Jump to content
Shipfriends

Volcan De Teno (IMO 9221346)


Neptune

Recommended Posts

  • Replies 576
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Πάντως με τέτοιο μέγεθος θεωρώ ότι είναι πολύ δύσκολο ακόμα και στο μέλλον να το δούμε στη Ραφήνα. Άλλα βέβαια εδώ είδαμε ακόμα και το HS1 στη Ραφήνα...ποιος να το περίμενε;)!

Ανοίξανε και τα πλάνα του, και επειδή δεν έχω δει κάποιον να το αναφέρει, το πλοίο διαθέτει όπως και τα υπόλοιπα της εταιρείας 3 κατηγορίες θέσεων(economy,business,VIP)

Υ.Γ.: Μπορούσε πάντως να πιάσει και ένα Γαύριο!!!:D

tha epiane alla eixe dyo ploia mesa pou eixan dianikterefsei kai den hrthe to akoua kai ena mpazadiko megalo pantos ego to perimena ;)

Link to comment
Share on other sites

Το Highspeed 6 ακριβώς στις 17:00 βιράριζε το καταπέλτη του. Σιγά σιγά η πρύμη του βγήκε από τη γωνία της θέσης πρόσδεσης για να ξεκινήσει η δεξιά στροφή για να γυρίσει τη πλώρη του προς τα έξω. Το πλοίο περίπου σε 3 λεπτά είχε βγάλει πλώρη προς τα έξω και ξεκίνησε το μεγάλο ταξίδι της πιστοποίησης!!!

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Υπεροχες οι φωτο !!!:D

Αυτο που παρατηρησα οτι δεν εχει σε σχεση με τα αλλα highspeed της hsw ειναι ι φωτεινη επιγραφη με τα κοκκινα γραμματα που λεει το δρομολογιο καθως επισης και η ταμπελα που εχουν τα αλλα πανω απο το μπαλκονι που λεει με γαλαζια γραμματα Highspeed X

Στο πλοιο θα γινουν εγκαίνια???

Link to comment
Share on other sites

Λογικά πάντως θα μπεί ηλεκτρονικός πίνακας...είναι θέμα ημερών πιστεύω. Και το Hs5 χωρίς ηλεκτρονικό πίνακα ήρθε. Εϊναι κάτι που χρειάζετε ειδικά σε λιμάνια που υπάρχει περίπτωση να πέφτει πάνω σε ομόσταυλά του, αφού οι περισσότεροι βλέπουν ένα ταχύπλοο και μπαίνουν μέσα χωρίς να τους νοιάζει πιο είναι συγκεκριμένα. ( Πρόβλημα δημιουργείτε στο λιμάνι της Μυκόνου στις βραδυνες αναχωρήσεις των Hs1, που έχει χαλασμένο ηλεκτρονικό πίνακα, και του Ηs4 όπου αρκετός κόσμος έχει βρεθεί να έχει μπει σε λάθος πλοίο. Τα πληρώματα κάνουν ότι μπορούν και φωνάζουν όλη την ώρα που πηγαίνει το πλοίο)

Link to comment
Share on other sites

tha epiane alla eixe dyo ploia mesa pou eixan dianikterefsei kai den hrthe to akoua kai ena mpazadiko megalo pantos ego to perimena ;)

Ενα μπαζάδικο μεγάλο????Σχετικό σε βλέπω!!:D

Το Theofilos sea ήταν και ξεφόρτωνε αμμοχάλικο...Αφού το περίμενες όπως λες θα βλεπες ότι το κυρίως λιμάνι ήταν άδειο μιας και το φορτηγάκι μαζί με το AQUA ήταν στο κάτω λιμάνι οπότε αν ήταν να περάσει θα το έκανε άνετα μιας και το παλιό ήταν διαθέσιμο!!

Αυτά,για να ξέρουμε τι λέμε!!!

Link to comment
Share on other sites

Λογικά σημερα στο πρώτο του δρομολόγιο θα έχει πολύ λίγο κόσμο και αυτοκίνητα μιας και τα πλάνα ανοίξανε μόλις χθές, αλλά η ταχύτητά του είναι πολύ καλή και είναι στα 36μίλια..μακάρι να τη κρατάει και να μην επηρεάζετε από τα οχήματα η ταχύτητα. Τυχεροί εκεί στις ΔΥτικές που θα το έχουν μαζί με το speedrunner...δυο πολύ καλά ταχύπλοα.:D

Μπράβο στην Hsw που το μεταμόρφωσε από ένα χρέπι που φαινότανε στις φωτογραφίες σε ένα πλοίο που φαίνετε σαν νεότευκτο εξωτερικά τουλάχιστον...αλλά από τα δείγματα που μας έχει δώσει η εταιρεία λογικά και μέσα θα έχει γίνει εξαιρετική δουλειά.

Link to comment
Share on other sites

Καλο ξεκινημα λοιπον!!!Το πλοιο εχει υπηρεσιακη 38 σε εμφορτη κατασταση οποτε ανετα τα εχει τα 36μιλια..Το προβλημα με το συγκεκριμενο ταχυπλοο ειναι οτι εχει αρκετα μεγαλυτερη καταναλωση σε σχεση με τα αλλα Highspeeds....και αυτο ισως παιξει καποιο ρολο στο τι ταχυτητα δρομολογιακη θα εχει...Παντως φιλε pie εχεις απολυτο δικιο οι δυτικες κυκλαδες πολυ τυχερες με τετοια ταχυπλοοα που εχουν

Καλά ταξιδια να έχει!!

Edited by HIGHSPEED 6
Link to comment
Share on other sites

Τα δρομολόγια του είναι προγραμματισμένα κοντά σε αυτή τη ταχύτητα.

Πάντως τα δρομολόγια του Highspeed 6 έχουν υπολογιστεί με μια ταχύτητα περίπου 35 κόμβων.

Το θέμα είναι να κρατήσει τη ταχύτητα αυτή, όταν είναι άδειο αλλά και όταν θα είναι γεμάτο το γκαράζ, χωρίς προβλήματα φέτος το καλοκαίρι. Ότι έχει παραπάνω δρόμο φάνηκε έτσι και αλλιώς στα δοκιμαστικά.

Στο πλοιο θα γινουν εγκαίνια???
γνωριζει καποιος τα εγκαινεια του πλοιου ποτε θα γινουν?

Έλεγαν ότι θα έκαναν κάποια μικρή δεξίωση χθες αλλά τελικά δεν έγινε. Όποτε εάν δε γίνει την άλλη Τέταρτη το απόγευμα που έχει παραμονή στο Πειραιά το πλοίο, τότε δε θα γίνουν καθόλου.

Link to comment
Share on other sites

Στα 35 ανεβαινει τωρα για Ιο και με αυτη την ταχυτητα ειναι απο τα ποιο γρηγορα της ακτοπλοιας παντως δεν νομιζω οτι θα εχει και μεγαλη διαφορα απο τα υπολοιπα αν κανω λαθος διορθωστε με αλλα πιστευω οτι θα παιξει γυρω στους 40 τονους την ημερα(κρινωντας απο την καταναλωση των SPEEDRUNNER)

Link to comment
Share on other sites

Σημερα με 150 ατομα και 5 αυτοκινητα δε βγαζουμε ασφαλη συμπερασματα ;)

Μακαρι και οταν θα γεμισει να παραμεινει ιδια. Εμεις αλλωστε αυτο θελουμε. Ας καιει οσο θελει εμεις τα πληρωνουμε? :D

Link to comment
Share on other sites

Αυτη ηταν η κινηση απο Πειραια ή απο Σαντορινη? Οσο αναφορα την καταναλωση καλο θα ηταν να ξερουμε γιατι ειναι κριμα βαπορια τετοιου τυπου να εχουν την τυχη των Αιολων(σημειωτεον δε οτι πρωσοπικα εμενα τετοιου ειδους σκαρια δεν μου αρεσουν αλλα αυτο δεν ξερω το συμπαθησα)

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Αν δεν έβλεπα τον τίτλο του topic θα νόμιζα ότι άλλαξαν καθίσματα στο Λισσος και στο Θεόφιλος. Το στυλ είναι δεκαετίας 80 στην καλύτερη, ιδιαίτερα αυτή η μοκέτα μου έκανε πολύ άσχημη εντύπωση ως προς τα χρώματα/σχέδιο. Το Ν. Χίος (και το Ν. Μύκονος) από άποψη φινέτσας είναι έτη μπροστά από το hs6.

Αν και φαίνετε συμπαθητικό από έξω, όπως και το γκαράζ του, εσωτερικά με απογοήτευσε.

Συγνώμη, αλλά τις διαφορές μεταξύ οικονομικής, bussiness και vip πως τις καταλαβαίνετε? Γιατί εμένα όλες ίδιες μου φαίνονται :o

Link to comment
Share on other sites

H ViP του πλοίου πρέπει να είναι all the money:cool:

Μαζι σου και εγω τωρα για τα υπολοιπα μην εχουμε και τρελλες απαιτησεις ταχυπλοο ειναι εχει ζωηρα και εντονα χρωματα με διαθεση να σου ξεκουραζουν το ματι απο το απεραντο μπλε που υπαρχει εξω(αληθεια εξω μπορει να βγει κανεις για κανα τσιγαρακι βρε αδερφε)

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια τι υπερβολες ειναι αυτες? Δε θα το παντρευτουμε κιολας. Αν μας βολευει δηλαδη το δρομολογιο ο χρονος που κανει και η τιμη του δε θα μπουμε μεσα επειδη η μοκετα ειναι με βουλες ή δε μας αρεσει το χρωμα του καθισματος :confused:

Link to comment
Share on other sites

oxi file m dn ipame auto enoite ke pos tha mpoume ke t sxetika alla apo tin stigmi pou perimenis ena ipervapora stn ellada opos ine auto gia t legomena hS tote t perimename pio oreo mesa giati mporoume n poume pos exoume di to nisos rodos p ine fovero mesa k pathame oloi tin plaka mas perimename ke kati t analogo giati ekei pragmatika idame mia iperoxi douleia auto ine olo kla ta3idia n exi kla na ne oloi oi nautikoi ke t ipoloipa ine leptomeries

Link to comment
Share on other sites

Παιδια το πλοιο μια χαρα εσωτερικο χωρο εχει!!Καταρχην και εξωτερικα αλλα και εσωτερικα ειναι ολοκαινουργιο..Ενταξει ισως το χρωμα της μοκετας ειναι λιγο μουντο αλλα απο κει και περα δεν βρισκω κατι που να θυμιζει δεκαετια 80...

Τα καθισματα της Vip ειναι υπερλουξ, δερματινα, ομορφο χρωμα, και φαινονται αρκετα μεγαλα και αναπαυτικα!!Αυτη ειναι η διαφορα απο τα καθισματα της οικονομικης...Οπως επισης και η bussines cl. του πλοιου με τα κρεμ τα καθισματα , υπαρχει αντιστοιχη σε ολα τα highspeed της σειρας..

Το να γινει εσωτερικα σαν το Υπεροχο Ν.Ροδος δεν νομιζω οτι επαιξε ποτε σαν ενδεχομενο..Το ενα πλοιο ειναι συμβατικο και κανει πολυωρα ταξιδια και πρεπει να ειναι πιο προσεγμενο εσωτερικα ενω το αλλο ειναι ταχυπλοο, το οποιο ο κοσμος το παίρνει για την ταχυτητα του!!

Link to comment
Share on other sites

Βusiness & VIP ειναι στα γνωστα stadar των Highspeed. Καλαισθητα, προσεγμενα και ποιοτικα. Εconomy ομως ειναι πολλα κλικ κατω. Ατυχεστατη επιλογη μοκετας και χρωματων ΟΜΩΣ τα συγκεκριμενα χρωματα δεν θα βρωμισουν ευκολα. Και παλι συνολικα ομως φωναζει πως ειναι τυπικο ταχυπλοο της HSW που σαφως το διαφοροποιει απο τον ανταγωνισμο.

Η ταχυτητα επισης ειναι αρκετα μετρια. Καπου στα 35 μιλια ειναι απλα οκ σε σχεση με τις δυνατοτητες που θεωρητηκα εχει. Σαφως τα 40 μιλια πλεον ειναι απλα ονειρο θερινης νυκτος. Το HS 5 μπορει να κοιμαται (ταξιδευει) ησυχο!! :D:p

P.S. Τα Incat σε σχεση με τα Αustal εχουν πολυ υποδεεστερο design στο εσωτερικο τους. Καπως το βελτιωσαν μετα το 2006. Αν δειτε φωτο εσωτερικες του Milenium Tres σε σχεση με τα παλαιοτερα αδερφακια ειναι πολυ πιο ομορφο και προσεγμενο. Exterior Incat & Interior Austal? :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Πρώτο βράδυ που κάνει δρομολόγια στις Δυτικές Κυκλάδες και έχει μαζέψει ήδη μία γεμάτη ώρα καθυστέριση..Ίσως ακόμα το στρώνουν και δε θέλουν να το ανοίξουν πάνω από 36,5.

Link to comment
Share on other sites

Αδειο πλοιο με ελαχιστους επιβατες δεν συμφερει την εταιρια να το ανοιξει...Τα δρομολογια ειχαν αλλωστε προγραμματιστει να εχουν συγκεκριμενο χρονο πριν ακομη το πλοιο κανει δοκιμαστικα..Το πλοιο απο πλευρας ταχυτητας εχει μεγαλες προδιαγραφες αλλα ειναι στο χερι της εταιριας πως θα τα αξιοποιησει..Αλλωστε και τα αδερφια του Milenium dos k tres στα δρομολογια πανε αρκετα κομμενα πχ 35-37 κομβους

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...