πλοίου με την εσωτερική διαρρύθμιση αλλά και τη πλαϊνή άποψη του πλοίου.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Νέα προβλήματα για το 6. Έφυγε για Δυτικές σήμερα το απόγευμα με 1,5 ώρα καθυστέριση ενώ μετά τη Σαρωνίδα έπεσε στα 20 μίλια για να επανέλθει μετά στα 35. Συνολική καθυστέριση ήδη 2 ώρες. Άραγε έχει προβλήματα με τις μηχανές του?:confused:

Link to comment
Share on other sites

φιλε παναγια εκατονταπυλιανη τελεια η παρουσιαση του πλοιου!Μια ερωτηση μονο:ο γυαλινος θολος ειναι για φυσικο φωτισμο ή τεχνικο?

Link to comment
Share on other sites

Μηχανική βλάβη παρουσιάστηκε στο «High Speed 6» λίγα μόλις λεπτά μετά τον απόπλου του από τον Πειραιά, ενώ επρόκειτο να εκτελέσει το δρομολόγιο Σέριφος- Σίφνος- Μήλος.

Η βλάβη εμφανίστηκε στον καταπέλτη του επιβατηγού πλοίου στις 18:20, ενώ μεγάλη ταλαιπωρία υπέστησαν οι 89 επιβάτες του, καθώς το πλοίο απέπλευσε ξανά στις 19:30, ύστερα από την αποκατάσταση του προβλήματος και την προσκόμιση του απαραίτητου βεβαιωτικού από τον νηογνώμονα που το παρακολουθεί.

www.zougla.gr

Οχι οτι δεν το ξεραμε απλα για επιβεβαιωση :D

Link to comment
Share on other sites

Δε ξέρω αν είναι κάποιο πρόβλημα του ΑΙΣ αλλά το πλοίο και εχθές κάποια στιγμή που το είδα αλλά και σήμερα εμφανίζει κάποια σκαμπανεβάσματα στη ταχύτητα του και πέφτει στα 27-28 μίλια.:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Απο συνομιλια που ειχα με συναδελφο μου που ειναι πληρωμα στο Η.S. δεν παει πολυ καλα σε κοσμο μιλαμε παντα μεχρι 135 ατομα εχει μεταφερει τιποτα περισοτερο δυστυχως για ενα τετοιο πλοιο δραματικη κατασταση σε θεμα κοσμου ισως οτι τα σπιντραννερ ειναι πιο οικονομικα ισως αυτο ας ελπισουμε αλλαγες στον κοσμο και να το προτιμουν

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Δεν διαφωνω οτι η κινηση ειναι πολυ μικρη αλλα απο την αλλη ας μην ξεχναμε οτι το πλοιο ανοιξε πλανα πριν μια εβδομαδα με αποτελεσμα να μπορει να μαζευει μονο τους ταξιδιωτες της τελυταιας στιγμης .Αρα για μενα η κινηση του θα φανει σε κανα δυο βδομαδες απο τωρα που θα το εχει μαθει και ο κοσμος

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...