Jump to content
Shipfriends

Κνωσός Παλάς (ΙΜΟ 9220330)


Recommended Posts

  • Replies 424
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Να καλύψει την καθυστέρηση. Κάποιο πρόβλημα πρέπει να παρουσιάστηκε. Από την ώρα που ξεκίνησα να το παρακολουθώ ανεβασε σταδιακά πάλι ταχύτητα.

Link to comment
Share on other sites

Δεν υφίσταται καθυστέρηση και ουδέν πρόβλημα. Όπως είχαμε αναφέρει και στο θέμα του αδερφού του πέρυσι το καλοκαίρι, αυτές οι αυξομειώσεις οφείλονται στην ενεργοποίηση ή απενεργοποίηση κάποιας μηχανής. Στο εν λόγω περιστατικό που αναφερθήκατε, έγινε προσθήκη τρίτης μηχανής, συνεπώς για να γίνει η ζεύξη μειώθηκαν οι στροφές των δύο που ήδη λειτουργούσαν.

Το μοναδικό πρόβλημα που παρουσιάστηκε σήμερα ήταν αυτό που είχαν και τα Μύκονος/Χίος κατά την "μπλουσταροποίηση": Ξέβαψε το αριστερό μάγουλο και φάνηκε το πρόσφατο παρελθόν του πλοίου.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 12/10/2020 at 9:20 PM, AEGEAN SEA said:

Το πλοίο λέγεται κρουιζ μποναρια εχει ελληνικη σημαία και νηολογιο Ηράκλειο 46 και όταν μετονομαστεί σε κνωσσος παλας θα έχει Ηράκλειο 45.

Το νέο Κνωσός Πάλας έχει νηολόγιο Ηρακλείου Νο: 46

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ευχάριστο γεγονός δεδομένου οτι το αδελφάκι του δεν έχει καταφέρει να πιάσει αυτές τις ταχύτητες. 

Όσο για την κίνηση, είναι μία ακόμα επιβεβαίωση της ανάγκης για αυξημένη χωρητικότητα στην γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Μιας και λιγοι ειναι οι τυχεροι που ταξιδευουν αυτη την περιοδο παμε να δουμε μερικες φρεσκες φωτογραφιες απο το εσωτερικο του επαναπατρισθεντος παλατιου μεσα απο το φακο του soudaport.gr

Link to comment
Share on other sites

On 1/9/2021 at 1:53 PM, margaritis24 said:

Στο πανω γκαραζ εχουν βαλει μια ανεμη κ εχουν ανοιξει κ 3 οκια στο πλαι για να βγανει ο καβος εξω

Ας δούμε και τα όκια αυτά σε χρήση στην Σούδα. Ειδικά για την Σούδα και το Ηράκλειο που η πλώρη εξέχει από τον ντόκο, είναι χρήσιμα.

Link to comment
Share on other sites

Και στο Φαιστος εχουν αφαιρεθεί οι μοκέτες απο καμπινες/διαδρομους. Το ειχαμε συζητήσει και τότε.

Το laminate καθαριζεται σαφως ευκολότερα απο την μοκέτα. Ειδικα την σημερον εποχή είναι καλύτερα που οι καμπίνες δεν εχουν μοκέτα. 

Link to comment
Share on other sites

Γιατι ετσι τους αρεσει:PΤο πισω σαλονι λοστρομε ειναι το επισημο/καλο του πλοιου και το θελαν πιο κυριλε μαλλον.

Ακριβως το ιδιο/α εχουν γινει και στο Φαιστος,δεν υπαρχει καμια πρωτοτυπια εδω.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...