Jump to content
Shipfriends

Volcan De Teno (IMO 9221346)


Neptune

Recommended Posts

  • Replies 576
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Το 6αρι σήμερα τη μισή διαδρομή την έχει βγάλει με ταχύτητα 27 κόμβους και τώρα που ξεκίνησε δρομολόγιο επιστροφής πάλι πηγαίνει με 3 μηχανές(26+) κόμβους!

Το στενάχωρο της υπόθεσης είναι οτι μόλις ξεκίνησε δρομολόγια, και έχει και πρόσφατο δεξαμενισμό..Ππως θα βγάλει όλο το καλοκαίρι με αυτά τα σκαμπανεβάσματα στην ταχύτητά του

Edited by HIGHSPEED 6
Link to comment
Share on other sites

Ε καλα δε σημαινει οτι θα σερνεται ετσι ολο το καλοκαιρι. Σιγουρα κατι δεν παει καλα με αυτο (οπως και με την υπολοιπη εταιρια γενικα) αλλα δε σημαινει οτι θα το αφησουν κι ετσι. Τουλαχιστον αν υπαρχει διαθεσιμοτητα σε ανταλλακτικα εφοσον χρειαζεται κατι.

Link to comment
Share on other sites

Εννοείται φίλε μου, δεν πρόκειται να το αφήσουν έτσι! Για να ξεκαθαρίσω το post μου εννοώ, ότι σαν ταχύπλοο δεν έχει σταθερή ταχύτητα!Κάθε καλοκαίρι, κάθε τόσο, ακόμα και την πρώτη χρονιά που το έφεραν είχε πολλά σκαμπανεβάσματα με την ταχύτητά του!Με άλλες προοπτικές ταχύτητας αγοράστηκε, αλλά δυστυχώς απ΄ότι φαίνεται δεν τους βγήκε έτσι όπως το υπολόγιζαν..Σαν ταξίδι κάνει πολύ καλό, γιατί έχω ταξιδέψει με αυτό και ήμουν και τυχερός γιατί πήγαινε με 37 τότε..Το θέμα είναι ότι υστερεί σε αξιοπιστία και σε ταχύτητα και από το Highspeed 4 και από το 5

Edited by HIGHSPEED 6
Link to comment
Share on other sites

Για την ακρίβεια, δεν αντικαταστάθηκε για να διορθωθεί η ζημιά!Σήμερα επιστρατεύτηκε σε δρομολόγιο το 6, επειδή δεν είχαν άλλη επιλογή!Σήμερα είχε υψηλή επιβατική κίνηση , οπότε και δεν μπορούσε να μπεί πάλι 1 ταχύπλοο για τη διαδρομή (Πάρο-Νάξο-Ίο-Σαντορίνη)..Αυτό λοιπόν ισχεί για το 3ήμερο που ακολουθεί

Αν ανατρέξουμε λοιπόν στο openseas θα δούμε ότι η εταιρία, έχει αυξήσει το δρομολογιακό χρόνο για Σαντορίνη για για τις επόμενες ημέρες!4 ώρες και 40 λεπτά, επειδή θα πηγαίνει με 3 μηχανές!

Επιπλέον το Highspeed 4 θα κάνει πάλι το δρομολόγιο του Highspeed 6 την Τρίτη και την Τετάρτη, προκειμένου να επιδιορθωθεί η βλάβη και το 6αρι θα επιστρέψει στις υψηλές του ταχύτητες από την επόμενη Πέμπτη(Τουλάχιστον αυτό ισχυεί μέχρι τώρα)

Εύχομαι η επισκευή που θα του γίνει να είναι εκτεταμένη γιατί αντιμετώπιζε από πέρυσι κάποια προβληματάκια, προκειμένου να μπορεί να ανταποκριθεί στις υψηλές δυνατότητες που έχει σαν ταχύπλοο..

Edited by HIGHSPEED 6
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

...Για να δούμε.. Σήμερα το πλοίο στο υψος της νησίδας Άγιος Γεώργιος άνοιξε ταχύτητα στους 33 κόμβους φτάνοντας και τους 35,7

μετά την Ίο. Και τώρα στην επιστροφή κρατά πάνω κάτω τις ίδιες ταχύτητες :) 

Μακάρι να αντιμετωπίστηκε σωστά το όποιο πρόβλημα του είχε δημιουργηθεί το προηγούμενο διάστημα!

Link to comment
Share on other sites

Φοβάμαι ότι το πρόβλημα της 4ης μηχανής είναι απλά μύθος για να κρατάνε την κατανάλωση χαμηλά.

Από τα 38+ μίλια με 4 μηχανές, δεν πέφτεις στα 26-27 με 3.

Αλλά για να πηγαίνεις με οικονομική ταχύτητα λίγο πάνω από το δεύτερο χάμπ speed (δεν θυμάμαι επακριβώς τον όρο), μια χαρά είναι τα 26-27...

Ταξίδεψα την Δευτέρα 24 Ιουνίου (Αγίου Πνεύματος), από Σαντορίνη για Πειραιά, και πηγαίναμε με 26-27, δεκάδες επιβάτες υπέβαλαν παράπονα και ζήταγαν αποζημείωση, και φυσικά φτάσαμε με αρκετή καθυστέρηση....

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να πήγαινε με 2. Έχω την εντύπωση -ίσως όμως να κάνω λάθος- ότι η διαφορά 2 με 3 μηχανές δεν θα είναι μεγάλη γιατί με 3 θα πρέπει να "βάζει" τιμόνι. Η δε κατανάλωση θα είναι μάλλον δυσανάλογη του κέρδους σε ταχύτητα.

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο είχε όντως πρόβλημα! Ηθελε αλλαγή μειωτήρα!Με 2 δεν είναι εφικτό να βγάλει τόσο ψηλή ταχύτητα (28 κόμβους)

Το κακό είναι ότι και σήμερα το μισό ταξίδι της επιστροφής το έβγαλε με 27-28 κόμβους!

Αν και θεωρητικά το HIGHSPEED 6 έχει τη δυνατότητα ανάπτυξης 38 κόμβων (με δεδομένο ότι η μέγιστη τυπικα είναι 42), στην προκειμένη όμως περίπτωση λόγω των πολλών προβλημάτων που έχει το πλοίο έχει υποβαθμιστεί αρκετά η μέγιστη του ταχύτητα, οπότε το πάνε τόσο όσο (35 και που και που κανα πέταγμα 37+), αλλά δεν το κρατάει για ώρα διότι είναι αυξημένες οι πιθανότητες να καταπονηθεί και να εμφανίσει πρόβλημα..,Αντίθετα, το HIGHSPEED 4 μπορεί να πιάσει ακόμα και 40 σε σταθερή πορεία (περίπου στο 85% της ισχύος των μηχανών του με βάση τεχνικά χαρακτηριστικά δυνατοτήτων, ασχέτως αν δεν το ανοίγουν τόσο πολύ)

Επιπλέον, δεν τη συμφέρει την εταιρία το 6 να πηγαίνει κομμένο, ούτε να προσποιηθεί για δήθεν πρόβλημα, διότι με τις τεράστιες καθυστερήσεις το μοναδικό που κερδίζει είναι τρελή δυσφήμιση και χασούρα στου επιβατικό κοινό..Δεν είναι τυχαίο ότι τις 2 προηγούμενες εβδομάδες τα παράπονα έπεφταν βροχή διότι έβαζε το 6αρι κάθε μέρα 1μισι ωρα καθυστέρηση στο δρομολόγιο 

Edited by HIGHSPEED 6
Link to comment
Share on other sites

Τα 38 μιλια μαλλον ειναι ονειρο θερινης νυκτος (απο πρακτικης αποψεως) για το πλοιο ποσο μαλλον τα 40+. Το εφικτο και λογικο θα ηταν σταθερες ταχυτητες στα 34-35, αλλα ομως μην ξεχναμε πως το συγκεκριμενο ταχυπλοο η HSW το πηρε second hand με οσα κουσουρια μπορει να κουβαλουσε απο τους προηγουμενους ιδιοκτητες του και επιπλεον με τα maintenance standards να εχουν πεσει αρκετα τα τελευταια χρονια. Προσωπικα θεωρω πως αν αποφασιζε να πουλησει ταχυπλοο η εταιρια θα ηταν ξεκαθαρα ο πρωτος υποψηφιος για αποχωρηση. Απο ολα τα highspeed ξεκαθαρα το 4 & 5 ειναι μακραν τα πιο αξιοπιστα και επιτυχημενα.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 7 months later...
  • 4 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...